Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
27
Favori
170.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ynsbrc Y kullanıcısına yanıt
    Yok kardeş o düşünceler 1990 larda kaldı. Turbonun olmadığı devirlerde motor hacminin büyüklüğü ile ölçülüyordu aracın gücü. 0.9 Turbonun o zamanların 1.6 motorlarından daha atik bir performansı var emin ol. Zaten dikkat et tüm markalar küçük motora yöneliyor artık. Skodanın ök.z gibi sedanında bile 1.0 motor gelecek 2017 de o zaman o yerinden bile kalkmaması gerek. WW Golf 7 de bile 1.0 çıktı şu an. Kimse alıp binmesin o zaman bunları.
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    EDC şanzıman yarı otomatik değil tam otomatiktir. Henüz çift kavramalı olup da yarı otomatik olan bir şanzıman çıkmadı bildiğim kadarıyla.

    Tam otomatik şanzıman örnekleri: Peugeot/Citroën EAT6, Ford PowerShift, Fiat/Kia/Hyundai DCT, VW DSG, Renault EDC, vb.

    Yarı otomatik şanzıman örnekleri: Peugeot/Citroën ETG5, Fiat Dualogic, Opel Easytronic, Dacia Easy-R, vb.

    Şurayı okuyabilirsiniz:https://arabanakit.com/otomatik-vites/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sametykcll kullanıcısına yanıt
    Hocam şunu bi izleyin bencehttps://www.youtube.com/watch?v=7AGibpJDwVE Tam otomatik dediğiniz şey ile yarı otomatik arasında tek ve çift kavrama sisteminin olmasının haricinde hiçbir farkın olmadığını anlarsınız isim aldatmacasına düşmeyin bence. Gerçek tam otomatikten bahsediyorsanız o CVT dir işte. Gerisindeki mantıklar tamamen aynı. Sadece tek çift kavrama farklılığından vites geçiş hızı farklı. Yani çift Kavrama EDC tam otomatik bir şanzıman değil. Ayağını frene tam bastığında o da boşa atıyor ama bir CVT bunu yapmıyor.
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    Eğer içinde 2 debriyaj bulunan EDC tam otomatikse CVT otomatikten daha da öte bir şey :D
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    CVT kasnaklı yapıdır yokuş kalkış desteği diye bir şey yoktur araç sürekli çekiştedir. O zaman EDC ye adam neden yokuş kalkışı koysun tam otomatik sürekli itiş olsa. Bence bu markaların isim aldatmacası. Tam otomatikler CVT tipi şanzımanlar. Kavrama sistemliler kendi çinde tek ve çift olarak ayrılır ama milletin kafayı karıştırmak için ona da tam otomatik ismi verilmiş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ynsbrc

    Bende yıllık 20.000 km.yapacağımı düşünürsek yinede benzinliye yönelmek istiyorum sebebi ise 2 sene civarı kullanacağım zaten. Peki yeni stepway ne zaman gelir. Oyak indirimi ne kadar yapılıyor bilgisi olan varmı ?
    Birde motor küçük ama zorlanmalarda sorun yaşatıyor mu çekiş vs.

    Ocaktaki oyak kampanyasındaki fiyatı bekliyorum bende , gerci geçmiş yillarki kampanyalar da daciada çok bir indirim yoktu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar otomatik vitesler genelde kısa anlatımı şu şekilde
    1- tam otomatik, burda tork konvertör ile geçişler vardır geleneksel bilinen şanzıman
    2-çift kavramalı , iki grup şanzıman dişlisi olduğunu düşünün hızlı bir biçimde uygun olana geçiş vardır
    3-robotik sistem,yarı otomatik de denir burda amaç debriyajın işini elektronik, hidromekanik vede elektrikli motor yardımıyla yapar
    4- cvt şanzıman, burda dişli grubu yoktur iki koni arasında kasnak ile hızlanıp alçalma olur
    Bu sistemlerin avantaj vede dezavantajı vardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 8 Aralık 2016; 13:06:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NightmareII N kullanıcısına yanıt
    Yok 1.0 motorların nasıl olduğunu biliyorum. Çok araştırma yaptım o konuda . Bütün markalar 1.0 üretecek artık. Ama ben dacia olarak değerlendirmenizi isterim. Malum markanın çok geçmişi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 da 7.000 civarı indirim vardı. Ama ben kampanyayı beklemeden mais bayisinden almak istiyorum. Onlarda oyak indirimi yapıyor ama ne kadar onu bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ynsbrc

    2016 da 7.000 civarı indirim vardı. Ama ben kampanyayı beklemeden mais bayisinden almak istiyorum. Onlarda oyak indirimi yapıyor ama ne kadar onu bilemiyorum.

    Herhangi bir yerden fiyat aldinizmi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ynsbrc

    Yok 1.0 motorların nasıl olduğunu biliyorum. Çok araştırma yaptım o konuda . Bütün markalar 1.0 üretecek artık. Ama ben dacia olarak değerlendirmenizi isterim. Malum markanın çok geçmişi yok.

