Şimdi Ara

2012 CHEVROLET AVEO (57. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.283
Cevap
14
Favori
163.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    2 ayrı servise karter koruma için not bıraktım ne arayan var ne soran iki haftadır en son aradığımda parça bekleniyor denilmişti. Servis dışında bulanamazmı bu sac parçası???

    Servis dışında zor bulursunuz. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama ben burda bakıma gitim aklımda yoktu indirim varmış var mı dedim var dediler taktırdım. Bayinin iş bilmezliği bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    2 ayrı servise karter koruma için not bıraktım ne arayan var ne soran iki haftadır en son aradığımda parça bekleniyor denilmişti. Servis dışında bulanamazmı bu sac parçası???

    Servis dışında zor bulursunuz. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama ben burda bakıma gitim aklımda yoktu indirim varmış var mı dedim var dediler taktırdım. Bayinin iş bilmezliği bence.

    İstanbuldayim arkadaşım odak ve avrupa otodan haber bekliyorum halen... Bişey değil iki gun önce altını vurdum içim gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok yakıyor Aveo nun ecotec moturu. 1.4 LT Automatic 2012 model şehir içi şehir dışı karışık 50 krş civarı yakıyor. Aynı koşullarda kullandığım Citroen C3 1.6 Automatic araç 30 krş civarı yakıyor. Üstelik Chevrolet 6 ileri otomatik C3 4 ileri otomatik olmasına rağmen. Nasıl çözecez bu aşırı tüketimi. Motor LPG ye de uyumlu değil. Fazla yakmasından aracı kullanamıyorum. 1 yıl olmak üzere daha 3000 km de araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    2 ayrı servise karter koruma için not bıraktım ne arayan var ne soran iki haftadır en son aradığımda parça bekleniyor denilmişti. Servis dışında bulanamazmı bu sac parçası???

    Servis dışında zor bulursunuz. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama ben burda bakıma gitim aklımda yoktu indirim varmış var mı dedim var dediler taktırdım. Bayinin iş bilmezliği bence.

    İstanbuldayim arkadaşım odak ve avrupa otodan haber bekliyorum halen... Bişey değil iki gun önce altını vurdum içim gitti

    maltepe tek-kar'da 170tlye taktırdım. arayın kesin vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapnZAFO

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik


    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    2 ayrı servise karter koruma için not bıraktım ne arayan var ne soran iki haftadır en son aradığımda parça bekleniyor denilmişti. Servis dışında bulanamazmı bu sac parçası???

    Servis dışında zor bulursunuz. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama ben burda bakıma gitim aklımda yoktu indirim varmış var mı dedim var dediler taktırdım. Bayinin iş bilmezliği bence.

    İstanbuldayim arkadaşım odak ve avrupa otodan haber bekliyorum halen... Bişey değil iki gun önce altını vurdum içim gitti

    maltepe tek-kar'da 170tlye taktırdım. arayın kesin vardır.

    Çok teşekkür ederim arkadaşım stoklarında varmış eğer avrupa yakasında bulamazsam tekkara gideceğim haftasonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Harekete geçtiler ama yine pek bişey yok. 208 çok boş çıktı donaım olarak. 1.2 motoru teknik verileri güzel. Clio ise eski clio 2den kalma motorlarla devam ediyor. Yeni motorlardan sadece 0.9 turbo benliyi ve 1.5 energy 90bg motoru getirmişler. Onların da fiyatı malum. Dizelde en fulünü de sonra getirecekler sanırım. Daha kesinleşmedi ama fiyatları yüksek. 208 dizleller ise kafayı yemiş fiyat olarak. Güvenlik testlerini izlerseniz özellikle direk testinde ikisi de çok zayıflar. Yeni aveoya şuan fiyat performansta yaklaşabilen araç malesef yok. Clio 4ten çok umutluydum ama o motorlarla işi zor. Keçke rakipler artsa da rekabet olsa. 29-30 bin baz donanımda ise açık ara rakipsiz yeni aveo önde şuan. Ama halkımız soruyor soruyor ne alıyım diye sonra gidip symbol alıyor. Niye deyince 2. el, parça diyor. Sanki hergün canı sıkılan parçalarını söküp değiştiriyor. Bu araç ta zaten maliyetleri düşürmek için Güney Kore fabrikasında üretiliyor. Chevrolet aslında ucuz değil olmaı gerek fiyata satıyor. Diğerleri uçtukça uçuyor maşallah.

