Şimdi Ara

2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
976
Cevap
27
Favori
95.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 2.5 ay oldu,
    küçük bir eleştirim olacak civic hakkında.

    klima fan yön çeşitliliği az geldi,
    yani,
    tek bir konumda ön cam üflemesi var o da ayakla beraber.
    bu durumda ayaklar buz kesiyor, ön cam daha geçsoğuyor.
    malum yazın en büyük ısı girisi ön camdan oluyor,
    ön camı sogutursanız hem randımanlı oluyor
    hem de yüze ve göğüse hava vurmadığı için sağlıklı

    eski jazzimda daha çok fan ayarı vardı ve
    araç ici soğutma daha verimliydi.

    ama mecburen alışacağız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 1 Mayıs 2012; 17:23:24 >
  • Bu klima çeşitleri benim de dikkatimi çekti ancak çok da kurcalamamıştım, ayaklar kısmı seçili olduğunda insanı cırcır yapacak :) gibi soğutuyor.

    Bu arada ben de 600 km civarlarına geldim, gece Tem'de 100-110 arası gittiğim zaman 5.4lt/100 km yakıt tüketimi oluyor, göstergenin hata payı çok değildir inşallah, benzer yolu öğlen sıcağında döndüm yaklaşık 7 lt/100 km'ye yükseldi.

    Bir de bu gösterge ışıklarını söndü zannetmiştim onu da düzelttim.

    Daha önce hiç almadım ama kitapçıkta D'den S'ye sadece kulakçığı çekerek alıyoruz diyor durum nasıldır?

    Vites kolu S konumuda olduğunda sadece 1. ve 2. viteste çekebilirsiniz diyor, kulakçıklardan mı bahsediyor? Ben S modunu aldığım zaman istediğim zaman kulakçıklarla kontrol etmeye başlayabilir miyim? Ondan sonra S modunda olduğundan kulakçıklar devreden çıkmayacak bunun için de vites yükseltme + tuşuna 1-2 sn basılı tutacağım değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon
    klima fan yön çeşitliliği az geldi,
    tek bir konumda ön cam üflemesi var o da ayakla beraber. bu durumda ayaklar buz kesiyor, ön cam daha geçsoğuyor. malum yazın en büyük ısı girisi ön camdan oluyor, ön camı sogutursanız hem randımanlı oluyor hem de yüze ve göğüse hava vurmadığı için sağlıklı

    Eğer paneldeki ön cam düğmesine basarsanız, sadece cam buğu giderme amaçlı olduğunuzu var sayarak fanlar son hızda ve sadece cama hava verecektir. Gerekirse fan hızını azaltabilirsiniz. Bu durumda daha önce hava girişini sadece dahili döngü yapacak şekilde yaptıysanız bu tuş devreden çıkacak ve havayı tekrar dışarıdan alacaktır.

    Hazır klima modlarının eksik olduğunu da görmedim. Sadece manuel klimalı Megane'larda ara kademeler var. Yani ön cam-ayak kombinasyonu ile sadece ayak konumları arasını seçerek ayaklara daha fazla hava gitmesini seçebiliyorsunuz. Diğer konumlarda da hangi tarafa yakınsa ona göre ayarlama yapabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek
    Bu arada ben de 600 km civarlarına geldim, gece Tem'de 100-110 arası gittiğim zaman 5.4lt/100 km yakıt tüketimi oluyor, göstergenin hata payı çok değildir inşallah, benzer yolu öğlen sıcağında döndüm yaklaşık 7 lt/100 km'ye yükseldi.

    Bir yoldaki ortalama tüketimi görmek için aynı güzergahı hem gidiş hem dönüş olarak almak gerekir. Sizin örneğinizde sıcaklıktan çok, arabanın gücü nedeniyle pek hissetmediğiniz hafif iniş ve rampa farkı gibi görünüyor.

    Aynı değerlendirmeyi anlık tüketimlere bakarak da yapabilirsiniz. Ben bir yolda o anda iniş mi yokuş mu olduğunu anlamak için sizin seviyenizde sabit hızlarda giderken anlık sarfiyata bakıyorum. Kabaca 6-8 L üzerinde yokuş, altında iniş gibi yorumluyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mcornek
    Daha önce hiç almadım ama kitapçıkta D'den S'ye sadece kulakçığı çekerek alıyoruz diyor durum nasıldır?

