Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (59. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.313
Cevap
26
Favori
199.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laji


    quote:

    Orijinalden alıntı: baris_basar

    Merhabalar sevgili forum üyeleri. Bende bu araca niyetlendim. Aslında c180 alacaktım ama e 180 hoşuma gitti.Ancak aklımda bazı soru işaretleri var. Yaşım 32 aracımı bazen performanslı kullanmayı seviyorum. Bu anlamda e 180 beni.üzecek gibi. 15 aylık bir kızım var bir aile için e 180 c 180 e göre çok daha kullanışlı. Seneye yeni kasa çıkınca bu araçlar çok değer kaybedermi acaba. Anlaştığımız araç Edition e paket ve ekstra keyless go konfor paketi var 180000 tl.ye anlaştık sizce fiyat nasıl? Bu hususlarda fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler

    Aldınız mı aracı?

    Benim kişisel görüşüm yeni kasayı beklemeniz..

    7G tronic oldukça eskidi 9 ileriyi ve yeni kasayı beklerseniz daha mantıklı olabilir

    Selamlar.

    Son durumda akademisyen indirimiyle birlikte oldukça uygun bir fiyata anlaştık. Satıcılar çok iyiler hoşlar ama mercedes te işler gerçekten çok yavaş ilerliyor. Aracımı nihayetinde bu akşam teslim aldım.

    Bu süreçte satış temsilcisi arkadaşla epeyce samimi olduk. Kendisi yeni kasayı istanbulda gördüğünü ve içinin aynı c180 gibi olduğunu pek beğenmediğini söyledi. Bunun dışında yeni kasanın oldukça yüksek fiyattan geleceğini dolayısıyla şimdiki kasanın bundan etkilenmeyeceğini söyledi. Tabiki satıcılar ellerindekini satmaya çalışacaklar ve ürünlerinin olumlu yanlarını ön plana çıkaracaklardır. Ancak aynı arkadaş içtenlikle x3 ün glc den daha iyi olduğunu söyleyebiliyor. Yani samimiyetine inanıyorum.

    Aracı gerçekten çok beğendim. En büyük endişem performanstı. Ancak beklediğimden çok daha iyi.çıktı. Bu sanırım beklentiyle ve insanın eski arabasının perrormansıyla alakalı. Aşırı hız tutkunu olmayan kullanıcıları fazlasıyla memnun edecektir diye düşünüyorum.




  • Laji L kullanıcısına yanıt
    Bu konuda çok düşündüm. Hangisi tercih edilse yanlış olmayacaktır. Ancak bir BMW sürücüsü olarak ZF şanzımanın seriliğinden ne kadar memnun olsam da E180'in karakterindeki dinamiklerin bana daha uygun olduğunu düşünüyorum. Daha sessiz bir kabin, daha incelikli düşünülmüş detaylar (koltuk başlıklarının arkadan çarpmalarda boyun hasarlarını minimuma indirgeyecek şekilde hareketi), daha iyi süspansiyonlar aracı konforlu kılıyor. 5 öyle değil demiyorum. Nitekim satış rakamlarında 5 serisi diğer iki rakibinin toplamından fazla. E180'deki donanımı 5'te konfigüre ettiğimde rakam 215'e çıkıyor.
    170 binlerdeki fiyatıyla çok daha dolu donanımı tercih etmeyi kendim için daha uygun görüyorum.
    Böyle bir tercihle kaybedeceğim ne olur? 5'in 0-100'ü 8.6, E'nin 9.6... Yaşadığımız trafik ve şehir kültüründe benim için önem ifade etmeyen bir detay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Değerli yorumunuz için çok teşekkürler. Aracı bu gün teslim aldım. İkinci El konusunda size hak veriyorum. Ama inanın araç almak benim için eziyetli vakit ayıramıyorum. Artık bitti bu iş. şu an için çok memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    Bu konuda çok düşündüm. Hangisi tercih edilse yanlış olmayacaktır. Ancak bir BMW sürücüsü olarak ZF şanzımanın seriliğinden ne kadar memnun olsam da E180'in karakterindeki dinamiklerin bana daha uygun olduğunu düşünüyorum. Daha sessiz bir kabin, daha incelikli düşünülmüş detaylar (koltuk başlıklarının arkadan çarpmalarda boyun hasarlarını minimuma indirgeyecek şekilde hareketi), daha iyi süspansiyonlar aracı konforlu kılıyor. 5 öyle değil demiyorum. Nitekim satış rakamlarında 5 serisi diğer iki rakibinin toplamından fazla. E180'deki donanımı 5'te konfigüre ettiğimde rakam 215'e çıkıyor.
    170 binlerdeki fiyatıyla çok daha dolu donanımı tercih etmeyi kendim için daha uygun görüyorum.
    Böyle bir tercihle kaybedeceğim ne olur? 5'in 0-100'ü 8.6, E'nin 9.6... Yaşadığımız trafik ve şehir kültüründe benim için önem ifade etmeyen bir detay.