    Hocam motor gayet iyi... Mesela ben şu videoyu izlemiştim almadan önce.
    https://www.youtube.com/watch?v=DwZfq0QoSyY

    Adam motorun performansına şapka çıkarmak için şapka giymiş :) Bunun gibi bir sürü test ve yorum var. Hiç kimse motor yetersiz demiyo. Ben de hiç gaza basıp beni hayal kırıklığına uğrattığını görmedim. 0-100 hızlanma değeri de 1.6 benzinliler gibi zaten. Hatta turbodan dolayı hızlanma hissi daha iyi gibi geliyor bana. Bunu daha çok 1.5 dizel 2003 clioda hisederdim. Turbodan dolayı çok hızlı kalkıp çok iyi ivmelendiğinizi sanırsınız. Kırmızı ışıkta yanınıza 98 model 1.6 megane durupta beraber kalkınca anlıyorsunuz :) Çünkü onun 0-100'ü 10-11 sn sizin clio dizelin 14-15 sn ;) Buna benzer şekilde 0-100 hızlanmaları ortada; turbodan dolayı hızlanma hissinin 1.6 dan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bu yaz bol bol 1.6 lpgli manuel toyota kullandım. Toyota ile stepwayi karşılaştırma imkanı buldum. Benim gözlemim düşük viteslerde stepwayin hissi daha ataktı. Ama özellikle 90-110km arası hızlanmalarda 1.6 toyota bir nebze daha iyiydi. Bu gözlem kişisel bir gözlemdir. Tutup da 90 km den 110 kmye şu kadar saniyede çıktı diye karşılaştırmadım. Sadece hissimi söylüyorum. Ama bir iki kere değil her denememde hissettim yani. Ama bu şu anlama gelmiyor: Stepway üst hızlarda kötüdür. Bence gayet tatminkardı ve gayet güzel hızlanıyordu. Ben bu karşılaştırmayı yaptığımda stepway daha bin küsür km deydi belki motor açılacak daha iyi olacak. Onu da deneyimler daha sonra karşılaştırırsam buradan yazarım. Belki yüksek hızlardaki bu hızlanma farkındaki neden, devir çevirmeyle alakalı olabilir.Yani atmosferik Toyota 90-110 arasında gittiği zaman daha yüksek devirlerde oluyor ve yüksek devirlerde ürettiği güç daha fazla oluyor. Ama bu fark emin olun çok da büyük bir fark değil. Sonuç olarak hocam motor gayet tatminkar kullanım amacına göre tabi ;)


    Edit: Pardon marka geçmişi yok demişsiniz de... Motor Renault motoru yani dikkatinizi çekerim. Bugün Mercedes'e motor veren bir markadan bahsediyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varan100 -- 8 Aralık 2016; 21:14:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametykcll

    EDC şanzıman yarı otomatik değil tam otomatiktir. Henüz çift kavramalı olup da yarı otomatik olan bir şanzıman çıkmadı bildiğim kadarıyla.

    Tam otomatik şanzıman örnekleri: Peugeot/Citroën EAT6, Ford PowerShift, Fiat/Kia/Hyundai DCT, VW DSG, Renault EDC, vb.

    Yarı otomatik şanzıman örnekleri: Peugeot/Citroën ETG5, Fiat Dualogic, Opel Easytronic, Dacia Easy-R, vb.

    Şurayı okuyabilirsiniz:https://arabanakit.com/otomatik-vites/

    Hocam Edc, Dsg ve diğer çift kavramalılar tam otomatik diye geçmiyor. Yarı otomatik diye geçiyor. Tam otomatiklerle çift kavramaların çalışma prensibi farklı diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agah07

    Arkadaşlar otomatik vitesler genelde kısa anlatımı şu şekilde
    1- tam otomatik, burda tork konvertör ile geçişler vardır geleneksel bilinen şanzıman
    2-çift kavramalı , iki grup şanzıman dişlisi olduğunu düşünün hızlı bir biçimde uygun olana geçiş vardır
    3-robotik sistem,yarı otomatik de denir burda amaç debriyajın işini elektronik, hidromekanik vede elektrikli motor yardımıyla yapar
    4- cvt şanzıman, burda dişli grubu yoktur iki koni arasında kasnak ile hızlanıp alçalma olur
    Bu sistemlerin avantaj vede dezavantajı vardır


    Hocam piyasada genelde yukarda belirttiğim gibi 4 çeşitli otomatik şanzıman var
    Dsg yada Edc çift kavramalı otomatik şanzıman olarak geçiyor örneğin dacia daki sistem yarı otomatik yada robotik şanzıman...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamdır hocalarım, anladım. Sağolun bilgi için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametykcll -- 10 Aralık 2016; 10:20:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • varan100 V kullanıcısına yanıt
    Yok dacianin marka geçmişi çok değil demek istedim. Birde easy r otomatik daha yeni. İkinci el satışını da düşünmem gerek nihayetinde iki yıl binecegim ben bu araca. Aracı daha hiç denemedim. Ama yeni modeller geldiğinde denemeyi düşünüyorum. Öyle abartılı performans bekleyen biri değilim zaten. İki yıl boyunca istanbulda kullanılacak. Yılda bir bilemediniz iki sefer 1.000 km. Uzun mesafeye gider o kadar. Benim aracım audi a1 1.6 tdi stronic. Hiç olmazsa biraz beni tatmin edici olması gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır yenı modeller gelmediği için sormadım.yeni modeller gelsin fiyat araştırması yapacağım. Oyak indirim miktarı ile alan var mı onu öğrenmeye çalışıyorum sadece. Nihayetinde yine bi seneki oyak indirimini yaparlar. Aşağı yukarı aynı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni sandero fiyat listesi
    Ambiance 1.0 Sce 75 bg 42.500
    Ambiabce 1.5dci 75bg 53.050
    Stepway turbo 90bg 48.900 +3.000tl Easy r
    Stepway 1.5 dci 90bg 55.800+ 5.000 tl easy r

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Einevi E kullanıcısına yanıt
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einevi

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

    Hayırlı olsun o zaman 50 bine alırız pazarlıkla makyajlı otomatik stepwayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Einevi E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Fiyatlar ve kırpılmadan gelmesi çok iyi olmuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.