Şimdi Ara

2019 Yeni Peugeot 508 (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.710
Cevap
91
Favori
449.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    2018 model makyajlı C serisi 4matic kullanan arkadaşımla birlikte inceledik aracı. O bile bu araba benimkinden güzel diyebildi. Hem donanımlı, hem daha şık dedi. Bu araba zaten passat veya superb müşterisini çekemez. 350 bine arteon alamayan adam 50-60 bin ucuza bu arabayı alabilir. Hemde daha donanımlı. Çoğunlukla premiumcuları çekeceği kesin. Arabanın ferah iç hacim konusunda bir iddiası yok. Adından belli, sportif sedan. Araba tam bir sürücü arabası. Kullandığınızda keyif verecek, yüzünüzde gülümseme oluşturacak cinsten. Çok satma gibi bir derdi de yok Peugeot’ nun. Adamların amacı bu araçla imajlarını yükseltmek. 3008 ve 5008 ile imajı biraz toparladılar hem de çok sattılar. 508 ile bunu dahada ileriye götürme peşindeler. Daha 208 ve 2008 gibi yeni modeller geliyor ki kendi segmentlerinde kafaya oynayacakları kesin. Fena arabalar. Makyajlı 3008 de yolda.

    Alıntıları Göster
    Zevkler ve renkler tartisilmaz tabiki ama makyajli kasa 4 ceker bi c serisinden hayatta gecmezdim bu araca ben olsam .. C serisinin ic mekani cok daha şık geliyor bana , 508 i test etmedigim icin kalite konfor konusunda birsey diyemem ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dr.civanim kullanıcısına yanıt
    Bu mesajda ironi var de lütfen. Bu ciddi olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.civanim

    Türkiye'de geyik yok gibi bişey. Geyik testi ile araba almak ne kadar mantıklı? Bu işin yakıt tüketimi,elektronik arızası,konfor boyutu da var. Yanlış anlamayın ama marka fanboyluğu yapmaya gerek yok. Verdiğiniz paraya aldığınız hizmet olarak iyi olan araba bana göre en iyisidir. İster pug ister vw. Bu hizmetten kastım satılabilirlik dahil her şey.
    işte son yıllarda gördüğüm en güzel cevap.
  • 1.6 225 Hp benzinli motor Eat8 kombinasyonu için şöyle bir paylaşım yapayım. Ds7 araçta İstanbul Şehir içi tüketim ortalaması 8.5 lt/100 km.

    508 de aracın boyutları, ağırlık merkezi ve rüzgar direnci faktörleri nedeniyle bu değerin daha olacağını söyleyebiliriz.

    Haliyle bütçe el veriyorsa 508 i 225hp benzinli ile almak keyifli olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • d segment sedan düşünenlere kaçırmayın derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    2018 model makyajlı C serisi 4matic kullanan arkadaşımla birlikte inceledik aracı. O bile bu araba benimkinden güzel diyebildi. Hem donanımlı, hem daha şık dedi. Bu araba zaten passat veya superb müşterisini çekemez. 350 bine arteon alamayan adam 50-60 bin ucuza bu arabayı alabilir. Hemde daha donanımlı. Çoğunlukla premiumcuları çekeceği kesin. Arabanın ferah iç hacim konusunda bir iddiası yok. Adından belli, sportif sedan. Araba tam bir sürücü arabası. Kullandığınızda keyif verecek, yüzünüzde gülümseme oluşturacak cinsten. Çok satma gibi bir derdi de yok Peugeot’ nun. Adamların amacı bu araçla imajlarını yükseltmek. 3008 ve 5008 ile imajı biraz toparladılar hem de çok sattılar. 508 ile bunu dahada ileriye götürme peşindeler. Daha 208 ve 2008 gibi yeni modeller geliyor ki kendi segmentlerinde kafaya oynayacakları kesin. Fena arabalar. Makyajlı 3008 de yolda.

    Alıntıları Göster
    508 c serisinden daha oyuncaklı olabilir ama daha iyi falanda degil abartmaya gerek yok 508 iyi araba guzel araba hatta peugeot 3008 ve 508 ile volkswageni ilk defa geçmeyide basardı kalite olarak AMA tutupta mercedes ten iyi demekte komik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Peugeot 508 buram buram kalite kokuyor her yanıyla mükemmel bir araç olmuş helal olsun adamalaa
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Premium alacak adamları bu araç mı çekecek? Arteon falan belki. Tamam araç güzelde çok uçmuşsunuz. 225 hp önden çeker araç. 0-100 7.5 saniye. Sanarsınız zevk makinesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcorp

    Premium alacak adamları bu araç mı çekecek? Arteon falan belki. Tamam araç güzelde çok uçmuşsunuz. 225 hp önden çeker araç. 0-100 7.5 saniye. Sanarsınız zevk makinesi.
    Çekiyor arkadaşım, yalan borcum mu var ? 7.3 sn yi beğenmiyorsun, var mı düşük hacimli bu kadar güçlü bür makina bu sınıfta ( premiumlar dahil ) ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi mi demişim yoksa güzel mi ? İyi okuyun lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Dusuk hacim olsa ne olacak ? Yakit 2 litre gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronHasan

    Türkiye'deki vergi sistemi böyle oldukça 1.6 bile büyük der, 1.3, 1.2 litrelik motorlarla spor otomobiller görebiliriz. Hiç şaşırmam


    Koca 5.20i BMV'de 1.6 litre motor var. 1.5 Litrelik Renault motorlu Mercedes A seri yurdum insanı için üretildi.

