Şimdi Ara

2016 Radical RXC Turbo 500

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2012'de Radical Sportscar, RXC Coupe adında bazı ülkelerde street-legal (sokakta kullanılabilir) olan yarış aracını tanıttı.

    2015 modeli RXC Turbo,3.5 litre EcoBoost V-6 motorla birlikte geldi.


    Fiyat : Opsiyonlarla beraber yaklaşık 200.000 dolar

    Nurburgring street-legal rekorunu 10 yıldır elinde bulunduran firma,2015 modeliyle bu rekoru yenilemek için bazı iyileştirmeler yaptı:Radical RXC Turbo 500 geldi.



     2016 Radical RXC Turbo 500

     2016 Radical RXC Turbo 500


    Aracın dış görünümünde değişiklik yapılmadı yani hala bir Le Mans aracına benziyor.
    Tasarımı da ismi gibi radikal;araç koca bir arka rüzgarlık ve gullwing kapılara sahip.

    Uzunluğu : 430 santim
    Genişliği : 196 santim
    Yüksekliği : 112 santim
    Ağırlığı : 940 kilogram



     2016 Radical RXC Turbo 500

    Aracın içi her ne kadar sade görünse de ne günlük bir araçtan eksiği var ne de bir pist aracından;
    klima,elektrikli yan aynalar,ısıtmalı ön cam,ayarlanabilir vites pedalları,FIA uyumlu koltuklar,ve altı noktalı emniyet kemeri.




     2016 Radical RXC Turbo 500

    Geldik esas mesele olan motora:
    Ford'dan alınan 3.5 litre EcoBoost motorunun gücü 76 beygir artırılarak 530 beygire ulaşıldı.
    Bu arada tork ise 500'den 481'e düştü.(500 ismi 2015 modelinden geliyordu ve hala kullanılıyor)
    Sonuç olarak aracın 0-160'ı 6.8 saniye ,
    64-128 arası hızlanması ise 3 saniye;sınıfında en iyisi.



     2016 Radical RXC Turbo 500


    Motorda bir çift su soğutmalı Garrett GT28 turbo,
    Owen Devel tarafından geliştirilmiş çift fazlı anotlanmış ateşleyici(çift faz kutuplu buji sistemi),
    yüksek performans Ford enjektörleri,
    yeni intake manifoldu,
    daha iyi yakıt oranıyla yeni yakıt yolu,
    piste hazır yüksek debili yakıt düzenleyicisi,
    daha dayanıklı alaşım manifoldlar,
    daha büyük çaplı bir egzoz sistemi,
    ve LIFE Racing tarafından geliştirilen motor işletim sistemi.



     2016 Radical RXC Turbo 500


    Güç arka tekerlere RPE/Quaife tarafından enine geliştirilen 7 vitesli,pedallar tarafından değiştirilen bir sıralı şanzıman tarafından aktarılıyor.
    Vites yükseltme 50 milisaniyede gerçekleşiyor.

    Quaife tarafından geliştirilen otomatik tork değişkenli diferansiyel virajlarda ideal tutunmayı sağlıyor.

    Yüzünüzü gerecek bir hız için bunlar yeterli sanırım:
    Hacim : 3.5 Litre
    Tork : 481(6100 RPM'de)
    Güç : 530 hp(6100 RPM'de)
    0-96 km : 2.4 saniye (2015 modelinde 2.6 saniye)
    0-160 km : 6.8 saniye
    64-128 : 3 saniye
    Turbo : 12-13 psi
    Son hız olan saatte 297 km'de 900 kilogram downforce sağlıyor.


    Süspansiyon ise hem piste hem sokağa uyumlu olabilmek için Intrax Racing tarafından üretilen ayarlanabilir bir çift salıncaklı.

    Frenler önde 350 mm,arkada ise 310 mm büyüklüğünde 6 piston kaliper.
    Metal diskleri opsiyonu satın alarak karbon seramik ile değiştirebilirsiniz.
    Bu da hem ağırlığı düşürür hem de frenin dayanıklılığını arttırır.

