Şimdi Ara

2013 Toyota Corolla 1.33 Benzinli Deneyen Süren Var mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
5
Favori
76.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni auris 1.33 motor deneyimi için lütfen dikkatle okuyun >> http://forum.donanimhaber.com/m_79262014/tm.htm
  • yunus3147 kullanıcısına yanıt
    Manuel1.33 100 hp urban cruser kullandım aynı motor,
    Yakıtım7-8 lt arası gezdi ortalama,
    Çok agresiflik istemiyorsanız, sakin bir motor, sizi üzmez derim,
    Performansa dayalı bir motor istiyorsanız,
    Size cansız gelebilir...
    Dizel olana bakın derim, torku daha yüksek ve az yakar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla 1.33 motorlu COROLLA gitmiyor, rampa çıkmıyor, yokuş da kalkmıyor diyen lütfen 15 gün önce tam 1000 km'de iken açtığım konuyu okusun. Gitmeyen araba olmaz. Geçen gün 165 km/h yaptım E-5 Harem yolunda ve yol daha fazlasına izin vermediğinden daha da üzerine çıkmadım. Şu an tam 1185 km deyim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_100851440/f_//tm.htm#100851440
  • Ben 1.2 16v 107 tork lu arabayla istanbulda çıkmadığım yokuş kalmadı, 1.33 toyota nasıl yokuş çıkmazmış şaşırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Ben 1.2 16v 107 tork lu arabayla istanbulda çıkmadığım yokuş kalmadı, 1.33 toyota nasıl yokuş çıkmazmış şaşırdım.

    Yok öyle bir şey. Çıkmasa ben çıkmaz kalırdım 3 kişi Ümraniye Hekimbaşı mezarlık yokuşunda halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa 6 kişi dolu olarak Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu çıkamaz halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa bizim evin otoparkına giremezdim. Çünkü park girişi dik rampadır. Yokuş da kalkmasa Barbaros yokuşunda ki trafik ışığı yeşil yandığında kalkamamış olup halen orada duruyor olurdum. Ve bu araba gitmese 1.5 ayda hafta sonu kullanımım ile 1185 km yol yapmazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 5 Ocak 2015; 10:38:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Ben 1.2 16v 107 tork lu arabayla istanbulda çıkmadığım yokuş kalmadı, 1.33 toyota nasıl yokuş çıkmazmış şaşırdım.

    Yok öyle bir şey. Çıkmasa ben çıkmaz kalırdım 3 kişi Ümraniye Hekimbaşı mezarlık yokuşunda halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa 6 kişi dolu olarak Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu çıkamaz halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa bizim evin otoparkına giremezdim. Çünkü park girişi dik rampadır. Yokuş da kalkmasa Barbaros yokuşunda ki trafik ışığı yeşil yandığında kalkamamış olup halen orada duruyor olurdum. Ve bu araba gitmese 1.5 ayda hafta sonu kullanımım ile 1185 km yol yapmazdım.

    Aynen, hekimbaşı mahallesinden çamlıcaya tepe üzerinden dikine yukarı çıktım, araba bazı yerlerde devrilecek gibi olmasına rağmen çıktı, 1.2 75bg 107 tork bu araba çıkıyorsa 1.33 toyota daha güçlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Ben 1.2 16v 107 tork lu arabayla istanbulda çıkmadığım yokuş kalmadı, 1.33 toyota nasıl yokuş çıkmazmış şaşırdım.

    Yok öyle bir şey. Çıkmasa ben çıkmaz kalırdım 3 kişi Ümraniye Hekimbaşı mezarlık yokuşunda halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa 6 kişi dolu olarak Dolapdere'den Tarlabaşına çıkan yokuşu çıkamaz halen orada duruyor olurdum. Çıkmasa bizim evin otoparkına giremezdim. Çünkü park girişi dik rampadır. Yokuş da kalkmasa Barbaros yokuşunda ki trafik ışığı yeşil yandığında kalkamamış olup halen orada duruyor olurdum. Ve bu araba gitmese 1.5 ayda hafta sonu kullanımım ile 1185 km yol yapmazdım.

