Şimdi Ara

2019 son çıkan dünyanın en sorunsuz markaları sıralaması, haberelectro (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Liste başında Hyundai-Kia grubu gelir muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Geçen yıl Avrupada Pejo 208 ve 308 seçilmişti gördüğüm bir sitenin anket sonucuna göre, en kötüleri

    Sınıfında en SORUNLU araç açık ara farkla 308
    En iyisi de Yeni Hyundai i30

    Ek : kaynak sorup duruyorlar, Avrupadan bir araba sitesi kaynak ama şu an hangisi olduğunu unuttum. Hatırlarsam yazarım


    Neymiş en kötü 308 miş 208 miş. Bu forum bu kadar cahil insanı nasıl kaldırıyor aklım almıyor. Çalışmanın ismi "Most Reliable Used Cars."Bildiğim kadarıyla servis ve kullanıcı geri dönüşleriyle oluşturuluyor. Araçların verdikleri sorunlar ve çözümleri üzerine.

    Mesela önce ki yıl sonuçlarında 308, Golf7'nin üstündeydi. Bu sene 1 puan arkasına düşmüş. Makyaj kaynaklı olabilir. Top 10 haricinde Peugeot 3008 en yüksek puanlı araçlardan biri. Ama şimdi çok bilmişlere sorsanız 3008 forumu sorundan geçilmiyor derler. :) Direksiyon titremesi derler ama bilmiyorlar ki tamamen lastiklerle alakalı saçma bir durum.

    Ülke cahil insandan, ön yargılı insandan geçilmiyor ne yazık ki. Hayatında dokunmadığı araba hakkında "Heeğğ omu çok sorunlu onlar." diye kafadan yorum yapıyor.

    Daha geçenlerde otopark.com gidip sanayide ustalara sordu, en çok hangi araba geliyor diye gelen cevaplar ekseriyetle Alman grubu araçlardı. Burada gömülen Peugeot vs. nedense bunların yanında lafı bile geçmiyordu.

    Bu arada hala Fransızların üretim tekniklerine, bir takım ucuz maliyet için yaptıkları işler üzerine istediğiniz kadar konuşuruz, eleştiririz. Ama burada yazılan çizilen şeyler "Yok forumda okudum en kötü 308." vs. saçmalık bile değil. Ötesi.

    @Polestar191

    Bu arkadaşta demiş ki HDI motor 150.000'de ömrünü tamamlıyor. Yahu Pejo'yu her türlü yerin dibine sokun da HDI motor 150.000'de ömrünü tamamlıyor demek Bahçeli tabiriyle nasıl bir "Akıl tutulması." dır ?

    @macropolo @Panthér @Fiat S.p.A. @zotacing @MaDMaxiBo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 1 Mayıs 2019; 17:27:31 >




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Ben cevap yazmaktan bıktım artık, bir sürü peugeot taksi var, hepsi 150binde motor mu yeniliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Bundan önceki iki aracım VAG grubundandı. Ondanda önceki aracım corolla idi. 2006 corolla kesinlikle sorunlu idi. Aynı şekilde VAG grubu araçlarda A3 kliması sorunlu şekilde geldi. Sonra baika bir filo A3'ü ile değişince o A3'ün kemeri tersti. Superb ise sorunsuzdu diye bilirim.
    Ve de, daha 120.000 KM'deki japon sorun çıkarttı. Hemen 150.000'i geçin demenize gerek yok.
    Sizinki istisnadır olabilir ama Normal şartlar altında kesinlikle Japonlar PSA grubu araçlardan çok daha sorunsuz araç üretir kullandıkları motor aksamı kavramalar iç trimler klima parçaları mekanik leri ve benzeri parçalar çok daha kaliteli olur teknolojisi geride olsa bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Geçen yıl Avrupada Pejo 208 ve 308 seçilmişti gördüğüm bir sitenin anket sonucuna göre, en kötüleri

