Şimdi Ara

2016 Suzuki Baleno (ANA KONU) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
252
Cevap
5
Favori
49.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tarihe not düşelim ileride belki lazım olur 6.ayda 15bin bakımına girdik bugün hava yağ polen filtreleri motor yağı değişti suyu ıvırı zıvırı kontrol edildi arabayı yıkayıp pakladılar 700tl ödedim. Bi tık daha ucuz olabilirdi ama buna da şükür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drummer_bjk -- 21 Aralık 2018; 3:5:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar, bosch aerotwin silecek takimi almak istiyorum fakat baleno icin bir model belirtilmiyor, hangisi bizim icin uygun olur bilgilendirirseniz sevinirim, simdiden tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzman0249

    Merhaba arkadaslar, bosch aerotwin silecek takimi almak istiyorum fakat baleno icin bir model belirtilmiyor, hangisi bizim icin uygun olur bilgilendirirseniz sevinirim, simdiden tesekkurler
    ÜStad direkt arabayı götür. Silecek uzunluklarına bakarak değiştirilebilir. Cm aynı olsun yeter.
    Bağlantı yerleri ekstrem olmadıkça aynı oluyor birbirine uyuyor genelde.
    İnternetten alacaksanız da, kendiniz ölçün cm'sini ona göre alabilirsiniz.
    daha önce palio, getz, ve yaris ime hep bu şekilde yaptım.
  • Arkadaslar selamlar. Kazasiz gunler dilerim. Bugunlerde ablama otomobil bakiyoruz. Uzun seneler Abd'de yasadi ve buyuk arabalar kullandi. Turkiye'de ilk arabasi olacak.Honda jazz,Toyota auris ve Mazda 3 gibi Japon alternatiflere bakarken Suzuki aklima geldi. Gecen sene bir arkadas icin showroom'da inceledigimizde kabin genisligi,donanim,tuketim ve cvt vitesi ile hosuma gitmisti. Ablam arabasini haftasonu Izmit-Istanbul arasi karayolunda(Izmit'de calisiyor ve haftasonlari Istanbul'a babaevine geliyor) geri kalan zamanda da eger is servisini kullanmaz ise Izmit merkez Golcuk arasi git gelde kullanacak. Fazla km yapacagini zannetmiyorum. 2011/ 2012 model yukarida bahsettigim otomobiller yerine 2017 model az km'de baleno'lar var. Sizin tavsiyeniz ne olur? Ikinci el bakarken model olarak dikkat etmemiz gereken husus varmidir? Cok tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Arkadaslar selamlar. Kazasiz gunler dilerim. Bugunlerde ablama otomobil bakiyoruz. Uzun seneler Abd'de yasadi ve buyuk arabalar kullandi. Turkiye'de ilk arabasi olacak.Honda jazz,Toyota auris ve Mazda 3 gibi Japon alternatiflere bakarken Suzuki aklima geldi. Gecen sene bir arkadas icin showroom'da inceledigimizde kabin genisligi,donanim,tuketim ve cvt vitesi ile hosuma gitmisti. Ablam arabasini haftasonu Izmit-Istanbul arasi karayolunda(Izmit'de calisiyor ve haftasonlari Istanbul'a babaevine geliyor) geri kalan zamanda da eger is servisini kullanmaz ise Izmit merkez Golcuk arasi git gelde kullanacak. Fazla km yapacagini zannetmiyorum. 2011/ 2012 model yukarida bahsettigim otomobiller yerine 2017 model az km'de baleno'lar var. Sizin tavsiyeniz ne olur? Ikinci el bakarken model olarak dikkat etmemiz gereken husus varmidir? Cok tesekkurler.
    Baleno bildiğim kadarıyla Hindistan (Maruti) üretimi, çok sağlam ve uzun ömürlü bir araç değil, ikinci elde çok değer kaybetmesinin sebebi bu. Atmosferik motoruyla uzun yolda otoyolda zayıf kalacaktır. (Her hafta uzun yol yapacağı için söylüyorum)
    Bence turbo motorlu küçük arabalara bakın (Fabia, Polo TSI gibi)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben 20bin km dir severek kullanıyorum başıma büyük bir şey gelmezse de kullanmaya devam ederim. Araçtan ne beklediğinize bağlı bir durum var.