    Slick lastik ve jant opsiyonu mevcut.


    Sonuç olarak bu oyuncakla, gereksiz ıvır zıvırlarla doldurulmuş milyon dolarlık araçlara kafa tutabilirsiniz.

























    Kaynak
    http://www.topspeed.com/cars/radical-sportscars/2016-radical-rxc-turbo-500-ar167765.html#main



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaJJi -- 6 Aralık 2015; 17:50:53 >







  • Ne içi ne dışı güzel. Hatta içi rezalet. O direksiyon ne öyle kadifemi kaplı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ussuz -- 6 Aralık 2015; 18:55:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UssuzAdam

    Ne içi ne dışı güzel. Hatta içi rezalet. O direksiyon ne öyle kadifemi kaplı

    Arabanın amacı güzel olmak değil.. Niye güzel olsun ?
  • kadife mi alacantra diyorlar ona millet m2 sine ne para bayılıyor ona döşetecem diye. Bunda ki opsiyonda ki biraz daha ucuz olanı tabi.
    Kokpit alacantra kaplamaları tamamen opsiyon 180 binlik ucuz yollusunu alınca böyle gelmiyor yani kokpit basit ucuz görünümlü mü evet fazlasıyla ama kim takar şeklinden çok hafif olması önemli ve dayanıklı olması... bunu atlar insanlar.. çok dert edilirse de böyle ucuz deli makine için sökülür havakanalı gibi birşeyler 3D printer'lar yaygın istenildiği gibi modernize edilir.

    direksiyon simitinde de opsiyonlar var oyuncak gibi basit direksiyonlar olması yeterli zaten bu tip şeylerde büyük direksiyon olmaz lüzumu da yok direksiyon dönüş açısı da düşük olur.

    Makineye ben hasta oldum makine tabirine tam istenilecek şey. Sıralı şanzımanıyla tam aradığım sesi veriyor makine dediğin işte böyle yürümeli. Bunu ferrari de felan bulamıyorsunuz. Birde kaput vs sarsıla sarsıla o derin vızıltılı metal sesleriyle yürümeli bunu bir tek ulaşılabilenlerde vette de yakalayabilmiştim.

    Gerçek makine dediğin burdan antalya ya gidebileceğin birşey değildir yormalı kafasının içine etmeli adamın etmiyorsa o kadar makinedir :)

    Böyle şeylerde turbo varmış yokmuş bakılmaz turbo'nun ucuz perf. için gerçek manasını ifade eder.

    Ariel Atom, Bac Mono gibi şeyler oyuncak kalıyor bunun yanında böyle downforce'u onlarda bulamazsınız gerçi böylesi supercar'larda bile zor. Milyonluk makinelere o yüzden lüzum bırakmaz pistte de tersleyip atar tabi hakim olabiliyorsanız. Böyle bir şeyi yürütmenin full assistant LaFerrari yürütmeyle alakası biraz az. Bunlarda limiti gerçek adamlar çeker ve gerçek adamların isteyeceği şeylerdir.

    Denilebilecek birşey yok yarışma hissini yaklaştıran GT3 RS'ler bunun sağladıklarının yanında hikaye.. Ucuz yarış aracı işte böyle olur diyor adamlar bize..
    Radical'in eskiden beri ne olduğunu herkes bilmez...




  • Alcantara'yı hiç tutmadım yalnız
  • Radical eski bir firma Race 07 de sürüyordum buna benzer arabalar yıllar önce
  • Bunu alan adam 530 beygiri e5 te mi gazlıcak sanıyorsunuz gayet normal alcantara olması pist için kullanışlı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • iç Havalandırma kapakları...
  • Yakın plan




    Hafif yürüyüş


    racing hardcore


    eskilerinde V8 ünite vardı deli gibi sesli ve devir üreten. StreetL. de seçenekler biraz kısıtlı olsa da 2 lt den 3 lt'e kadar araçları var adamların.




  • Şu aracı bir türlü ülkemize getirip uygun fiyattan satışa sunmadılar bir türlü. O kadar sene oldu oysa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.