Şimdi Ara

2016 MODEL OPEL ASTRA 0 ARAÇTA MOTOR DEĞİŞİMİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
6.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: toxoplazma


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Aynı durum başka bir Astra K'da daha olmuştu forumda.

    bizim Polo GTi'larda da bilindik bir olaydır.

    Polo GTi'yı karıştırmayın hocam. O arabayı alanlar zaten yağ eksilttiğini bile bile alıyor. Bi de CTH'lar eksiltmiyor muhabbeti çıktı, onlar da 100 KM'de 10 litre benzin 1 Litre yağ yakıyor.

    Abartmayın her araçta yoktu ki azaltıldı.Normal bir araç nasıl eksiltiyorsa o kadardı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • eisenberg kullanıcısına yanıt
    Üstüne bir de daha geçen hafta LSPI konusu açıldı, düşük devir-yüksek vites kombinasyonunda veya aşırı yük durumunda gaza fazla yüklenmemek iyi olur diye konuşuldu. Hala gelmiş problemleri saklıyorsunuz diyor, saklanmayan problemleri çok okumuş gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cglr85

    Revizyon dediler. Yani rektefiye.

    benzeri benim başıma geldi. stilo'm 35binde yağ kaçırmaya başladı. yağı silindirlerin içine kaçırdığı için dışardan bir sızıntı gözükmüyordu. bu sebeple ispatlamam uzun sürdü. motor indi, 2 hafta serviste kaldı. garantiden yaptılar ama motor değişimi olmadı. motor değişimi yaptırabilirsen şanslısın. ancak araç değişimi yapmazlar. böyle bir talepte bulunman pek mantıklı da değil doğrusu. motor değişimi için tüketici mahkemesine gidebilirsin. rakam büyük olduğu için hakem heyetine gidemezsin. tüketici mahkemelerine başvuru ücretsiz.
  • oznl O kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118845195

    geçmiş
  • Mesele opelden uzak değil ki, doğuş grubunda 300km de arıza veren a3 sedan da okumuştuk, daha garantisi bitmeden üç ayda bir servise giden bagajı su alan, vites mekaniması değişen, torpidosu sökülüp izolasyon yapılan golf de gördük.
    Buradaki mesele devletin devlet olması, paranın değil vatandaşın yanında olması, devlet devlet olsa mahkeme kapılarında dolaşmasan.
    İnşallah tecrübe etmezsin, onların avukatları yine mevcut yasalardan bir yolunu bulurlar gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    Tüm otomobil firmalarına devletin bir ayar çekmesi gerekmiyor mu sizce?

    Sadece otomobil firmaları mı? Tüm firmalara ayar çekilmesi lazım. İnsan haklarıyla birlikte tüketici hakları da ülkemizde yerlerde sürünüyor.
  • Sonuçta makine biraz da şans işi. Tüm çıkan arabalar kalite kontrol testlerinin hepsi yapılsaydı maliyetler çok artardı. Superspor veya ultralüks araçlar dışında bu mümkün değil. Bizim de başımızdan bir olay geçti. 2001 model Renault Clio vardı evimizde. 58 bin kilometrede yetkili servis bakımı sonrası triger kayışı koptu ve servise çekiciyle gitti. Biz servise girerken dedik ki, bu araba 60binde triger kayışı değişecek, değiştirin gitsin. Yok efendim zaten 2 bin kilometresi var daha olmaz dediler. İyi dedik uzun yola çıkan arabanın kayışı koptu. O zamanlar bu kadar değer kaybıymış, tüketici hakkıymış hak getire. Kayıtlarda toplam şimdiye kadar 30a yakın Renault alıp değiştirdiğimiz için motorun yarısını biz, yarısını servis karşılaşmıştı. O günden sonra ne mi oldu bir daha Renault almadık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    Daha gecenler de acildi bu konu mercedes bile ayipli araci sifiriyla degismiyorken opelden bunu beklemek...Ki bunu Turkiye de neredeyse hic bir bayi yapmaz.En iyi cozum sizinde kafaniza yatan sekilde onarim. https://forum.donanimhaber.com/mercedes-s500-ayipli--125325819

    mesele onların yapıp yapmama meselesi değil. Bu ayıplı mal. Ayıplı malın tamiri ya da yenisi ile değişimi tamamen müşteriye kalmış. bakın aşağıdaki davanın sonucuna.


    http://www.yusufayik.com/?p=makaleOku&id=53




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    O konuların bu sorunla ilgisi yok.



    Adam sekman kırıldı diyor.

    Hocam peki 3 4 aylık 2000 deki aracın sekmanı nasıl kırılır kolay mı bu kadar merak ettiğim için sordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Piston aralığı 77,8 mm. Ondan olabilir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir durum forumda başka birinin başına gelmişti siz almanya merkeze güzelce bir mail atın durumu anlatın, türkiyedeki yasaları, haklarınızı anlatın opel türkiyenin tutumunu anlatın büyük ihtimal aracı değiştireceklerdir. Eğer sanmıyorum ama almanyadan da ters cevap gelirse direk tüketici mahkemesine gidin araç 6 ay yatar size fatura bedelini öderler bir dava daha açarak aracın güncel değerini ve faizini alırsınız ülkede örnekleri bolca var ayrıca SIFIR SANDIK MOTOR TAK YHAAA ARACIN DEĞERİ DÜŞMEZ diyen gereksizleri malum organınıza bile takmayın zira aracın değeri gayette düşer, ben olsam motoru değişmiş araca bakmaya bile gitmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    Aynı durum başka bir Astra K'da daha olmuştu forumda.

