Şimdi Ara

2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.404
Cevap
58
Favori
353.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uk79

    Sizin ilacınız A4 sayın esmerce

    Hatırlıyorum canım, 2014 de az ısrar etmedin A4 2.0 al diye



    Neyse ki çok seviyorum Insignia mı, belki bundan sonra yeni nesil 3 veya A4 vb, kimbilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bugün Insignia GS u ben de test ettim.



    Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.



    Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.



    * start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.



    Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.


    D segmenti bir otomobilde böyle hataların olması üzücü. Vw'de böyle bir durum yok.

    Evet Vw de yok demek mümkün, gerçi benim de Golf ümde Vw logosunun olduğu ön ızgara eğri monte edilmişti.



    Esasen şu var; benim eleştirilerim biraz acımasız oldu çünkü Insignia kullanıcısıyım ve madem 2014 de 88.000 e aldığım aracımı satıp yenisine 170-180.000 vereceksem haklı olarak ciddi farklar görmem lazım!



    Aracın 2 noktasındaki sorun ve sesler çok kolay düzeltilecek sorunlardı, bunların dışında yumuşak malzeme kullanımı, malzemelerin montajı net olarak eski Insignia dan başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bugün Insignia GS u ben de test ettim.



    Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.



    Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.



    * start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.



    Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.


    D segmenti bir otomobilde böyle hataların olması üzücü. Vw'de böyle bir durum yok.

    Evet Vw de yok demek mümkün, gerçi benim de Golf ümde Vw logosunun olduğu ön ızgara eğri monte edilmişti.



    Esasen şu var; benim eleştirilerim biraz acımasız oldu çünkü Insignia kullanıcısıyım ve madem 2014 de 88.000 e aldığım aracımı satıp yenisine 170-180.000 vereceksem haklı olarak ciddi farklar görmem lazım!



    Aracın 2 noktasındaki sorun ve sesler çok kolay düzeltilecek sorunlardı, bunların dışında yumuşak malzeme kullanımı, malzemelerin montajı net olarak eski Insignia dan başarılı.


    Her güzelin bir kusuru oluyor malesef.

    Bende de 2013 Model Corsa var. Gayet de memnunum. Opelin araçlarını Vw den daha çok seviyorum. Sağlam, yol tutuş iyi. Vw markası konfor olarak daha iyi ama Opel downforce, yol tutuş gibi konularda daha iyi. Süspansiyon sistemi uzun yola uygun.

    Golf 7 yi uzun yolda kullandım, aracı yolda tutmak için direksiyonla daha fazla uğraşıyorsunuz. Bana öyle geldi. Yol tutuş , ve downforce gibi konularda bir Opel değil. Demek istediğim Corsa,Astra ve İnsignia da kullanımı bariz daha rahat.

    Aracımı değiştirirsem, yine alacağım marka Opel olacak inşallah. Allah kaza bela vermesin.

    Hayırlı Ramazanlar.




  • Bende 2011 de Corsa / Astra J, 2014 de Insignia ve Golf 7 almıştım.



    Insignia duruyor Golf ün yerine Astra K aldım, bu esnada yakın arkadaşıma da Golf 6 ve Aralık ayında Passat aldık.



    Opel lerin sürüş keyifleri, koltuk ergonomileri ve aydınlatma sistemleri daha iyi, tasarımları ise daha heyecan verici. Vw ler ise biraz daha özenli bir iç mekana ve daha iyi darbe emişe sahip, bunları da daha önemli bulan çok sonuçta.



    Hakkınızda hayırlısı olsun, hayırlı ramazanlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Belirtmeyi unutmuşum; kullandığım model -gerçi tahmin ediliyordur ya- 1.6 dizel 136Hp 320Nm otm idi.



    Motor pek sessiz değil, eski Insignia dan az daha atik hissettiriyor ama bariz bir fark göremedim.



    Yalıtım vasat, (245 45 18 Hankook Evo S1 ile) darbe emiş standart modda tatlı sert, araçtaki Tour ve Sport tuşları darbe emişi epey değiştiriyordu, ben yeni Insignia da eskisindeki gibi Flexride benzeri bir sistem yok sanıyordum oysa.





