2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (219. sayfa)
-
-
-
-
Merhabalar değerli İnsignia kullanıcı ve takipçileri.
2020 model makyajlı kasa 1.5 d bir araç aldım Astra Sedan ı satıp. Daha önce de İnsignia kullandım A2 kasa makyajlı olandan.
Bu sefer de yeni kasa makyajlı nasip oldu aldım. Araçta şuan için sorun problem yok daha yeni ama benim aracın Navigasyon SD kartı üzerinde yoktu aldığım yerde bu konu hakkında bilgi sahibi değildi.
Acaba bu kasa kullanan arkadaş lar abiler den SD kartı kopyalama imkanımız olur mu diye sormak istedim. Navigasyon u tekrar aktifleştirmek için.
Teşekkür eder iyi günler dilerim.
-
Şu arabanın Opel / GM elinden yeni kasası üretilmedi ya ona yanarım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Navigasyonun sd kart ile çalıştığına emin misin, bence çok gerekli bir şey de değil bir tane kablosuz android oto dönüştürücü alsan zaten aracın navigasyonuna bakmazsın bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnsignia Egr ile alakalı bir parçanın gelmemesinden ötürü yaklaşık 1 aydır serviste
Yurt dışına tatil için mecburen ikame 508 ile gitmek zorunda kaldım
Yaklaşık 7500 km yol yaptım ve inanın insignianın yanından dahi geçmez
Opel’in ne kadar daha iyi bir araç ve yol arkadaşı ürettiğini anladım
Gerçekten insignianın kıymetini bilmek gerek
Piyasaymış , tutmuş tutmamış hepsi hikaye , yol yapan adam anlar aradaki farkı
Yıllardır insignia ile gidip geliyorum ondan önce astra J ile giderdim , fark ciddi
Hatta ileri gideyim astra J ile gitmeyi tercih ederdim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bazen aracı değiştirsem mi diye bakınıyorum, aklıma tek yatan araç 508 idi ama sen böyle diyorsan artık onu da sildim. Sanırım ömür boyu bu araç ile devam edeceğim. Geçen passatın kapı fitillerini gördüm yeminle Insignia'nın kapı fitilleri bir üst segment gibi duruyor. Başka araç kullanınca aradaki farkı daha iyi anlıyorsun.
-
Başka bir başlıkta da yazmıştım
508 ciddi anlamda fiyasko benim için
Bir kere resmen dar bir araba , böyle D sınıfımı olur
Yıllardır valiz alışveriş vs insignia ya sığardık buna sığamadık , hesapta bagaj hacimi aynı
Ergonomi berbat ötesi
Sürücü olarak çoğu şeyi göremiyorsun , hız sabitlemeyi direksiyonun arkasına bir üniteye saklamış , ezberlesen ne olur 5-6 farklı buton var insan 120-130 ile görmeden neden bassın , Opel de yıllardır görsem bile bakarım yine
Kalorifer sistemi rezalet ötesi , o kadar yolda tutturamadık
Kıştı , insignia da yaparsın 22-23 auto önde arkada oturan herkes mutlu
Bunda ya ön sıcak oluyor ya arka soğuk oluyor , manuel aç kapa idare ettik
Çerçevesiz cam yapmışsın ama üfürüyor arkada özellikle
Sürüş hissiyatı direksiyon hissiyatı hiç konu bile edilmez
Aydınlatma sorsan bunda da adaptif vardı , nerede insignia nın led matrix i nerede bu
Bitirdiler canım arabayı
Astra K sw alırım bunu almam
Ben hiç ama hiç beğenmedim
Bu araba daha az sorunlu diyelim , hiç mutlu olmayacağım ki sorunsuz olsa ne olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 21 Kasım 2024; 6:34:34 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Egr soğutucusu. Malesef en büyük kroniği bu kasanın . 50 55 bin kmde değiştirmek lazım su eksiltiyor. 4. opel aracım;0
astra h, astra j , insignia gs 1.5 benzin 2017 ve şimdi makyajlı gs kullanıyorum. 1.5 benzin olanı 5 sene kullandım keşke aynı motordan devam etselerdi, kullanması çok keyifliydi. 508 geçmeyi düşünüyordum ama 1 çocuk 1 bebek 2 yetişkin 508 içine sığamadık. Vectradan insigia geçişi gibi gelecekte inanıyorum yeni araçlar gelecektir. Bakşa araç bakamadım bile kullanan beni anlayacaktır. Sanırım 10 sene en az buralardayız.