    Biraz teknik bir bilgi olacak. Aslında araçların 0-100 üne çok takılmamak gerek. Önemli ola aracın alt hızlardan ne kadar çabuk kurtulduğu. Şöyle ki hız zaman grafiğinde altta kalan alan yolu verir. Bir araç alt hızlardan çabuk kurtuluyorsa bu alanda haliyle büyük olacaktır. Yani iki araçtan 0-100 ü daha yavaş görünen bir araç alt hızlardan erken kurtuluyorsa 0-100 ü daha az görünen araçtan aynı zamanda hızı daha az olsa bile daha çok yol almış dolayısıyla daha önde olabilir. Önemli olan alt hızlardaki seriliği örneğin 0-50 gibi.

    Bu demek değildir ki e serisi 5 serisinden hızlıdır. 5 lerin daha seri olduğu aşikar ancak e180 bence 0-100 ünün göstereiğinden daha seri bir araç. Bir de ilk gaza basma anında gaz tepkisi yavaş. Ani kalkışta gaza biraz fazla basmak gerekiyor. Bu da biraz hantallık algısı yaratıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris_basar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Laji


    quote:

    Orijinalden alıntı: baris_basar

    Merhabalar sevgili forum üyeleri. Bende bu araca niyetlendim. Aslında c180 alacaktım ama e 180 hoşuma gitti.Ancak aklımda bazı soru işaretleri var. Yaşım 32 aracımı bazen performanslı kullanmayı seviyorum. Bu anlamda e 180 beni.üzecek gibi. 15 aylık bir kızım var bir aile için e 180 c 180 e göre çok daha kullanışlı. Seneye yeni kasa çıkınca bu araçlar çok değer kaybedermi acaba. Anlaştığımız araç Edition e paket ve ekstra keyless go konfor paketi var 180000 tl.ye anlaştık sizce fiyat nasıl? Bu hususlarda fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler

    Aldınız mı aracı?

    Benim kişisel görüşüm yeni kasayı beklemeniz..

    7G tronic oldukça eskidi 9 ileriyi ve yeni kasayı beklerseniz daha mantıklı olabilir

    Selamlar.

    Son durumda akademisyen indirimiyle birlikte oldukça uygun bir fiyata anlaştık. Satıcılar çok iyiler hoşlar ama mercedes te işler gerçekten çok yavaş ilerliyor. Aracımı nihayetinde bu akşam teslim aldım.

    Bu süreçte satış temsilcisi arkadaşla epeyce samimi olduk. Kendisi yeni kasayı istanbulda gördüğünü ve içinin aynı c180 gibi olduğunu pek beğenmediğini söyledi. Bunun dışında yeni kasanın oldukça yüksek fiyattan geleceğini dolayısıyla şimdiki kasanın bundan etkilenmeyeceğini söyledi. Tabiki satıcılar ellerindekini satmaya çalışacaklar ve ürünlerinin olumlu yanlarını ön plana çıkaracaklardır. Ancak aynı arkadaş içtenlikle x3 ün glc den daha iyi olduğunu söyleyebiliyor. Yani samimiyetine inanıyorum.