    Yeni BMW 3.20 i ler de 1.6 motor var. Avrupa'da o motorla bulamazsın.


    Turbo sağolsun. Güç ise güç, düşük vergi ise düşük vergi deniyor yollanıyor ülkemize.


    508'in 225 HP'lik motoru DS7'de de kullanılan bir motor. Oldukça güçlü. Ama 2 litrelik bir motor duygusu elbette vermez.

    Alıntıları Göster
    Motorda değilde şanzıman kaynaklı 0 100 değerinde sıkıntı var. Eğer motor verimli değilse inanılmaz çok yakar bu araç. Psa nın geliştirdiği bmw de kullanılan 170 lik motorlar ile aynı 0 100 değerleri zf şanzıman başarısı. Eat6 da güncelleme ile 3008 de çok başırılı olmuşsa, eat8 de güncelleme ile 1 sn. kadar ü 0 100 değeri iyileşir. Motora yazılım güncellemesi ve bir kaç küçük operasyon ile 300 hp ve güncellenmiş eat8 ile 5 saniye altı değerler imkansız değil.

    Yukarıda bir arkadaş premiumdan gelen çok olur diyor. C serisi dizel 1.6 motorun 0 100 verileri ile hemen hemen aynı. Arada 60 hp de sütçü beygiri o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcorp

    Dusuk hacim olsa ne olacak ? Yakit 2 litre gibi.
    Düşük hacim olduğunda arabanın fiyatı çok daha düşük oluyor, vergisi çok daha düşük oluyor. Daha ulaşılabilir oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı gördüm gerçekten güzel olmuş 295 bin istiyorlar gt line a . 150 beygirlik benzinli arteona 320 vereceğime buna 300 veririm hem performans güçlü olur hem yakıt anlamında tasarruf olur.
    Ayrıca herkesten farkım olur.

    BMW Mercedes audi den kaliteli değil demiş bazıları.
    Şu premium hayranlığından bir vazgeçmediniz arkadaş.
    80 lerde 90 larda dediğiniz doğruydu o zamanlar kalite teknoloji anlamında üstün arabalardı.
    Neredeyse 30 sene geçti herkes seri üretim yapıyor el işçiliği sanat vs hikaye.
    Teknoloji olarak premiumlar Renault ve psa gruplarının motorlarını kullanabiliyorlar.
    E segmenti F segmenti araba almadıkça d segmentinde kalite ve teknoloji olarak aman aman bir fark yok.
    Bizim millet sanıyor ki fiyatı pahalı olan mal daha kalitelidir.
    Halbuki tamamen tüketicinin şuursuz premium talebi yüzünden fiyatları arttırıyorlar.
    Yani sen pas veriyorsun Borusan mengerler vs. fırsatı kaçırmayıp sana gol atıyor, bir güzel söğüşleniyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Altına imzamı atıyorum.
    Dediğiniz gibi e veya f den konuşuyorsak, alt segmente aynı kategorideki araçlarda marka değeri fiyatı ikiye katlayabilirken bunun karşılığında aldınız kalite aynı oranda artmıyor Maleswf.
    Son yıllarda bu fark giderek de azaldı..
    Örneğin plastik aksamlar (işim gereği bu her marka araç (Maserati dahil) parçasına dokunuyorum diyebilirim) kullanılan hammadse, makine, teçhizat hepsi aynı..
    Maserati de üstüne kadife kaplanır mesela fark burdan gelir..
    D segmente inince o da olmaz çoğu noktada..
    Hyundai i20 deki konsol ile bmw x5 in xonsol üretimi (sert plastik üstü köpük, yumuşak plastik prosesi) kullanilan6makine birebir aynı mesela.. :)

    Ama Birisine yedek. Parça olarak bile 1000 usd verirseniz diğeri 5000 usd olacaktır..

    Bu her ürün için aynı.
    En pahalisi en iyi değildir optimum noktanın üstüne çıkarsanız artık verdiğiniz para karşılığı aldığınız ürün makasi kapanır. Markaya para vermeye başlarsınız..

    Özellikle bmw Mercedes c serisi, audi A3, gibi araçlar bunun en göze çarpan örnekleri..

    Marka değerine para verilmez mi, verilir elbet. Tercih..
    Kimse bunu sorgulayamaz öyle olsa herkes gidip clio alırdı.
    Ya da D. Segmentte passat tan başka araba üretmeye gerek. Olmazdı gibi..

    508 malzeme ve üretim maliyeti olarak pahalı bir araç. Ve çok. Çok yüksek ihtimal maliyeti passat tan yüksek..
    Bu aracı kaliteli yapar mı orası tartışılır zaman gösterecek.