    Aynen, hekimbaşı mahallesinden çamlıcaya tepe üzerinden dikine yukarı çıktım, araba bazı yerlerde devrilecek gibi olmasına rağmen çıktı, 1.2 75bg 107 tork bu araba çıkıyorsa 1.33 toyota daha güçlü.

    Kesinlikle, 1.33 motor 99 HP olup 128 NM tork'a sahip. Ben 20.02.1994 günü ehliyetimi aldığım günden beri araba kullanıyorum ve askerlik de dahil. Şofördüm çünkü asker de. 94'den 2004'e 1.6 motorlu 90 model ilk sahibi olduğumuz Şahini kullandım ve LPG'siz olup orjinaldi. Hiç bir sorun yaşamadım, yokuşta gitmemezlik vs. yaşamadım.
    Yine 2004'den 2014'e kadar 1.4 benzinli 2005 model Symbol kullandım ve 75 HP, 114 NM torka sahipti motoru. Son 6-7 yıldır Bodruma gidip geldim o arabayla ve Sabuncubeli rampasını 3. ve 4. vites ile sol şeritten çıkardım. Bu yaz Marmarise indim ve özellikle Marmaris'den dönerken çıkış rampalarını yine 3. ve 4. vites ile yine sol şeritten çıktım.
    1.33 ile de sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Toyota'lar da vites uyarı lambası var. Kalkıp da dik rampayı 2. vites ile çıkarken vites büyült lambası yanar yanmaz 3'e alıyorsan zaten o araba gitmez bayılır. O ışığı pas geçip azcık daha yüklenip devirleyip 3'e atarsan sorun olmaz. Ben bunu 1.5 ay / 1185 km lik süreçte denedim. Ve çok şükür zevkle kullanmaya devam ediyorum.




  • Ben de 2011 i var 2 yıldır kullanıyorum her anlamda cok memnunum özellikle yakıt ve güven vermesi çok iyi , çekmez diyenlere aldırmayın muhtemelen hiç kullanmadan salliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düz yolda hiç sıkıntı yaşatmaz 170-180 rahat gider.Yokuşa gelince tıkanır vites düşersin düzelir.LPP takscaksan düz yolda değilde yokuşta biraz daha performans düşer.Tipi güzel piyasa 1.6 kadar hareketli olmasada elinde kalmaz rahat satılır.Lpg ye tam uyumludur ve motoru taş gibidir.

    Eksileri 35 cc için yılda 400 tl fazla vergi ödersin.Biraz dik yokuşta kesinlikle sollamaya çıkamazsın.Özellikle otobanda yokuş çıkarken adana konya arası yokuşları bilen bilir orta şeritte sıkışırsan (1.33 auris aracımı ben bu yüzden sattım) biraz sıkıntı yaşarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogz45 -- 5 Ocak 2015; 11:24:26 >
  • 2013 icin 45000 tl uygun degil
    2014 1.33 auris 44000 corolla 48000 e alınabiliyor
    Bence bu araçların bu fiyatlara alternatifi yok hemen alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar. Bende babama bravo, ibiza derken 1.33 comfort corolla aldik.araci bir kac gundur kurcaliyorum ama usb den telefona baglanip muzik dinleyemiyorum. Radyoda error hatasi veriyor. Bu sekilde telefondan muzik dinleyen varmi yoksa bu ozellik bu araclarda yok mu? Yardimci olirsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-200701117/detay

    BUNA MI BENZİYOR ARAÇ?