    Bir kere auris mazda 3 bir üst segment. Dolayısıyla kıyaslanamaz balenoyla. Parasal durum tamamsa tabiki onlara yönelin.

    Ancak durum maddi kısıta gelince örneğin polonun sıfırı 110 120bin baleno 85 90bine alınabiliyordu sanıyorum. Dolayısıyla 2. Elde de daha ucuza satılması normal.

    Bence bir tablo yapın 2 araç için. Aradaki fiyat farkı vergi farkı yıllık periyodik servis ücretleri farkı yakıt tüketim farkı ve tüm bu farkların kullanım ömrünüzce faizini hesaplayın.çünkü peşinen araca verdiğiniz her kuruşun elinizde değerlenmesine engel oluyorsunuz.

    Ben alırken i20 ve corsa için bu karşılaştırmayı yaptım. Yakıt,vergi, bakım, ilk alım maliyeti, donanım farkı vs. Hepsine baktım. i20ile baleno olarak 2 seçeneğe düşürdüm. İki aracı da 5 yıl 100bin km kullanınca, baleno alırsam yakıttan en az 7 8 bin, vergiden 2 3bin, ilk alım fiyatından 5 10bin civarı bir karım olmuştu. Hepsi 20 bini buluyor. Elimde kalan 20bin her yıl en kötü yüzde 10 değerlense 5 yıl sonra 30bin olur(fazlası bile olur). 2023 te balenonun 2018 modeli 70e satılırken aynı yılın i20 si 100e satılıyor olsa bile ben zarar etmemiş oluyorum. Ucuza araba almanın böyle avantajları var. Pahalı olanların da size fazladan sunduğu avantajlarını araştırın işinize geleni alın.

    İbiza polo vs alırken dsg durumunu bi araştırın. Dsg ibizaların da çok zor satıldığına şait oldum.
    Tam otomatiklerin yakıt tüketimini bir araştırın. İ20 8 10 litreleri görüyor.corsa 7.5 civarı.
    Çarpışma testi sonuçları sizin için önemliyse teste giren aracın donanım paketi ile sizin aldığınız paketi karşılaştırın. 6 hava yastığıyla ek paketlerle 5 yıldızı alıp sonra 2 hava yastığı ile boş aracı satıyorlar sorsan 5 yıldız bu araç derler.
    Bir de gidip kullanın.
    Cvt şahsına münasır bir şanzıman. Ben çok seviyorum (tam otomatik de kullandım) ama nefret edeni de var.listede yazdıklarınızın çoğu cvt kullanıyor. Şanzımanı bir tanıyın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkur ederim cevabiniz icin. Hint mali olmasi biraz tatsizmis. Degerlendirken akilda tutmak lazim. Atmosferigin ona pek bir zarari olacagini zannetmiyorum. Yurtdisinda yayla gibi otoyollarda bile tin tin sagdan giderdi. Her ne kadar bizim memlekette sagda da insani taciz eden cok oluyor ama turbo'lu arabasi olsa ucup kacacagini pek zannetmiyorum. Alacagimiz arabanin tam otomatik veya cvt olmasi lasim. Yari otomatiklerden anlamaz ablam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drummer_bjk D kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim ayrintili bilgiler icin. Cvt'yi severim. Uzun zaman once jazz'im vardi. Cok da severek kullanmistim. O yuzden ilk jazz modellerine baktim yine. Tabi bizim butcemize gore buldugum modellerin km'leri biraz yuksek. Aynisi auris veya mazda'da da gecerli. Ayni rakamlara baleno'da yuksek model yili ve az km'li secenekler var. Yukarida da yazdigim gibi Hint mali olmasi biraz kafa karistirici tabi. Resimlerden begendi. Bir showroom'a gotureyim once.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet konuya birşeyler yazmak istiyorum; almak isteyenlere güzel bir rehber olur umarım.

    Alalı yaklaşık 6 ay oluyor ve yaklaşık 1000 km civarı sürüş yaptık. Bizdeki manuel vites ve GL donanım. Artık GL yerine Techno paket geliyor; multimedya ekranı ve geri görüş kamerası hariç aynı özelliklere sahip. Biz baya avantajlı bir fiyata almıştık o dönem.