    Aracın sürüşü genel olarak çok iyi, ben Insignia kullanıcısı olduğum için ve yenisine 2 kat para ödemem gerekeceği için daha ince detaylara fazla önem verdim ama genel geçer olarak asfalt üzerinde kesinlikle çok keyifli bir model, eskisinden daha çevik ve buna rağmen daha kolay yönlendiriliyor.



    Şanzımanı Astra K daki gibi (Active Select in revize edilmiş hali) yeterli ama performanslı sürüş talebinizde çok da hızlı değil, bu araca Opel in üzerinde durduğunu belirttiği ve şimdilik 2.0 Insignia da sunulan yeni 8 ileri kutusu çok yakışacaktır ama PSA grubuna satıldıktan sonra neler olur zaman gösterecek.



    Velhasıl Opel iyi yaptığı herşeyi bu araçta daha da iyi yapmış ama ufak detaylar iyileştirme istiyor, eski Insignia da çoğu şey standartken yenisine bunları opsiyon olarak satmaları kötü olmuş, bu akım sonunda Opel e de uğramış anlaşılan.


    Bir insignia kullanıcısı olarak yalıtım vasat dediniz ya şuanda içimdeki insignia yi merakla test etme duygusu da bitti desem yeridir. D segmenti araç aliyosun C segmentiyle ayni yalitima sahip böyle olmaz yani yol sesi benim için dış tasarımdan sanzimandan yol tutusdan vs her zaman daha ön plandadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Kötü yapmışım o zaman :)



    Siz gene de test edin, sevmiyorsanız da en azından önce emin olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Passat'a Hunharca girdiler.

    ben insanımı tanıyorsam full 1.6 dizel oto insignia, baz model bassat fiyatına bile gelse 2 daha koyar passat alırım der.


    sonra bu yorumu yapanlarda ağzı açık d segmenti satış rakamlarına bakarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bugün Insignia GS u ben de test ettim.



    Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.



    Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.



    * start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.



    Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.


    D segmenti bir otomobilde böyle hataların olması üzücü. Vw'de böyle bir durum yok.

    Evet Vw de yok demek mümkün, gerçi benim de Golf ümde Vw logosunun olduğu ön ızgara eğri monte edilmişti.



    Esasen şu var; benim eleştirilerim biraz acımasız oldu çünkü Insignia kullanıcısıyım ve madem 2014 de 88.000 e aldığım aracımı satıp yenisine 170-180.000 vereceksem haklı olarak ciddi farklar görmem lazım!



    Aracın 2 noktasındaki sorun ve sesler çok kolay düzeltilecek sorunlardı, bunların dışında yumuşak malzeme kullanımı, malzemelerin montajı net olarak eski Insignia dan başarılı.


    2014 de 88 bin tl yani 44 bin$ para vermissiniz bu gün 1.5 165 hplik exelance donanım araç 140 opsyonlarla beraber 150 bin tl fiyatı var üstte bir arkadas paylasmiş yani artan ötv ye rağmen 42 bin usd($) para ediyor.Siz assında 2 katı para vermiyorsunuz artan ötv ye rağmen yeni kasa insignia yı daha ucuza alıyorsunuz beklentiniz 2 kat paraya göre endekslemissiniz ama 2014 ün parasına göre daha ucuza aliniyor bu araç velhasıl kelam bizim paramız pul olmus zamanında orta ve ortanın bi tık üst gelirlinin alabileceği(polis,devlet memuru v.s) d segmenti artık bu gidisle c segmente kaydı hatta b segment bile alamayacağız bizi fakirlestirip hayat standartlarımızı kısıtlayanlara, alım gücümüzü düşürenlere



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 4 Haziran 2017; 2:54:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaplan261


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Passat'a Hunharca girdiler.

    ben insanımı tanıyorsam full 1.6 dizel oto insignia, baz model bassat fiyatına bile gelse 2 daha koyar passat alırım der.


    sonra bu yorumu yapanlarda ağzı açık d segmenti satış rakamlarına bakarlar.





  • Aracı bayide inceledim. Araçla ilgili iyi yada kötü bir yorum yapmayacağim herkes gider inceler görür zaten.. Beni tek şaşırtan nokta sunroof un inanılmaz küçük olmasıydı okadar.. Astradaki sunroofu alıp koymuşlar resmen.



