Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88.288
Cevap
295
Favori
4.448.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Hondanın tam otomatiğinin vites geçişleri çok hızlıdır diyenler için gelsin;

    2012 Honda Civic 0-100 Hızlanma: Dream: 9.7(Manuel) 12.0(Otomatik) Premium /Elegance: 9.9(Manuel) - 12.2 (Otomatik)

    Hizli degil, sarsintisiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    @ fadeout,

    Dsg'nin artılarını yazmışsınız. Tam otomatiğe göre sorunsuzluğu tartışılan bir sistem Dsg.

    C sınıfı sedan dizel manuel olan ve donanımı Civic'ten daha düşük olan araçlar bile şu an için 50.000 tl'ye bulmak zor iken siz Full Dizel+Otomatik Civic'in 50.000'e satılmasından bahsetmişsiniz. Dediğiniz rakam keşke olsa ancak şu an için bu piyasada imkansız.

    Fark yaratma konusuna gelince. Yeni olması, Donanım olarak rakiplerinden önde olması, Lpg seçeneği (siz mantıklı görmesenizde garantisini umursamayıp lpg taktıran bir sürü insan var),Honda olması ve beğenmeseniz de tasarımının değişmesi fark yaratan nedenler.


    Yaman 06

    Hondanının Türkiyede dizel macerası hatırlarsınız honda accordun 2.2 motor ile başlamış kısa süre sonra yüksek vergi dilimi problemi ve ülkemizdeki dizel'in kalitesizliğinden kaynaklı olarak yaşanan motor problemlerinden dolayı, bu motor satılmamaya başlanmış ve honda benzinli araçlarla yoluna devam etmişti.

    Bu bakımdan öncelikle Honda Türkiyenin bu motoru ülkeye tanıtması ve kamuoyu yaratması gerek, Herkes TDİ, HDİ, DCİ'ın artı ve eksi yönlerini bilirken, kimse tanınmamış bir motoru gözü kapalı almaz. Bunun için ancak uygun fiyatlandırma gerekli, Çünkü bir aracın en iyi tanıtımı kullanıcıların görüşleri ile olur. Bilindiği üzere Hondanın dizel motor referansı, diğer rakiplerine oranla oldukça geride.

    Hondanın, Civic'in güncellenen kasasında donamım olarak zaten üst seviyelere çıkma zorunluğu vardır. Bunu bir fark olarak görmüyorum. Çünkü rakipleri motor konusunda hondanın atmosferik motoruna göre oldukça yol aldı. Hondanın 2012 yılında başka türlü atmosferik ve tork fakiri araç satmaya çalışmasının başka bir açıklaması olamaz.

    Atmosferik dezavantajını , xenon, sunroof ve arka görüş kamerası ile kapatmaya çalışmış.

    Bununla birlikte şahsi görüşüm güncellenen civic'in dış tasarımı eskisinden daha iyi olmuş...



    Honda'nın kamuoyu yaratması için zorlanacağını hiç zannetmiyorum. Marka güvenilirliği olarak üst sıralarda bir markadır. Ayrıca dizel alacak insanların motorlarının artı ve eksi yönlerini bilmesinden çok yakıt tüketimine baktığı da aşikardır.

    Honda'nın dizel motor referansını, küçük hacimli dizel motorlar üzerinden baz alarak değerlendirecekseniz bu konuda haklısınız. Rakipleri bu konuda Honda'ya göre önde. Ancak Honda global bir marka ve ülkemize uygun 1.6 dizel çıkarmadı diye bu alanda güçsüz olduğu sonucuna varmak çok doğru olmaz.

    Atmosferik motor size göre dezavantajdır bana göre de avantajdır. Devir çeviren motorlarla ünlü bir markanın 4000 d/d'dan sonra ölen motorları satmak istememesi gayet anlaşılabilir. Aynı Dsg'de yazdığım gibi bu motorların sorunsuzluğu da tartışılır.

    Atmosferiklerin Lpg'ye tam uyumu da ayrı bir avantaj yaratmış durumda :)

    Ayrıca çoğu markanın yaptığı gibi donanımdan da kısabilirdi.

    Dizel araç alacak insanların ilk kriter olarak yakıt tüketime bakacağını belirtmişsiniz. Bu durumda zaten hondanın şansı yok gibi... Mevcut olan tam otomatik şanzımanın teknik verilerine bakarsanız manuel vitese göre 0.5 - 0.6 lt civarında daha fazla yakıt tükettiğini görürsünüz. Rakip firmalar çift kavramalı şanzımanla, manuele göre daha az yakıt tüketirken, bu durumda hondanın dizel otomatiği bir değişiklik yapılmazsa fazla yakacak gibi görünüyor...

    Honda'nın dizel motoruna tam otomatik koyacağı belli değil. Belki Cvt koycak belki de manuelden başka seçenek olmayacak.

