Şimdi Ara

2018 YAZ LASTİK SEÇİMİ (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.543
Cevap
21
Favori
196.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • skullcem S kullanıcısına yanıt
    205/55r16 için benim önerilerim ;

    300-320tl,



    primacy 4

    e line 2.



    https://www.hepsiburada.com/michelin-205-55-r16-91v-primacy-4-binek-yaz-oto-lastik-uretim-yili-2020-p-HBV00000B9VRZ?magaza=Hepsiburada

    .

    250-270tl, için;

    Pirelli P7

    EfficientGrip performance (4kanal)

    Ventus prime 3

    Bridgestone 001

    PremiumContact 5



    Hepsi de iş görür, ama 50 lira daha verip primacy4 veya eLine2 tercih ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Robert Lewandowski RL9 kullanıcısına yanıt
    http://www.rezulteo-lastik.com.tr/yeni-lastik/allseasoncontact-continental-yeni-dort-mevsim-lastigini-cikariyor-29839

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar arka lastiklere Lassa Drireways aldım 2 tane ön lastikler çok iyi durumda oldukları için değiştirmedim ama okuduğum kadarı ile , 4 lastiğinde aynı frekansta olması , aynı marka olması önemliymiş...

    ''lastiklerin tamamın aynı takım olması tavsiye edilendir

    çünkü lastik üzerinde desen farklılıkları aracın performansını tamamen etkiler

    asimetrik desenli lastiklerin asıl amacı su tahliye etmektir

    ayrıca lastiklerin iç kısımları dışlarına göre daha kalındır , buralar aracın yükünü taşırlar

    lastik üzerindeki şerit sayısı , genişliği ve derinliğide ; hız , performans , tutunma ve ses gibi özeliklerine etkendir

    arka dan itişli ve önden çekişli araçlarda ön ve arka lastikerlin farklı olması çok tavsiye edilmez ;

    örnek verecek olursak : ön takımlar v şeklinde desen sahip hız lastiği olsa suya girdiğinizde su tahliyesi az olacağı için direksiyon hakimiyetiniz azalacak

    hatta lastiğin deseni bile lastiğin ısnıp soğumasına kadar bir çok şeyi etkiler buda sizin yolculukl perfonmasını olumlu yada olumsuz değiştirir

    hazır kış mevsiminde olduğumuza göre daha detaylı bilgi için buaraya bakarbilirsiniz
    http://www.lastikmagazin.com/konu_detay.asp?id=32

    genelde v desen tipli lastikler hız ve performasn içindir

    asitmetrik ve kanallı lastikler ise 4 mevsim kullanım ve konfor için daha idealdir.''

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ön lastikler çok ama çok iyi durumdalar ... P7 Cinturato ön yazlıklar...

    Arkalar Lassa Drireways oldu...

    Lastik 205/55/16r



    şurayı okudum desen farkından dolayı gözüm korktu....
    http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/188261-%C3%B6n-ve-arka-lastiklerde-desen-fark%C4%B1/

    Sırf desen aynı olsun diye, bu lastikleri isteyen olursa 100 er liradan vereceğim (p7 leri)

    Lastikler gerçekten çok yüksek kondisyondadır... 5000 km anca yapıldı...

    Düşünen varsa resimleri atarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manilafortuna -- 8 Mayıs 2018; 2:40:30 >




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    primacy 4 ün olduğu pek bi karşılaştırmalı test bulamadım ben hocam. Bildiğiniz bir link var mı ?
  • Yılda en fazla 10 bin km için yaz - kış ayrı almak yerine 4 mevsim lastik bakıyorum.

    Olumsuz yorumlardan ötürü Michelin'i eledim. Nokian Weatherproof için hep kış yorumları var; yazın fren mesafesi ve yol tutuşu nasıldır? Forumdaki başlıklarda da net bir cevap bulamadım.

    Araçta ABS yok, bu yüzden fren mesafesi ve yol tutuşu önceliğim. Ses ve konfor önemli değil. Araç bu yaz İstanbul'da; Eylül'den sonra bir iki ay Ankara'da kullanılacak.

    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    Aracınızda hem kanallı hemde v desenli lastikler karışık olarak bulunsaydı tereddüt ederdiniz ama bahsettiğiniz iki lastikte kanallı tiptir.

    Sorun yaşayacağınızı sanmam,

    P7, pirellinin en kaliteli 1-2 lastiğinden biridir. Lassayı tokatlar.



