Şimdi Ara

2020 Volkswagen Golf (Mk8) tanıtıldı: İşte tüm yenilikler! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
0
Favori
9.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Tam aksine satışlarda rakiplerinin önüne geçmek için bu hamleler yapılıyor, dizel yerine hybrid, plug-in hybrid çıkartarak teşviklere ve daha düşük vergilendirmelere ve Avrupadaki mevcut trende uygun ürün sunacaklar. Az önce bana söylemiştiniz ya dünyayı Türkiye otomotiv piyasasından ibaret sanmamak gerekir.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Biliyorum araç mevcut tip olarak yoluna devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schtroumpf Grognon

    peki ne diyim o halde 1.5 bluehdi ecoblue bluedci'larin havada ucustugu bi platformda hepsinden daha buyuk olan bir firmanin rakiplerinden satis olarak geri kalacagi bir utopyada yasayalim.
    Ona çok katılmıyorum, dünyada 200 ülke var, bunların kaçında vergi motor hacmine göre? Bizde doğal olarak bu algı oluştu, ama vergi ile motor hacminin hiçbir alakası olmasa siz bakarmısınız motor hacmine? Sadece ortalama yakıt ve beygir gücüne bakarsınız. Şimdi 2.0 tdi 1.6 bule hdi'ye göre hem daha güçlü hem daha tasarruflu olursa neden rekabeti kaybetsin? Motor hacminin vergisinde ve araç giderlerine bir etkisi yok ki... bu durum sadece Türkiye de var. Yanılıyorsam düzeltin lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Kullanılıyor zaten.

    Arkadaşın dediği yeni kasa seneye geldiğinde bu motorlar tedavülden kalkacak diyor. O zaman yeni norm devreye girecek diye
    Evet, ama diğer konularda yılın başında yeni normlar devreye gireceği için kimse bikaç aylık için yeni bir motor geliştirmez, uğraşmaz diye yazdınız. Fakat bahsettiğim motorlar'da bu yıl çıktı, yılbaşından itibaren kullanayamayacağı motorları bu yıl neden piayasa sürdü? Yıl sonuna kadar 1.6 veya 2.0 tdi diye devam etseydi. Yoksa 30 40 tdi olarak adlandırdıkları motorlar işe yaramayan eski motorlar ve yılbaşına kadar eritmeyi mi düşünüyor? Mantığını anlayamadım.
  • Golf V , aynı kasada yapılabileceğin sınırını zorlamıştı. Yuvarlak stop lambaları bu kasaya cuk diye oturmuştu. neden sonra sıradanlaştı anlamak mümkün değil. Bunun ön yüzü de hiç olmamış. Sırf kaput. İ30 daha güzel görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Evet, ama diğer konularda yılın başında yeni normlar devreye gireceği için kimse bikaç aylık için yeni bir motor geliştirmez, uğraşmaz diye yazdınız. Fakat bahsettiğim motorlar'da bu yıl çıktı, yılbaşından itibaren kullanayamayacağı motorları bu yıl neden piayasa sürdü? Yıl sonuna kadar 1.6 veya 2.0 tdi diye devam etseydi. Yoksa 30 40 tdi olarak adlandırdıkları motorlar işe yaramayan eski motorlar ve yılbaşına kadar eritmeyi mi düşünüyor? Mantığını anlayamadım.

    Alıntıları Göster
    30 TDI yeni bir motor değil bir isimlendirme değişikliği, 1.6 TDI motorun mevcut 6d-temp versiyonu gibi düşünebilirsiniz. Yılbaşı bir sonraki senenin yılbaşısı yani motorunu revize eden firma bu aracı zaten revizeden önce satıyordu, revizeden sonra ise 1 eylül 2019-1 ocak 2020 arası 16 ay satabilecek. Yani elinde mevcut motoru revize edecek firma için önce geçtiğini de varsayarsak 1,5 yıl satış yapabilecek sonrası için yeni bir revizyon eğer revizyon olamıyorsa motor gerekecek.




  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Küçük düşünüyorsunuz. Ülkemiz ne ki?

    Vergi saçmalığı olmasa hangi motoru seçersiniz?

    2.0tdi 115hp,
    1.6tdi 115hp.

    Sizce hangisi daha verimli olur
  • VW firmasının zaten dizel konusunda gariptir bir geriden takip etme huyu var.

    Daha önce de tüm firmalar Common Rail sistemine geçmesine rağmen PDi motorları satmaya devam etmişti.

    Dieselgate skandalında da arabaları geliştirmek yerine testi yanıltma yolunu seçtiler.