    Vites kolu S konumuda olduğunda sadece 1. ve 2. viteste çekebilirsiniz diyor, kulakçıklardan mı bahsediyor? Ben S modunu aldığım zaman istediğim zaman kulakçıklarla kontrol etmeye başlayabilir miyim? Ondan sonra S modunda olduğundan kulakçıklar devreden çıkmayacak bunun için de vites yükseltme + tuşuna 1-2 sn basılı tutacağım değil mi?

    D'den S'ye durumu kitapçıkta hangi sayfada? S konumunu uzun yolda sık sık kullanırım ve kulakçıktan hiç yapmış değilim. Zaten kulakçıkla ortadaki vites kolu nasıl yer değiştirecek ki?

    D modunda kulakçıklarla vites ayarı yaptığınızda aracı frenle zorlamadıkça vites düşürmüyor. Ama gaza bastığınız anda tam otomatik olarak vitesler değiştiriliyor, ekrandaki vites numarası kayboluyor. Ben D viteste vitesi düşürme işini yokuş aşağı inişlerde motor freni yapıp balataları rahatlatmak için kullanıyorum. Zaten CC ayarında yokuş aşağı inerken araç fazla hızlanırsa yol bilgisayarı da vitesi kendisi küçültüp hızın aşırı yükselmesini önlüyor.

    S modunda kulakçıklarla vites ayarı yatığınızda aracın üst vites limitini belirlemiş oluyorsunuz. Araç yavaşlarsa devir düştükçe alt viteslere geçiş oluyor, gaza basarsanız devir ve vites yükseliyor.

    Mesela S konumunda 3'e ayarladınız. Ekranda M ve 3 yazıları görünüyor. Artık gaza yüklendikçe vitesler 6000 devir civarında bir üste çıkıyor. Ama 1 ve 2. viteste araç normal S modu gibi gittiği halde 3. viteste 6500 devri görse de üst vitese çıkmıyor, devir kesiciye giriyor. Tabi S modda 3. vites demek, 140-150 ile gitmek demektir.




  • @Mesudum,

    daha önce Jazz kullandınızmı?
    klima sistemi az da olsa farklı.

    ayrıca,
    Auto konumunda , jazz daha verimli bir sirkülasyon yapıyordu.

    yazdığım bu,
    başka bir şey değil.

    iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    @Mesudum,

    daha önce Jazz kullandınızmı?
    klima sistemi az da olsa farklı.

    ayrıca,
    Auto konumunda , jazz daha verimli bir sirkülasyon yapıyordu.

    yazdığım bu,
    başka bir şey değil.

    iyi forumlar.

    İlk Hondam, hem kullandığım hem sahip olduğum ilk ve tek Honda bu.

    Ayrıca,
    dilerseniz mesajlarımı daha kısa tutarım, ukalalık olarak anlaşılmasın diye. Zaten benim anlatabileceklerimden fazlası kullanma kılavuzunda olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum


    Cevabınız için teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcornek -- 2 Mayıs 2012; 16:16:13 >
  • Deneyip görmek en doğrusu değil mi?

    soru; Civic sahibimisiniz, yoksa almayı mı düşünüyorsunuz da soruyorsunuz?
  • Size de teşekkürler sadece yanlış bir şey yapmamak için sormuştum iyi günler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum

    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon
    klima fan yön çeşitliliği az geldi,
    tek bir konumda ön cam üflemesi var o da ayakla beraber. bu durumda ayaklar buz kesiyor, ön cam daha geçsoğuyor. malum yazın en büyük ısı girisi ön camdan oluyor, ön camı sogutursanız hem randımanlı oluyor hem de yüze ve göğüse hava vurmadığı için sağlıklı

    Eğer paneldeki ön cam düğmesine basarsanız, sadece cam buğu giderme amaçlı olduğunuzu var sayarak fanlar son hızda ve sadece cama hava verecektir. Gerekirse fan hızını azaltabilirsiniz. Bu durumda daha önce hava girişini sadece dahili döngü yapacak şekilde yaptıysanız bu tuş devreden çıkacak ve havayı tekrar dışarıdan alacaktır.

    Hazır klima modlarının eksik olduğunu da görmedim. Sadece manuel klimalı Megane'larda ara kademeler var. Yani ön cam-ayak kombinasyonu ile sadece ayak konumları arasını seçerek ayaklara daha fazla hava gitmesini seçebiliyorsunuz. Diğer konumlarda da hangi tarafa yakınsa ona göre ayarlama yapabiliyor.

    biraz önce üşenmedim, indim denedim.

    eğer ön cam buğu giderici düğmesine basarsanız,
    klimayı soğuğa alıp, fanı sona çekiyor ve
    en önemlisi,
    ön cam ve az da olsa ayaklara üflüyor.

    yani normal ayarlardan bir farkı yok.