    Öncelikle dış tasarımdan başlayalım; beğenende var beğenmeyende; bizim hoşumuza gitti. Dışarıdanda ilgi çekici duruyor, baya kişi dönüp bakabiliyor. Arkası yüksek duruyor; SUV'cuk gibi. Ön tarafta yer alan LED gündüz farları; çok hoş bir hava katıyor. Ayrıca sis farı da mevcut. Onun dışında çelik jantlarda güzel görünen bir başka detay. Ayrıca fabrika çıkışlı karartılmış arka ve yan camlar çok işe yarıyor; iyi ki yapmışlar.

    İç mekanda ise yumuşak plastik severleri üzecek bir ortam var. Sert plastik fakat mat görünümü nedeniyle kesinlikle kötü görünmüyor. Genel olarak çok sade bir tasarım var; kimileri eski arabalar gibi desede kullanışlılığı yüksek. Bizdeki GL donanım olduğu için; multimedya ekranı yerine sıradan bir radyo ekranı var. Bluetooth bağlantılı bu multimedya seti düzgün çalışıyor ve sesli konuşma ve arama yapılabiliyor ve direksiyondan kontrol sağlanabiliyor. Hoparlör güzel seviyede; tatmin edici. USB ve AUX bağlantıları da mevcut. Saklama alanı olarak çok bonkör olduğunu söyleyemeyeceğim; sınıf ortalamasında. Torpido gözüde keza öyle; kapı içleri 1L suyu alabilecek hacimde. Koltuklarda güzel herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. Dashboard'ı sıradan bir yapıya sahip; mavi renkle renklendirilmeye çalışılmış. Ortada ki ekrandan bilgileri görüntüleyebilirken; bu ekranın kontrolü dashboardın iki yanında yer alan Japon klasiği çubuklarla kontrol edilebiliyor. Arabanın en büyük özelliği arka diz mesafesi; müthiş bir alanı var. Yolculuk konforuna çok olumlu etkisi var, büyük bir sedanı aratmıyor. Arka kooltukların önünde; orta kısımda sürpriz bir 12v çıkışı mevcut. Arka yolcular için telefon şarjı veya herhangi bir elektrikli eşya kullanımı için çok iyi oluyor. B sınıfı için güzel bir jest.

    Bagaj 320 litre ve sınıfı için iyi rakam. Ama bu hacmin karşılığında dev gibi yükleme eşiği var; yük saklama için ne kadar olumluysa ağır yükleri kaldırma konusunda bir o kadar olumsuz. 4 cam otomatik özelliğini saymıyorum bile ve manuel bir klima mevcut. Otomatik far, standart 6 airbag ve %80 yetişkin koruma puanı mevcut. Hindistan'da üretilmesi bir ön yargı getirse de herhangi bir işçilik hatası yok.

    Sürüş konusunda keyifli bir araç; yol tutuş başarılı. Hindistan üretimi olsa da geliştirilmesi İngiltere'de yapılan bir araçtan bahsediyoruz. Şaşi tasarımı konusunda çok başarılı bir ülke olan İngiltere'nin tecrübeleri; araçta çok işe yaramış. Hindistan sizi korkutmasın; sadece üretim üssü olarak kullanılmış. Zaten Avrupa'da satılan bir araç; hiçbir sıkıntısı bulunmuyor. Euro NCAP'e değerlendirmesine de girdi. Üzerinde 1.2 90 beygirlik bir ünite mevcut; inanılmaz yakıt cimrisi bir motor ve performansı 1.2 atmosferik bir motor için başarılı. 12.3 saniye 0-100 süresi var. 1.2 ve daha küçük hacimli atmosferik motorlarda 90 beygir ve üstü yok. En yakın 3 rakibi i20, Rio ve Fiesta 85 beygir. Motor ayrıca eski bir teknolojiye sahip falanda değil; Dualjet teknolojisini araştırabilirsiniz. Rakiplerine göre bir avntajı daha aracın harika bir platformda üretilmesi sonucu inanılmaz hafif. 900 kilo civarında ve motorla güzel bir uyumu var. Hafif olması herhangi bir savrulmaya yol açmıyor; tam tersi hafiflik tepeden tırnağa olumlu etki ediyor. Yakıt tüketimimiz karma olarak 5.5L civarında; şehir içi sıkışık trafikte 5.8-6.0L civarını görmüştü. Şehir dışı ise 4.8-4.9 civarındaydı; kullandıkça bu yakıt tüketiminin birazcık daha azalacağına ve katalog seviyesine ineceğine inanıyoruz. Çok ekonomik bir araç kısacası; LPG ile rekabet eder.