    Aracı gerçekten çok beğendim. En büyük endişem performanstı. Ancak beklediğimden çok daha iyi.çıktı. Bu sanırım beklentiyle ve insanın eski arabasının perrormansıyla alakalı. Aşırı hız tutkunu olmayan kullanıcıları fazlasıyla memnun edecektir diye düşünüyorum.

    Allah kaza bela göstermesin güzel günlerde kullanın inşallah :)

    Yeni E serisinin bu tarihte bir şekilde Türkiye'ye gelmiş olması ilginçmiş

    Deneyimlerinizi de ilerleyen günlerde bizlerle paylaşırsanız mutlu olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baris_basar kullanıcısına yanıt
    O zaman artık keyfini çıkarmak lazım. Çok güzel bir otomobil aldınız, güzel günlerde kullanın inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris_basar kullanıcısına yanıt
    Değerli görüşleriniz için teşekkür ederim. Güzel günlerde kullanın aracınızı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris_basar kullanıcısına yanıt
    X3'ün GLC'den daha iyi olduğunu söylüyorsa yorumlarına çok itibar etmemek lazım.
  • iyi dileklerinden dolayı tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    Araçla ilgili izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. En çok canımı sıkan nokta araç içi saklama alanlarının yetersiz olması. Aracın içinde güneş gözlüğümü koyabileceğim bir yer yok. Torpido ve kol dayamanın depolama alanı küçük ötesi. Bu anlamda hayal kırıklığı yaşadım.

    Yakıt tüketimi şu an oldukça sakin kullanımda 10 lt civarında. Azıcık performanslı kullanınca 13-14 leri çok rahat görüyor. Birkaç bin km den sonra biraz daha düşecektir. Bu tüketim değeri çoğunlukla şehir içi trafikteki veri.

    Yaşım 32 ve performansı benim için gayet yeterli. Ancak gaz tepkileri yavaş. Yani dokunduğunuz an motor devirlenmiyor. Aslında bu pedalın tabiatıyla alakalı. Pedal fazla yumuşak ve hissiz. Ama bastığınızda gitmem demiyor. Eco modla sport mod arasındaki tek fark şanzumanın daha geç vites büyütmesi. Direksiyon sertliğiyle gaz tepkileri aynı. Bir fark varsada ben farketmedim.

    Aracın sürüşü çok çok keyifli. Bu arabayla süzülerek gitmek çok güzel. Önceki aracım 1.8 civic hb idi. Ciddi anlamda seri kullanırdım. Ama bu araba ile hız yapma gereği duymuyor insan.

    Lastikler RF olduğu için az miktarda asfalt sesi oluyor. Bunun dışında kabin içi oldukça sessiz. Motor sesi yüksek devirde az miktarda içeri giriyor.

    Keyless ile ilgili biraz hayal kırıklıklarım var. Hayalim bir elimde poşetler ve kucağımda çocuk varken kapıyı kapatıp uzaklaşınca kapıların otomatik kilitlenmesiydi. Ancak böyle bir şey yok. Kapının kilitlenmesi için kapı kolundaki sensöre dokunmak gerekiyor. Hands free bagaj kapağı olayındada ayağımı hangi şekilde tamponun altından geçirmem gerektiğini hala çözebilmiş değilim. Arabanın arkasında resmen dans ediyorum. Sensörü her seferinde tetiklemeyi başaramıyorum malesef. Sensör stabil değil yada ben henüz olayı çözemedim.




  • aracınız hayırlı uğurlu olsun.
    bahsettiğiniz gibiyse cok da pratik olmamış keyless go özelliği. ama umarım püf noktasını yakalarsınız. ben keyless go konusuda Renault u cok başarılı buluyorum.

    otomatik park fonksiyonunu denediniz mi? izlenimlerinizi merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    aracınız hayırlı uğurlu olsun.
    bahsettiğiniz gibiyse cok da pratik olmamış keyless go özelliği. ama umarım püf noktasını yakalarsınız. ben keyless go konusuda Renault u cok başarılı buluyorum.

    otomatik park fonksiyonunu denediniz mi? izlenimlerinizi merak ediyorum.