    Bilgilendireyim istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 4 Mayıs 2012; 10:56:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frodo1one

    navigasyon+multimedya taktıran varmı acaba aranızda ? aracımı daha teslim almadım 15 gün sonra gelecek umarım, karar veremedim taktırıp taktırmama konusunda..sürücü haricinde yanda oturan yolcu rahatça görebiliyormu acaba monitörü ? malum sürücüye dönük hafiften konsol,buna bağlı olarak ta navi de sürücüye dönük oluyor sanırım.

    ben taktırdım. yan taraftaki yolcu tam net göremiyor. sürücü için açısı çok iyi.
  • bugün navigasyonu taktirdim
    hem de ön kamera ile birlikte.
    testlerim devam ediyor
    ( video, bluetooth, vs..)
    en kısa zamanda yazacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    bugün navigasyonu taktirdim
    hem de ön kamera ile birlikte.
    testlerim devam ediyor
    ( video, bluetooth, vs..)
    en kısa zamanda yazacağım


    hocam yakıt durumu ne alemde ne kadar yakıyor acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    bugün navigasyonu taktirdim
    hem de ön kamera ile birlikte.
    testlerim devam ediyor
    ( video, bluetooth, vs..)
    en kısa zamanda yazacağım


    ön kamerayı nereye taktırdınız tam olarak ? birde nasıl aktif oluyor? Geri vites geriye takınca aktif oluyor da ön taraf süreklimi açık olacak ?
  • yarın sabah fotolar çekilip,
    öğlene kadar raporumu yazarım.
  • rapor masamdamı olacak ? yazdğım mesajı hızlı bir şekilde okuyunca gerçekten makinalı tüfek misali cevap verilmesi gereken bir durum ortaya çıkıyor.Yazarsanız yarın sevinirim teşekkürler
  • HONDA 2012 CIVIC Navigasyon, DVD, Bluetooth, TV, Medya Oynatıcı takılması ve kullanıcı deneyimleri
    .....................................................................................................................................................

    Bildiğiniz gib, daha öncede yazmıştım, Türkiyedeki fiyatları 2400 TL civarında değişene bu navigasyon-Medya cihazını,
    Kuzenim Çinde (TAİWAN) pilot olduğu için ucuz bir bedelle getirtmiştim.
    (Bavula koydu geldi, aksi halde bu tip cihazların kargo-posta ile gelmesi yasak, gümrük vererek dahi getirtemiyorsunuz)

    Cihaz bu;
     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Bu cihaz Ebay de uzun araştırmalar sonucu seçildi,
    şöyleki;
    civic 2012 desteği, ekran büyüklüğü, İşlemci hızı, Ram miktarı, kullanım kolaylığı sağlayan arayüz, TR dil desteği, ve güvenli satıcı kriterlerine bakıldı ve bu cihaz seçildi.

    civic 2012 desteği; cihazın tüm ses ve video çıkışları ile direksiyon kontrolleri ve ön panel tasarımı 2012 civic uyumlu, bu sayede montaj sırasında sorunsuz direk araca takılabiliyor ve direksiyon kontrolleri çalışıyor.
    İşlemci: çoğu cihaz 400mhz işlemciye sahip, bu 600mhz işlemcisi var, bu da windows CE6.0 daha rahat çalışıyor, GPS daha verimli oluyor.
    RAM; bunda 256 gb ram var, çoğu cihaz 128gb, bu ise aynı anda birden fazla uygulamanın çalışmasını sağlıyor, ör: navigasyon yaparken radyo dinlemek, 3d binaların daha rahat işlenmesi gibi.
    8" ekran; çoğu cihaz aynı çözünürlükte 800-480 ama 7" olabiliyor, ekran ne kadar büyük o kadar görüş mesafesi kalitesi.
    TR dil; cihazın tüm menüleri ve dvd menüleri , altyazıları TR destekli, menüden dil seçebiliyorsunuz.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    SERVİSTE......................................................................................................

    Çamkıranda yapılan işlemlerde bir sorun çıkmadı, cihazın çalışır vaziyette takılması için alınan bedel 150 TL.