    geç gördüm cevabınızı. ilan da yayında kalkmış ama linkte 1.33 comfort yazıyor ve bahsettiğim aracta aynısı bu aracın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahercc -- 18 Şubat 2015; 0:16:10 >
  • Motor taş gibi ancak Uzun yolda pek tatmin edici değil gibi biz 6 Aylık 8.000 Km'deki 1.33 Life ile 4 kişi + Gırtlak bagaj yola çıkmıştık Samsunda-Ankara kara yolundaki rampalarda GİTMİYORDU.Tıkanmayı boşwerin vites'i küçültüp 4.000-5000 devir ile gazı döşemeye yapıştırıyorsunuz arac hızını zor koruyor.Ancak şehir içinde vs Astra J 1.6 veya Megane 1.6 Benzinliden vs farkı yok.Daha önce 1.6 120-130 HP ve üzeri bir araç kullandıysanız kağnı gibi gelir yinede bu fiyat'a rakibi olmadığı için tercih edilebilir
  • Arkadaslar bu motora lg uyumlu deniyor ama motor kucuk olması sebebiyle sübaplarda asınma problemi yasarmıyız uzun km yapan varmı acaba lpg ıle soyle 10000km veya daha fazla km yapan
  • 1303 Bettle al daha iyi. Sırf aracın fiyatını dusurmek için 1.33 motor koyuyorlar yeni modellerede koymuşlar. 50 bin tlde fiyatı var az uzda değil. 50 bin tlye 70 model araçlarla aynı performansa sahip bir araba alıyorsun ne derece kabul edilebilir bence edilmez ama tabiki ihtiyacı karşılıyor. Ama 1.33 alacağıma 2. el eski bir araba almayı tercih ederdim. 2013 1.33 ya da 2015 1.33 corolaa eşittir 1970 model araba motorları.
  • 2012 model sıfır 38.500 e almıştık 2013 de 34.500 e gitti 1 parça boyalı araç güzel ama çekişi kötü yokuşlar vs gerçekten kötü ve analog klima çok basit duruyor ama TOYOTA işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biladere araba alalim dedik 2, el. baktik ortalik cakal dolu. gidelim toyota 1,33 alalim bari dedik.neyse test surusu yaptik.ilk sok on gogusluk.ne tasarim yoksunusun be toyota.araba performansi desen bildigin essek.adam devirli kullancan bunu abi diyo.motor bagiriyo gitcem diye.neyse sonra hizla uzaklastik ordan.elin conileri arablari 3-4 bin motorlara binsin.bize de 1,33. ne talihsiz ulke vatandasiyiz arkadas

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Konu altına yapılan yorumlar genelde kulaktan dolma bilgilerle yada aracı kulanıp tecrübe sahibi olmadan yapılmış yorumlar. Otomoıbili alırken seçeceğiniz motor tipi sizin kullanım alışkanlıklarınıza ve aracı kullanım amacınıza bağlıdır. Eğer ki siz otomobille çok uzun yol yapıyorsanız ve bu yaptığınız yolculukları ortalama 140 km/h altına pek düşmeden ve 180 km/h üzerine de pek çıkmadan yapıyorsanız o zaman sizin alacağınız motor Corolla için 1.6 dır. Yok ben 180 den aşağı pek inmem ve 180 le giderken gaza bastığımda aracın bana hızlanma anlamında iyi tepki vermesini isterim diyorsanız o zaman 1200 kg civarında benzinli bir otomobil için en az 160 hp güce ihtiyacınız var demektir ve Corolla'nın hiçbir versiyonu size bu imkanı sunmaz, yapacağınız VW 1.4 TSI 160 hp almak yada Opel 1.6 170 hp motorlu bir araba almaktır.
    Bunlara göre Corolla 1.33;