    Şimdi de ayak sürüyorlar 2 sene önce çıkartmayı planladığı motoru piyasaya çıkartmayarak. Son ana kadar bekliyor herhalde
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    olay burada vergi sacmaligi degil ki
    son yillarda devamli kucuk hacimli yeni motorlar tanitiliyor.
    1.2-1.3 motorlar vergi sacmaligindan dolayi mi deli gibi yatirimla uretildi? sadece bizde satmak icin mi?

    burada bahsediliyor sanki 1.6tdi gelistirmenin son asamasina geldi, final formunda. yav senin rakiplerinde ayni hacimde bu normlarda dizel motor var zaten??? e buna ne diyeceksiniz?
    sen kalk skoda, seat, vw, audi gruplarinda cok sayida sattigin motoru kaldir rakiplerin ford, psa, renault sorunsuzca devam etsin.

    ulkemiz icin mi uretiliyor diyenleri anlamiyorum, sanki dusuk motorlarin argesi ulkemizde yapiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    hocam bir ustte belirttigim gibi tum rakiplerinde ayni hacimde dizel var ama. kaldi ki 1.6tdi seat skoda audi vs kullaniliyor.

    derseniz ki (alakasiz ornek ama) apple 3.5mm soketini kaldirarak diger firmalarin sonradan gidecegi degisikligi cesur adimla onceden atti. simdi samsung uygulamak zorunda kaldi vs.
    vw grubu da dizel 1.6 konusunda boyle karar almak istiyor pioneer oldugunu kanitlamak istiyor vs seklinde diyorsaniz eyvallah tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Yasalar ağırlaştıkça iyileştirme yaptılar. Tsi lere dpf koydular, şimdi mild hibrit koyuyorlar. Dizel cephesinde de iyileştirme yaptılar ama o da bir yere kadar idare etti. Dizel cephesinde Peugeot, Renault zaten daha başarılı. Vw de nasılsa dizel satışları gittikçe düşüyor diyerek 1.6nın fişini çekti. Olay basit aslında. Toyota bunu iki yıl önce yaptı. Hepsi kendi karını düşünüyor. Satışın düşecek olması ticari olarak başarısızlık anlamına gelmiyor. Demek ki yapacakları yatırımı kurtaracağını düşünmüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Dizel artık Avrupa için azalarak biten bir pazar, hybrid ise artan ve artmaya devam edecek bir pazar. Çoğu firma dizeli tamamen bırakırken VW 2.0 lt ile devam ediyor. Örneğin Nissan elinde blue dci varken dizeli sonlandıracak. Maalesef olaya bakarken Türkiye pazarı algısından bağımsız olarak bakamıyorsunuz. VW güney Amerikada, Asyada, Afrikada dizel satmaya devam edecek ancak dizel Avrupada bitti, bitirdiler. Hem mevzuat ile hem yasaklar ile dizelin sonunu getiriyorlar. 10un üzerinde firma dizel üretmeyceğini açıklarken bir o kadar firmada yeni dizel motor yatırımı yapmayacağını beyan etti Avrupa için. Maalesef ülkemizdeki dominant piyasa ve bu piyasa algısı sebebiyle insanlar Avrupadaki değişimi algılayamıyor. Bugün dizel Polo, Clio, C3, 208 vs çıksa satılmaz mı satılır tabi ki ancak üretilmiyor. Aynı şekilde crdi hyundai, multijet egea satmaz mı ülkemizde satar ancak üretilmeyecek. Bunların tamamının temelinde yeni emisyon mevzuatları var. O bahsettiğiniz bugün dizel satan ya da henüz bırakacağını açıklamayan firmalarda bırakacaklar, birkaç firma 2020 ilk yarısında açıklamayı yapacak ve her kasa değişiminde yeni kasada dizel göremeyeceksiniz. Mesela yeni octavia da da yok 1.6, yeni leon, yeni o yeni bu vs her yeni gördüğünüz araçta 2020 ikinci yarısından sonra dizel görmemeye başlayacaksınız.

    6 ay 1 sene önce dizelin nasıl biteceğini anlattığımda kendilerince dalga geçenler bile bugün yavaş yavaş anlıyorlar durumu. Siz dizeli sevin beğenin durun üretilmeyen şeyi alamazsınız.

    Bakın dizel b segmenti zaten neredeyse kalmadı, C segmentinde fiat, Hyundai, Honda, VW, Seat, Skoda, Toyota, Nissan alamayacaksınız, Renault hybrid motor fabrikasını tamamladığı ve üretime geçtiği zaman %99 ihtimalle onlarda 2021 sonrası bırakacak. Bırakacağını açıklamayan motoru güncel birkaç firma ise en geç 2023 ikinci yarısı bırakacak. Dizel Avrupa için bitti bitirdiler yani anlayacağınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 30 Ekim 2019; 21:1:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Volkswagen sizin gibi düşünmüyor bence.

    Yeni Passat için çıkarttıkları 2.0 tdi Evo motor Golf'te de kullanılacakmış.

    Bu teknolojiyi küçük hacimli dizele uygulamamaları için bir neden yok. Tiguan için 1.6 dizel de lansmandan 1 sene sonra çıkmıştı.