    Sökülen parçalar;

    ön paneli kolaylıkla çıkardı,
    radyo panelini söktü,
    aux girişi olan panel (vitesin önündeki)
    her iki ön kapı fitilleri ve ön konsola birleşen parça söküldü.
    (ben ekstra kablo çektirince sürücü tarafıda söküldü, yolcu tarafı gps-tv anteni için söküldü)

    işte fotolar.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın



    Montaj;

    tüm bağlantılar hemen yapıldı ve sistem çalıştırıldı,
    görüldü ki, tv ve ön kamera güvenlik nedeniyle açılmıyor,
    "No display, forbided for drive" uyarısı veriyor.
    Konu şu, pembe kabloyu sıyırıp şasi yapıyorsunuz,
    El freni çekildiğinde çalışan sistem, artık hep çalışır oluyor,
    yani bir çeşit güvenlik tedbirini atlıyorsunuz.
    Yoksa tv ve kamera elfreni çekilince çalışıyor.



    Ben civicin ön panelde yer alan geri vites kamerasını aynen kullanma kararı aldım,
    çünkü bu ekran aynı zamanda park mesafe uyarısınıda içeriyor,
    ekran 8" diye navigasyona bağlarsam bu uyarılar 8" de görünmeyecek,
    aynı anda her iki ekranda geri vites kamerası çalışır ama bunu da gereksiz buldum ve şöyle bir şey yaptım.
    civicin önündeki büyük "H" Honda logosunun içine bir kamera koyduk, ve kablosunu çekerek navigasyonun geri vites (CCD) girişine bağladık.
    ama geri vites takıldığında kamerayı aktif eden kabloyu takmadık, bunun yerine şoför mahallinin solunda yer alan "kartvizit" konan boşluğa bir düğme ekledik,
    önümü görmek istediğim zaman lolayca bu düğmeyi açıyorum, ekranda ne varsa kesilip, kamera görüntüsü geliyor, sonra kapatıyorum, ekrandaki işlem (tv-navi-film) kaldığı yerden devam ediyor
    Böylece, park esnasında ön tamponun ne kadar yaklaştığını görebiliyorum.

    altta foto, düğmenin fotoğrafını birazdan çeker koyarım,

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın



    CİHAZ ÇALIŞMASI....

    Bu cihaz çalışınca ustada hak verdi, iyi cihaz almışım, menü geçişleri ve uygulama açılışları diğer cihazlara göre oldukça hızlıymış.
    Kısa kısa bilgi vereyim.

    Tuşlar, cihaz açıldığında tuş yazıları arkadan aydınlanıyor, tuşlar yumuşak bir sorun yok, solda ön-USB girişi ve navigsyon için mikrosd girişi var, sağda" reset " deliği ve 2. mikrosd girişi var.
    ben ön-usb kullanmadım, arka usb girişinden kablo çektirdim iyi oldu, zaten her ikisini tek giriş olarak görüyor.

    TFT ekran; loş ortamda ve gece son derece parlak ve iyi, direk güneş ışığı geldiğinde haliyle ekran soluyor, ama bu genel TFT sorunu zaten. 8" ve 16/9 olması avantaj. Dokunmatiği iyi, daha önce dokunmatik ekranlı bir cihaz kullandıysanız zorlanmayacaksınız. Ekranda 2 sayfa var, ikonları tutup yer değiştirebiliyorsunuz, bu güzel oldu. Arka plan resimleri seçebiliyorsunuz, Aracınıza ait Logoyu açılışta koyabiliyorsunuz.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    TV; Ülkemizdeki analog karasal yayınlar (şu çatı anteni ile aldıklarımız) zaten kaliteli değil, bir de aracın hareket etmesi ile karlıda olsa yakaladığınız görüntü anında gidiyor. Çözümü yok, ancak sabit halde iken, yakaladığını kanalları daha da kaliteli izlemek isterseniz, 200TL vererel ekstra bir tv-tuner alacaksınız ve bu güçlendirilmiş cihazı navigasyonun "aux in" girişine takarak, tv izleyeceksiniz, ancak bunda da kontrolu naviden değil, verilen uzaktan kumanda ile yapacaksınız.
    Bunları bilerek ekstra bir tuner almadım, kısa bir cam antenini taktım, ne çıkarsa bahtıma dedim, ilerde sayısal-karasal yayınlar başlarsa işte ozaman bu keyfi süreriz, ekstra bir d-terrestial tuner alıp takarız cam gibi izleriz.
    not: izmirde yüksekte oturmamıza rağmen henüz bir tv yayını yakalamış değilim.