    Sınıfında en SORUNLU araç açık ara farkla 308
    En iyisi de Yeni Hyundai i30

    Ek : kaynak sorup duruyorlar, Avrupadan bir araba sitesi kaynak ama şu an hangisi olduğunu unuttum. Hatırlarsam yazarım
    Kaynaksız öznel bir yorum yapmışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben cevap yazmaktan bıktım artık, bir sürü peugeot taksi var, hepsi 150binde motor mu yeniliyor?
    Sizin sonsuzluktan kastınız İlla 150 bin kilometrede motor rektefiyesi ne girmesimi araçların birçok farklı yardımcı motor parçaları var Bunlar sırasıyla Turbo Enjektörler kavramalar volan egr dpf vs vs gibi PSA grubu özellikle Dizel araçlarında problem çıkartan parçaların başında geliyor kaldı ki 2 nesil önceki hdi ların kronik Turbo problemleri Bir önceki nesil Euro 5 Hdi ların enjektör problemleri kavrama ve volan larında problem olması vs vs gibi birçok kronik problemi var 150 bin kilometrelere gelmeden bu tür parçalar su koymaya başlıyor Bunlar değişmesi çok maliyetli ekonomik değeri yüksek olan parçalar illa sorunlu olması için motorun bitmesine gerek yok kendim kullanıyorum bu motoru çevremde kullanan insanlar var illallah ettik artık ben Bi son kullanıcı olarak motor daki olağan standart kurumun turboyu yağlayan metal borudaki süzgeci tıkayacağını turbonun yağsız kalıp pallerine kesmesini hesap etmemem gerekir normali budur, kaldı ki Volvo bile PSA grubu motorların ne mal olduğunu bilip kendi üretimi dizel araçlara 20 binde bir bakıma çağırırken PSA grubu 1.6 dizileri 10 binde bir bakıma çağırıyor bu bile Bence birçok şeyi açıklamaya yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Sorunsuz denebilecek tek araçlar japon araçlarıdır. Ben 26 yıl japon araçlarına bindim corolla nın92 den beri üretilmiş neredeyse her kasasını kullandım, son aracım yaris ti, rutin bakım hariç hiç servis görmedi. Mevcut aracım 308 i anmadan önce auris test ettim almaya niyetliydim fakat kalite, ses yalıtımı, işçilik, motor gibi konularda 308in bi hayli gerisinde olduğu için tercih etmedim.

    150binde motor bırakan araç bakımsızdır. (Bu arada her türlü bakımlarını yaptırmamıza rağmen garantisi biter bitmez motor arızası veren ve 60bin den şanzıman arızasından yolda kalan polomuz da varzi, hala ailemizin aracı)

    Psa üretimi eski araçlarda kaporta mekanik sıkıntıları vardı, yeni modellerde bunlar da bitmeye başladı. Madem dediğiniz gibi hdi motorlar 150binde arıza veriyor, neden pek çok üretici bu motorları kullanıyor? Bmw bile psa dan motor almıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Sorunsuz denebilecek tek araçlar japon araçlarıdır. Ben 26 yıl japon araçlarına bindim corolla nın92 den beri üretilmiş neredeyse her kasasını kullandım, son aracım yaris ti, rutin bakım hariç hiç servis görmedi. Mevcut aracım 308 i anmadan önce auris test ettim almaya niyetliydim fakat kalite, ses yalıtımı, işçilik, motor gibi konularda 308in bi hayli gerisinde olduğu için tercih etmedim.

    150binde motor bırakan araç bakımsızdır. (Bu arada her türlü bakımlarını yaptırmamıza rağmen garantisi biter bitmez motor arızası veren ve 60bin den şanzıman arızasından yolda kalan polomuz da varzi, hala ailemizin aracı)

    Psa üretimi eski araçlarda kaporta mekanik sıkıntıları vardı, yeni modellerde bunlar da bitmeye başladı. Madem dediğiniz gibi hdi motorlar 150binde arıza veriyor, neden pek çok üretici bu motorları kullanıyor? Bmw bile psa dan motor almıştır.
    Tamamen ekonomik sebeplerden kaynaklı firmalar arasında motor paylaşımı olabiliyor kaldı ki PSA nın kullandığı motor blogu kötü bir motor bloğu değil fakat motorun çalışmasını gerektiren ikincil parçalarda kalite eksikliği tasarım zafiyeti üzerine durmama gibi Mühendislik problemleri var mesela ilk nesil 16 valflik 1.6 dizel HDI ünite inanılmaz ciğerli bir motor gücüne göre fakat bu motorun sorunsuz olduğu anlamına gelmiyor çok fazla haşır neşir olmadığım için kaporta veya iç Trim Aksam hakkında Yorum yapmaya doğru bulmuyorum fakat gördüğüm kadarıyla geçmişte belli başlı ufak tefek kalite problemleri de yok değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Kaynak bobo heralde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    6 yıldır Peugeot kullanıyorum sadece bakımdan bakıma servise gidiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Tüm dünya için böyle liste yok. Ülke çapında araştırmalar oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Sorunsuz denebilecek tek araçlar japon araçlarıdır. Ben 26 yıl japon araçlarına bindim corolla nın92 den beri üretilmiş neredeyse her kasasını kullandım, son aracım yaris ti, rutin bakım hariç hiç servis görmedi. Mevcut aracım 308 i anmadan önce auris test ettim almaya niyetliydim fakat kalite, ses yalıtımı, işçilik, motor gibi konularda 308in bi hayli gerisinde olduğu için tercih etmedim.