    Aveo ve Chevrolet hayranlığınızı anlıyorum.Ancak bence olay biraz farklı.
    Renault yeni Clio'ya çok yükleniyor.Heryerde reklamı var.Büyük bir kampanya yapıyorlar ve tahminimce satışı patlatacaklar.
    Yeni Clio donanım olarak Aveodan zayıf değil,hatta oldukça yenilikçi özellikleri var ki Aveoda yok.
    Kişiselleştirme,orta konsolda multimedya cihazı v.s.
    Motorları ise Aveodan çok daha iyi bence.
    Yalnız benzinli 1.2 atmosferik motor eski teknoloji ve bence alınmaz.
    Onun dışında 0.9 lt 90bg benzinli motor bu sınıfta bir devrim.Tek sorunu kendini henüz ispat edememiş durumda.Yani uzun dönemde
    sorun çıkaracak mı ve kağıt üzerinde yazdığı tüketimleri sağlayabilecek mi bunlar soru işareti henüz.
    Gelelim diesel motorlara
    Renault'nun 1.5 dci motoru o Aveo da kullanılan 1.3 multijet motordan çok çok başarılı bir motor.
    Ben eski bir Renault müşterisi olarak 5 yıl o motoru kullandım.Ve şu anda da-son 2 yıldır- 1.3 multijet Fiat kullanıyorum.
    Sessizlik,hızlanma isteği,yakıt tüketiminde o beğenmediğiniz 1.5 motorun daha eline kolay kolay kimse su dökemez.
    Multijette fena değil ama 1.5 dCi ondan çok üstün açıkçası.
    1.5. dCi 75bg 200nm ve
    1.5 dCi 90 bg 220nm
    ayrıca düşürülen ağırlıkla hafifleyen araç inanılmaz düşük yakıt tüketeceği iddia ediliyor.
    Ayrıca Renault'nun Chevroletten daha bilinir bir marka olduğu da malumken maçın sonucu belli gibi.
    B segmentinde Clio bir dönem piyasayı silip süpürecek görünüyor.
    Bir de Renault'nun bir taktiği vardır.Arabayı önce pahalı fiyattan çıkartırlar sonra git gide ucuzlatırlar.
    Megane 2 diesel 2003 yada 2004 yılında 37000 gibi rakamlarla piyasaya çıktığında alternatiflerine göre uçuk fiyatlıydı.
    Ancak ben 2005 yılında 37000 tlye satılandan daha donanımlısını 30.000 tlye almıştım.
    Sanki burda da aynısı olacak gibi.




  • @brkrn Ben zaten B sınıfı araç alacak kişilere 1 clio 4, 2 yeni aveo, 3 swift öneriyorum. Clio bahsettiğiniz igbi aşırı reklamı yapılan ve yerli üretim bir araç. Benim eleştirim farkındaysanız bunalra değil. Motorları ve biraz hafifletilme uğruna zayıflatılan şasisi. Ama bu güvensiz anlamında değil, sadece yeni aveo daha güvenli ve sağlam bir araç. Dünyada Chevrolet mi renault mu sizce marka oalrak büyüktür? Chevrolet geçen yıl tam 4 buçuk milyon araç satmış. Sizce renault kaç tane satmıştır? Chevroelt'in girmediği pazar kalamdı ama renaultun hala olmadığı pek çok pazar var. Sandığınızın aksine ben Renault fanatiğiyim. Chevroletin diğer modelleriyle ilgilenmiyorum. C sınıfında mesela tercihim megane veya c4 olurdu.

