Yanlış hatırlamıyorsam rahmetli Demirel’in temeli atılırken “artık bu tarlada patates yerine honda çıkacak” dediği fabrikaydı bu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2021 Corolla'nın yeni 1.5 atmosferiği eski 1.6'dan kötü mü- Neden tutulmaz (5. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxHibrit satışları Mart ayında Toyota'nın satışlarının %26sini oluşturdu. Ocak Mart döneminde ise bu oran%28.
Özetle satışların büyük çoğunluğu 1.5.
Tebrikler diyorum o zaman nesnel ve somut veriye karşı çıkacak değilim. Başarılı olmuş ve tutulmuş gibi görünüyor.
-
Taliant'ın 1 litre turbo-LPG motorla az da olsa LPG uyumsuz Corolla'dan müşteri çalacağı kesin.
-
Noldu ya senin taliant, yollarda gördün mü hiç ?
Ben izmirde 1 tane bile göremedim de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taliant’ı ( ki bence kornet vari bunun adı taylan olacak ) gittim bayide ayaküstü inceledim. LPG’li ve otomatik vites olması hasebiyle corolla dan filan müşteri çalacak bir modele benziyor.
Kalite seviyelerinde corolla kullanıcısı olarak bir fark göremedim, hatta işlevsellik olarak bana daha taylan daha cazip geldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Taliant çubuklu aynası, çevirmeli arka camı, bagaj içinde apaçık heryerde sırıtan sac parçalarıyla anca kendi müşterisini "çaldırır"
Corolla alacak adamın taliant diye bi modelden haberi yoktur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenNoldu ya senin taliant, yollarda gördün mü hiç ?
Ben izmirde 1 tane bile göremedim de
Taliant'ın yollarını gözlediğini itiraf etmiş oldun böylece. Bu arada bende göremedim.
Sonra Renault'a bir uğrayıp işi ilerlettim, 1 litre turbo-LPG ile test sürüşü bile yaptım, arabanın gidişi fln güzel. Foruma konusunu açarım bir ara, kötü bir araba değil kesinlikle. Bu araba ve Sandeo Avrupa'daki inanılmaz satış rakamları ile dikkatimi çekti, Dacia şu an iyi gidiyor.
Aynalar manuel Joy paket bile dıştan kötü değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenTaliant çubuklu aynası, çevirmeli arka camı, bagaj içinde apaçık heryerde sırıtan sac parçalarıyla anca kendi müşterisini "çaldırır"
Corolla alacak adamın taliant diye bi modelden haberi yoktur
Duster ve Sandero'da da baz araçta arka camlar çevirmeli, aynalar manuel ama satış rakamları ortada. Duster'da da her yer çıplak sac ama çok satıyor. Milletin 2. el Civic'ine, Corolla'sına, ya da 7-8 yıllık Egea'ya, 10 yıllık C-Elysee'ye para verene kadar Sandero ve Duster alınıyorsa Taliant'ta alınır.
Dacia Sandero Comfort'ta hatta Duster Comfort'ta aynı şekilde, Taliant'ın burada suçu ne? Sandero 2. elde 175 Taliant'ı 169'a verdiler geçen hafta.
Yani bizim millet manuel aynayı ve arka camı fazla kafaya takmıyor.
Corolla alacak adama gelirsek onun zaten Corolla'dan da haberi yok, LPG takıp binme derdinde olan tipler. Boş Corolla'dan daha ucuza turbo-LPG Taliant var, 0-100'ü daha iyi, fabrikasyon LPG'li, gelen arabaların hemen hepsinde lansmana özel kör nokta uyarısı vs. de var. Liste fiyatından da araç satılmıyor.
Bayi ismi vermeyim, beni tanırlar. Ankara'da şu an 203-204 bin civarına turbo-LPG Taliant Touch veriyorlar. Lansman paket geldiği için elektrikli park freni vs. de var. Touch pakette yan aynalar elektrikli ve ısıtmalı, arka camlarda elektrikli. Baz donanım hantal Corolla'dan 15 bin daha ucuz ama turbo+fabrikasyon LPG'li. Manuel Corolla fiyatına da otomatik Touch var.
Avrupa'da Sandero yine arka camları çevirmeli, hatta tamponları boyasız satılıyor ama satış rakamlarında inanılmaz yerlere ulaştı.
Aynı Avrupa'da 2003'e kadar ön camları ve aynaları manuel Golf 4 sattılar, Türkiye'de de ön camları manuel 1.4 Golf 4'ler var. Bu dünyanın sonu değil.
-
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Taliant’ı ( ki bence kornet vari bunun adı taylan olacak ) gittim bayide ayaküstü inceledim. LPG’li ve otomatik vites olması hasebiyle corolla dan filan müşteri çalacak bir modele benziyor.
Kalite seviyelerinde corolla kullanıcısı olarak bir fark göremedim, hatta işlevsellik olarak bana daha taylan daha cazip geldi.Hocam Güneydoğu'da herkes kornet diyor, acaba Algida Cornetto'dan bahsediyorlar diye düşünmüşlüğüm bile vardır.
Sağlam arabadır. Urfanın çölüne de gidiyor 5 metre kar yağan yere de gidiyor. Japon arabaları sağlam derler ama turbo dizel olupta tank gibi olan başka araba yok.