    Japon otomobillerinin aksine rüzgar sesi konusunda iyi bir yalıtımı var; motorunda kendisi sessiz ve yalıtımla pek ses seda yok. Herhangi bir titreşimde yok. Lastik yalıtımı ise biraz karışık; düz kaymak asfaltta yalıtım iyiyken pürüzlü asfaltta ses baya alıyor. Ama burada başka bir büyük etkende fabrika lastiği Bridgestone EP150 lastiklerinde payı var; sert ve gürültülü bir lastik; ben güzel bir lastikle tırtıklı asfalttında sesinin azalacağına inanıyorum. Süspansiyonlar serte yakın bir ayarda ama sönümlemeler başarılı.

    Genel olarak böyle; yakıt tüketimi-motor-şaşi-iç hacim konusunda çok başarılı olduğuna inanıyorum. Malzeme kalitesi ve 2. el olumsuz özellikler olarak göze çarpıyor.

    Bence almasanız bile bir test edin, keyifli bir araç. Soru sormak isteyenler sorabilir elbette.

    Keyifli forumlar, iyi sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zvjezdan -- 8 Mart 2019; 13:8:12 >




  • Kullandim bu arabayi ic hacmi genis vites gecisleri guzel fakat arabada kasa yok . Cok hafif hic guvenikirlik vermiyor adama , kaportasi zayif kagit gibi fazla birsey beklememek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Evet konuya birşeyler yazmak istiyorum; almak isteyenlere güzel bir rehber olur umarım.

    Alalı yaklaşık 6 ay oluyor ve yaklaşık 1000 km civarı sürüş yaptık. Bizdeki manuel vites ve GL donanım. Artık GL yerine Techno paket geliyor; multimedya ekranı ve geri görüş kamerası hariç aynı özelliklere sahip. Biz baya avantajlı bir fiyata almıştık o dönem.

    Öncelikle dış tasarımdan başlayalım; beğenende var beğenmeyende; bizim hoşumuza gitti. Dışarıdanda ilgi çekici duruyor, baya kişi dönüp bakabiliyor. Arkası yüksek duruyor; SUV'cuk gibi. Ön tarafta yer alan LED gündüz farları; çok hoş bir hava katıyor. Ayrıca sis farı da mevcut. Onun dışında çelik jantlarda güzel görünen bir başka detay. Ayrıca fabrika çıkışlı karartılmış arka ve yan camlar çok işe yarıyor; iyi ki yapmışlar.

    İç mekanda ise yumuşak plastik severleri üzecek bir ortam var. Sert plastik fakat mat görünümü nedeniyle kesinlikle kötü görünmüyor. Genel olarak çok sade bir tasarım var; kimileri eski arabalar gibi desede kullanışlılığı yüksek. Bizdeki GL donanım olduğu için; multimedya ekranı yerine sıradan bir radyo ekranı var. Bluetooth bağlantılı bu multimedya seti düzgün çalışıyor ve sesli konuşma ve arama yapılabiliyor ve direksiyondan kontrol sağlanabiliyor. Hoparlör güzel seviyede; tatmin edici. USB ve AUX bağlantıları da mevcut. Saklama alanı olarak çok bonkör olduğunu söyleyemeyeceğim; sınıf ortalamasında. Torpido gözüde keza öyle; kapı içleri 1L suyu alabilecek hacimde. Koltuklarda güzel herhangi bir sıkıntı yaratmıyor. Dashboard'ı sıradan bir yapıya sahip; mavi renkle renklendirilmeye çalışılmış. Ortada ki ekrandan bilgileri görüntüleyebilirken; bu ekranın kontrolü dashboardın iki yanında yer alan Japon klasiği çubuklarla kontrol edilebiliyor. Arabanın en büyük özelliği arka diz mesafesi; müthiş bir alanı var. Yolculuk konforuna çok olumlu etkisi var, büyük bir sedanı aratmıyor. Arka kooltukların önünde; orta kısımda sürpriz bir 12v çıkışı mevcut. Arka yolcular için telefon şarjı veya herhangi bir elektrikli eşya kullanımı için çok iyi oluyor. B sınıfı için güzel bir jest.

