Şimdi Ara

2020 1.5 TSİ GOLF MÜ,, 2020 COROLLA HYBRİD Mİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HERKESE İYİ AKŞAMLAR

    UZUN YILLAR FORD KULLANAN BİRİ OLARAK ALMAN ARABASI SAĞLAMLIĞINI BİLİYORUM AMA WOSVOGENİN DSG SORUNU 8. NESLİN GEÇ GELECEK OLMASI NEDENİYLE COROLLA İLGİMİ ÇEKMEYE BAŞLADI

    HEM TEKNİK HEM DE İÇ DİZAYN KONFOR OLARAK ARTILARI EKSİLERİ NELERDİR?

    HERKESE HAYIRLI FORUMLAR




  • Golf ile karşılaştırmadan önce hybrid teknolojisi ile ilgili size uyup uymayacağı konusunda karar vermeniz lazım. 1.8 motor olduğu için MTV’si yüksek. Hybrid araçlar dur kalk sırasında şarj olduğundan ötürü şehir içinde oldukça tasarruflu fakat yüksek hızlarda elektrik motoru devreden çıktığı için uzun yolda avantajı azalıyor maalesef. Kullanıcılar ortalama 60 bin km de bataryanın ömrünü doldurduğunu belirtmişler ve yeni bataryalar yaklaşık 2 bin euro olduğu belirtilmiş. Ben kendim bunları değerlendirdiğimde aradaki yakıt tasarrufundan daha fazlasını mtv ve batarya ücreti ile ödeyeceğimi farkettim. Bunları değerlendirip karar verin.
    corolla hibrit

    + çok az yakıyor. 3.5 litre civarı yakıt tüketimi var şehir içi şehir dışı fark etmiyor
    + cvt en sağlam şanzımanlardan biri. konforlu sürüşte çok iyi
    + baz donanımda bile bol donanım var.
    + yeni kasa ve yeni platform
    + daha şık dış tasarım
    + bagaj daha büyük
    + daha ucuz satış sonrası destek
    + daha dayanıklı bir araç
    + yerli üretim nispeten ucuz parça

    golf 1.5
    + bariz daha iyi performans
    + dsg çok daha performanslı
    + daha şık bir iç tasarım
    + yol bilgisayarı çok daha iyi
    + yol sesi yalıtımı daha iyi
    + daha kaliteli satış sonrası destek
    + daha düşük mtv
    + çok daha bol aksesuar ve donanım desteği


    fiyat performans açısından bakarsan ikisi de eşit çıkabilir.
    fiyatı aradan çıkarırsak golf ortalamada daha iyi bir otomobil.
  • Golf ile karşılaştırmadan önce hybrid teknolojisi ile ilgili size uyup uymayacağı konusunda karar vermeniz lazım. 1.8 motor olduğu için MTV’si yüksek. Hybrid araçlar dur kalk sırasında şarj olduğundan ötürü şehir içinde oldukça tasarruflu fakat yüksek hızlarda elektrik motoru devreden çıktığı için uzun yolda avantajı azalıyor maalesef. Kullanıcılar ortalama 60 bin km de bataryanın ömrünü doldurduğunu belirtmişler ve yeni bataryalar yaklaşık 2 bin euro olduğu belirtilmiş. Ben kendim bunları değerlendirdiğimde aradaki yakıt tasarrufundan daha fazlasını mtv ve batarya ücreti ile ödeyeceğimi farkettim. Bunları değerlendirip karar verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rasquinard -- 12 Temmuz 2020; 21:17:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla hb ise 1.2 turbo, sedan ise 1.6 almak mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arada büyük performans farkı var . Ona göre değerlendirin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla Hb ise ve aradaki fark 35-40 bin lira ise Corolla ama Golf için 20-25 Lira vermek gerekiyorsa Golf derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisi de o paraların aracı değil. piyasa yüksekliğinden bahsetmiyorum. al dsgyi vur hibrite.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid Toyota almak isteyen kişilerin ilk değerlendirme yapması gereken şey MTV'dir.