    Ayrıca bu yeni dizel motorda yakıt tüketiminde iddialı rakamlar konuşulmakta (3.5 lt/100 km). Bence bu konuda önceden yorum yapamayız hocam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali
    ...
    Yakından görünüm nasıl bu arada abi ??

    Fotolardan daha iyi görünüyor kesinlikle.


    Göz alıştıkça ve sokaklarda görmeye başladıkça kanıksanacak ve hatta sevilecektir bile.


    Bir de makyaj çakıp hatlarını güzelleştirdiler mi efsane olur bu kasa bak buraya yazıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Hondanın tam otomatiğinin vites geçişleri çok hızlıdır diyenler için gelsin;

    2012 Honda Civic 0-100 Hızlanma: Dream: 9.7(Manuel) 12.0(Otomatik) Premium /Elegance: 9.9(Manuel) - 12.2 (Otomatik)

    Hizli degil, sarsintisiz.

    Geçmiş sayfalara bakarsanız hızlı diyen arkadaşları da görürsünüz...
  • Haluk abi emeğine sağlık.

    Yerden yere vurduğum bir tasarımdı ama fena da olmamış hani. Yılbaşında bir miktar para çıksa alınır.
  • Yol bilgisayarı ekran görüntülerine devam:


    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Son zamanlarda hiçbir konuda bu kadar çok kullanıcı ve misafire denkgelmemiştim.


    quote:

    Bu konudaki kullanıcılar: haluk 23, guven.kacar, desert@eagle, kutri, sutlach, _Mysterious_, m_alpay, HoLY.oNE, ahmtıl, maivesiyah, Türkayemre, bayram1599, UtKuPRO, Fadeout, TheExtasyOfCold, esmerce, tuncay altuntoprak, h_öztuna06, BENL!, Dismoor, eniaccroy, meliher, gokeri06, Tunarda, ercaan, VETTEL99, picea22, ex_silver, Exxcrea, Respect_vti, Ermeydan, m3hm3tozc4n, ShootToThrill, onder46, cihanair, emre99, _sude_, SystemCode
    44 kayıtlı üye, 27 misafir



    Amma çok bekleyeni varmış Honda Civic'in.


    Birde gizli kullanıcılar var onlarıda düşün artık...
    Civic her şekilde ilgi çeken ve çekecek bir araç. Her kasasının ciddi anlamda beğenenleri mevcut. Nasıl olursa olsun zaten bir çok Civic hayranı zaten bu aracı alacaktı. Artık mesele sadece hayranlara satmak değil başka markalarında pazarından müşteri çalabilmek.
    Bence fiyat olarak donanıma göre oldukça uygun. 1.6 litre 125 hp motorun hiç bir eksiğide yok. Aynı gücü veren turbolu rakiplerine göre sadece alt devirleri daha cansız. 1.6 litre atmosferik kategorisinde iyi bir yerde olduğunu düşünüyorum. Lpg takılabilmesi ekonomiyide arayanlara cevap veriyor.

    İç mekanı özellikle göstergeleri ve renkli bilgi ekranını beğendim. Müzik sisteminin görüntüsü vasat geldi. Direksiyon tasarımını da yadırgadım şuan için. Yarın gidip canlı canlı göreyim bari.



    Konu iyi hit yaptı. Markalar bölümüne ve Honda bölümünede aynalayalımda ortalık iyice şenlensin.

    Güzel konu içinde teşekkürler.

    Rica ederim arkadaşım.

    Gizli kullanıcı nasıl olunuyor?


    Biz de olabiliyor muyuz?


    Zeki Müren de bizi görecek mi?

    Bu vesileyle güncel ziyaretçileri vereyim:

    quote:

    Bu konudaki kullanıcılar: haluk 23, GöKHaN 35, sercan_54_54, dj appıah, spectaküler, haluksoy, mukeya, berthanas, SystemCode, Nalmes42, caliskan_53, derfgt, Fadeout, eylülnisaeyvaz, yozcaliskan, hakan.dal, SSamet., cptkahraman, patagon, insideman, ElectroTech, h_öztuna06, lagaluganet, hayrul52, tgezer, Ayrton_SENNA, vet147, ShEYTaN, redred1001, ahmtıl, kocatepe, aanil, cicero501, atsuma, 07saltan, yaman06, nadir, Utku, VETTEL99, mrdl, BLacKeLDiaBLo, terdal, husam74
    53 kayıtlı üye, 28 misafir



    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Sadece burdaki resimlere bakarak yorum yapiyorum

    Jettanin dis tasarimi cizgileri kesinlikle yeni civicten daha hos ve guzel

    Birde dizel otomatik

    Sinifinin en iyi otomatik vitesi

    Bunlar icin jettaya 69500 tl verilir ::)))
    Ben verdim

    Cihan jetta ne sınıfının en iyi aracı ne dsg en iyi sanzuman bunu artık anlasan iyi olur. Civici git incele iç mekan malzemesi olarak jetta biraz kaliteli olabilir oda birazcık sadece.