    Çok teşekkür ederim. Dün akşam özellikle bir.kaç kere denedim. Ben çok başarılı buldum. Araç parkettikten sonra ön ve arkada toplam yaklaşık bir metre kalan yere 3 hamlede giriyor. Kaldırıma iyice yanaşarak park ediyor. Olumsuz olarak park yeri bulduğu zaman ekranda çok küçük bir ok işareti çıkıyor. Trafikte bunu takip etmek zor. İnsanın dikkatini çok dağıtıyor. Park yerinden çıkış yardımcısıda mevcut. Dün akşam park yerinden çıkarken arabayı geri vitese alın uyarısını kaçırdım ve ayağımı frenden çektim. Normalde öne doğru gidip öndeki araca vurması gerekirdi ancak araç durdu. Bu çok hoşuma gitti. Genel olarak aktif park yardımcısını çok beğendim.




  • Araç sahibi arkadaşlar yakıt tüketiminiz nasıl acaba? Ben çok dikkatli kullandım bu bir hafta. Hatta ekonomik sürüş göstergesinde oranım %98 bir ara %100 ü gördüm. Ama yakıt ortalamam 11 lt civarı. Ortalama hızımda 35-40 km civarı
  • Fiyat farkını bir yana bırakırsak, bmw 5 ve mercedes E i de kullandım, tercihim 5 den yana oldu,, mercedes bence 5 serisinin gerisinde kaldı,, tasarım olarakda mercedesin her yeni kasası öncekini aratır oldu, ama bmw de öyle değil yada benim zevkime hitap eden çizgileri yüzünden böyle düşünüyorum.. Kimse başkasının laflarına bakarak araba almasın derim, hoşunuza giden hangisiyse onu alın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni e kasanın iç dizanı mercedes-benz youtube kanalında çıkmış beyler 11 ocak ta da araba tanıtılıcak detroit motor show da
  • Bence gayet güzel olmuş. Beğendim.

    Yakın zamanda e180 için fiyat alan var mı yıl bitmeden extra indirim yapıyor mu bayiler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben çok beğendim. Sadece içi güncel kasaya göre biraz daha dar gibi geldi. Merak ediyorum hangi motor seçenekleriyle ne kadardan satılacak acaba?
  • Selamlar,

    Aralık ayı kampanyalarından yararlanmak üzere aracımı değiştireceğim. Aracın yaklaşık 3 de 1 i için kredi kullanacağım, ancak çeşitli araçlar arasında kaldım;

    1 - BMW 418i Gran Coupe : 150 bin tl fiyat var, uygun kredi avantajı var. ancak araç şu anda kullanmakta olduğum 316i den pek farklı değil. Gerek performans olarak, gerekse donanım açısından. Çok az daha iyi diyebiliriz. Ama en temel fark aracın görüntüsü, 418i GC gerçekten tip olarak çok iyi. Ancak bu kadar farkı hak ediyor mu kararsızım...

    2- Mercedes C-180 Avantgarde : Bütçemi en çok rahatlatacak araç bu. 133.600 TL ye, iyi kredi koşullarıyla alabiliyorum, diğerlerine göre daha az zorlanacağım. Ancak en önemli kriter aracın tipini beğenmiyor oluşum. Daha da önemlisi eşim beğenmiyor (ki en kritik durum bu). Bir de 316i ye karşı daha başarılı bir araç değilmiş anladığım kadarıyla, kafamda soru işaretleri var.

    3- Mercedes E-180 : Baz modeli+sunroof lu hali ile yaklaşık 160 bin TL ediyor ve bütçemi çok zorlayacak. Çok iyi kredi avantajı var (%0,49 oran). Ancak en büyük soru işareti, 37 yaşındayım ve bana fazla büyük ve ağar kaçar mı diye düşünüyorum. Ayrıca performans olarak hiç tatmin edici olmadığını okuyorum. Rakibi de 520i olunca, diğer alternatife gidiyor aklım.