    V desenli pt711 olsaydı , yazılanlara uyumlu olurdu.



    https://kolayoto.com/petlas-velox-sport-pt711-205-55-r16-91v.html



    (Ben kışın nokian ve sava kullanıyorum, sorun yok.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müddeiumumi kullanıcısına yanıt
    Özel değilse, Araç ve lastik ebatı hakkında bilgi var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Aracınızda hem kanallı hemde v desenli lastikler karışık olarak bulunsaydı tereddüt ederdiniz ama bahsettiğiniz iki lastikte kanallı tiptir.

    Sorun yaşayacağınızı sanmam,

    P7, pirellinin en kaliteli 1-2 lastiğinden biridir. Lassayı tokatlar.



    V desenli pt711 olsaydı , yazılanlara uyumlu olurdu.



    https://kolayoto.com/petlas-velox-sport-pt711-205-55-r16-91v.html



    (Ben kışın nokian ve sava kullanıyorum, sorun yok.)
    Ustad olduğunuz belli oldu :)

    Gerçekten içime su serptiniz hocam. Bu bilgiyi bilmiyordum...



    Genede bendeki Çok temiz p7 leri (2 adet) tanesi 100 den isteyen kişiye verebilir ve kendime lassa driveways alabilirim..



    hani bir söz vardır ne şeytanı gör ne selavat getir diye bence ben şeytanı görmeyim ama selavat getireyim ve uygun olanı yapim derim ki içim de huzurlu olsun.





    Hızlı cevap için çok teşekkürler bu cevap beni sabah sabah biraz rahatlattı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Çok yeni bir lastik.
    GOOGLE ÇEVİRİ:

    2016 BMW 320i 225/50/17
    2014 VW GOLF 205/55/16
    Her iki otomobilimizde de en son Michelin'e sahip olan coşkuların ilk dakikalarından sonra,
    şu anda bu lastikler hakkında daha şüpheliyim.
    BMW ile 2200 km ve sadece birkaç gün içinde çok çeşitli yollarda VW ile çok uzak mesafelerde 1800 km yol aldık ve
    iyi bir izlenim elde etmek için yeterliydi, her iki otomobille de benzer bir izlenim.
    İyi yollarda oldukça iyi lastikler, ıslak ve kuru dönüşlerde iyi kavrama, iyi yollarda kabul edilebilir / iyi konfor,
    nispeten düşük gürültü olsa da, bu lastiklerden alışılmadık, ancak mütevazi,
    mekanik veya metalik bir ses olmasına rağmen, biraz tatsız.
    Direksiyon hissi ve kullanım diğer lastik markalarıyla alıştığım kadar kesin değil,
    hiç de büyük bir fark değil, ama bu biraz ekstra yol-hissi ve tepki duygusunu özlüyorum.
    Lastik bayisini yeni Michelin'le bıraktığım anda, her iki araçta ıslak veya kuru bir şekilde
    herhangi bir hız ve yol yüzeyinde her zaman temelde kaygan bir durgunluk hissi fark ettim.
    Bu küçük kayganlık hissi arabaların hiçbirinde kaybolmadı.
    Açıklanması zor, tecrübeli olmalı, bu lastikler üzerinde biraz balmumu veya yağ varmış gibi,
    çok az ve çok fark edilir, büyük bir sorun değil ama her zaman var ve biraz can sıkıcı.
    Otoyollarda tamamen düz sürüşlerde bile, bu küçük kayma hissi, temelde herhangi bir hızda,
    çok az ama orası, arabaların bir şekilde biraz yüzüyor ve asla toprakları yok,
    arabalar asla gerçekten tamamen katı bir şekilde dikilmiş hissetmiyorlar.
    Yollar önceki diğer lastik markalarıyla benzer.
    Arabaları asla limitler üzerinde değil, sınırlara çok yakın sürüyorum,
    kavrama Michelin ile iyi yollarda iyi, sırayla hızlı gitmek mümkün,
    ama her iki otomobilde de bu benim için olağandışı küçük bir kayganlık var.
    sınırlara yakın dengesiz, titrek ya da titreşimli hisler, çok fazla değil,
    ama yine de, hiç bir zaman diğer lastik markalarıyla sınırlara yakın hissetmedim ve
    diğer markalarla daha fazla kontrol sahibi olduğumu hissettim, kavrama iyi olsa da
    beni tahrik ediyor Bu Michelin, diğer lastik markalarından daha iyi yollarda bile dönüşlerde biraz daha yavaş.
    Ve kötü yollarda, Michelin'in eski lastiklerimle kıyaslandığında biraz yavaşlaması gerekiyor,
    VW ile ilgili bir sorun değil ama yine de farkedilebilir ve istenmeyen bir durum olsa da,
    BMW, aslında Michelin ile kötü yollarda dolaşıyor. rahatsız ve istikrarsızdır, hiç güvenli hissetmez.
    Bunu açıklayamam, eğer farklı bir lastik boyutu ve daha büyük tekerlekler olsaydı
    o zaman zıplamayı anlayabiliyordum ama aynı lastikler ve aynı lastikler ve
    diğer lastik markalarıyla sürdüğüm lastik ebatlarıyla aynı otomobiller. .
    Michelin diğer markalardan çok daha pahalıdır, yıpranma hakkında hiçbir şey söyleyemem
    çünkü onlar yepyeni, ancak bence hiçbir şeyde mükemmel değil ve kötü yollardaki davranışları iyi değil.
    Genel olarak Michelin iyi lastikler ama önceki lastiklerim kadar iyi değil,
    çok küçük farklar ama önceki lastiklerin yararına.
    Önceki lastiklerim BMW'de Continental ve VW'de Dunlop Sport BlueResponse,
    çok yüksek aşınma haricinde iyi bir hataya sahip iyi ve sağlam lastiklerdi,
    yine de bunların hepsinden Michelin'i tercih ederim.