    1.3 motor da yıllardır taksilerde vs. kullanılıyor ve ekonomisiyle biliniyor. En büyük artısı vergi avantajı zaten. Tork oalrak öyle büyük fark yok. 10 nm fark var. 75likler arasında da aynı fark var ve tüketimler arasında 0,2 litre fark görünüyor. Fazla vergi vermeye değmeyecek bir fark. Cliodaki 1.5 90 BG motor burda yeni ama Fransadaki motor daha iyi. Daha az tüketen (3,2 litre) ve emisyonu daha düşük bir motor kullanılıyor orda. Burdaki 3,6 litre. Tabi gerçek hayatta nasıl olur bilinmez. Ekstra şeylere ise (otomatik klima navigasyon vs.) bişey dediğim yok zaten. Bunda sonradan navigasyonlu teyp almanız gerekiyor. Aracın 0-100 değerini koymamışlar performansını bilmiyorum ama ne kadar az da yaksa vergi farkıyla her yıl bir depodan fazla mazot almak var. Clio 4 çok başarılı bir model. Ben 1.2 75 bg motorun daciada kalmasını, 1.5 75 motorun konulmaması ve 1.5 110 BG dizel motor koyulamsı gerektiğini düşünmekteyim. HB alacak olsam orta ve üst donanımda clio 4, baz modelde yeni aveo seçerdim açıkçası. Sedanda ise pek rakip yok zaten. Blue ve kuzani rio var. Yakında yeni sedanlar da gelince ortalık şenleeneek biraz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    @brkrn Ben zaten B sınıfı araç alacak kişilere 1 clio 4, 2 yeni aveo, 3 swift öneriyorum. Clio bahsettiğiniz igbi aşırı reklamı yapılan ve yerli üretim bir araç. Benim eleştirim farkındaysanız bunalra değil. Motorları ve biraz hafifletilme uğruna zayıflatılan şasisi. Ama bu güvensiz anlamında değil, sadece yeni aveo daha güvenli ve sağlam bir araç. Dünyada Chevrolet mi renault mu sizce marka oalrak büyüktür? Chevrolet geçen yıl tam 4 buçuk milyon araç satmış. Sizce renault kaç tane satmıştır? Chevroelt'in girmediği pazar kalamdı ama renaultun hala olmadığı pek çok pazar var. Sandığınızın aksine ben Renault fanatiğiyim. Chevroletin diğer modelleriyle ilgilenmiyorum. C sınıfında mesela tercihim megane veya c4 olurdu.

    1.3 motor da yıllardır taksilerde vs. kullanılıyor ve ekonomisiyle biliniyor. En büyük artısı vergi avantajı zaten. Tork oalrak öyle büyük fark yok. 10 nm fark var. 75likler arasında da aynı fark var ve tüketimler arasında 0,2 litre fark görünüyor. Fazla vergi vermeye değmeyecek bir fark. Cliodaki 1.5 90 BG motor burda yeni ama Fransadaki motor daha iyi. Daha az tüketen (3,2 litre) ve emisyonu daha düşük bir motor kullanılıyor orda. Burdaki 3,6 litre. Tabi gerçek hayatta nasıl olur bilinmez. Ekstra şeylere ise (otomatik klima navigasyon vs.) bişey dediğim yok zaten. Bunda sonradan navigasyonlu teyp almanız gerekiyor. Aracın 0-100 değerini koymamışlar performansını bilmiyorum ama ne kadar az da yaksa vergi farkıyla her yıl bir depodan fazla mazot almak var. Clio 4 çok başarılı bir model. Ben 1.2 75 bg motorun daciada kalmasını, 1.5 75 motorun konulmaması ve 1.5 110 BG dizel motor koyulamsı gerektiğini düşünmekteyim. HB alacak olsam orta ve üst donanımda clio 4, baz modelde yeni aveo seçerdim açıkçası. Sedanda ise pek rakip yok zaten. Blue ve kuzani rio var. Yakında yeni sedanlar da gelince ortalık şenleeneek biraz.

    Valla ben kendime Clio 4 önermiyorum henüz.
    Yılbaşına kadar arabayı değiştirmeyi düşünüyorum ama Clio almayı pek düşünmüyorum.
    Nedeni de şu 0.9 lt motorun ilk kullanıcılarından gelecek tepkiler ve sorunları bekleyip sonra karar vermek istemem.
    Ayrıca listemde Aveo da var.Ama benzinli almayı düşünmem,çünkü yakıtının yüksek olduğunu biliyorum.
    Son olarak potansiyel listemde Astra Classic 3 HB 1.6 Essentia var.Tabi onu alırsam LPG taktırmam gerekecek.Ona da çok sıcak bakmıyorum.