    Deyineceğim en önemli nokta ise aracın fiyati. Bayideki 1.6 Cdti otm Opc paketli aracin fiyati 190 bin küsür TL di. Tam deri koltukta yoktu daha yani girtlak dolu filanda degildi saniyorum..



    Geçen ay 163 bin tl ye 2015 520i Premium arac aldım 15 bin kmde sıfır hata. Sedefli beyaz + vakumlu kapi gibi iyi guzel ozelliklerde var.. Ve en önemlisi E segmenti premium bir araç ve insignianin defalarca içinden geçer her konuda..



    Insignia 190 bin tl leri hak edecek bir arac degil ne olursa olsun alt ustu 1.6 dizel bir araba ve premium bile degil. Benim gozumde arabanin ederi 150 civaridir. Kafadan bi 40 bin tl fazlasi var. Bundada bütün suçu markaya bulmuyorum tabi.. En buyuk sebep Doviz kurlari ve hukuketimizin sacma vergileri.. Ama ne olursa olsun neredeyse 200 bin tl yi 1.6 dizel opel e vermem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bugün Insignia GS u ben de test ettim.



    Şuan makyajlı Insignia 1.6 170Hp otm ve Astra K 1.4 150Hp otm kullanıyorum, Astra dan önce manuel Golf 7 122Hp vardı.



    Yeni Insignia tıpkı Astra J den sonra K da olduğu gibi; eskisine göre daha hafif ve daha çevik ve daha geniş iç hacme sahip bir model olmuş, ancak fahiş hale gelen fiyatlar ve araçta gördüğüm 2 işçilik hatası ve tıkırtılar* yüzünden bu aracı almam için herhangi bir sebep göremedim, 170-180.000 Lira verip yeni Insignia veya başka bir D sedan almaktansa çok temiz 2.el 5 serisi almak şuan içinki düşüncem.



    * start stop tuşunun olduğu plastik panel resmen sallanıyordu, bilgi ekranının altından geçen dekor kaplaması yerine iyi oturtulmamıştı ve montaj tırnakları görünüyordu, cam dibindeki head up display yansıtıcısı ve sunroof dümdüz yolda sürekli tıkırdadı.



    Opel i Vw den daha çok severim ama sahibi olduğum ya da kullandığım Vw lerde böyle hatalar asla olmazdı.


    Baştan belirteyim Opelle bağımı 2009 da kestim Ve bir dahada yaklaşmam dedim, halada aynı fikirdeyim. Yani yazacaklarımdan opeli savunduğum fikri çıkmasın.

    Foruma gelip dünyadan bihaber yorum yapan arkadaşlar, insanları yalan yanlış bilgisizce yönlendirmeyin.

    Otomobil dünyası ile ne kadar ilgilisiniz bilmiyorum. Pek ilgili olmadığınız yazdıklarınızdan ortaya çıkıyor. Bir de bilmiş bilmiş inceleme yazıyorsunuz.

    Dünyanın her yerinde ilk gelen test ve Showroom araçları üretim hataları ile doludur. Premium sınıf dediğimiz 4 marka da dahil. Top gear dan tutun bizim en dandik YouTube testçileri bile bunu belirtir. 2 tane Opel sahibi olduğunu söylüyorsun. Showroom larda eski insignialarda duruyor. Onlarda işçilik kusursuz, adamların gözbebeği olarak gördüğü yeni araçlar işçilik hatası ile müşterilere mi verilecek??

    Bu ülkenin en büyük sorunu Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi insanlarımızın olmasıdır. Siyaseti, sporu, teknolojiyi 80 milyonun hepsi bilir, hemde en iyisini bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlışın var en dolu paket exellence 150 bin lira 1.6 dizeli.Gırtlagına kadar doldurursan opsiyonlarla 185 bin lira yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Belirtmeyi unutmuşum; kullandığım model -gerçi tahmin ediliyordur ya- 1.6 dizel 136Hp 320Nm otm idi.



    Motor pek sessiz değil, eski Insignia dan az daha atik hissettiriyor ama bariz bir fark göremedim.