    1) Arabanızı genellikle şehir içinde kullanıyorsanız ve özellikle İstanbul şehir içi trafiğinde dur kalk trafikte kullanıyorsanız 1.33 ideal arabadır, çünkü büyük hacimli motor dur kalk trafikte çok tüketir.
    2) Sollama konusu artık eskilerde kalmış bir kavram diyebiliriz, çünkü ülkemizde şehirler ararsı yollar hatta bazı ilçeler arası yollar duble ve duble yolda yada otoyolda sollama yaparken motor gücünün çok bir önemi kalmıyor. Çünkü karşıdan gelene karşı zamana ve mesafeye karşı yarışarak sollama yapmak gibi bir durum yok, dolayısıyla çabuk hızlanma sağlayan yüksek güce ve yüksek torka sahip bir motora da gerek yok bu anlamda.
    3) Siz uzun yolda arabanızı genelde 110 - 120 km civarında hızla kullanıyorsanız ve 140 ve üzeri hızları kısa süreli olarak yapıyorsanız 1.33 motorun ekonomik özelliğinden sonuna kadar faydalanırsınız. Ayrıca araba yüksek hızlarda çevireceği devir yüzünden gürültülü olur diyenlerde yanılıyor çünkü araba 6 ileri vites kutusuna sahip. 6. vites daha düşük devirle seyahat amacıyla konmuş ekonomi amaçlı vitestir ve bu nedenle sanıldığı gibi araba 140 yada 150 ile giderken bağırıp kafanızı şişirmicektir çünkü 5 vitesli bir araba gibi bu hızlarda devir saati 4000 i değil 3000i gösteriyor olacaktır.

    Otomobil ihtiyaçlar doğrultusunda alınması gereken bir tüketim malzemesidir. Ancak bizim insanımız genelde cebindeki paranın alabileceğinden daha fazlasını yada bütçesinin elverdiğinin daha fazlasını almaya çalışıyor. Tıpkı konuyu açan kişinin Corollanın en üst donanım paketine sahip Elegance modelini almaya çalışöası gibi. Sonra gidiyor en düşük donanımlı sıfırını almaya çalışıyor. Madem en düşük donanımlısı işini görüyordu neden ikinci elde piyasada en az bulunan ve en pahalı olan Elegance modelini almaya çalıştın da orta paketi olan Comfort modeline bakmadın .
    Diğer yandan yukarıda yazdığım sebeplerden dolayı eğer 1.33 işinizi görüyorsa neden 1.6 almanın peşinde koşasınız ki? Sonuçta parayla alıyorsunuz ve bütçeyi sonuna kadar zorlayıp sıkıntıya girmek yerine ihtiyacınıza en iyisi hangisi cevap veriyorsa onu alın.
    Son olarak şu arabayı aldım zarar ettik kavramını da bir kenara bırakın derim. Otomobil sonuçta bir tüketim aracı, yatırım aracı değil, gayrimenkul değil. Sonuçta otomobil sektörü de zaman içinde sürekli gelişme kaydediyor, daha teknolojik daha modern otomobiller üretiliyor. Tabii ki sizin aracınız değer kaybedecek, çünkü hiçbir şey olmasa daha yenisi daha moderni çıkıyor. Ayrıca siz otomobili kullanıyor ve eskitiyorsunuz, satarken aradaki değer kaybı sizin aracınızın eskimesinin maliyetidir, sizin otomobilden sağladığınız faydanın karşılığıdır. Yani zarar değildir. Zarar ancak siz aracı alıp kullanmadan kısa zamanda satmak istediğinizde yani arabadan kullanım faydası değil ticari fayda sağlamaya çalıştığınızda aldığınızdan daha düşük bedele sattığınız durumlarda oluşur.
    Hem otomobili alıp eskiteyim hemde aldığımdan reel anlamda daha fazlaya satıp para kazanayım gibi bir mantık olamaz.

    Son zamanlarda okuduğum en iyi mesaj. Arkadaşı tebrik ediyorum. Her konuyu açıklamış ve çok güzel yorumlamış. Umarım 3-5 kelime kullanarak konulara yorum yapan hatta yaptığı yorumla konuya son noktayı koyduğunu sanan arkadaşlar bu durumdan ders çıkarır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • katılıyorum arkadasım
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.