bu yetkili servislerin de köşe başı servisler gibi iş yapmaları can sıkıcı olmaya başladı gerçekten. artık ilk çalıştırmalarda traktör gibi zincir sesi duymaya başladım. bu da bakımdan sonra oldu. yağ olarak ne önerirsiniz? dışarıda değiştirmeyi düşünüyorum. |
2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (218. sayfa)
-
-
İşini şansa bırakmak istemiyorsa Dexos2 uyumlu Mobil1, liquy moly, motul + ceratech eklersen pamuk gibi olur bence.
-
Disk yan sanayi
Orijinal çok pahalı getirmiyoruz diyorlar
Balata yine yan sanayi Allahtan onda GM balata bulunduruyorlar
Filtreler vs hepsi eurorepar denilen yalandan bi marka iyimi kötümü bilmiyorum
Yağ zaten herkes şikayetçi
Çalışan kalitesi yerlerde kalifiye eleman yok
Tek artısı garanti ve garanti sonrası büyük masraflarda kolaylık
Bi superb başlığı vardı genel sayfasında , yetkili servis / özel servis farkı için olabilecek en güzel örneklerden
Tabi bunlar genel ülke fotoğrafı sonucu
Normalde okumuş insan sayısı biraz daha az olup , tekniker vs fazla olmalı
Biz de tam tersi üstelik şiddetli bir dengesizlik olunca para ve fayda iyice dibi gördü
Eleştirmiyorum , eleştirecek yanı kalmadı
Durum bu , bende buna göre elimden geldiğince hayatımı şekillendirmeye çalışıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yağın orjinal olmasına dikkat edin mobil n11 de kendi sayfası var ben oradan satın alıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok haklısınız Opel Psa ya geçince sanırım parçaların markası vs böyle oldu.Eurorepar da psa bünyesinde bir şirket
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni Eurorepar balata taktırdım onda bile fren yaparken ara sıra ses geliyor. Bu arabanın üzerine GM olmayan ne koyuluyorsa yaramıyor gerçekten. PSA mahvetti.
Şanzıman yağı için fiyat istiyorum diyor ki abi değiştirmene gerek yok bunu. Tamam sen fiyat ver dedim, yağ elimizde yok dedi geçiştirdi.
Anadolu yakası şanzıman yağını değiştirebileceğim bir bir yer varsa burada da önerilerinizi bekliyorum. Nisa oto’yu aradım 3 kere dönüş yapıcaz dediler umursamadılar bile.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snomask -- 11 Eylül 2024; 0:36:1 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu zamana kadar GM harici balata takmadım
Servis en azından hala başlatalım orijinalini bulunduruyor
Ama geçen ilk kez ön disk orijinal takılmadı
Ses gelmeye başladı
30 bin km / 6 ay mış garanti
İkisi de geçmişti , 30 bini geçti ve disk bitmiş ve ses yapıyordu
Ve 7 yıldır insignia kullanıyorum kayıtları var 100 binden önce disk değişmişliğim yok
Farka gel , sorsan ucuz
Bana 5 bine disk verme hem ucuz dandik hem erken bitiyor , 15 bine ver yine kardayım
Taktıran yok diyor servis
Kiralama firması karşılamadı , dedim yan sanayii takmışlar kayıtlara bakın 10 yıldır sizden Opel kullanıyorum 30-35 binde disk bitmişliği yok
Adamlar diyorki yetkili servis o parçayı takıyorsa ben ne yapayım demek ki iyi parça , 6 ay veya 30 bini geçince karşılamam
Haklılar ne diyeceksin
Opel yani GM dönemi diyeyim , kesinlikle markalar arasında yan sanayi parçaya en az uyum sağlayan marka
Opel sorunlu algısının nedenlerinin başında bu geliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Atco veya tütüncüoğlu motul dex6 yağ kullanıyorlar uyumlu olan zaten bu yağdır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pardon tütüncüğlu Avrupa yakasında.atco hem Anadolu hem Avrupa yakasında var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, 2020 1.5D ultimate aracım var, şuan 60.000 km de. Triger kayışını değiştirmeli miyim? İlk defa triger kayışı olan araç kullanıyorum ustam henüz gerek olmadığını söyledi. Birde benim aracıma da 5 30 yağ koydular, ısrarla bu yağın kullanılmasının sebebi nedir? Gerçekten çözemedim yetkili servisler bile bu yağı kullanıyor.