    Yalıtım vasat, (245 45 18 Hankook Evo S1 ile) darbe emiş standart modda tatlı sert, araçtaki Tour ve Sport tuşları darbe emişi epey değiştiriyordu, ben yeni Insignia da eskisindeki gibi Flexride benzeri bir sistem yok sanıyordum oysa.





    Aracın sürüşü genel olarak çok iyi, ben Insignia kullanıcısı olduğum için ve yenisine 2 kat para ödemem gerekeceği için daha ince detaylara fazla önem verdim ama genel geçer olarak asfalt üzerinde kesinlikle çok keyifli bir model, eskisinden daha çevik ve buna rağmen daha kolay yönlendiriliyor.



    Şanzımanı Astra K daki gibi (Active Select in revize edilmiş hali) yeterli ama performanslı sürüş talebinizde çok da hızlı değil, bu araca Opel in üzerinde durduğunu belirttiği ve şimdilik 2.0 Insignia da sunulan yeni 8 ileri kutusu çok yakışacaktır ama PSA grubuna satıldıktan sonra neler olur zaman gösterecek.



    Velhasıl Opel iyi yaptığı herşeyi bu araçta daha da iyi yapmış ama ufak detaylar iyileştirme istiyor, eski Insignia da çoğu şey standartken yenisine bunları opsiyon olarak satmaları kötü olmuş, bu akım sonunda Opel e de uğramış anlaşılan.


    Bir insignia kullanıcısı olarak yalıtım vasat dediniz ya şuanda içimdeki insignia yi merakla test etme duygusu da bitti desem yeridir. D segmenti araç aliyosun C segmentiyle ayni yalitima sahip böyle olmaz yani yol sesi benim için dış tasarımdan sanzimandan yol tutusdan vs her zaman daha ön plandadır.

    Hocam eski insignia yı donanım-fiyat olarak kıyaslarsanız aldatıcı olur.C segment parasına İnsignia verdi Opeltr.Bu cok nadir görülebilecek bir durum.

    Şu an 1.6 dizel otomatik D segmenti 140 binden aşağıya alma şanzınız yok biraz dolu olsun isterseniz..(Passat zaten 170-180 binlerde)

    yalıtıma gelince üzerindeki lastik malum.Michelin veya goodyear takıp denemek lazım bir de..

    Son olarak bu araç bence 1.5 turbo ile alınır 30 bin km yapmıyorsanız hem cok daha performanslı ve sessiz hem daha ucuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yanlışın var en dolu paket exellence 150 bin lira 1.6 dizeli.Gırtlagına kadar doldurursan opsiyonlarla 185 bin lira yapar.

    193 filan yaziyordu aracin yanindaki kagitta.. Eminmisin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Yanlışın var en dolu paket exellence 150 bin lira 1.6 dizeli.Gırtlagına kadar doldurursan opsiyonlarla 185 bin lira yapar.

    193 filan yaziyordu aracin yanindaki kagitta.. Eminmisin ?

    2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada]

    Mesela premium tasarım paketinin içinde ;

    Bose ses sistemi
    Flexride şasi
    Opc iç-dış paket
    navigasyon vs gibi şeyler var.




  • Sinag kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkürler, ancak; araca dair izlenimlerimi uzun zamandır foruma üye olan, bundan çok daha uzun zamandır da otomobil dünyası ile içli dışlı birisi olarak yazdım, yazarken de "bu sadece Opel de görülecek bir hatadır" manasına gelen herhangi söylemim de olmadı ama belli ki devamındaki iletilerimi okumamışsınız. Ha; "biz premium müşterilerinden çalacağız, aracımız bu kadar özenle üretildi" diyen ama "dümdüz yolda bile" sadece gaz ve fren emirleriyle bile gıcırdayan, tek bir parmakla bile sallanan aksamlara sahip bir araç daha önce görmedim, burası doğru.


    Bu elbette öğreneceğim, bilmediğim daha çok şey olduğu gerçeğini değiştirmez ama yaptığınız yorumlar malesef doğru üyelere denk getirilememiş konuyla ilgisiz boş serzenişlerle sınırlı kalmış.