    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Primacy-4.htm

    https://www.blackcircles.com/tyres/brands/michelin/primacy-4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Mayıs 2018; 9:3:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 225/40/18 nokian zline aldım. 1.5 aydır kullanıyorum epey memnunum. Turanza denilen rezalet lastiğin üzerine uçan halı gibi geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Tabii ki, başka detay gerekirse ekleyebilirim.

    Araç: Peugeot 206+ 1.4 HDi Comfort
    Önerilen orijinal ebatlar: 175 65 R14

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bugüne kadar kullandığım lastikleri yazıyorum. yorumlarım tamamen kişiseldir.

    Lassa greenways : Bugüne kadar kullandığım en kötü lastik diyebilirim. yol sesi, yol tutuşu felaket uzak durulası bir lastik. bedavaya verseler kullanmayacağım lastiklerin en başına girmiştir.

    Petlas W651 kış lastiği : yol tutuş, ses, yakıt tüketimi vasat bir lastik. özellikle ikinci kış lastik tamamen özelliğini yitiriyor ve çöpe dönüşüyor. yine uzak durunuz.

    bridgestone er300 : lassa ve petlasa göre daha iyi yol tutuş ve sessiz olan bir lastik. ama fiyatı nedeniyle f-p ürünü değil.

    Pirelli P7 cinturato : yaklaşık 50 bin km kullandım. lastik çok dayanaklı uzun ömür arayanlar için birebir. tek olumsuz yanı sert olması ve yol sesini alması. ancak yol tutuşu gayet iyi.

    Michelin primacy 4 : Michelin markasını karalamak için çıkarılmış bir lastik olduğunu düşünüyorum. yol tutuşu petlas ve lassa seviyesinde hatta daha gerisinde bile olduğunu söyleyebilirim. zaten yorumları okursanız bu lastikten uzak durmanız gerektiğini anlarsınız.

    Goodyear f1 asymmetric 3 : yaklaşık 5.000 km'dir bu lastiği kullanıyorum ve tam aradığım lastik olduğunu söyleyebilirim. Lastik çok konforlu ve aşırı sessiz bir lastik. aracın konforunu bu kadar artırdığına hala inanamıyorum. aynı şekilde yol tutuşu çok çok iyi. virajlarda inanılmaz güven veriyor.




  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    Bende 4 lastik Lassa Driveways aldım.
    Kuru zeminde herhangi bi sıkıntı yaşamadım yol tutuşu gayet iyi, etiket değerleride ıslak zemin için biraz düşük gösterilmiş bundan olsa gerek yagmurlu havalarda biraz temkinli gidiyorum :)
    Yol sesi eskisine göre bariz yüksek :)
    Eski lastiklerim Conti 5 idi.

    Lastik ebatlarım 235/45/17

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün eşimin arabasına michelen aldık 4 lastik 1200 tl. Kazık yedim gibime geliyor ama hadi neyse. Acelemiz vardı

    Sormak istediğim şey şu orjinal lastikleri 175/60/15 di biz 185/60/15 taktık bayi daha iyi olur ölçüleride uyar dedi bir sıkıntı olmaz değilmi? Araç Nissan micra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac

    bugüne kadar kullandığım lastikleri yazıyorum. yorumlarım tamamen kişiseldir.

    Lassa greenways : Bugüne kadar kullandığım en kötü lastik diyebilirim. yol sesi, yol tutuşu felaket uzak durulası bir lastik. bedavaya verseler kullanmayacağım lastiklerin en başına girmiştir.

