Şimdi Ara

2019 Yeni Peugeot 508 (237. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.730
Cevap
89
Favori
452.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Necdet_Pek kullanıcısına yanıt

    Ahahah 142 bin sonra mi aklina geldi demezler mi   her şey bir yana bu denli bi arac icin gunumuz icin basit denilecek seyler yok. 6 yil civic hbten sonra bu araca gectim konfor ve malzeme kalitesi olarak cok cok fark atiyor ancak tr sesli uyari vs de yok. Mesela honda da kemer takmayinca veya el freni cekik iken sesli Türkçe uyari veriyor kemer takin el freni indirin gibi gibi.. silecek suyu seviyesi ve lastik basinci ayri ayri gorünmemesi ufak maliyetten kacmak bu sinif bi araç için ayıp. 2011 rcz vardi 1 sene binmistim onda bile tmps tüm lastikleri ayri gösteriyordu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 2 Aralık 2024; 20:12:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın sol farda hafif titreme var kısa farın merceği titriyor başına gelen oldu mu ? birde şanzıman yağı kaç binde değiştirmek gerekiyor arkadaşlar, değiştiren oldu mu?

  • Merhaba

    Bir sorum olacak aracı kullananlar cevaplayabilir mi ?
    Farlar otomatik uzun kısa konumundayken manuel selektör yapınca kendisi otomatik uzun huzmeyi kapatıyor mu?
    Önceki aracımız kolu ileri itince otodan çıkıyordu. şimdiki aracımda ilk selektorde otomatik uzundan çıkıyor.
    508deki durumu merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xtatic -- 16 Aralık 2024; 1:35:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xtatic kullanıcısına yanıt
    Kendiniz kolu çift kademe çekince normal uzuna geçince kapanıyor sonra tek selektor yapınca tekrar otomatik uzuna geçiyor diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xtatic kullanıcısına yanıt

    Otomatik olarak uzunlar yandığında kolu çekip kısaya manuel olarak alırsanız otomatikten çıkıyor.


    Sonra yine uzuna alırsanız yeniden otomatik devreye giriyor.

  • Hızlı cevaplar için teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oktaysomethingwrong O kullanıcısına yanıt

    garantisi var ise servisten değiştirebilirsiniz. bu sorun kronik maalesef,


    ahh Pejo bu araca nasıl kıydın da üretimini sonlandırdın. yaklaşık 1 hafta önce aracımı sattım severek kullanıyordum ama hep içimde büyük bi arıza verecek hissi oluyordu satarken motorda ve şanzımanda yağ kaçağı görüldü onun dışında mekanik aksam ile bi arızam olmadı.maalesef orta segment markalarda artık bu araçlar rağbet görmüyor dünya çapında.


    orta segment markalar yerine premium marka araçlarda bulabileceğiz bu özellikleri.


    3 yıllık deneyimimde aracın cam tavandaki plastik çıta gergi kayışı ve bujiler dışında yıllık bakımlarda bi ek masrafım olmadı. bakımlarda şöyle bi sıkıntım oldu bu araç cidden özel bi araç 225 beygir gt modelini kullanıyordum. ateşleme bujileri 180 beygir benzinli ve 130 beygir dizel motorundan kullanılan ateşleme bujilerinden farklıydı pejonun kendi servisinde yoktu ve cidden bulmakta biraz zorlandım ve haliyle pahalıydı. bi kaç seneye bu parçayı bulmak sorun olur mu cidden düşündürücüydü.


    cam tavan tarafında şanslıydım hiç arıza vermedi.


    hoparlörlerde son zamanlarda seslerde cızırtılar gelmeye başlamıştı . serviste ses sisteminin değişmesi gerektiği söylendi garantisi bittiği için baya pahalıya mal olacaktı.