-
Bendeki iyi gitmiş o zaman 185 bin km de
Su eksiltme olarak hazne 2 kez değişti garantiden , kaynak yerinden sızdırma yapmıştı
Insignia kullanan ve gerçekten hakkını verenin yani uzun yol yapanın anlayabileceği araba
yoksa şu forumda otomobil geneli açın bakın anlatılan arabaların çoğuna affedersin araba diye binmem
S class kullanıp küçümsediğim falan yok
Insignia / 508
işte en güzel kıyaslama , ikisi de D sınıfı ikisi de aynı fiyat skalasında
Ve 508 e araba diye binmem insignia nın yanında
-
Maşallah güzel km yapmışsınız. Eksiltme yaptığını gördüğüm araçlar genelde 60bin km civarında. Benim aracım da eksiltme yaptı 55binde değiştirdim parçayı. Kullanıma bağlı olarak elbette değişkenlik gösterecektir, aracımın eski sahibi pedal commander kullanmış arabayı sıkıştırmış. Sizin aracınıza bakarak km değil de 4 yılda değiştirmek doğru olur diye söylenebilir. Önceki yorumlarınızı okudum ve hepsine katılıyorum, bu araçtan sonra bizi ancak A5 keser diye düşünüyorum. Belkide hata yaptık insignia çıtayı yükseltti biraz:)
-
Evet hocam sd kart yuvasında yoktu aldığımda. Onun için kendi navigasyonu hata veyor her araca binip çalıştırdıktan sonra. Onun için sordum burda kullanan varmı diye. Android Auto kablolu olarak kullanıyor. Ama her zaman kablo takıp çıkarmaktan sa kendi navigasyonu kullanmak için yazmıştım. Eğer kartı olup kopyalama imkanı olursa diyede buraya yazmak istedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir sorum da radyo ile ilgili. Kanallar sade frekans ile kayıt oluyor radyo isimleri üst kayıt edilen yerde yazmıyor. Araç ses ayarlarında RDS açık ve ekran da bu radyo isimleri çıkıyor ama kayıt için üst kısma basıldığı zaman sadece frekans numara olarak kaydetmekte. Araç Elegance paket Multimedya Navi Pro diye geçiyor. Herkeste öylemi merak ediyorum. Yada bir yolu varmı bilen yazarsa sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de Insignia ile 2.5 senem bitti. Satmaya karar vermiştim ama yerine araç bulamadım. Donanım, motor , görünüm, yol tutuş vs. aynı hissiyatı verebilen bir araç bulamadım. Bu arabayı sattıktan sonra mutsuz olmamak için üzerine çok para koymak gerekiyor.