    Şimdi honda civic elegance otomatik 50 bin tl diyelimki.(48000'ne falan alınır). Highline jetta kadar donanımlı (hatta koltuk ısıtma geri görüş kamerası standart. Jettada geri görüş opsiyonel koltuk ısıtma yok diye biliyorum.)

    Arada 19.500 tl lik fark var. Vergileri aynı. Geriye birtek yakıt ekonomisi kalıyor. Otomatik Civic için teknik bilgilerinde 9.5 lt sehir içi yakıt tüketimi diyor. (Bu max değerler 2 yıllık civic kullancısı olarak fab. verilerini yakalamak istiyorsanız aracınızı hırpalamanız gerekir.) Senin aracında şehir içi 5.5-6 lt mazot yakıyor.

    yani civic 100 km de 40 tl yakıyorken sen 20-25 tl yakıyorsun bunlar kaba hesaplama.

    ŞİMDİ SANA GEREKLİ HERŞEYİ YAZDIM. BİR SEFER OLSUN OBJEKTİF OLMAYI BECER VE BU FORUMDAKİLERİ ŞAŞIRT.

    19.500 TL LİK FARKI NE KADAR ZAMANDA ÇIKARTIRSIN ?

    NE DSG NEDE JETTA BU FARKI EDECEK KADAR CİVİC'TEN KALİTELİ ARAÇ DEĞİL.

    BİRAZCIK OBJEKTİF OLMANIN KİMSEYE ZARARI YOK BUNU Bİ KERE OLSUN BECEREBİLİRSEN EN BÜYÜK ALKIŞI ALACAĞINA EMİNİM FORUM AHALİSİNDEN.

    DSG'NİN HONDANIN OTOMATİKLERİNDEN 2 FARKI VAR. BİRİ SERİ OLMASI 2. Sİ YAKIT TÜKETİMİ. AMA GÖRDÜĞÜN GİBİ FİYAT YAKIT TÜKETİMİNİ GERİDE BIRAKIYOR.

    SADECE SERİ OLMASI KALIYOR ORTADA. HONDA OTOMATİK ŞANZUMANDA DA KENDİNİ FAZLASIYLA İSPATLAMIŞ VE DÜNYANIN EN İYİ OTOMATİK ŞANZUMANLARINI ÜRETEN Bİ FİRMADIR.

    Benzinli otomatik bir arac istanbulda sehir icinde cok rahat 10 litreyi gorur birde senede 20.000 km yaparsan ciddi sikinti olur

    En kisa zamana yeni civici inceliycem

    Hatta izin verirse bayi jettayla gidicem daha once hic honda ve vw kullamamiss birini yanima goturup gercekten objektif bir yorum yapmasini istiycem

    Ben malasef objektif yorum yapamam honda icin daha once hic sahibi olmadim ve uzun sure kullanmadim

    Binmedigim araca yorum yapmamam ters lur biraz
    Ama 48.000 tl otomatik civic icin iyi bir fiyat bence
    Sunun altini cizmek istiyorum tamam jettanin malzeme kalitesi iyi degil 70.000 tl bir araba degil bunlarin hepsini kabul ediyorum
    Ama DSG bence sinifinin en iyi sanzimani kesinlikle cok seri ve sarsinti hic yok


    Seri ve sarsıntısız olması en iyi yapmıyor cihan biz bunu anlatmaya çalışıyoruz. Git bmw'nin 8 ileri şanzumanını kullan oda çok seri ve sarsıntısız mesela nası anlayacağız dsg'nin daha iyi olduğunu ?

    Biri çift kavrama biri tam otomatik ama aynı performans ? Kriterler farklı farklı birşeye tutupta bütünüyle en iyi diyemeyiz. Nasıl ki c sınıfının lideri jetta diyemez isek civicde golfte astrada focusda diyemeyiz. Hepsinin birbirine karşı farklı üstünlükleri var. Anlatmaya çalıştığım olay bu. Civic fiyatına karşılık eksiğini değil fazlasını sunuyor. Emin ol senin şu anki aracın 50-55 max limitler arasında olsaydı bu kadar tartışılıyor olmayacaktı.




  • İç tasarım beğenilmemiş ama benim çok hoşuma gitti.
    Üstelik fiyata da bu donanımlar için mükemmel denilebilir.
    Yine de bir ara Bora'ya uğrayıp bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Abi yapma etme, şu Accord'un resimlerini koyma ya... Bir de makyajlı kasa...

    Offfff of...

    Accord göstergelerini de koyayım o zaman.