    Eğer Renault'un bu 0.9 motoru dendiği kadar az benzin yakıyorsa,diesel almayı düşünmem.Senede 33-35bin km yapıyorum.
    bu nedenle yakıt tüketimi benim için çok önemli.
    Diğer yandan diesel motor için anlattığınız olay öyle değil.Yani beygirler aynı,torklar çok yakın o zaman bunlar aynı gibi sürüş verirler fikri tamamen yanlış.
    Ben hem Renault 1.5 dCi motoru hem 1.3 Fiat Multijet motoru hemde Ford ve Peugeot-Citroende kullanılan 1.6 HDi motoru uzun km. kullandım.
    Bu Fiat'ın 1.3 multijet motoru ve Ford-PSA grubunun 1.6 diesel motorunda olan bir zayıflık var.
    Bu 2 motorda da şöyle bir sürüş elde ediyorsunuz.
    Araç turbonun açılmadığı devirlerde gaz pedalı tepkillerine karşı çok sağır.Yani turbo 1800 devirde devreye giriyorsa ve siz vites büyüttüğünüzde aracınız 1400-1500 devirlerde başlıyorsa hızlanmaya turbo açılıncaya kadar araç çook yavaş hızlanıyor.Hele birde klima açık,araç yüklü ya da rampa çıkıyorsanız araba gitmiyor.Ya vites küçülteceksiniz ya da sabırlı olacaksınız.Ancak turbo açılınca da bu sefer sizi koltuğa yapıştıran bir itiş gücüyle araba hızlanmaya başlıyor.Bu bazılarının hoşuna gitse de benim canımı sıkıyor,araç gece-gündüz gibi.İstikrarlı bir sürüş yakalayamıyorsunuz ve bu durum bir süre sonra sıkıcı olmaya başlıyor ve araç kullanmaktan artık hoşlanmamaya başlıyorsunuz.
    Bu 1.3 multijetin bir diğer sorunu da yüksek yakıt tüketimidir.Özellikle şehiriçinde bir diesel araca yakışmayacak şekilde yüksek yakıt tüketiyor.(yaklaşık 6 lt/100 km civarı)
    Yalnız Aveo'da bu sorunlar belki yeni yazılım ya da değişik oranlı vites kutusu ve s/s ile bir ölçüde giderilmiştir.
    Renault'nun 1.5 dCi motoru ise yukarıdaki sürüş tarzının tam zıddı karakter sergiliyor.Gayet homojen hızlanmasını 1200-1300 gibi düşük devirlerden itibaren sunuyor ve turbonun açılışını çok dikkatli değilseniz anlamıyorsunuz bile.Yani maks. torkun sunulduğu devirden aşşağıda bile tatminkar bir tork ve bunun sonucu ivmelenme sağlanabiliyor.
    Sonuç;daha düşük devirde kullanabilme imkanı ve bunun sonucu olarak da daha düşük yakıt tüketimi.

    Marka bilinirliği konusunda sizinde bildiğiniz gibi ben Türkiyedeki marka bilinirliklerini kastettim.Türkiyede Chevrolet hala alt sıralarda bilinirliği olan bir markadır ve Renault ilk yerli üreticilerden biri olarak en bilinen 3 markadan biridir.Bu da araçların 2.el değerine,yedek parça bulunabilirliğine ve servis ücretlerine etki ediyor. Opel satıcısı bana diesel Aveo'nun bakımlarının 350-450 tl arası olduğunu söylemişti.Bu rakamlar benim şu an kullandığım Fiat'a göre yüksek.Hatta ben biten ön diskleri bile serviste değiştirmedim.Çünkü servis 150 tl fiyat verdi.Ben de sanayiye gittim ve Opar toptancısını buldum.Orijinal balataları 50 tlye aldım ve yandaki ustaya 20 tl el emeği ücreti ödeyerek işi halettim.
    Şimdi Aveo'da bunu yapma şansımız büyük ihtimalle olmayacak.Servise mahküm olacağız.Gerçi ben motorlar aynı olduğu için filtre v.s. işlerini dışarıda yaptırmayı ciddi ciddi düşünüyoorum ,eğer Aveo alırsam.
    Kusura bakmayın biraz uzun oldu.
    Sıktımsa affola




  • takip
  • Ön cam temizleme suyu gelmeyenlere bir haberim var. Kronik bir sorunmuş galiba. Su deposunun hortumu çıkabiliyor. Serviste hemen yaptılar. Haberiniz olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stallem

    quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    quote:

    Orijinalden alıntı: stallem

    quote:

    Orijinalden alıntı: fastfoodball

    CapnZAFO teşekkür ederim.

    kesbi dün geç saatlerde başıma geldiği için servise götürme gibi bir ihtimalim yoktu. Bu sabah aracı çalıştırdım ve o ışık yanmaya devam etmedi. Yanmaya devam etseydi aracı olduğu yerde bırakıp servisi arayacaktım.

