Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.425
Cevap
211
Favori
737.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rs line da ön sis var mıydı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Opsiyonel hocam.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Alırken taktırmak istedim, aksesuarlar gelmedi ve ne zaman geleceği belirsiz demişlerdi. 500tl idi fiyatı ama olmadığı için taktıramadım. Şu virüs olayları bitsin, taktıracam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Lansmanda, led farların sis farı ihtiyacını da ortadan kaldırdığı söylenmiş. Ama görüntü olarak isteyen olursa diye opsiyon listesine eklemişler. Ne kadar doğru, göreceğiz bakalım.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    2018 makyajlı Mercedes C serilerinde de sis farları yok.Farların içinde aslında. Clio'da da böyle bir teknoloji varsa dedikleri gibi, gerçekten tebrik etmek gerekir.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Aynı cümleyi kullandılar bana da ama inanmadım tabiki. Yağışlı ve sisli havalarda led far asla ama asla sis farının yaptığı görevi yapamaz. Sarı eski usul ampuller daha etkilidir. Aman efendim, far yükseklik ayarından aşağıya indirirsiniz falan hikaye. 2016 yılında kullandığım 2015 c200d araçta da aynı şekilde sisler yoktu ama onun farı farklıydı, sis içindeydi. Yinede ne olursa olsun, ağır kış şartlarında sis farının yerini tutmuyordu. Hem görme hem de görünmek için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Opsiyonel sis farları led beyaz. Normalde dediğiniz gibi sarı renk iyidir sis için.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    İç ampul değiştirilebiliyorsa öyle alırım. Yoksa beyaz ise süs olarak kalır öylece. Led farlar eski usul ampullerin yerini tutamaz çünkü led ışığı sis ve yağışlı havanın içinden geçemez. Bu nedenle görüş zayıf kalır hep. Nerde o tren farı gibi farları olan toroslar :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Sisle karşılaşmadıkça, sis farı taktırma işine girmeyin bence hocam. Hele de işe yaramayacaksa, estetik olarak da benim hoşuma gitmiyor zaten. Sis farlı gelseydi fabrika çıkışı, söktürecektim inanın. Hiç hoş durmuyor ne RS Line'da ne de diğer donanımlarda. Zevk meselesi tabii.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Sis farlarında viraj dönüş ışığı da yoksa, hepten çekilmez.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Kayseride kış şartları ağır geçer. Üstüne üstlük sürekli seyahat ( türkiyenin her yeri) olunca her türlü hava şartlarına hazırlıklı olmak gerek. Gerçi seyahat zamanı çok farklı araçlarla çıkıyorum ama neyse. Sisleri keyif için yakanlardan değilim asla. Gerekmedikçe yakmam, lazım olduğunda ise, hayat kurtarır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Evet bu önemli bi özellik ve olması gerekir bencede. Sert virajlarda çok işe yarıyor. Clio da olabileceğini pek sanmıyorum ama renault umarım bi sürpriz yapar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Depoyu fulllemeyeceğim. Gece indirim geliyor. Bir depoda yaklaşık 13-14tl farkediyor. Gidecek kadar alacağım :)).

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bizim 1.3 clio 209km der mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yolculuğum bitti arkadaşlar. Kayseri adana tam 300 km yol yaptım.
    Ortalama hız: 90km
    Ortalama tüketim : 5.1lt
    Kayseri çıkış adana girişte yaklaşık yarım saat kontrol, ateş ölçümü kalabalıklığı içindeydim. Ortalama hızımın düşüklüğü bundan.yol 3,5 saat sürdü.
    Kayseri-niğde 110km hız
    Niğde-adana 120km hız ile sabitleyerek gittim.
    Araçla ilgili genel izlenim olarak harika diyebilirim. Bel ağrısı sırt bacak ağrısı hiç olmadı. Birkaç kez deneme amaçlı yüksek hızlara çıktım. İçeriye rüzgar sesi neredeyse hiç girmiyordu. Bu harika.
    Torosları tırmanırken zerre kadar zorlanmadı, devirden düşmedi. Vitesi düşürmedi.