-
Aynı araca sahibim ve araç 110.000 km oldu. Triger için ısrarla değiştirelim diyorum, değişime gerek yok diyorlar. Zincir sesi garip bir şekilde gelirse değiştiririz diyor ustalar. Evet yağ konusunda 5w30 koyuyorlar.quote:
Orijinalden alıntı: lesperanzMerhabalar, 2020 1.5D ultimate aracım var, şuan 60.000 km de. Triger kayışını değiştirmeli miyim? İlk defa triger kayışı olan araç kullanıyorum ustam henüz gerek olmadığını söyledi. Birde benim aracıma da 5 30 yağ koydular, ısrarla bu yağın kullanılmasının sebebi nedir? Gerçekten çözemedim yetkili servisler bile bu yağı kullanıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba aynı araca sahibiz.60,000km triger değişimi için bence çok erken ve buradaki arkadaşlarımız ile bu yağ konusunu daha öncede yazdık ben 0w20 dexosd yağ kullanılmasından tarafım zaten aracın yağ dolum kapagında ve kullanım klavuzunda 0w20 yazıyor.ayrıca ben her 10.000km de yakıt filtresi dahil bakım yaptırıyorum.gördüğüm kadarı ile bu araç yakıt filtresi konusunda çok hassas saygılar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yerinizde olsam kaliteli 0w20 yağ ile değiştiririm.bu konudan ötürü yetkili servise gitmiyorum.mobil marka dexosd yağ kullanıyorum.zincir konusunda yağ önemli bir etken
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ayrıca arkadaşlar geçenlerde fren balatasını degiştirdim delphi marka ön arka balata sonra Afyona gittim yolda araba frene basınca titreme yapıyordu diskleri torna yaptırmaya Afyonda Opel Özel servise götürdüm hallettiler arabaya bindik arıza ışığı yanıyor ve esc yazısı yandı test sürüşü falan bir türlü düzelmedi.bilgisayara bağladılar arıza silinmiyor tekrar lifte aldılar herşey normal falan servisin sahibi geldi zoraki söndürdü.bu araçta bir sensör varmış fren disk falan değiştirirken o arızaya geçiyormuş ne olduğunu tam bilmiyorum.1.5 dizelin programı heryerde yok herkez bilgisayara bağlayamıyor Çok şükür burada program vardı uzun süre uğraşıp arızayı sildiler.bu konuda dikkatli olmanızı tavsiye ederim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Kayış için bekleyeceğim ve yağ olarak söylediğinizi kullanacağım. Balatayı bende 2 hafta önce değiştirdim aynı problemi yaşadım. Esp ışığı motor ışığı vs. Özel servis aracı en başta bakım moduna aldı o şekilde işlem yaptı ama yine de araç hata verdi. Akü kutup başını söküp 2 saat kadar bekledi ustam ve düzeldi. Yoksa ekstra yazılım yada öyle birsey oluyormuş sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trigeri neden değiştirmek istiyorsun, zincirin amacı zaten bakım giderlerini düşürmek. Bakımlı bir araçta zincir 200k+ gider.
-
Bilmem. Zincir koparsa sorun falan yaşamamak için değiştireyim diyordum. Sık sık uzun yola giderim. Tedbir amaçlı değişsin istiyordum. Aracım bakımlı her 10.000 km de yağ ve filtre değişimlerini yaptırırım. Değişmeye gerek yoksa ısrarcı olmayım o zaman.quote:
Orijinalden alıntı: cricetTrigeri neden değiştirmek istiyorsun, zincirin amacı zaten bakım giderlerini düşürmek. Bakımlı bir araçta zincir 200k+ gider.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yok yok zincir öyle birden kopacak bir şey değil. Bu kmlerde değiştirmek zorunda olanlar emin ol ya uzun süre bakım yapılmamış arabalar ya da sahte yağ falan kullanılmış arabalardır.
-
Tamam. Bilgilendirme için teşekkür ederim.quote:
Orijinalden alıntı: cricetYok yok zincir öyle birden kopacak bir şey değil. Bu kmlerde değiştirmek zorunda olanlar emin ol ya uzun süre bakım yapılmamış arabalar ya da sahte yağ falan kullanılmış arabalardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçen hafta yurtdışındaydım burada Buick olarak geçmekte ve azımsanmayacak sayıda İnsignia var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X