    1.5 tsi golf 2000 tl
    1.8 toyota 3500 tl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 17 Temmuz 2020; 2:14:34 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eylül’de Golf 8 gelecek diyorlar biraz bekleyip yeni kasasını da alabilirsiniz veya o zaman Golf 7’i daha uyguna verebilirler.

    Hibritlerde iyi araştırılmalı batarya önemli bir detay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corolla hibrit

    + çok az yakıyor. 3.5 litre civarı yakıt tüketimi var şehir içi şehir dışı fark etmiyor
    + cvt en sağlam şanzımanlardan biri. konforlu sürüşte çok iyi
    + baz donanımda bile bol donanım var.
    + yeni kasa ve yeni platform
    + daha şık dış tasarım
    + bagaj daha büyük
    + daha ucuz satış sonrası destek
    + daha dayanıklı bir araç
    + yerli üretim nispeten ucuz parça

    golf 1.5
    + bariz daha iyi performans
    + dsg çok daha performanslı
    + daha şık bir iç tasarım
    + yol bilgisayarı çok daha iyi
    + yol sesi yalıtımı daha iyi
    + daha kaliteli satış sonrası destek
    + daha düşük mtv
    + çok daha bol aksesuar ve donanım desteği


    fiyat performans açısından bakarsan ikisi de eşit çıkabilir.
    fiyatı aradan çıkarırsak golf ortalamada daha iyi bir otomobil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 13 Temmuz 2020; 18:17:44 >
  • Golf 1.5tsi kullanıyorum, sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım. Corolla hybrid kullanmadım, yorum yapmam doğru olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Hybrid Toyota almak isteyen kişilerin ilk değerlendirme yapması gereken şey MTV'dir.

    1.5 tsi golf 2000 tl
    1.8 toyota 3500 tl.
    1.3-1.6 arası 1-3 yaş arası MTV 2.014,00 TL.
    3200 nereden geliyor ?
  • Geçenlerde hybrid corolla kiraladim Izmir Aydin Izmir seklinde rota yaptim. Litre bazında vesaire bakmadım ama net şöyle söyleyebilirim, tam 450 km yol yaptım 106 lira gibi bir fiyata doldurdum deposunu. Aldığım benzinci de bp idi sanırım ya da onun gibi bişey, ucuz dandik olanlardan değildi kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisini de kullanmadım. yorum yapmayacağım
  • golf derim 1.5 motorlar gerçekten çok iyi şanzımanda sorun yaşatmaz
  • orcnd kullanıcısına yanıt
    daha kaliteli satış sonrası destek mi vw kullanmasam inanacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcnd

    corolla hibrit

    + çok az yakıyor. 3.5 litre civarı yakıt tüketimi var şehir içi şehir dışı fark etmiyor
    + cvt en sağlam şanzımanlardan biri. konforlu sürüşte çok iyi
    + baz donanımda bile bol donanım var.
    + yeni kasa ve yeni platform
    + daha şık dış tasarım
    + bagaj daha büyük
    + daha ucuz satış sonrası destek
    + daha dayanıklı bir araç
    + yerli üretim nispeten ucuz parça

    golf 1.5
    + bariz daha iyi performans
    + dsg çok daha performanslı
    + daha şık bir iç tasarım
    + yol bilgisayarı çok daha iyi
    + yol sesi yalıtımı daha iyi
    + daha kaliteli satış sonrası destek
    + daha düşük mtv
    + çok daha bol aksesuar ve donanım desteği


    fiyat performans açısından bakarsan ikisi de eşit çıkabilir.
    fiyatı aradan çıkarırsak golf ortalamada daha iyi bir otomobil.
    çok fazla yanlış bilgi var:

    -hibrit corolla'nın 3,5 lt yakmadığı, çok daha fazla yaktığını okumuştum sürenlerden
    -1.5 golf'te de arka süspansiyon bağımsız yani corolla'nın bu noktada bir artısı yok
    -neden corolla daha dayanıklıymış onu da anlayamadım