    2020 Volkswagen Golf (Mk8) tanıtıldı: İşte tüm yenilikler!
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    "Bu teknolojiyi küçük hacimli dizele uygulamamaları için bir neden yok." Daha önceki mesajlarım da birçok sebep saydım zaten. Son kez şu noktayı tekrarlayayım, Tiguana 1.6 dizel seçeneği olduğunda zaten ellerinde kullanılabilir 1.6 motorları vardı ve bu motoru satacakları genişçe bir İtalya, Doğu Avrupa, Türkiye pazarları vardı. Bugün ellerinde hazırda bir motor yok yenisini yapacaklar ve ne için Türkiye'de birkaç bin araç fazla satmak için. Farkı anlamışsınızdır umarım.
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    2.0 tdi yeni motor değil, Yeni SCR sistemi koymuş adamlar. İsmi yeni sadece.

    Anlaşılan siz araç galeriye gelmeden ikna olmayacaksınız.

    Adam buraya sıfırdan fabrika kuracak güce sahip ama bura için motora modifikasyon yapamayacak kadar aciz. Başka yorum yapmayacağım motor hakkında.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Yeni motor derken sıfırdan yapılmasını kastetmiyorum zaten. Sizde bu durumda araç 2-3 sene gelmeden ikna olmayacaksınız ki birbirimizi ikna etme zorunluluğumuz yok zaten. Sıfırdan fabrika kuracak güce sahip olmak ile birkaç bin satış için bir motora yatırım yapmak arasındaki bağlantıyı ben çözemedim açıkçası. Konunun acizlik ile bir alakası yok bugün eski bir motoru 2021'de yürürlüğe girecek tip onay mevzuatına uygun bir şekilde güncellemenin süresi asgari olarak 1, 1,5 yıl ve 60-70 milyon dolar harcama demek yeni bir motor yapmak zaten çılgınlık. Bunun acizlik ile bir alakası yok ticaret bu, Türkiye'de birkaç bin araç fazla satmak için vw mühendislik departmanı bir motor için 1,5 yıl çalışır ve 60-70 milyon dolar para harcar mı? Olayın yeni gelecek mevzuat zorluğunu ve in service conformity boyutunu vs tamamen boş veriyorum.

    Bakın ben vw yeni dizel motor yapmaz da demiyorum, varsayalım yapsın ki bana göre yapmayacak sadece bana göre değil kendi çalışanlarına göre de yapmayacak. Bunu Türkiye için yapmaz, sadece Türkiye için bir aracın at tip onayına yeni bir motor geliştirerek ya da revize ederek güncelleme yapmaz. Bunu vw değil dünyanın hiçbir markası yapmaz. Benim içinde son mesajdı daha nasıl açıklanır bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 31 Ekim 2019; 14:21:32 >




  • bu dijital ekranı sirketlerde yaradı. öylesine bir TFT ekranı koyuyorlar, bütün gösterge mekaniginden kurtuluyorlar. İmalatı kolay, görünüşü kötü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    bu dijital ekranı sirketlerde yaradı. öylesine bir TFT ekranı koyuyorlar, bütün gösterge mekaniginden kurtuluyorlar. İmalatı kolay, görünüşü kötü.
    Dokunmatik ekranların veya dokunmatik tuşların iyi ve kötü yanları var.

    Kötü yanı, sürüş esnasında ekrana bakıp ilgili yere basmak gerekiyor. Hatta VW, yeni Golf'te direksiyonun solunda bir dokunmatik tuş takımı kullanmış ama dokunma hissi için oraya girinti-çıkıntı vermiş.

    Aslında dokunmatik ekranların bu dezavantajı sesli komutlarla bir nebze olsun giderilebilir.

    İyi yanı ise; mekanik tuşlara göre bozulma olasılığı yok. Tabi ekran tamamen bozulmadığı sürece. Bir de güncellemelerle kişiselleştirme veya yeni özellikler eklenme gibi avantajı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    kaliteli bir butona basmak bence ekrana dokunmaktan daha hoş bir hissiyat. dayanım konusunda katılmıyorum size eğer ben arabaya 25 bin euro vereceksem bir zahmet bozulmayacak bir tuş yapsinlar. otomobillerde yenilikçi olma kaygısı ile her şeyi elektroniklestiriyorlar, ileride kullanıcılara sıkıntı verecek gibime geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt
    Aslında elektronikleşme kablolamayı ve kablolamadan kaynaklı arızaları azaltır, hatta otomobil üretim hızını da arttır.

    Mesela, Tesla bu konuda dokunmatik ekranla kalmayıp, kapılarda ve döşeme altında metrelerce kablo kullanmak yerine aracın belli yerlerinde elektronik devre kullanmayı tercih ediyor.

    Teknolojinin hangi yöne doğru gittiğini günbegün görmekteyiz. Araçlarda kullanılan kablolar ve mekanik tuşlar gitgide azalacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.