    4- BMW 520i : Sıfırı yaklaşık 170 bin TL. Bu bütçemin biraz üzerinde, bu yüzden 155-160 bandında az kullanılmış 2. el düşünebilirim. Ama bu sefer iyi kredi oranları olmuyor ne yazık ki. Araç olarak sanırım aralarında en iyisi, ama bütçeyi bu kadar zorlamaya değer mi bilemedim.... Ayrıca 2. el olmanın eksisi var

    Tüm bu seçeneklerin ortak yanı; hepsi kampanyada ve şu an için uygun olup çok değer kaybetmeyecek araçlar diye düşünüyorum. Bu 4 seçenek içinde tavsiye bulunabilecek olanları bekliyorum.
    Lütfen bunlar dışında "biraz daha ver 2. el xxx al" demezseniz sevinirim biraz daha veremiyorum ne yazık ki... Ayrıca bu kampanyalar varken kaçırmak da istemiyorum...

    Şimdiden yazanlara teşekkürler.

    Not : Aynı konuyu ilgili modellerin başlıklarına yazacağım.




  • Aerobero kullanıcısına yanıt
    3.16'dan sonra C ya da 4 serisi tam anlamıyla aracı büyütme olarak değerlendirilemez diye düşünüyorum.
    Bu durumda gözler E'ye ve 5 serisine kayıyor. İkisi de konfor, hissiyat, sessizlik anlamında üst sınıf araçlar.
    E180'de Edition E donanımı en üst donanım, fiyatı 172 bin lira.
    5 serisinde Türkiye paketli sunrooflu boş sayılabilecek araç 175 bin lira.
    İkisinin de handikapı 2016 sonunda kasa değiştirecek olmaları.
    Ama işe finans açısından bakarsanız 0.49 oranlı bir fonlama maliyetiyle epey dolu bir E180 sizi üzmeyecektir.
    Performans ağırlıklı bir kullanımınız yoksa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative

    3.16'dan sonra C ya da 4 serisi tam anlamıyla aracı büyütme olarak değerlendirilemez diye düşünüyorum.
    Bu durumda gözler E'ye ve 5 serisine kayıyor. İkisi de konfor, hissiyat, sessizlik anlamında üst sınıf araçlar.
    E180'de Edition E donanımı en üst donanım, fiyatı 172 bin lira.
    5 serisinde Türkiye paketli sunrooflu boş sayılabilecek araç 175 bin lira.
    İkisinin de handikapı 2016 sonunda kasa değiştirecek olmaları.
    Ama işe finans açısından bakarsanız 0.49 oranlı bir fonlama maliyetiyle epey dolu bir E180 sizi üzmeyecektir.
    Performans ağırlıklı bir kullanımınız yoksa...





    Dün bayi ile konuştuk. E-180 Elite da sadece içi ahşap kaplama versiyonu varmış ellerinde, ve ben onu pek beğenmiyorum, fazla ağır bir araba oluyor (o olmadan da ağır zaten). Bir de Style + panaromik sunroof + AMG var ellerinde. buna da edition dan 1000 tl daha ucuz veriyorlar sanırım.
    Sizce hangisi tercih edilmeli? Editionın artıları nelerdir?




  • Aerobero kullanıcısına yanıt
    AMG ile araç daha sportif bir görünüm ve daha sert bir sürüşe sahip oluyor.
    Bunun tercih edilebilirliğini en iyi sizin sürüş karakteriniz ve karakteriniz belirler.
    Edition E'de park yardım sistemi, çarpışma önleme sistemi, ısıtmalı hafızalı elektrikli koltuklar, akıllı ışık sistemi
    ve adaptif süspansiyon sistemi mevcut. Ayrıca direksiyon 3 kollu AMG direksiyon olarak geliyor.
    Mutlaka bir test etmelisiniz. Hem 5'i hem E serisini.
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.