  • hybrid opsiyonunu bir kenara ayırın golf kalitesiyle içinden geçer, tur bindirir.
  • ikinci el 2018-2019 lexus ct 200

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    çok fazla yanlış bilgi var:

    -hibrit corolla'nın 3,5 lt yakmadığı, çok daha fazla yaktığını okumuştum sürenlerden
    -1.5 golf'te de arka süspansiyon bağımsız yani corolla'nın bu noktada bir artısı yok
    -neden corolla daha dayanıklıymış onu da anlayamadım

    Alıntıları Göster
    - her otomobil fabrika verisinin biraz üstünü yakıyor. iki aracın da fabrika verileri üzerinden karşılaştırmak adil olur diye düşünüyorum.
    bunu yaptığımızda da corolla hibrit çok daha az yakıyor. trafikte de bu durumun çok değişeceğini sanmıyorum.

    -1.5 golf de söylediğiniz gibi bağımsız süspansiyon varmış.diğer motorlara koymamışlar galiba. e-broşürde göremedim ama forumlarda öyle geçiyor en azından. o konuda haklısınız. benim hatam. corollada arka bağımsız süspansiyon tüm paketlerde standart geliyor.

    - corollanın daha dayanıklı olmasının sebebi genel olarak daha az risk almasından kaynaklanıyor. toyota çift kavrama şanzıman yerine hala cvt kullanıyor. yavaş ve güç kaybı yaşatmasına rağmen bu tercihte ısrar ediliyor. downsizing modasına bile geç katıldılar. dizelleri bile zamanında en az güç üreten motorlardı. genel olarak düşük risk ve basit tasarımlar ile dayanıklılık açısından fark yaratabiliyorlar.
    tabiki bunun bir çok dezavantajı da var. örneğin vag grubunun yol bilgisayarı ve multimedya yazılımı toyotanın çok önünde. arada 5 yıl fark var gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2jz1993

    daha kaliteli satış sonrası destek mi vw kullanmasam inanacağım.
    toyota kullandınız mı bilmiyorum. ben skoda ve toyotayı 2 sene arayla sıfır aldım.

    skodayı doğuş grubundan aldım.
    satış sonrasında yaklaşık yarım saat boyunca aracın tüm özellikleri detaylı şekilde anlatıldı.
    aracın teslimi genel olarak tören merasimi kıvamındaydı.
    skodada koltuğun altında şemsiyemi, bagajımda ağ setini, kışlık paspasımı verdiler.
    verilen trafik kiti bile toyotadan daha kaliteliydi.

    toyotayı da teslim alırken biri geldi anlatmaya
    kontak anahtarını, vitesi ve silecekleri gösterdi.
    bi 10 dk zorla ağzından laf almaya çalıştık.
    kışlık paspas bile vermediler.
    apar topar aldık çıktık arabayı.


    genel olarak doğuş gurubu daha çok holding kurumsallığında davranıyor.
    tabiki bunun bedelini ödetiyorlar. toyotaya göre bariz daha yüksek servis ücretleri söz konusu.
    ayrıca keyfi iş yapmıyorlar. bunun sonucu olarak hariçten bir iş yaptıramıyorsun.

    toyotada ise keyfilik var. yağ değişiminde yağını dışarıdan getirsen de kabul edenler oluyor.
    dışarıdan getirdiğin teybi takan servisler de var. yani işini görüyorlar.
    hemde fiyatlar çok daha makul. türkiye şartlarını düşünürsek büyük bir avantaj sayılabilir.

    fakat para sorunu olmayan adam için vag grubu çok daha mantıklı. her şey pahalı ama düzenli görünüyor.
    elbette onların da yaptıkları saçmalıklar ve toyota servislerinin de yaptığı çok başarılı şeyler vardır.
    ben kendi kısıtlı deneyimimden bilgiler aktarıyorum.

    siz vag sevisleri ile yaşadığınız sorun varsa yazın. konuyu açan arkadaş faydalansın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.