    150binde motor bırakan araç bakımsızdır. (Bu arada her türlü bakımlarını yaptırmamıza rağmen garantisi biter bitmez motor arızası veren ve 60bin den şanzıman arızasından yolda kalan polomuz da varzi, hala ailemizin aracı)

    Psa üretimi eski araçlarda kaporta mekanik sıkıntıları vardı, yeni modellerde bunlar da bitmeye başladı. Madem dediğiniz gibi hdi motorlar 150binde arıza veriyor, neden pek çok üretici bu motorları kullanıyor? Bmw bile psa dan motor almıştır.
    Valla japon araçlarının sorunsuz olduğuna ben ikna oldum. Fiorino'yu alırken Toyota'da 58 binde çekici üstünde gelen yaris gördüm. Sahibi arabayı alıp hiç bakıma sokmamış. Bir kere bile bakıma girmemiş araba. Sonra düşündüm, sanayideki parçacım benim arabanın şasi numarasını ezbere biliyor, gidince kapıda karşılıyor

    Bir İtalyan'ın bakımsız 60 bin kilometre gidebilmesi ise mümkün değil

    2 arkadaşımda Corolla var, ikisininde arabanın içine etmekte üstlerine yok. Eşşek niyetine kullanıyorlar arabalarını. İki Corolla'nında harbiden sorunu yok. Redline, elfreni de dahil ne ararsan var, sorun yok.

    Ben sanayide kaportacı, egzozcu, parçacı, motorcu, elektrikçi, klimacı, alternatörcü, akücü, lastikçi, tüpçü hepsini biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam PSA araçlarına kaportası kötü, kalite sorunu vardı vs. deyin ancak kendini ispatlamış HDi üniteye bari kalitesiz demeyin
    2005 model 1.6 HDi 307'yi 152.000 km'deyken sattığımda hala üzerinde fabrika çıkışı debriyajı/volanı vardı ve bu km'ye kadar motorla ilgili olarak sadece periyodik yağ, filtre, triger değişimi yapılmıştı.

    Buyrun öve öve bitiremediğiniz D5 üniteye sahip Volvo S90 sahibinin yaşadığı motor arızası;
    https://forum.donanimhaber.com/volvo-s90-motor-arizasi-ayipli-mal-guncelleme-dava-acildi--135071456

    Nihayetinde bu araçların hepsi insan üretimi, hepsinde üretim kaynaklı sorunlar yaşanılabilir ancak bunu genele vurmadan önce sorun çıkartma oranına bakmak gerekir. Bu arada bakımla ilgili açıklama yapmak istiyorum; PSA grubu kendi araçlarından dizel modellerini 15binde, benzinli THP modellerini 20binde bir bakıma çağırmakta. Volvo'nun erken bakıma çağırması ekonomik kaygılarından dolayı olabilir. Bundan dolayı Volvo'nun yurtdışı bakım periyoduna da bakmanızı tavsiye ederim.




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Hocam sanayilerde nedense onlarca VW grubuna bakan usta varken PSA grubuna bakan dükkan sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Üstelik dükkan oranları arasındaki fark satış rakamı oranından çok daha fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Hocam PSA araçlarına kaportası kötü, kalite sorunu vardı vs. deyin ancak kendini ispatlamış HDi üniteye bari kalitesiz demeyin
    2005 model 1.6 HDi 307'yi 152.000 km'deyken sattığımda hala üzerinde fabrika çıkışı debriyajı/volanı vardı ve bu km'ye kadar motorla ilgili olarak sadece periyodik yağ, filtre, triger değişimi yapılmıştı.

    Buyrun öve öve bitiremediğiniz D5 üniteye sahip Volvo S90 sahibinin yaşadığı motor arızası;
    https://forum.donanimhaber.com/volvo-s90-motor-arizasi-ayipli-mal-guncelleme-dava-acildi--135071456