    Bagaj 320 litre ve sınıfı için iyi rakam. Ama bu hacmin karşılığında dev gibi yükleme eşiği var; yük saklama için ne kadar olumluysa ağır yükleri kaldırma konusunda bir o kadar olumsuz. 4 cam otomatik özelliğini saymıyorum bile ve manuel bir klima mevcut. Otomatik far, standart 6 airbag ve %80 yetişkin koruma puanı mevcut. Hindistan'da üretilmesi bir ön yargı getirse de herhangi bir işçilik hatası yok.

    Sürüş konusunda keyifli bir araç; yol tutuş başarılı. Hindistan üretimi olsa da geliştirilmesi İngiltere'de yapılan bir araçtan bahsediyoruz. Şaşi tasarımı konusunda çok başarılı bir ülke olan İngiltere'nin tecrübeleri; araçta çok işe yaramış. Hindistan sizi korkutmasın; sadece üretim üssü olarak kullanılmış. Zaten Avrupa'da satılan bir araç; hiçbir sıkıntısı bulunmuyor. Euro NCAP'e değerlendirmesine de girdi. Üzerinde 1.2 90 beygirlik bir ünite mevcut; inanılmaz yakıt cimrisi bir motor ve performansı 1.2 atmosferik bir motor için başarılı. 12.3 saniye 0-100 süresi var. 1.2 ve daha küçük hacimli atmosferik motorlarda 90 beygir ve üstü yok. En yakın 3 rakibi i20, Rio ve Fiesta 85 beygir. Motor ayrıca eski bir teknolojiye sahip falanda değil; Dualjet teknolojisini araştırabilirsiniz. Rakiplerine göre bir avntajı daha aracın harika bir platformda üretilmesi sonucu inanılmaz hafif. 900 kilo civarında ve motorla güzel bir uyumu var. Hafif olması herhangi bir savrulmaya yol açmıyor; tam tersi hafiflik tepeden tırnağa olumlu etki ediyor. Yakıt tüketimimiz karma olarak 5.5L civarında; şehir içi sıkışık trafikte 5.8-6.0L civarını görmüştü. Şehir dışı ise 4.8-4.9 civarındaydı; kullandıkça bu yakıt tüketiminin birazcık daha azalacağına ve katalog seviyesine ineceğine inanıyoruz. Çok ekonomik bir araç kısacası; LPG ile rekabet eder.

    Japon otomobillerinin aksine rüzgar sesi konusunda iyi bir yalıtımı var; motorunda kendisi sessiz ve yalıtımla pek ses seda yok. Herhangi bir titreşimde yok. Lastik yalıtımı ise biraz karışık; düz kaymak asfaltta yalıtım iyiyken pürüzlü asfaltta ses baya alıyor. Ama burada başka bir büyük etkende fabrika lastiği Bridgestone EP150 lastiklerinde payı var; sert ve gürültülü bir lastik; ben güzel bir lastikle tırtıklı asfalttında sesinin azalacağına inanıyorum. Süspansiyonlar serte yakın bir ayarda ama sönümlemeler başarılı.

    Genel olarak böyle; yakıt tüketimi-motor-şaşi-iç hacim konusunda çok başarılı olduğuna inanıyorum. Malzeme kalitesi ve 2. el olumsuz özellikler olarak göze çarpıyor.

    Bence almasanız bile bir test edin, keyifli bir araç. Soru sormak isteyenler sorabilir elbette.