    Şu an bir problem yok. Yaklaşık 15 km şehir içinde kullandım. Çekişte, yakıt tüketiminde bir değişiklik görmedim.

    Siz yine de servise uğrayın bilgisayarla baksınlar. O ışık yandıysa hata kodu bırakmıştır muhakkak. Sönmesi herzaman sorunun bittiği anlamına gelmeyebilir.

    bu tavsiyenize uyup hafta sonu bir aksilik olmazsa götüreceğim

    Çok iyi olur, garanti varken aklınıza takılan herşeyi uğrayıp sorun. Ben öyle yapıyorum. Bu arada benim arabam 16" 5 bijon. 400 lira fark alacaklardı ama teslimatta farkettiler hediye oldu dediler:)

    Aracımı dün servise götürdüm. Daha önce bahsettiğim gibi aracımı yıkattıktan sonra motor arıza ışığı yanmıştı. Sabah çalıştırdığımda ise sönmüştü. İkinci yıkatmamda da yanmıştı ve tekrar bir süre geçtikten sonra çalıştırdığımda yine sönmüştü. Yıkattıktan sonra kaputu açıp bir yer ıslanmış mı diye de baktım ama öyle birşey yoktu.

    Aracın çekişinde yada yakıt tüketiminde herhangi bir değişiklik yoktu. Dün servise verdim. İncelemişler ve EGR valfinin temizlendiğini söylediler. Yanan ışıklar EGR valfi ile ilgili uyarı kodu bırakmış. Bana çok acayip geldi. Araç daha yeni. 1000 km olmadı. EGR valfi bu kadar çabuk kirlenebilir mi? Şu an aracı çok kullanamadım ama kullandığım kadarıyla çekişte falan bir değişiklik yok. Bu konuda tecrübeleri olan var mı? İnternetten okuduğum kadarıyla Opellerde EGR valfi sorunu sıkça yaşanıyormuş.

    Tüketim değerlerim ise;

    Aracı ilk aldığımda BP'den 50 TL'lik yakıt almıştım. 200 km gitti. Sonra Opet'ten 175'ye depoyu fulledim 40 lt aldı. 670 km gitti. Ortalama 6 lt gösteriyor. Hesabıma göre de doğru. Tamamen şehiriçi kullanım. Km'de 26 kuruşa denk geliyor. Tüketim yeni motora göre normal geldi bana. Sizce nasıl?

    Dün akşam Total'den Excellium Diesel aldım. Yine 40 lt aldı ve 175 TL. Bayramda şehirdışına çıkacağım. Bakalım şehırdışı tüketimi nasıl olacak?




  • benim aracım 1.3 ltz. şehir içinde 6.1 gösteriyor.. şehir dışında sıfırlıyorum 5'e kadar düşüyor.. şu anda 1400 km de... aracımda fren merkezi sorunlu çıktı. siparişi verildi bayramdan sonra değişecek
  • Şuan LTZ modelini kaça veriyorlar? bende düşünüyorumda almayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarhunzas

    Şuan LTZ modelini kaça veriyorlar? bende düşünüyorumda almayı

    http://www.chevrolet.com.tr/
  • sitesindeki fiyattala bayideki fiyat arasında baya fark oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Arkadaşlar 1.4 LTZ olanların bijon ölçüleri hakkında net bilgisi olan varmı? Ona göre ince stepne bakacağım netden