    Çok hafif rampa aşağı yolda biraz dokundum gaza. 209km dedi. Bassam dahada giderdi ama aynı anda video çekiyordum, tek elle zor oldu gazı bıraktım. Devam etsem 220 derdi sanırım. O hızda giderken hissettirmiyordu. Buda camlarla ilgili.
    Tek sevmediğim yönü ise lastikler. Daha öncede yazmıştım bugün bir kez daha emin oldum. Lastik sesi o kadar fazla ki, teybi açmasam kafa ağrısı yapardı. Çok fazla ses uğultu olarak geliyordu, kafamı şişirdi resmen. Otobana girince biraz rahatladım. Motor sesi yüksek hızlarda bile azdı. Genel olarak izlenimlerim bunlar. Sormak istediniz varsa cevaplayayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Sağ olun. Rüzgâr sesi nasıl gelmedi ki hocam? 120'nin üzerine çıkamadım daha, yollar müsait değil. 120'nin üzerinde de rüzgar sesi gelmediyse tarihe geçer. O lastikleri zaten söküp atacağım nerdeyse. Hiç sevmedim. Bazı asfaltlarda aynı hızlarda giderken çok ama çok az gürültü gelirken. Bazı asfaltlarda canavar gibi uğultu yapıyor. Çok yüksek hızlara çıkmamıza bile gerek yok. Lastik hakikaten olmamış.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Shell V-Power fulledim ilk aldığımda. Şu an yarım depo yani dört çizgiye düştü. Sürekli şehiriçi 220 km. Sürekli Spor mod. Arada manuel mod. Start-Stop her seferinde kapatıyorum. Çok dikkatsiz kullanıma göre fena deği. Hızlı yakıt tüketsin diye işkence ettirdim desem yeridir. Ama yüksek hızlar yok tabii.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Lastikler sıfır olmasa inan yarın atıp yenisi alacam. O derece rahatsız etti gerçekten. Kaymak gibi düz yolda tabiki çok azalıyor ama kayseri niğde arası bölünmüş normal yol. Kırtıllı olan asfalttan. Aşırı derece ses alıyordu. Yüksek hızlarda gerçekten hiç gelmiyordu rüzgarın. Normalde hafiften ıslık sesi gibi ses gelir ama bunda o ses gelmiyor. Bu yönde yalıtım süper. Dip not olarak belirteyim.
    Kayseri 1050m rakımdır. Adana ise 40m rakımda. Yani genel olarak 1000m aşağı indim. 5.1lt çıkmasının sebebi bu. Dönüşüm pazartesi inşallah. O zaman 5,5-5,7 arası çıkar diye tahmin ediyorum. Kıyas olarak şöyle söyleyeyim. Aynı yolu benzer kullanım ile eşimin megane dizel otm arabası 4.3lt ortalama ile gidiyordu. Bundaki 5.1lt bence harika.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam arabanız hayırlı olsun. Lastik sesinin sebebi 17 jantla gelen Bridgestone lastikler. Latikler hem sert hem de çok gürültülü. Normalde orjinal Icon donanım 16 inç latiklere sahip ve Michelin ile geliyor. Bende 1.0 Icon X-Tronic var. İnanın Michelin lastiklerle çok sessiz. Test aracında 17 inç Bridgestone vardı ve gürültülü idi. Yeniden aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız binin.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Paylaşımlarınız için sağ olun hocam. Motor, ses olarak elektrikli otomobil izlenimi veriyor. Güç olarak da elektrikli motoru taklit ediyor (Gücün her devirde ayağımızın altında olduğunun garantisini veriyor). İyi bir üretim olmuş gerçekten. Yine de çamurluk üstü ses yalıtım malzemesi daha iyi yapılabilirdi diye düşünüyorum. B segmenti olduğunu, burada sanırım hatırlatıyor kendini. Geri kalan trim sesi felan en azından sıfır otomobil olarak yok. Arabada, b-c-d segmenti karışımı var. Değişik ve güzel olmuş.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.