    Keyifli forumlar, iyi sürüşler.
    verilere dayalı güzel bir inceleme olmuş :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drummer_bjk

    verilere dayalı güzel bir inceleme olmuş :)

    Alıntıları Göster
    Sağol hocam, iyisini kötüsünü yazmaya çalıştım. Çok keyifli bir araç, şimdilik çok memnunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drummer_bjk D kullanıcısına yanıt
    Biraz zaman geçmiş ama bilmek isteyen olur diye yazayım. Motorun adının dualjet olmasının sebebi, silindir başına 2 enjektör olması yani bu aracın 8 enjektörü var ve 8 silindirli araçlara takılan kitler takılıyor. Bu yüzden 4 silindire gore biraz daha maliyetli oluyor. Direkt enjeksiyon diye bir şey yok yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bacanakis

    Biraz zaman geçmiş ama bilmek isteyen olur diye yazayım. Motorun adının dualjet olmasının sebebi, silindir başına 2 enjektör olması yani bu aracın 8 enjektörü var ve 8 silindirli araçlara takılan kitler takılıyor. Bu yüzden 4 silindire gore biraz daha maliyetli oluyor. Direkt enjeksiyon diye bir şey yok yani.
    Yakıt sarfiyatı nedir lpgde acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinde bile ancak 6-6.5 litre yakıyor benzinde. Düz LPG hesabı yaparsak %25 ekleyerek, tahminen 7.5 litre yakacaktır. Uzun yolda 4.5 -5.5 arası yakıyor. Düz hesap da ona 6.5 diyebiliriz. Değeceğini sanmıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya not düşelim Toyota, balenonun neredeyse aynısını glanza ismiyle hindistanda piyasaya sürmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drummer_bjk

    Buraya not düşelim Toyota, balenonun neredeyse aynısını glanza ismiyle hindistanda piyasaya sürmüş.
    https://www.google.com/amp/s/www.autocarindia.com/car-news-amp/toyota-glanza-vs-maruti-suzuki-baleno-an-analysis-412948
    Aynen hocam, Afrika'da da Baleno Toyota çatısı altında satılacak.

    Karşılıklı anlaşma yapılmıştı, Suzuki Toyota'nın hibrit deneyimlerinden yararlanacak, hatta Suzuki Avrupa pazarında Corolla'nın aynısını Suzuki markası adı altında satacak.

    Bunun karşılığında Toyota'da Suzuki'nin küçük sınıf deneyimlerinden yararlanacak, örneğin Baleno'da bu deneyimin meyvelerinden biri. Toyota'da bizim araçları beğenmiş olsa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drummer_bjk

    İzmirde 17 model kalmamış sanırım 18leri de 97 bin tlden satışa koymuşlar. Bu aracın 2017leri fırsat aracı şu an bence.

    Alıntıları Göster
    2017 model, tekno paketliyi geçen sene 71 bin liraya alan biliyorum. Ötv ve hurda indirimi derken seveni için fırsat aracıydı.
    Şimdi 124.900 lira. Bu rakama da satışı çok zor olacak.
  • Bugün bir tanesini denedik bu aracın. Her şeyi çok iyi de direksiyon çok sert, benim 20 yıllık skoda aracım gibi. Bu araç şehir içi amaçlı üretilmiş daha çok, ama şehir içinde yorar gibi hissettim.

    Birkaç kişi çok sorun değil yazmış ama bu konu özelinde daha fazla yorum görebilsek güzel olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: getoutofmyship

    Bugün bir tanesini denedik bu aracın. Her şeyi çok iyi de direksiyon çok sert, benim 20 yıllık skoda aracım gibi. Bu araç şehir içi amaçlı üretilmiş daha çok, ama şehir içinde yorar gibi hissettim.

    Birkaç kişi çok sorun değil yazmış ama bu konu özelinde daha fazla yorum görebilsek güzel olurdu.
    Alışılmayacak kadar kötü değil hocam. Bazen park esnasında tek elle çok kez hamle yaparken zorlayabilir ama hareket ederken gayet iyi gibi. Ama şu city modu olan serçe parmakla itince 2 tur dönen direksiyonlar gibi rahat değil. Şehir içi avantajını direksiyon tur sayısının fazla olması ve dönme yarıçapının kısa olmasında göreceksiniz kullandıkça.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.