    Size 80 milyon insana tanı koymadan, dahası herhangi insanı eleştirmeden önce kendinizi eleştirmenizi tavsiye ederim, sabırlı olamaz ve sinirinizi yenemezsiniz bu huyunuz yanılgıya düşürecektir, ayrıca sizin 2009 da bağınızı kestiğiniz Opel den ben 2 değil 4 araç aldım, Opel in ne olup ne olmadığını bana anlatmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 4 Haziran 2017; 16:45:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat425


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Belirtmeyi unutmuşum; kullandığım model -gerçi tahmin ediliyordur ya- 1.6 dizel 136Hp 320Nm otm idi.



    Motor pek sessiz değil, eski Insignia dan az daha atik hissettiriyor ama bariz bir fark göremedim.



    Yalıtım vasat, (245 45 18 Hankook Evo S1 ile) darbe emiş standart modda tatlı sert, araçtaki Tour ve Sport tuşları darbe emişi epey değiştiriyordu, ben yeni Insignia da eskisindeki gibi Flexride benzeri bir sistem yok sanıyordum oysa.





    Aracın sürüşü genel olarak çok iyi, ben Insignia kullanıcısı olduğum için ve yenisine 2 kat para ödemem gerekeceği için daha ince detaylara fazla önem verdim ama genel geçer olarak asfalt üzerinde kesinlikle çok keyifli bir model, eskisinden daha çevik ve buna rağmen daha kolay yönlendiriliyor.



    Şanzımanı Astra K daki gibi (Active Select in revize edilmiş hali) yeterli ama performanslı sürüş talebinizde çok da hızlı değil, bu araca Opel in üzerinde durduğunu belirttiği ve şimdilik 2.0 Insignia da sunulan yeni 8 ileri kutusu çok yakışacaktır ama PSA grubuna satıldıktan sonra neler olur zaman gösterecek.



    Velhasıl Opel iyi yaptığı herşeyi bu araçta daha da iyi yapmış ama ufak detaylar iyileştirme istiyor, eski Insignia da çoğu şey standartken yenisine bunları opsiyon olarak satmaları kötü olmuş, bu akım sonunda Opel e de uğramış anlaşılan.


    Bir insignia kullanıcısı olarak yalıtım vasat dediniz ya şuanda içimdeki insignia yi merakla test etme duygusu da bitti desem yeridir. D segmenti araç aliyosun C segmentiyle ayni yalitima sahip böyle olmaz yani yol sesi benim için dış tasarımdan sanzimandan yol tutusdan vs her zaman daha ön plandadır.

    Hocam eski insignia yı donanım-fiyat olarak kıyaslarsanız aldatıcı olur.C segment parasına İnsignia verdi Opeltr.Bu cok nadir görülebilecek bir durum.

    Şu an 1.6 dizel otomatik D segmenti 140 binden aşağıya alma şanzınız yok biraz dolu olsun isterseniz..(Passat zaten 170-180 binlerde)

    yalıtıma gelince üzerindeki lastik malum.Michelin veya goodyear takıp denemek lazım bir de..

    Son olarak bu araç bence 1.5 turbo ile alınır 30 bin km yapmıyorsanız hem cok daha performanslı ve sessiz hem daha ucuz.

    Hankook da yumuşak lastik hocam bu bir sebep olamaz bence sonuçta sıfır araç alıyorsun ve hatri sayılır paralar veriyoruz ve bir golf kadar sessizlik istememiz de gayet normal. Bende test ettiğim zaman yorumlarimi yazcam ama pek de ümitli değilim açıkçası. İzlediğim videolar da bana sessiz bir arac olmadığını hissettiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murat425 kullanıcısına yanıt
    Bir golf diyosunuz da golf un d segment ayarında hatta abisi passat dan bile yalıtımda daha iyi olduğu gerceği var:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabayı diğerlerinden farklı yapan led Matrix far ve agr koltuklar. Led farlar 32 adet olup 400m ye kadar aydınlatma özelliği var. Agr koltuklar ise zaten sertifikalı.



    Yapılması ise gereken çok basit. Enjoy paketinden itibaren standart olarak sunmak. İşte o zaman çok satar.



    Standart koltuklar çok kötü. Jantlarıda kimse beğenmiyor. Ya fiyatlar da eskisi gibi 20-25k indir. Veya dediğim gibi 15-20k lık opsiyonları standart yap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halalaluya H kullanıcısına yanıt
    Led Matrix hepsinde standart değil mi ?
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.