    bizde bi arkadaşıma yeni aldık aveo 2012
    bijon aralıklar 5 x 105 ve kolay kolay bulunmuyor jantları çok aradık
    ona cruze n çıkma jantından stepne yaptık.
    ministepne.com.tr de satılan 5 x 105 stepneyide denedik oldu. isteyen alabilir. fiyatı 230 tl
    ministepnenin sadece çapı 2 cm kadar ufak oldu. çok fazla etkilenmeyeceğini düşünüyorum.
    hız sınırı 50 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Arkadaşlar 1.4 LTZ olanların bijon ölçüleri hakkında net bilgisi olan varmı? Ona göre ince stepne bakacağım netden

    bizde bi arkadaşıma yeni aldık aveo 2012
    bijon aralıklar 5 x 105 ve kolay kolay bulunmuyor jantları çok aradık
    ona cruze n çıkma jantından stepne yaptık. tabi yanına kriko ve bijon anahtarıda aldık :)
    ministepne.com.tr de satılan 5 x 105 stepneyide denedik oldu. isteyen alabilir. fiyatı 230 tl
    ministepnenin sadece çapı 2 cm kadar ufak oldu. çok fazla etkilenmeyeceğini düşünüyorum.
    hız sınırı 50 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayl

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Arkadaşlar 1.4 LTZ olanların bijon ölçüleri hakkında net bilgisi olan varmı? Ona göre ince stepne bakacağım netden

    bizde bi arkadaşıma yeni aldık aveo 2012
    bijon aralıklar 5 x 105 ve kolay kolay bulunmuyor jantları çok aradık
    ona cruze n çıkma jantından stepne yaptık. tabi yanına kriko ve bijon anahtarıda aldık :)
    ministepne.com.tr de satılan 5 x 105 stepneyide denedik oldu. isteyen alabilir. fiyatı 230 tl
    ministepnenin sadece çapı 2 cm kadar ufak oldu. çok fazla etkilenmeyeceğini düşünüyorum.
    hız sınırı 50 km


    Teşekkür ederim arkadaşım
    ama maalesef bendeki jant 4 bijon :(
    Stepnesiz araç satma mantığı ne kadar büyük bir acizliktir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mayl

    quote:

    Orijinalden alıntı: esenlik

    Arkadaşlar 1.4 LTZ olanların bijon ölçüleri hakkında net bilgisi olan varmı? Ona göre ince stepne bakacağım netden

    bizde bi arkadaşıma yeni aldık aveo 2012
    bijon aralıklar 5 x 105 ve kolay kolay bulunmuyor jantları çok aradık
    ona cruze n çıkma jantından stepne yaptık. tabi yanına kriko ve bijon anahtarıda aldık :)
    ministepne.com.tr de satılan 5 x 105 stepneyide denedik oldu. isteyen alabilir. fiyatı 230 tl
    ministepnenin sadece çapı 2 cm kadar ufak oldu. çok fazla etkilenmeyeceğini düşünüyorum.
    hız sınırı 50 km


    Teşekkür ederim arkadaşım
    ama maalesef bendeki jant 4 bijon :(
    Stepnesiz araç satma mantığı ne kadar büyük bir acizliktir

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim arkadaşım
    ama maalesef bendeki jant 4 bijon :(
    Stepnesiz araç satma mantığı ne kadar büyük bir acizliktir

    Rica ederim arkadaşım
    ministepne.com.tr de 2011 ve 2005 arası aveo ya 4 x 100 bijon aralığı gösteriyor.
    evet kesinlikle neden stepneden kaçar ki firmalar yerini de yapmışlar ama
    hiç değilse minisinden koy bari
    iyi akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayl

    Teşekkür ederim arkadaşım
    ama maalesef bendeki jant 4 bijon :(
    Stepnesiz araç satma mantığı ne kadar büyük bir acizliktir

    quote:


    Rica ederim arkadaşım
    ministepne.com.tr de 2011 ve 2005 arası aveo ya 4 x 100 bijon aralığı gösteriyor.
    evet kesinlikle neden stepneden kaçar ki firmalar yerini de yapmışlar ama
    hiç değilse minisinden koy bari
    iyi akşamlar

    ağırlık, ekstra masraf, gereksiz malzemeler, gereksiz yer kaplama vs. bence stepnesiz olması çok büyük avantaj. sonuçta tamir kiti bulunuyor ve o kadar aracı kaldırmaya bijon sökmeye gerek kalmıyor. siboptan anında tamir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapnZAFO -- 22 Ekim 2012; 11:01:23 >




  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.