    Nihayetinde bu araçların hepsi insan üretimi, hepsinde üretim kaynaklı sorunlar yaşanılabilir ancak bunu genele vurmadan önce sorun çıkartma oranına bakmak gerekir. Bu arada bakımla ilgili açıklama yapmak istiyorum; PSA grubu kendi araçlarından dizel modellerini 15binde, benzinli THP modellerini 20binde bir bakıma çağırmakta. Volvo'nun erken bakıma çağırması ekonomik kaygılarından dolayı olabilir. Bundan dolayı Volvo'nun yurtdışı bakım periyoduna da bakmanızı tavsiye ederim.
    Sizin başınıza gelmemiş olması bu motorun kronik problemleri olmadığı anlamına gelmez birçok kullanıcı da aynı şikayetleri Google'dan ufak bir arama ile bulabilirsiniz Her markanın sorunlu kusurlu. istisnai ürünleri olabilir Benim bahsettiğim d5 ünite bir önceki nesil s80 d 60 ve s40 da kullanılan 2400 cclik makine ve bu makinenin Kronik bir problemi yok hdi ünite motor bloğu olarak defalarca Söylememe rağmen kaliteli olsa da motoru çalıştıran ikincil aksamlar konusunda bir hayli problemli birinci nesil HDİ lerin kronik turbo volan egzantrik zinciri 150 bin kilometre lerden sonra dpf Ege 200.000 kilometrelerde sonra enjektör problemleri oluyor ikinci nesil HDİ in ise yine kronik enjektör problemi ve Yine Turbo dpf problemi var gerçekten üçüncü nesil 1. 5 HDİ ünite için şu an için bir şey söylemek erken Eğer sorunlarını giderdilerse ne ala Fakat şu an Kronik bir problemin çıkması için çok erken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Motorun ömrünü tamamlaması ile ekonomik ömrünü tamamlaması arasındaki farkı ayırt edemediğim için ben sana burada ne kadar Teknik olarak açıklasam dahi boş burada HDİ ünitenin ikincil motor aksamlarına sorunsuz demek için fanboy olmak lazım kronik turbo enjektör volan egzantrik zinciri dpf EGR problemi olan bir motora sorunsuz demek nasıl bir akıl tutulması bilemeyeceğim , Sırf bu egzantrik zinciri probleminden ötürü ikinci nesil hdiler 16 valf yerine 8 valf olarak üretildi yani burada o kadar çok hikayesi var ki 1.6 dizel ünitenin anlat anlat bitmez kendi aracımda kullanıyorum Bu motoru istersen bana da anlatma Ne kadar sorunlu veya sorunsuz olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Motorun ömrünü tamamlaması ile ekonomik ömrünü tamamlaması arasındaki farkı ayırt edemediğim için ben sana burada ne kadar Teknik olarak açıklasam dahi boş burada HDİ ünitenin ikincil motor aksamlarına sorunsuz demek için fanboy olmak lazım kronik turbo enjektör volan egzantrik zinciri dpf EGR problemi olan bir motora sorunsuz demek nasıl bir akıl tutulması bilemeyeceğim , Sırf bu egzantrik zinciri probleminden ötürü ikinci nesil hdiler 16 valf yerine 8 valf olarak üretildi yani burada o kadar çok hikayesi var ki 1.6 dizel ünitenin anlat anlat bitmez kendi aracımda kullanıyorum Bu motoru istersen bana da anlatma Ne kadar sorunlu veya sorunsuz olduğunu
    Kronik Turbo problemi dediğiniz şey nedir ? Kronik DPF, EGR problemi nedir ? Benim bildiğim en çok sorun Yağ Pompasıyla ilgiliydi bu arabalarda. Enjektörler'de kontaminasyon oluyordu, bunu yaşamadığımız o döneme ait kaç tane dizel motor var zaten ?


    Oto kiralama işi yaparken hiç yoksa 10 tane HDI araba vardı. Eşek niyetine bile binilmiyordu, daha ötesi. Bu kadar kronik problemli bir motorun hala bu kadar piyasada var olabilmesi bence mümkün değil. Piyasada zilyon tane HDI motorlu kiralık araç var. Adamlar neredeyse 1 senede 150.000 yapıyor. :D Bu kadar sorun yaşatacak bir arabayı kimse bu işlere tercih etmez. Ucuzlukta bahane olmaz burada. HDI motorun koştuğu gibi bir TDI koşsa ne olur mesela ? Bu arada benim bildiğim egzantrik işi 1.6 HDI'ın değil erken dönem 1.4 HDI'ın bir sorunuydu. Onların egzantrik millerinde de sorun oluyordu.

    Birde erken dönem kaç tane turbo dizel motor var ki adam gibi, taş gibi yürüsün.

    Mesela birde şunu merak ettim, detaylı araştırmadığım için soruyorum. Blok iyi gerisi kötü diyorsunuz. Peki bu bloğu kullanan diğer firmaların kullandığı Turbo vs farklı mı ? Bunlarla ilgili bir kod, ürün dökümanı var mı elimizde?

    Not : Benim ya da çevremde yaşayan insanların bu tür sorunlar yaşamamış olması HDI motorun bu tür sorunlar yaşatmadığı anlamına gelmez tabii ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 2 Mayıs 2019; 2:27:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Tüm dünya için böyle liste yok. Ülke çapında araştırmalar oluyor.
    tabıkı hocam o işi ancak gelişmiş ulkeler servıs kayıtlarını elınde tutanlar yaparlar. Almanya İngiltere amerika avrupa ulkelerı vs
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.