Şimdi Insignia'm ile en az 2 senelik kontrat daha imzaladık :) yola devam
-
Eğer full bir Insignia kullanıyorsanız A5'in donanımları yeterli gelmeyebilir :)) Audi'deki donanım mantığından nefret ediyorum yoksa mühendislik ve Quattro sebebi ile premiumdaki ilk tercihim bu marka olurdu
-
yaklaşık 2 aydır arabam yok ve ikame ile takılıyorum
yine bir yurt dışı gitme durumum var dedim bu 508 le gitmem allah aşkına değiştirin , superb ile değişecek en azından 508 den iyidir
daha önce kullanmıştım genişlik vs felaket tabi , ama sürüş olarak yine bir insignia değil
resmen arabayı özledim
donanım olarak makyajlı ultimate mükemmel
Opel in donanım olayı o kadar iyi ki tamamlayınca eksik hiç bir şey kalmıyor
bakıyorum bazı bmw ler de direksiyon ısıtma yok , bazı mercedesler de koltuk soğutma yok ( deri olmasına rağmen )
bu gibi bazı donanımları insanlar olmasa da olur diyor da alışınca kullanınca gerçekten aranıyor
mesela carplay olmayan arabayı tercih etmem o kadar netim
ön cam rezistans mesela gerçekten büyük kolaylık kışın , direksiyon ısıtmaya alışıp basmayan var mı ? koltuk ısıtma keza
gelinen noktada insignia yok ise kayda değer 4 alternatif kalıyor , C / 3 / Superb / passat variant
C ve 3 gerçekten küçük geldi , uzun yolda bu sıkıntı
Superb ve passat da genişlik ok ama sürüş geri de
İşte Insignia nın farkı buydu , C ve 3 gibi sürüş vadediyor , superb kadar olmasa da passat kadar da genişlik veriyor
Ve bunu passat parasına veriyordu , gerçekten diğer araçlar ile birlikte deneyimleyenler daha rahat çözüyor işi
-
Söylediğiniz gibi bende de sanırım , ultimate paket
İnanın radyo işini ben de çok kurcalamadım
ama en azından tek hamle de radyoya ulaşabiliyoruz , 508 de mesela bulamadım tepki olarak da aramadım
-
Yakın zamanda 2 şer haftalık olacak şekile C ve 3 serisini deneyimledim. C serisi tam bir hayal kırıklığı. Dışardan yuvarlak hatları ile çekici gözüken o araba, içine binip bir süre deneyimledikten sonra bütün çekiciliğini kaybediyor. Elim ile dokunduğum her yer çıtırdıyordu, orta konsoldaki o büyük teslavari ekranın alt takım butonları çeksem elime gelecek gibiydi. Kapı kollarından tutup bir arabayı çekiştirin bakın ne demek istediğimi net bir şekilde anlayacaksınız. Oturuş pozisyonu da sanki sandalyede oturuyormuş hissi veriyor keza Insiginia'nın EGR onaylı koltuklarının yanına yaklaşamaz. 200 BG 4Matic dışında hiçbir albenisi yok. O arabanın Mercedes olduğuna inanamıyorum hala.
Gelelim 3 serisine; net bir şekilde söylüyorum bu araba alınır. M paketli versiyonuna ses sistemine kadar eklemişler. Donanım oldukça doyurucu, sürüşü keyifli(arkadan çekiş seviyorsanız), kalite hissi premium bir araçta olması gereken seviyede. 170 bg ortalama bir kullanıcı için yeterli, 2.0 blok motor ile geldiği için isteyen 250 bg den başlayan güçler ile aracı ile oynayabilir :)
VAG grubu araçları çok sevmem ama Passat Variant gerçekten kullanışlı, güzel bir araç. Kullanıcı profilleri de sedan Passat kullanıcılarından çok daha farklı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 3 Aralık 2024; 10:51:20 >
-
Teşekkür ederim cevabınız için. Radyo isimlerini Manuel yazmayı buldum isimleri tek tek yazar kayıtlı frekensın yerine isim yazıyor şimdi. Ama ilginç neden otomatik olarak ismi kaydetmiyor farklı geldi. Birde bugün yağ değişimi yaptım. Mobil 1 0w20 esp dexos D onaylı bir yağ ile değiştim. Tüm filtre ler dahil. Araç daha sessiz ve performans lı oldu yağı tavsiye ederim. Şanzıman yağını da değişecektik ama 1 TL kadar boşalttık yağ da bozulma yoktu ufak tıpayı takıp. 1LT yeni motul atf 6 ekledik. Şanzıman da rahatladı sanki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X