    Ben de öyle bir şey hatırlıyorum. 1.4 150 lik miydi acaba...

    Aynen hocam. Opel o araç sahibine de aynı şeyleri söylemişti. O araç sahibi de araç değişimi istemişti fakat yapmıyorlardı.

    Bu Opel'in öve öve bitirilemeyen 1.4T 150 PS motoru patlak. Nasıl DSG patlaksa bu motor da patlak.

    Anlıyorum. Bu adamı neden bloklamışım anlıyorum.
    http://www.passatturkiye.com/benzinli-motorlar/9558-tsi-motorlarin-yag-yakma-durumu.htmlhttp://www.techturkey.com/forum/sohbet/100571-tsi-yag-yakma-sorunu.htmlhttp://www.golftutkusu.com/topic/371-tsi-motorlarda-ya%C4%9F-eksiltme-problemi/https://forum.donanimhaber.com/1-2-tsi-yag-eksiltme--81938345

    4 ayrı forumdan 4 ayrı tsi yağ yakıyor konusu
    dosogo noso potlokso opolon do motor potlok


    Tekrar blocked !

    Klasik bir kendi mesajını artılanmasını istercesine yazılmış konuyla alakasız boş bir mesaj. Mesajınızın çok artılanmasına uğraşmak yerine biraz bilgi verici cevaplar yazın.

    TSI'larda kronik bir yağ yakma sorunu mevcut değil. İlk 5000 KM'de 3500 deviri geçmeden kullanıldığı zaman yağ yakma durumu kesinlikle olmuyor. Ayrıca o yağ yakan TSI'ların hiçbirinde Motor değişimi veya revizyon gerekecek kadar kötü bir mevcut değildi.

    Opel Astra K'da bir kez oldu hadi tesadüf dedik. Aynı motorlu aynı araçta ikinci kez aynı durum olduysa ve opel müşteriye aynı tavrı gösterdiyse bu tesadüf değil. Bu kadar markacı olmayın. Opel veya VW hiç birimizin kendi markası değil, bu Anti VAG'cılık neden anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 11 Nisan 2017; 12:35:26 >




  • cglr85 C kullanıcısına yanıt
    Kimse dava açamazsıniz yada kazanamazsiniz demedi ama Türkiye deki herhangi markanın herhangi bayisine gidin yeni aracımın motorunda şu problem var benim aracımı yenisiyle değiştirin derseniz her bayi 40 takla atarak bu işten kurtulur elinizde mahkeme kararı olmadığı sürece, opel aracımı değiştirmiyor diye yakınmak boşa az önce de link attım adam mercedes s500 u ayipli olduğu üstüne 50 defa onarım görüp sorun hala devam ettigi halde mahkemeyle de uğraşmak istemiyordu herhalde ki satılığa çıkarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun. Sıfır araç alıp bu tip sorunlar yaşamak üzücü ve arabadan soğutur. Hakkınızı arayın kesinlikle.
  • Bence Almanya ile gorusun. Mail atin cc kisminada opet Turkiyedeki kim varsa onu ekleyin hatta bulabilirseniz CEO yu bile koyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xhonez -- 11 Nisan 2017; 12:47:15 >
  • Arabada şanssızlık da çok kötüdür, umarım bu işten avantajlı çıkarsın bir şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Arkadaşın dediği ile bunun ne alakası var? patlaksa patlaktır vw yi işin içine karıştırınca opelin 1.4 motoru temize mi çıkıyor? O da patlaktır bu da patlak. Ne diye kendini bu kadar kasıyorsun vw düşmanlığıyla. Cok dikkatimi cekiyor kendine cok fazla stres yapiyorsun sağlığına yazık.

    Hocam bu arkadaşa laf anlatmaya uğraşmayın, anlatamazsınız. Her konuda konuyu VW'ye çekip VW'yi kötülemeye çalışırlar. Her günün sonunda kendilerine bugün VW'yi gömmek için ne yaptım diye sorarlar.

    Sadece forumdan iki kişide aynı sandık motor değişimi sorunu olmuş sıfır araçta. Bu araç az satılan bir araç olduğu halde sadece forumdan 2 tane duyduysak forum dışında Allah bilir kaç tane araç böyle olmuştur.

    Hocam dediğiniz gibi, bu arkadaş şimdi TSI dedi ya, Opel'in motorunun tüm sorunu çözüldü.

    Böyle üyeler yüzünden forumdaki bilgili üyeler forumdan kaçıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 11 Nisan 2017; 12:53:31 >




  • Gerçek dünyada millet çatır çatır dava açıp faiziyle parasını alıyor. Bildiğim biri ticari, biri hususi araç sahibi ayıplı mal davasıyla paralarını aldılar. Bayilerin bu tür davaları kazanma oranı sıfır. Ancak forum ahalisi tutturmuş bir sandık motor. Sanki stoplar değişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    Bu mesele basit bir yağ yakma meselesi değil.



    Tsi motorda bu tarz bir sorun yok.



    Eski leoncu olarak sct forumunun sıkı takipçisiyim. Bu tarz bir sorunla karşılaşmadım.

    Hocam durum aynen dediğiniz gibi.

    Bu arkadaş Opel'de böyle bir kronik sorun olmasına inanmak istemediğinden burada konuyla ilgisi alakası olmayan TSI motorla ilgili asılsız iddialar ortaya atan mesajlar yazıyor.

    Dikkate almayın.
  • Beyler opelin benzinli motorlarına bulaşmayın pişman eder. Ama 1.3 dizelini alırsanız motor yagina bakmayi birakin kaputu dahi acmazsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.