    Bunu da bugün çektim:


    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz




  • Far tasarımı Volkwagene arkası C serisine benzemiş

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • Yine mi çift bölgeli klima koymamışlar
  • Haluk bey çok teşşekürler 5 sayfayı okudum Fiyatlandırma mükemmel araç şuan gözüme hoş gözükmeye başladı . belki haluk beyin makinada vardır bir hikmet bilemem. Ciddi ciddi düşünmeye başladım bu aracı ama hb versiyonunu da görmeden karar vermek olmaz . Acaba onla ilgili bir haber varmı ?
  • Aynısını ben demiştimde :) Resim koymaya üşenmiştim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    Haluk bey çok teşşekürler 5 sayfayı okudum Fiyatlandırma mükemmel araç şuan gözüme hoş gözükmeye başladı . belki haluk beyin makinada vardır bir hikmet bilemem...

    Japon Nikon yine Japon Honda'yı kayırıyor kesinlikle.

    Rica ederim arkadaşım.


    Hb versiyonun gelmesine yakın ayrı bir inceleme konusu açarım inşallah.




  • Yol bilgisayarı ekranlarına devam:

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Honda'nın dizel motoruna tam otomatik koyacağı belli değil. Belki Cvt koycak belki de manuelden başka seçenek olmayacak...

    Dizel ve CVT mi?

    Kendileri sabıkalı bir kombinasyondur. Maalesef CVT'nin kayışı, dizelin torkunu taşıyamıyor.(Örn. C-Max)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Rica ederim arkadaşım.

    Gizli kullanıcı nasıl olunuyor?


    Biz de olabiliyor muyuz?


    Zeki Müren de bizi görecek mi?

    Bu vesileyle güncel ziyaretçileri vereyim:

    quote:

    Bu konudaki kullanıcılar: haluk 23, GöKHaN 35, sercan_54_54, dj appıah, spectaküler, haluksoy, mukeya, berthanas, SystemCode, Nalmes42, caliskan_53, derfgt, Fadeout, eylülnisaeyvaz, yozcaliskan, hakan.dal, SSamet., cptkahraman, patagon, insideman, ElectroTech, h_öztuna06, lagaluganet, hayrul52, tgezer, Ayrton_SENNA, vet147, ShEYTaN, redred1001, ahmtıl, kocatepe, aanil, cicero501, atsuma, 07saltan, yaman06, nadir, Utku, VETTEL99, mrdl, BLacKeLDiaBLo, terdal, husam74
    53 kayıtlı üye, 28 misafir



    Selamlar

    Tabiki herkes olabiliyor. Profil ve tercihler kısmından "Kullanıcı listesinde gözükme" kutucuğu işaretlenirse anasayfadaki kullanıcı listesinde, altforumlardaki kullanıcı listesinde ve konu içindeki kullanıcı listesinde görünme olayı ortadan kalkmış olur. Yani konu içinde olduğunuzu sizden başkası göremez.
    Zeki Müren görebilir.
    Yeni Civic iyi HIT aldı. 1.6 dizel motorla bu kasayı süreceklerdi ki baya bi tozu dumana katarlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    motor eskisiyle aynı değil galiba, hacmi değişmiş...

    Eskisi 1595 cc idi.

    Bu 1598 cc imiş.

    Ama ikisi de 6500 devirde 125 ps güç üretiyor.

    Eskisi 4200 devirde, yenisi ise 4300 devirde 152 nm tork üretiyor.


    Bunda bir iş var gibi.



    İyi tespit arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    Çok beğendim lastik sesi almıyorsa Vw gibi çok kollu arka aksı varsa Vw almanın manası kalmaz.

    Lastik sesini bilmiyorum henüz test ettirmiyorlar ama arkada çok kollu dediğiniz çift salıncaklı (double wishbone) bağımsız süspansiyon var.


    O zaman Vw 'in işi zor avrupanın da tercih edeceği bir civic olmuş. Bilgiler için teşekkürler.

    Avrupada sedan kasayı satmazlar arkadaşım.

    En azından birkaç ülkede satılır sadece.


    Onlarda küçük sınıfta hb, büyük sınıfta da sw muteber.


    Sadece business ve executive sınıfta sedanlar tercih ediliyor.


    Yeni gelecek olan hb versiyonun ilk izlenimleri de bu sınıfta çok güçlü bir aday ve satış lideri olan Golf'e ciddi bir rakip olmayacağı yönünde.


    Belki yeni gelecek 1.6 dizel motorun düşük emisyon değerleri sayesinde şansını zorlayabilir.

    Fazla satılmaz ama sedanın da müşterisi var demek ki.

    www.mitsubishi-motors.de
    MITSUBISHI MOTORS in Deutschland
    http://www.mitsubishi-motors.de/explores.aspx?id=10226#/Intro




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.