Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: haydarersin
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.737
Cevap
219
Favori
770.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
42. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizin de aracınız hayırlı olsun. Daha önce kullandığım 2018 Leon'da da 17" ve aynı ölçülerde lastikler vardı ancak marka ve modelini bir türlü hatırlayamadım. Halı üstünde gider gibiydi. Süspansiyon sertliği hariç. Clio 5 17" e rağmen çok daha konforlu. Bakalım ileride lastik marka ve modeli değiştiğinde nasıl olacak?
  • Çok teşekkür ederim sağolun. Size de kazasız belasız sürüşler dilerim. Dediğiniz gibi sorun lastik markasında. 16 yada 17 farketmiyor, lassa ve bridgestone markalı lastikler genelde gürültülü lastiklerdir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar katılıyorum size. Gerçekten yapmış adamlar. C ve D segment özelliklerinde bir araba olmuş. Kesinlikle B değil :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2-3 saattir dışarıdaydım. Dönüşte Adana kıyı boyu caddesindeyken gençliğim aklıma gelerek gaza gelip 3 ayrı araba ile kapıştım. :))
    Biri megane. Benzinli ama 1.3 yada 1.6 bilmiyorum.
    Diğeri focus. Dizel yada benzinli bilmiyorum.
    Sonuncusu golf tdi.
    Kıyı boyu caddesi 7-8km lik bir yoldur. Hafif virajlı genelde yol bozuktur. 700-800 metrede bir ışıklar vardır. Akan trafikte kapıştık. Sonuç mu? Hepsini de duman ettim resmen. Hele golf sahibi arkadaş sanırım şu an arabayı ilana koyuyordur satmak için :)) İlk kez bu denli sıkıştırdım arabayı. Bu kadarını gerçekten beklemiyordum. Tabiki şoför etkisi de var, sonuçta akan bir trafik ve sağdan soldan geçmeler de oldu ama arabanın hakkını vermem gerek. Beni bir kez daha şaşırttı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam o motorlara sahip arabalar rakibi bile olamaz. Haksızlık etmişsiniz.
  • Elimizde bunlar vardı napalim:))
    Ayrıca bunlar rakip değilde maserati yada ferrari ile kapışacaz:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 Renault Clio 5 [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video var aslında ama yükleyemedim bi türlü. Bende videodan ekran görüntüsü alıp paylaştım. Devir 4100 civarında 209 dedi. Daha ne kadar giderdi bilmiyorum. Test videolarında 205-206 ölçüyorlar ama bence bu araba çok daha yukarılara çıkar gibi geliyor. Daha istiyordu araba ama 209 da çektim gazdan zira video çekerken gerçekten zor oluyor basmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Kilometre sayaçları, belli hızlardan sonra biraz fazla göstermesi üzerine programlanır hocam. GPS üzerinden de km ölçülerek ortalaması alınır testlerde.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Tamam eyvallah ama bahsettiklerim kadran görüntüleri. Ayrıca belli hızdan sonra değil, sürekli bu durum vardır ve her araç için geçerlidir. Orantısal fark vardır. En basitinden navigasyonla giderken örneğin kadran 100 gösteriyorsa gps 94-95 falan gösterir. Kadran 50 iken navigasyon 46-47 gösterir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Her bir araba üreticisi ort %3-10 arası daha yüksek gösterir. Bir marka %5 verirken, diğeri %10 verebilir. Aslında devlet desteği ve zorlaması ile yaparlar. Psikolojik olarak insanları hızlı gittiklerine inandırmaktır. Trafik radar uygulamalarında %10 fazlasına kadar ceza yazmamalarının nedeni de tamda budur. 110km hız sınırı olan yerlerde 121km hıza kadar ceza yemeyiz. Oysaki gerçekteki hızımız zaten 110 civarıdır ve radarda bu 110 u görür. Mesele budur :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. 1.0 Icon otomatik ile aranıza katıldım. Önümüzdeki hafta gelecek araç bir başka şehirden. Kafa kamerası (POV) şeklinde bir test yapmaya çalışacağım. Halledebilirsem burada paylaşırım.

