< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xtatic -- 16 Aralık 2024; 1:35:18 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
2019 Yeni Peugeot 508 (237. sayfa)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Kendiniz kolu çift kademe çekince normal uzuna geçince kapanıyor sonra tek selektor yapınca tekrar otomatik uzuna geçiyor diye hatırlıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Otomatik olarak uzunlar yandığında kolu çekip kısaya manuel olarak alırsanız otomatikten çıkıyor.
Sonra yine uzuna alırsanız yeniden otomatik devreye giriyor.
-
Hızlı cevaplar için teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
garantisi var ise servisten değiştirebilirsiniz. bu sorun kronik maalesef,
ahh Pejo bu araca nasıl kıydın da üretimini sonlandırdın. yaklaşık 1 hafta önce aracımı sattım severek kullanıyordum ama hep içimde büyük bi arıza verecek hissi oluyordu satarken motorda ve şanzımanda yağ kaçağı görüldü onun dışında mekanik aksam ile bi arızam olmadı.maalesef orta segment markalarda artık bu araçlar rağbet görmüyor dünya çapında.
orta segment markalar yerine premium marka araçlarda bulabileceğiz bu özellikleri.
3 yıllık deneyimimde aracın cam tavandaki plastik çıta gergi kayışı ve bujiler dışında yıllık bakımlarda bi ek masrafım olmadı. bakımlarda şöyle bi sıkıntım oldu bu araç cidden özel bi araç 225 beygir gt modelini kullanıyordum. ateşleme bujileri 180 beygir benzinli ve 130 beygir dizel motorundan kullanılan ateşleme bujilerinden farklıydı pejonun kendi servisinde yoktu ve cidden bulmakta biraz zorlandım ve haliyle pahalıydı. bi kaç seneye bu parçayı bulmak sorun olur mu cidden düşündürücüydü.
cam tavan tarafında şanslıydım hiç arıza vermedi.
hoparlörlerde son zamanlarda seslerde cızırtılar gelmeye başlamıştı . serviste ses sisteminin değişmesi gerektiği söylendi garantisi bittiği için baya pahalıya mal olacaktı.
3 yıllık deneyimimde anladım ki d segment bi araç alacaksan bunu Reno psa ve diğer markalardan değil de premium markalardan tercih edeceksin.
bu arada aracım çok temiz ve düşük km deydi. buna rağmen istediğim fiyata satamadım nakit ihtiyacım acil olduğu için 100 bin altına koydum ve 1.5 hafta içinde satıldı.
bi daha Pejo alır mıyım? tabiki beğendiğim bi model olursa düşünürüm fakat bu sefer 2. eli ve üretimi göz önünde bulundurarak model seçeceğim.
-
valla hocam premium araç demek para demek, bizler aracın fiyatına göre sunduklarına göre araç baktığımız için bu aracı almadık mı? onun haricinde stellantis her markasına aynı platformu yedirmeye çalıştığı için passatın sedanın bittiği yerde 508inde bitmesi biraz normal. İleride belki bir station ile dönebilirler.
Buji konusunda neden sıkıntı çektiğinizi anlamadım varsa bakım faturası "bulduğunuz" bujinin stok kodu veya parça model numarasını paylaşabilir misiniz? NGK nın sitesinde baktığımda ve orijinal psa ürününe baktığımda birebir aynı kullanılıyor gibi.
Bence özellikle peugeot tarafında araca garantili şekilde binmek lazım. Özellikle Full servis seçeneğinin olmasından kaynaklı full servis olmadan bir daha peugeot a binmem diyebilirim - tabii servis danışmanınızın çok iyi olması lazım-
-şuan ki araçların motor opsiyonlarıyla stellantis grubunun hiçbir arabası tatmin etmez o yüzden sattıktan sonra peugeotla uzun süre vedalaşılır gibi :D ta ki 1.6 üniteler gelene kadar-
-
garantisi maalesef yok hocam. cepten yaptıracağız gibi görünüyor. öncelikle satışınız hayırlı olsun.
geçtiğimiz hafta ben de aynı şekilde aracımı satacaktım. alıcı bulma konusunda güçlük çekmedim. tam tersine bu kadar az üretilen bir araca talep oldukça fazlaydı. ben de sizin gibi premium markalara yöneldim ancak 508 gt ile benzer donanım ve performanstaki araçlar için minimum bir milyon üzerine koymak gerekiyordu. s60 ve g20 ile deneme sürüşleri yaptım. audi a4'ü tasarımı çok eskidiği için; c200'ü ise fiyatı yüzünden elemiştim. S60 ve g20 de beni çok etkilemedi. Üstelik premium araç giderleri çok daha pahalıya geliyordu. Şuan sorun ettiğim çıta 11bin tl. 2019 model bir araç için çok büyük bir masraf değil, ülkemizde bir lastiğin 10bin tl olduğunu düşündüğümde hiç aldırmaz oldum. premium markalar ile her periyodik bakımda yaklaşık bu kadar fiyat farkı oluşuyor. başka bir şikayetim de olmadığı için şimdilik satmaktan vazgeçtim.
peugeot tarafında basit arızalar var, can sıkıcı olabiliyor. ancak fiyat olarak çok mantıklı bir araç olduğunu değiştirmiyor bence. yeni aracınız hayırlı olsun, tekerinize taş değmesin :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim çok naziksiniz, benim gördüğüm 1.5-2 milyon arası o kadar çok seçenek var ki bir çok firma bu fiyat aralığında genel kesime hitap eden araç üretiyor. pejoya da hak vermek gerek kimse 2.5 milyon verip sıfır 508 almaz. e haliyle üretimi durdurmakta haklılar.
bmw ve audinin mercedesin maalesef fiyat politikası çok katı. satılmasa bile adamlar taviz vermiyor. e alan kesim de belli.
eskiden donanımlar gerçekten arada ciddi bi fark ödeyerek alınıyordu şimdi uzak doğu firmaları dop dolu araçlar getiriyor.
bizim bu aracı aldığımız sıra cidden böyle dolulukta araba yoktu.
