|
2021 Skoda Fabia'nın teknik detayları açıklandı: Yalnızca benzinli motorlar ve akıllı çözümler
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
B segmentindeki en güzel tasarım olacak gibi 208 ile beraber.
-
Dizel emisyonunu halledemedikleri için Dizel motoru üretmeyi bırakan VAG grubu. Dünya böyle kralların hatırına dönüyor
Baktın olmuyor bakmayacaksın hesabı.
-
tasarım konusunda 208 e yaklaşabilen araba yok.
-
Dizeli herkes bırakıyor gereksiz maliyetli ve talep düştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllardır aklıma gelen şeyi skoda yapmış. Hız arttıkça kapanan alt panjur.
Hız arttıkça soğutma ihtiyacı azalırken, rüzgar direnci artıyor. Panjurla başlamışlar. Darısı diğer markalara artık. Bunun bir sebebi de wltp ölçümüde göre artık yüksek hızlı sürüş verisi de önemli, o yüzden.
Mesela araç tekerlerinin ön tarafına neden paçalık yapmazlar anlamıyorum. Hız arttıkça pandizotun oradan tekerleklere doğru inecek. Tekerlere gelen hava hem yüksek direnç yapar hem de ses yapar. Bunun önüne geçebilirler bu şekilde.
-
150 lik motor ve 0.28 Cd katsayısı ile bu Fabia uçar be.
-
250k ya fabia alırız artık
En Beğenilen Yanıtlar
![](/static/forum/img/enbegenilen_icons/tumyanitlarigenislet.png)
Dizel emisyonunu halledemedikleri için Dizel motoru üretmeyi bırakan VAG grubu. Dünya böyle kralların hatırına dönüyor Baktın olmuyor bakmayacaksın hesabı. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X