    Ama 508 dengeleri değiştirecek (tr için konuşmuyorum global bakıyorum olaya)...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 508 in fiyatına çok diyenler insignia fiyatı ne oluyor ozaman 1.6 Dizel AT-6 136 HP enjoy 211.900 TL

    d segmenti araçların fiyatı bu şekilde başlıyor boşuna laf etmenize gerek yok
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize. 5 senedir Mercedes C180 (W205 kasa) kullanıyorum, daha öncesinde 2012 model Mondeo vardı ve D sınıfı araçlara baktığınızda Passat, İnsignia, 508 veya Mondeo gibi araçların kalite bakımından Mercedes C serisi, BMW 3 serisi veya Audi A4 serisinden çok bir farkı yok. En azından Türkiye de verdiğiniz fiyat farkına değecek bir üstünlükleri yok bence. Motorlarının teknik değerleri, kullandıkları şanzıman veya yakıt tüketimi gibi doneler araçlar arasındaki farkı belirliyor ki burada da kişinin zevki, tercihi ön plana çıkıyor.

    Şu bir gerçek ki biz Türkiye'de marka farkına çok fazla ödüyoruz... ayrıca serviste bu araçlara ödediğimiz bakım paraları da diğerlerinin birkaç katı.

    Bende kullandığım W205 kasayı değiştirmeyi planlıyorum ve 508 önceliğim olacak. En azından çok daha az paraya çok daha fazla özellik ve güvenlik opsiyonları alabileceğim. Kullandıkları aisin otomatik şanzıman BMW'nin kullandığı ZF ile aynı seviyede. ZF alman, aisin japan markası. Motor derseniz PSA'nın motor kalitesi kendini kanıtlamış durumda, BMW bile senelerce onlardan aldı kullandı.

    Peki sen neden gittin Mercedes C180 aldınız diyeceksiniz haklı olarak...İlk premium aracımdı ve bende çoğu kişi gibi çok kaliteli olacağını düşünerek aldım ama gördümki mondeo'dan sonra çok da aman aman bir fark yoktu. En azından aradaki fiyat farkına değecek bir kalite farkı yoktu...




  • spark73 S kullanıcısına yanıt
    Hocam yalnız mondeo konfor konusunda saçma derecede iyi bir araç. C serisini örneğin insignia ile falan kıyaslarsanız gene farkeder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Peugeot 508'in özelliklerinden ziyade fiyatı beni çok etkiledi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize. 5 senedir Mercedes C180 (W205 kasa) kullanıyorum, daha öncesinde 2012 model Mondeo vardı ve D sınıfı araçlara baktığınızda Passat, İnsignia, 508 veya Mondeo gibi araçların kalite bakımından Mercedes C serisi, BMW 3 serisi veya Audi A4 serisinden çok bir farkı yok. En azından Türkiye de verdiğiniz fiyat farkına değecek bir üstünlükleri yok bence. Motorlarının teknik değerleri, kullandıkları şanzıman veya yakıt tüketimi gibi doneler araçlar arasındaki farkı belirliyor ki burada da kişinin zevki, tercihi ön plana çıkıyor.

    Şu bir gerçek ki biz Türkiye'de marka farkına çok fazla ödüyoruz... ayrıca serviste bu araçlara ödediğimiz bakım paraları da diğerlerinin birkaç katı.

    Bende kullandığım W205 kasayı değiştirmeyi planlıyorum ve 508 önceliğim olacak. En azından çok daha az paraya çok daha fazla özellik ve güvenlik opsiyonları alabileceğim. Kullandıkları aisin otomatik şanzıman BMW'nin kullandığı ZF ile aynı seviyede. ZF alman, aisin japan markası. Motor derseniz PSA'nın motor kalitesi kendini kanıtlamış durumda, BMW bile senelerce onlardan aldı kullandı.

    Peki sen neden gittin Mercedes C180 aldınız diyeceksiniz haklı olarak...İlk premium aracımdı ve bende çoğu kişi gibi çok kaliteli olacağını düşünerek aldım ama gördümki mondeo'dan sonra çok da aman aman bir fark yoktu. En azından aradaki fiyat farkına değecek bir kalite farkı yoktu...
    Yalnız mb e serisinden başlar.

    Yeni e serisi için kalite düşürülmüş diyorlar.

    Artık araçları ön plana çıkaran motor ve şanzıman uyumu. Çünkü ikiside kaliteli ise gidipte yalıtımdan çok çalmaz misal.

    Bence bu konuda üretim yerleri aynı olan modellerin yurtdışındaki fiyat farklarına bakmak lazım. Misal passat ile c serisinde 3 serisinde 5k euro fark varsa bizde bu 15k ya kadar çıkıyor. Sonrada diyorlar ki passat çok satıyor. Bilerek kötü işçilik ve malzeme verdiklerini ispatlamadıktan sonra tabiiki satar.

    İşte bu aradaki marka imajı kolay sağlanmıyor ki 2.elede yansıyor. Pug d segmentinde kaliteli olabilir ama rekabetçi olmak apayrı konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.