-
Hangi arabalar var hocam 1.5-2 bandında?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben bu arabayı almadan önce BMW 320iED 40.yıl bakıyordum. Aynı özelliklere sahip aynı fiyatlardaydı. Ancak BMW'nin kronik sorunları ve sanayideden çıkmama huyu nedeniyle bu aracı 0 olarak tercih ettim.
-
mantıklı bir tercih olmuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Herkese merhaba,
2 gün önce peugeot 2020 1.6 benzin 225 hp 67.000 km'de hatasız boyasız değişensiz aracımı ikinci el olarak satın aldım.
Ekspertizde bir kaç şey çıktı sizlere danışmak isterim.
İlk olarak eksperi full yaptırdım onu söyleyeyim. Eksperdeki arkadaş direksiyon kutusunda ve ön takımlarda boşluk olduğunu söyledi. Bunun masraflı bir şey olduğunu söyledi (60.000 TL civarı). Daha sonra ben emin olamadım ve pejo servisine götürdüm, 1500 tl vererek mekanik ekspere soktum tekrar. Servisteki arkadaş böyle birşeyin olmadığını, sadece ön salıncakların değişmesi gerektiğini söyledi. Daha sonra balataları değiştirmeye bir ustaya gittim, o da hiç gerek yok bişey değiştirmene, 100 bine kadar götürür bunlar rahat seni dedi. Aklım çok karıştı benimde size danışmak istedim.
Tekrar ekspertize döneyim, eksperdeki arkadaş bir test yaptı, (adını tam hatırlamıyorum silindir kapak contası kaçak testi gibi birşeydi galiba) ve sonuç aşağıdaki gibi çıktı. Benimde içime kuşku düştü ve size danışmak istedim. Bu renk sizce normal midir? Veya sonuç kötü ise ne işlem yapılması gerekiyor?
Bunların dışında arabaya henüz alışma sürecindeyim
, bu dostunuza söyleyeceğiniz şu özelliğide kullan yada şu şurda bak bunada bak dediğin bir şey varmı?
Lastik basınç uyarısı almışım dün 4-5 saat sonra fark ettim ki varmış aldığımdan beri, gittim sol arka teker 29'a düşmüş, önler 36, arkalar 33'e ayarladım ve uyarı gitti. Doğru mudur bu basınç değerleri internette bakmıştım.
-
TR deki eksterlerin herhangi bi denetimi bulunmuyor. VErdikleri raporların bir bağlayıcılığı da buluhmuyor. Hal böyle olunca, sağlam araca şanzıman arızalı ya da kazalı araca sağlam raporu yazabiliyorlar. bunu bazıları bilmediği içişn yapıyor bazıları da farklı amaçlar için yapıyor...
Siz siz olun, bildiğiniz güvendiğiniz teknik bilgisini defaten test ettiğiniz biri değilse inceleyen, bir exper firmasına asla güvenip iş yapmayın..tavsiyem bu olur..
lastik basınç değerleri sürücü kapısı B sütununda ki etikette yazılıdır. ezbere hava basmayınız. Doğru basınçta hav abastıktan sonra lastik basınç sıfırlaması yapmanız gerek ekrandan PSA araçlarında fiziksel basınç sensörü bulunmuyor. lastikler arasında fark olmadığında uyarı vermez. yani hepsi ayn anda 20 olsa, araç bunu sorun olarak algılamaz.
-
-
Normal yükte önler 2.4 bar (35 psi) arkalar 2.3 bar (33psi).
Direk bar cinsinden olarak benzinlikte tam ölçüde basabilirsinz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 3 Ocak 2025; 22:28:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Ön 36 psi, arka 33 psi şeklinde bastım. Sorun çıkarır mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Önemli değil o kadar fark.. Lastik soğukken bastiginizdan emin olun sadece.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok lastik sıcak bastım hocam valla
İstanbuldan bursaya dönüyordum en az bi 90 km yapıp öyle bastım, yanlış oldu o zaman yarın direkt petrole gidip yapayım.
Lastik basınç hatası verdiği için acele ettim, uyarı gitti bu arada.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sıcak lastiğe hava basılmaz zira hava genlesir. Muhtmelen soğuduğunda zaten değerler düşmüştür. Soğukken, mümkünse 2-3km geçmeden ilk çalıştırma sonrası en yakın benzinlikte kontrol ediniz.
Uyarı acisal hız farkına göre çalışır önemli olan doğru basinclari ayarlayıp, ekrandan lastik basınç sıfırlamasini yapmanız gerekiyor. Aksi durumda yine hatalı uyarı verecektir zamanla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 3 Ocak 2025; 22:36:43 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yarın en yakındaki petrole gidip ayar yapacağım teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X