-
Hele hele
Şu balon gibi şişirilmiş kasanın altındaki 15 inç jantlarla güzel duruyor öyle mi ? Hadi göreceli diyelim beğendin. İç mekanda çubuklu aynaları çevirmeli arka camı da beğendin mi ? 212 bin yazmışlar bir de olta atmış bekliyorlar
Motoru güzel ona laf yok da keşke sadece motoru alabilsek taliant gelmese yanında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenHele hele
Şu balon gibi şişirilmiş kasanın altındaki 15 inç jantlarla güzel duruyor öyle mi ? Hadi göreceli diyelim beğendin. İç mekanda çubuklu aynaları çevirmeli arka camı da beğendin mi ? 212 bin yazmışlar bir de olta atmış bekliyorlar
Motoru güzel ona laf yok da keşke sadece motoru alabilsek taliant gelmese yanında
Araba dıştan şişik ama içi de geniş, kapıları, koltukları vs. C segment araba gibi.
Ayna ayıp olmuş buna diyecek söz yok. Burada ticari amaç taksicilerin vs. her sene illa ki bir aynasını motorcuların ya da magandaların uçurduğunu düşünürsek ticari kullanım açısından bu durumun artıları var. Manuel ayna tek 270 lira, elektrikli tek 690 lira.
Duster ve Sandero'da böyle maalesef ama çok can sıkacak bir durum yok. Taliş'in aynalar Duster ile aynı, tanesi 693 liraymış. 1500 Liraya iki aynayı da ısıtmalı ve elektrikliye çevirirsin. İşçilik ve iç düğmeye de 100 lira gider. Hatta aynanın kapağına da gerek yok ısıtmalı ayna camı ve motor lazım.
Komple elektrikli ayna 693 lira. Ben olsam yaptırırdım, aynaya bir şey olursa diye eskisini de yedeğe alırdım. Çözülemeyecek bir sorun değil. Zaten aynayı çözünce kokpitin havası değişir.
Kokpiti ayna çok bozuyor. Taliant alacak biri de Joy alana kadar 10-20 daha verip Touch alır herhalde.
-
Golf'e o kadar para vereceğine Taliant alsaydın keşke. Zaten senden başka bu aracın adını yazanı görmedim. Golf 8 gibi bu da satılmıyor.
Citroen C4, Fellicia ve Golf 8'den sonra Taliant yakışır. Sen seversin böyle az satılan marjinal araçları.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sahibinden com' a baktım 1.5 bir sürü satılık var. Sanırım 1.6' nın yerini kesin tutamıyacak birde bu motor acaba yılların tecrübesi 1.6 motor kadar randımanlı olacak mı sağlamlık açısından. Ben olsam ikinci el 1.6 tercih ederim. Toyota ya yakışmadı 1.2 turboyu hb toyotaya koydu da neden sedana koymadı bilemedim. 1.5 ile iyi ses yapıyor corolla birde o meşhur izalasyon'u düşününce.
-
Toyota bayilerde 1.5 atmosferik ve yanında yeniden 1.6 atmosferik satılsın bakın görün 1.5 ler nasıl kalıyor bayilerde. Millet mecbur kalıp alıyor bu 1.5 leri. ;)
-
Valla Taliant bizim memlekette pahalı.
Ben Golf'e 230 verdiğimde, mesela benim araba yine o civarlardayken 240-250 ederken Taliant 0 km TCe LPG Touch+kör nokta/anahtarsız girişi 207 bine veriyorlardı.
Avrupa'da baz Golf 21 bin Euro iken en son nokta Sandero Stepway 14 bin Euro'ydu... Nerdeyse %50 ucuz olması lazım.
Marjinal kısmına gelirsek Avrupa'da Sandero ailesi Egea'yı 6-7'ye katlayarak 200 bini geçmiş diye duydum, Logan yani Taliant'ta tutulmaya başladı.
Türkiye'de B Sedan'larda 1. Egea 2. Taliant olması lazım arada fark var ama Avrupa satışlarında da durum fena.
Felicia'da 1 milyon 400 bin adet sattı dünya geneli, C4 geçen sene C HB en çok satan 2. araba oldu, ilk 3'te.
Citro şu an deli satıyor, valla helal olsun adamlar kriz ortamında destan yazmış.
Golf 8'e gelirsek valla ufak tefek sorunlar çıkıyor, arka cam rezistansı, arka cam iptal düğmesinin takılı kalması, sileceklerin ses yapmasıi yağ kapağında su damlacıkları vs. gerçektende pandemi de üretilen arabalarda işçilik sorunları var. Fasa fiso değilmiş.
-
1.5 motor çöp, aynı yakıyor hemde 2.3 saniye daha yavaş hızlanıyor. Bari Ford'un 3 silindir Ti-VCT motorunu alsalarmış direkt enjeksiyon belasını tekrar milletin başına sardılar.
LPG yine talep görüyor, BSE motor VW'ler FSi'lardan 25-30 bin daha pahalı.
-
Sırf 1.5 - 3 silindir almamak için sarı siteden mecbur 1.6 aldım sıfıra yakın hem daha performanslı hemde 3 silindirin saçma titreşimi yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun en güzelini yapmışsınız, bu devirde gazı takıp binilecek tek corolla 1.6 lardır.
-
Merhaba bu 2024 corolla 1.5 in klima kompresörü kayışlı değil tamamen elektrikli diyorlar doğru mu bu bilgi? Klima açınca çekişi pek de etkilemiyormuş böylece.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X