Bildirim
2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (12. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: REVENT0N
Lastikler 18" Hankook marka ve bence araç yol sesi alıyor. D segment yalıtımı değilde sanki C segment yalıtımı kullanılmış.Michelin takılsa düzelir mi denemek lazım. Motor sesi önceki kasaya göre çok düşmüş.Rüzgar sesi minimumda. Bu arada AGR koltuğu 7000 TL ye ulaşabildiğinize bence sevinmelisiniz. Agr koltuğun artısı hem sertifikalı koltuk alıyosunuz hem ön koltuk ısıtma-soğutma/arka koltuklar ısıtma, sürücü koltuğu masajlı full elektrikli ve hafızalı.Diğer markalarla kıyaslarsak falan bence 7000 TL pahalı değil ortalama bir rakam.
İnsignia da gene yol sesi konusunu cozememis o zaman opel. Hayal kırıklığı bence sınıfında bu kadar yol sesi alan araç yoktur ki benim en fazla dikkat ettiğim nokta da bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaş bayiiden bayii ye 10.000 tl farkedermi yaaaa...kurumsal olamıyor bu marka kesinlikle... herkes tutturabildiğine satıyor... böyle iş mi olur... doğuş otoya bende dahil sürekli bok atıyoruz ama kesinlikle en azından böyle bir saçmalıkla karşılaşmıyorsunuz... ben kendi adıma artık opel almam bitmiştir...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugun odak bayisindeyim. Fuar yetmedi birde showroom'da incelemek istedim. Babamida kattım yanima gittik.
Bir tane enjoy iki tanede exelance insignia vardi. Enjoyun koltuklarin d segmenti bi araca yakismayacak kadar kotuydu. Jantlar astra j sport donanimindan kalma :) standart bi insigniaydi. Test surusu yapmadigimiz icin genel olarak yol konforundan bahsedemem.
Excelance modelinin birinde sanirim agr opsiyonu vardi digerinde yoktu. Agr koltuklu olan elektrikli destekli koltuklar cok guzeldi ve araci aninda farklilastiriyordu. 183 boyum var on koltugu kendime gore ayarladim(genis oturnayi sevmem onde) arkadaya gectim devasa bi alan kaldi diyebilirim.
Fuarda bu araci cok begenmistim bu begenim hala devam ediyor. Astra k daki kosmi hayal kirikligini insigna gs de yasamadim.
Kullanici yorumlarini gormek gerekir. Ayrica hemen olmasada iki yil sonra maddi olarak kendimi zora sokmadan alacagim bi arac.
Allah herkesin gonlune gore versin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yok ya bu Opel adam olmaz.0-100 değerleri yerlerde.165 beygirlik otomatik versiyon 125lik passatla anca kapışır.Dizel motorun verileri de kötü. -
Hele o 260 beygirlik motorun 0-100 nedir öyle 7.3 saniye ne lan?Dalga mı geçiyorsunuz 252 beygir daha ağır 530i 6.2 saniye -
Her sey 0-100 degil mi zaten sizi liseliler sizi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok.
Yok ya bu Opel adam olmaz.0-100 değerleri yerlerde.165 beygirlik otomatik versiyon 125lik passatla anca kapışır.Dizel motorun verileri de kötü.
165 lik insignia 125 liğin içinden geçer.Herşey 0-100 değil bunun ara hızlanması var, 100 kmh sonrası var vs vs.Vw'de 150 lik ünite rakibi onla da kafa kafaya gider 0-100 haricinde.. -
quote:
Orijinalden alıntı: bianconera
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok.
Yok ya bu Opel adam olmaz.0-100 değerleri yerlerde.165 beygirlik otomatik versiyon 125lik passatla anca kapışır.Dizel motorun verileri de kötü.
165 lik insignia 125 liğin içinden geçer.Herşey 0-100 değil bunun ara hızlanması var, 100 kmh sonrası var vs vs.Vw'de 150 lik ünite rakibi onla da kafa kafaya gider 0-100 haricinde..
Her şey 0-100 değil ama bu kadar da kötü olmasın . -
opel arap atı gibidir evvelden beri 100 den sonra açılır. şanzıman faktörü tamamen 6 ileri oldugu için vites aralıkları uzun verimi düşürüyor haliyle bu da.. -
Opel motor uretmesin bence pek başarılı olamıyor. Misal 136 hp lık araç 320 torku 2000-2250 devirde veriyor yani hem torku verdiği devir yuksek hemde çok kısa bir aralıkta bu tork değerlerini veriyor ki dizel bir araçtan bahsediyoruz dizel araçların tork başlangıcı daha düşük devirde olur hep . Benzinli araca bakarsak da 1.4tsi 1500dd da 250 tork veriyor 1.5 165 ise 2000dd da 250 tork veriyor. Herkes düşük devirdeki torku ister ve daha fazla keyif verir aracı kullanırken. Tabi insignia daki tasarım da hicbir araçta yok insignia tasarım konusunda passati rahat sollar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün Insignia GS u ben de test ettim.
Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.
Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.
* start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.
Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizin ilacınız A4 sayın esmerce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
Bugün Insignia GS u ben de test ettim.
Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.
Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.
* start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.
Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.
D segmenti bir otomobilde böyle hataların olması üzücü. Vw'de böyle bir durum yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: esmerce
Bugün Insignia GS u ben de test ettim.
Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.
Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.
* start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.
Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.
Motor ve şanzıman nasıl ?
Yalıtım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: uk79
Sizin ilacınız A4 sayın esmerce
Kesinlikle..a4 sport yakışır..i
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Sw ile gs arasında neredeyse 10 cm boy farkı var..böyle bir farkı neredeyse hiç bir modelde görmedim daha önce...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Belirtmeyi unutmuşum; kullandığım model -gerçi tahmin ediliyordur ya- 1.6 dizel 136Hp 320Nm otm idi.
Motor pek sessiz değil, eski Insignia dan az daha atik hissettiriyor ama bariz bir fark göremedim.
Yalıtım vasat, (245 45 18 Hankook Evo S1 ile) darbe emiş standart modda tatlı sert, araçtaki Tour ve Sport tuşları darbe emişi epey değiştiriyordu, ben yeni Insignia da eskisindeki gibi Flexride benzeri bir sistem yok sanıyordum oysa.
Aracın sürüşü genel olarak çok iyi, ben Insignia kullanıcısı olduğum için ve yenisine 2 kat para ödemem gerekeceği için daha ince detaylara fazla önem verdim ama genel geçer olarak asfalt üzerinde kesinlikle çok keyifli bir model, eskisinden daha çevik ve buna rağmen daha kolay yönlendiriliyor.
Şanzımanı Astra K daki gibi (Active Select in revize edilmiş hali) yeterli ama performanslı sürüş talebinizde çok da hızlı değil, bu araca Opel in üzerinde durduğunu belirttiği ve şimdilik 2.0 Insignia da sunulan yeni 8 ileri kutusu çok yakışacaktır ama PSA grubuna satıldıktan sonra neler olur zaman gösterecek.
Velhasıl Opel iyi yaptığı herşeyi bu araçta daha da iyi yapmış ama ufak detaylar iyileştirme istiyor, eski Insignia da çoğu şey standartken yenisine bunları opsiyon olarak satmaları kötü olmuş, bu akım sonunda Opel e de uğramış anlaşılan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X