    Bluetooth; menüde 2 ayrı bluetooth ikonu var, biri telefon eşleştirmesi yaparak, araç içi konuşma yapmak için, bildiğimiz konu, rehber yok, sadece aramalar ve cevaplamaların listesi tutuluyor, ses net, araç içi dinleme net.
    diğeri "bluetooth-ses", bununla, destekliyorsa, bluetooth eşleşmesi ile telefonunuzdaki mp3 leri çalıp dinliyebiliyorsunuz (tüm kontroller dahil) . Benim Ihone4s deki, tüm mp3 leri dinledim, çok güzel bir uygulama.

    Ses; eski radyomda araç içi sesli müzik dinlerken ses ayarı 10 iken uygun geliyordu, bunda ise 45w olması nedeniyle 3-4 lerde dinliyorum, ses kalitesi müthiş arttı, serviste Michael Jacksondan-Bille Jean şarkısını 25 e getirdim, dehşet bir net ses verdi, kapılarda bir titreşim ve ses bozulması olmadı, 30 a gelince ses bozuldu. 25 ayarında dinleyebileceğinizi zannetmiyorum, en fazla 15 görürsünüz.
    detaylı bir ses ayar menüsü var, 4 lü kabinlere (tweeterları saymıyor) bir "artı kıl" ile ses yönlendirmesi yapabiliyorsunuz, tiz ve bas ayarları var, hazır presetler mevcut, klasik, pop vs... gibi.

    USB-SD kart; fat32 biçimlendirilmiş kartlardan müzik, foto, film izleyebiliyorsunuz. Ben 2gb usb ye çeşitli medya yükledim, ses olarak mp3, video olarak avi dosyalarını oynattı, mkv ve mp4 görmedi, wma (windows medyası) desteklediği yazıyor denemedim.
     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın



    IPOD-Iphone; kolçak altında yer alan usb-ipod girişini daha önce kullanmıştım, müzikleri oradan dinliyordum.
    Bu yeni sistemden sonra deneyeyim dedim, iphoneu bu usb ye taktım, ekranda tanıdı ama hiç bir işlem yapamadım, bu arada iphone kablosunun başlığının kazara kırıldığınıda söyliyeyim, bu nedenle olabilir, bir ara yeni kablo takarak bu kolçak altı ıphone-usb girişini tekrar kontrol edeceğim.

    Radyo: Görüntüsü dairesel, çok hoş, böylece bizim devir saatine uyunlu oldu. 3FM bandı, 2 AM bandı var, her bandda 6 kanal yer aldığına göre 18 FM kanalını hafızaya atabiliyorsunuz bu çok iyi oldu.
    ses ve görüntü çok çok iyi, ayarlar kolay.

    DVD: sabah aceleyle evden bir kaç dvd aldım, ama hepsi kopyaymış, hiçbirini görmedi, akşama orjinal dvd takıp deneyeceğim.

    Oyun; içinde 1-2 oyun var denemedim.

    Direksiyon Kontrolu, CAN BUS; işte dikkat edilecek nokta bu, resimdeki kahverengi kutulardan biri CAN BUS kutusu, her araç için ayrı üretilen bir kart, bu kart aracın tüm medya kontrollerini buradan veriyor, böylece sorunsuz olarak, direksiyondan yaptığını kontroller navi ye gönderiliyor. Bu cihazın CAN BUS kutusu üzerinde Honda-Civic-2012-xxxxx diye bir yazı var. Dikkat edeceğiniz tek şey bu kart, yoksa herhangi bir cihazı takıp eski usul, kullanmanız bile mümkün değil, çünkü ses ve kontroller bit bütün.
    İsterseniz menüden, "steering wheel" seçerek bu kontrolleri değiştirmeniz mümkün, ama hiç tavsiye etmem, karıştırırsanız, sistem devre dışı kalabilir.