    Petlas W651 kış lastiği : yol tutuş, ses, yakıt tüketimi vasat bir lastik. özellikle ikinci kış lastik tamamen özelliğini yitiriyor ve çöpe dönüşüyor. yine uzak durunuz.

    bridgestone er300 : lassa ve petlasa göre daha iyi yol tutuş ve sessiz olan bir lastik. ama fiyatı nedeniyle f-p ürünü değil.

    Pirelli P7 cinturato : yaklaşık 50 bin km kullandım. lastik çok dayanaklı uzun ömür arayanlar için birebir. tek olumsuz yanı sert olması ve yol sesini alması. ancak yol tutuşu gayet iyi.

    Michelin primacy 4 : Michelin markasını karalamak için çıkarılmış bir lastik olduğunu düşünüyorum. yol tutuşu petlas ve lassa seviyesinde hatta daha gerisinde bile olduğunu söyleyebilirim. zaten yorumları okursanız bu lastikten uzak durmanız gerektiğini anlarsınız.

    Goodyear f1 asymmetric 3 : yaklaşık 5.000 km'dir bu lastiği kullanıyorum ve tam aradığım lastik olduğunu söyleyebilirim. Lastik çok konforlu ve aşırı sessiz bir lastik. aracın konforunu bu kadar artırdığına hala inanamıyorum. aynı şekilde yol tutuşu çok çok iyi. virajlarda inanılmaz güven veriyor.
    diğerlerini bilmem de goodyearın en pahalı lastiklerinden biriyle (450 den başlıyor) michelin in en ucuz lastiğini karşılaştırman garip olmuş




  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Alınıp kullanılırmı tavsiye edermisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robert Lewandowski RL9 -- 8 Mayıs 2018; 9:21:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Müddeiumumi

    Tabii ki, başka detay gerekirse ekleyebilirim.

    Araç: Peugeot 206+ 1.4 HDi Comfort
    Önerilen orijinal ebatlar: 175 65 R14
    BU ebatta pek seçeneğiniz yok.
    yazlıktan türetme michelin CROSclimate VE
    kışlıktan türetme nokian WEATHERproff
    gibi seçenekler var.
    175/65r14 nokian geçtiğimiz sonbaharda kayınpeder için almıştım.
    kışın memnundu.
    istanbulda yazın pek memnun etmeyebilir.
    nede olsa kışlıktan türetilmiş.
    ama kışlıktan türetilmiş bir lastik alacaksanız nokian öneririm.


    https://www.lastikcim.com.tr/otomobil/marka/2-4-8-9-11-16-25/taban/175/yanak/65/jant_capi/14/mevsim/4m/
    .
    aracınız orjinal olarak 185/60r15 ve 175/65r14 kullanıyor.
    aslında (araca 3-4 yıl binecekseniz) benim önerim;
    185/60r15 orinal ebat lastik-jant takımı alın.
    yaz kış ayrı takımınız olsun.
    aracınız da daha hoş durur.
    yol tutuşu da artar.


    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-orijinal-207-jant-lastik-tertemiz-510799306/detay


    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-peugeot-orjinal-jant-lastik-551689690/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbulturkusu

    Dün eşimin arabasına michelen aldık 4 lastik 1200 tl. Kazık yedim gibime geliyor ama hadi neyse. Acelemiz vardı

    Sormak istediğim şey şu orjinal lastikleri 175/60/15 di biz 185/60/15 taktık bayi daha iyi olur ölçüleride uyar dedi bir sıkıntı olmaz değilmi? Araç Nissan micra
    HAYIRLI OLSUN.
    döviz nedeniyle fiyatlar normal gibi.
    çap 12 mm artmış oldu,
    %2 lik büyüme olmuş. sorun olmaz.
    tüvtürkten geçebilirseniz sorun yaşamazsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Mayıs 2018; 9:57:4 >




  • manilafortuna kullanıcısına yanıt
    hadi lastikleri düzelttiniz diyelim,
    TR nin kırk yamalıklı yollarını nasıl düzelteceğiz.
    yazılanlar gibi mükemmel sürüş çok zor.
    su birikintisi olunca 4 lastiğe eşit şekilde birikinti gelmiyor ki.
    su birikintisi ya sağ tarafta oluyor, yada sol tarafta.
    tr yolları malum.
    .
    verilecekse lassayı iade etmek,
    4 tane p7 almak daha mantıklı.
    ama gerek yok.
    v kanallı olmadıkca sorun olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Mayıs 2018; 10:19:33 >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.