    3 yıllık deneyimimde anladım ki d segment bi araç alacaksan bunu Reno psa ve diğer markalardan değil de premium markalardan tercih edeceksin.


    bu arada aracım çok temiz ve düşük km deydi. buna rağmen istediğim fiyata satamadım nakit ihtiyacım acil olduğu için 100 bin altına koydum ve 1.5 hafta içinde satıldı.


    bi daha Pejo alır mıyım? tabiki beğendiğim bi model olursa düşünürüm fakat bu sefer 2. eli ve üretimi göz önünde bulundurarak model seçeceğim.





  • oski_58 kullanıcısına yanıt

    valla hocam premium araç demek para demek, bizler aracın fiyatına göre sunduklarına göre araç baktığımız için bu aracı almadık mı? onun haricinde stellantis her markasına aynı platformu yedirmeye çalıştığı için passatın sedanın bittiği yerde 508inde bitmesi biraz normal. İleride belki bir station ile dönebilirler.


    Buji konusunda neden sıkıntı çektiğinizi anlamadım varsa bakım faturası "bulduğunuz" bujinin stok kodu veya parça model numarasını paylaşabilir misiniz? NGK nın sitesinde baktığımda ve orijinal psa ürününe baktığımda birebir aynı kullanılıyor gibi.


    Bence özellikle peugeot tarafında araca garantili şekilde binmek lazım. Özellikle Full servis seçeneğinin olmasından kaynaklı full servis olmadan bir daha peugeot a binmem diyebilirim - tabii servis danışmanınızın çok iyi olması lazım-


    -şuan ki araçların motor opsiyonlarıyla stellantis grubunun hiçbir arabası tatmin etmez o yüzden sattıktan sonra peugeotla uzun süre vedalaşılır gibi :D ta ki 1.6 üniteler gelene kadar-





  • oski_58 kullanıcısına yanıt
    garantisi maalesef yok hocam. cepten yaptıracağız gibi görünüyor. öncelikle satışınız hayırlı olsun.

    geçtiğimiz hafta ben de aynı şekilde aracımı satacaktım. alıcı bulma konusunda güçlük çekmedim. tam tersine bu kadar az üretilen bir araca talep oldukça fazlaydı. ben de sizin gibi premium markalara yöneldim ancak 508 gt ile benzer donanım ve performanstaki araçlar için minimum bir milyon üzerine koymak gerekiyordu. s60 ve g20 ile deneme sürüşleri yaptım. audi a4'ü tasarımı çok eskidiği için; c200'ü ise fiyatı yüzünden elemiştim. S60 ve g20 de beni çok etkilemedi. Üstelik premium araç giderleri çok daha pahalıya geliyordu. Şuan sorun ettiğim çıta 11bin tl. 2019 model bir araç için çok büyük bir masraf değil, ülkemizde bir lastiğin 10bin tl olduğunu düşündüğümde hiç aldırmaz oldum. premium markalar ile her periyodik bakımda yaklaşık bu kadar fiyat farkı oluşuyor. başka bir şikayetim de olmadığı için şimdilik satmaktan vazgeçtim.

    peugeot tarafında basit arızalar var, can sıkıcı olabiliyor. ancak fiyat olarak çok mantıklı bir araç olduğunu değiştirmiyor bence. yeni aracınız hayırlı olsun, tekerinize taş değmesin :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Oktaysomethingwrong O kullanıcısına yanıt

    iyi dilekleriniz için teşekkür ederim çok naziksiniz, benim gördüğüm 1.5-2 milyon arası o kadar çok seçenek var ki bir çok firma bu fiyat aralığında genel kesime hitap eden araç üretiyor. pejoya da hak vermek gerek kimse 2.5 milyon verip sıfır 508 almaz. e haliyle üretimi durdurmakta haklılar.


    bmw ve audinin mercedesin maalesef fiyat politikası çok katı. satılmasa bile adamlar taviz vermiyor. e alan kesim de belli.


    eskiden donanımlar gerçekten arada ciddi bi fark ödeyerek alınıyordu şimdi uzak doğu firmaları dop dolu araçlar getiriyor.


    bizim bu aracı aldığımız sıra cidden böyle dolulukta araba yoktu.

  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.