    NAVİGASYON; cihazla beraber gelen 4gb mikrosd kart boş çıktı, ama üzülmedim, 800/480 uyumlu bir igo buldum ve sd karta yükledim. ilk navi açılışında navi programı yok diyor ve "yol" soruyor. menüden sdstroge/xxx.exe gösterirseniz iş bitiyor. Herhangi bir navigasyon programı kullanabilirsiniz. önemli olan 800/480 çözünürlük destekli olacak, ki bu da kolay, yazılımdaki sys.ini dosyasını "wordpad" ile açıp, gerekli yerleri 800_480 şeklinde değiştirirseniz olur. Ancak dikkat, program 800/480 destekleyecek. SD karta Birden fazla navi dosyası yükleyerek farklı navigasyonlar çalıştırmanız mümkün, ama sevdiğiniz birini seçip kullanmak daha iyi.
    Bir diğer sorun sayılacak şey,
    her cihazın GPS modülü belli bir giriş (com) ve baud da çalışır, bu değerlerin, kullandığınız programda belirtilmesi gerekir.
    eğer her şeyi yaptınız, cihaz(gps) uydulara bağlanmıyor ve kırmızı ise, yapılacak şu. (igo için)
    ayarlardan GPS e gidin, oradaki "GPS Etkin" seçeneğini seçmeyin ve alttaki " otomatik bul" çalıştırın, arayacak ve cihazın bağlı olduğu giriş "com" ve baud değeri çıkacak. işte bu değeri biraz önce bahsettiğim sys.ini dosyasındaki "com-baud" değerlerini değiştirerek yazın. Aksi halde her navi açılışında bu otomatik bul işlemini yapmak zorunda kalırsınız.
    GPS in uydu bulması son derece kolay oldu, cihaz her açıldığında doğrudan navigasyon programına gidiyor, bu nedenle kontağı açtığınız gibi radyo çalmaya başlamıyor. Bunu da menüden ayarlayabilirsiniz, "Power on-navigasyon on" dğiştirirseniz, artık kontak çevrildiğinde navi başlamaz.
    Navigasyon çalışırken radyodan ses alınabiliyor, eğer rota açıksa ve yönledirme yapılıyorsa, bu esnada radyo sesi azalıyor, navi sesi çalıyor, bunun ne kadar alçak, yüksek olacağı menü ayarlarında var.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın



    Uzaktan Kumanda; cihazla bir UK geldi ama henüz denemedim, zaten gerek de yok, sadece arkada oturanlar (kızım) için faydalı olabilir.

    internette bu tip navi taktıranların, çıkan radyo panelini 200-250 tl dan sattığını görmüştüm, servisde sordum,
    "abi bizde bu radyo paneli 2000 Tl civarı" dediler,
    zaten satmayı düşünmüyordum, ilerde bir aksilik olursa yine eskisini taktırırım.

    Bir de , navigasyon takılırken, sigortacı kız gördü, kaskoya dahil edelim dedi,
    toplam 38 TL vererk 2500 Tl değerinde navi kaskoya dahil edildi,
    dedim ki, bu cihaz o kadar değil,
    pakette yer alan fiat buymuş,
    sorun etmedim.

    Son olarak; Bu tip cihazlar aşağı yukarı aynı özellikleri gösteriyor,
    bu yazı sizlere yol gösterme amacıyla yazılmıştır,
    faydalı olabilirsem ne mutlu.


    Not:
    Aklıma geldikçe ilavelerim olacak,
    sorusu olan arkadaşlarda yazabilir.




  • Sorun kapı içi döşemenin göğsün sol yanına yakın veya uzak durması değil. Sorun; kapı içi döşemenin üst seviyesi ile göğsün üst tarafının sol köşesinin (şöföre yakın) aynı hizada olmaması. Göğüs, kapı içi döşemeden yüksek duruyor ve o köşedeki şekli de kapı içi döşemeye uyumlu değil.

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın
  • Alttaki resimde daha güzel görünüyor. Göğüsün sağ ve sol ön köşeleri (kapı içi döşeme ile birleştiği) simetrik değil. SAğ köşe çok güzel ve şeklen uyumlu, sol taraf şeklen uyumlu değil ve kapı içi döşemeden daha yüksek

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Alttaki resimde daha güzel görünüyor. Göğüsün sağ ve sol ön köşeleri (kapı içi döşeme ile birleştiği) simetrik değil. SAğ köşe çok güzel ve şeklen uyumlu, sol taraf şeklen uyumlu değil ve kapı içi döşemeden daha yüksek

     2012 CIVIC alındı. Deneyimler, resimler, testler, ölçümler. Siz de katılın


    Bunun konuyla ne alakası var.

    Burak, sen şimdi bana kızacan ama ; istersen bu provokatif işleri bırak.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.