    İyi forumlar.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de üretilen 95'model ve üzeri 1.6 Corolla'larda kadran 240 idi. İthallerde 200 :) gerçi karbüratörden enjeksiyon sistemine geçilmişti. O zamanlar kadranlara göre arabanın o hızlara çıktığı algısı yaygındı. Şimdi ise herkes her şeyi biliyor. Her şey psikolojik. Bilgiler için teşekkür ederim.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Arabayı Bugatti'ler gibi kapınıza mı getirecekler hocam Covid-19 sebebiyle? :) Yoksa normal showroomdan mı alacaksınız? Öyle bir uygulama var bazı markalarda, o yüzden merak ettim. 16" standart jant mı yoksa 17" mi olacak araç?
  • Araç renklerini paylaşalım mı arkadaşlar? Benim araç Demir Mavi
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanın. Keyif alarak kullanacağınız bir araba 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimki mercan turuncu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alev kırmızı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimki beyaz renk. Mart ayının ilk haftası teslim alanlardanım. Ancak malum hastalık nedeniyle fazla binemedim. Sadece şehir içinde ve biraz da çevre yolunda 110 km/h sürate kadar çıkabildim. Şehir dışına çıkmak yasak olduğu için uzun yol yapma şansım olmadı.

    Ben alırken 1.3 Tce için sadece lansman renkleri olan Mercan Turuncu ve Boğaz Mavisi ayrıca her ikisinde de opsiyonel 17 jant ve Bridgesone lastikler vardı. Bu iki renk bana göre fazla göze battığı ve süspansiyon konforuna takıntım olduğu için 17 jantlı olan bu araçları tercih etmedim (Ama o güçteki bir araç için güvenlik ve yol tutuş sağlamak için bence 17 jant uygun). Beyaz, gri, füme ve standart 16 jantlı Icon bulabilseydim 1.3 Tce alacaktım.Son anda bir adet beyaz renk Standart Icon 1.0 X-Tronic buldum ve almaya karar verdim. Gözlemlediğim kadarıyla, benimki de dahil 16 jantla gelen tüm Icon ve Touch donanımlı araçlar Michelin lastikle geldi.

    Daha önce CVT şanjumanlı 2 adet Micra sahibi olduk. Normalde bu şanjumanlar sesli çalışır. Mekanik bir uğultu verir. Yine Clio’da da benzer bir baklenti içerindeydim. Yukarıda belirttiğim gibi henüz 110 km/h sürati geçmedim ama inanın araç çok sessiz. Ne lastik sesi var ne de motor ve X-Tronic’den gelen ses. Bu şanjumanda sanırım biz müdahele edemesek de elektronik olarak kademeler var. Standart CVT gibi değil. Bu nedenle X-Tronic olarak adlandırılıyor olabilir.

    Araca gelecek olursak; donanımı zaten çok güzel. Icon’da ayrıca malzeme kalitesi de farklı. Ön göğüs, ön iki kapı üstleri ve dolguları, orta konsol yanları yumuşak malzeme ile kaplı. B segmentinde bu malzeme kalitesinde henüz araç yok. Bazı rakiplerinde ön göğüs yumuşak olsa bile tüm kapılar sert malzeme ile kaplı. 16 jant ile süspansiyon konforundan memnunum. Performans için bir şey diyemeyeceğim, uzun yol yapmak lazım. Şehir içerisinde yeterli. Şimdilik bu kadar, zamanla tecrübe paylaşmaya çalışırım.




  • Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın. 2014 yılında yeni kasa sıfır auris 132bg almıştım. Cvt şanzumanı ilk o zaman tatmıştım. En sorunsuz viteslerden biridir. Sonsuz vites diye geçer, bakımı az, ucuz ve problem çıkarmaz. Cvt arızasını şimdiye kadar duymadım. Varsa bile çok azdır. İnş bir an önce şu virüs belasından kurtuluruz da herkes arabasının tadını doyasıya alır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.