Son sürümü downgrade yapmanın yolu var mı servis menüsünden falan. Son güncel sürümü hiç beğenmedim çünkü. |
SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (400. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Neyini beğenmediniz detay verir misiniz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sürüm düşürme için özel bir firmware gerekiyor. Bildiğim kadarıyla sızdırılmış böyle bir firmware yok.
Yeni sürümde çok bir değişiklik olmadı aslında.
Yaşadığınız bir problemmi var?
-
Böyle bir şey yok hocam, bunlar Nuh Nebi'den kalma cevaplar. Güncel durumda 1 adet dahi ölü pixel olsa değiştirmek "zorundalar". THH'de emsal onları geçti artık, yüzlere yaklaşan emsal kararlar var. Elinize servis raporu geldiği anda THH başvurunuzu yapın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 6 Şubat 2025; 9:32:19 > -
Maalesef yok hocam. Güncellediğiniz anda point of no return atıyor. Aynı endişe bende de var, kazara basmamak için hendek atlıyoruz resmen.
-
Beğenmemenizin özel bir sebebi var mı?
Bana daha ağır çalışıyor gibi geliyor. Philips Hue uygulaması da sapıttı, sürekli uygulamayı açıp senkronizasyon başlatmak durumunda kalıyorum.
-
Bugün merkezden aradılar mevcut 65s90d model stoklarda olduğu için bir üst model talebim kabul edilmemiş ancak mevcut ürünün sıfır kapalı kutu halini göndermişler.quote:
Orijinalden alıntı: Birol5353
Yeni aldığım 65s90d kurulumu sırasında servis ile birlikte yaptığımız kontrolde ekranın sağ üst köşeden eğik olduğu tespit edildi ve rapor tutuldu. Bugün servis tekrar ölçüm için eve geldi ve yaklaşık 3,5 mm civarında eğiklik olduğu ölçüldü ve sonuçlar tekrar merkeze gönderildi. Samsung merkezinden sonucunu bekliyorum. Konu ile ilgili aynı sorunu yaşayan var mıdır? Eğiklik için limitler nedir sonuç ne olacak bilmiyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
@Philipp_Plein @pocemonmutlu @SAVIAR Sıkıntı şu birincisi @Görmez arkadaşın dediği gibi hue uygulamasını her tv açışımda tekrar başlatmak durumunda kalıyorum. İkinci sorun ise tv ile AVR arasındaki iletişim ile alakalı diye düşünüyorum. Şöyle bir şey var yerel yayını D-smart harici uydu alıcısı ile izliyorum D-smart direkt AVR'ye bağlı AVR'den de tv'ye. Kumandadan home tuşuna basıp başka bir uygulamaya geçtiğimde Arc üzerinden AVR'yi tv moduna alıyor bunda sıkıntı yok ama tekrar home tuşuna basıp D-smart yayınına geçmek istediğimde AVR'yi ARC modundan çıkarmıyor. Ancak AVR'nin kumandası ile girişi değiştirmem gerekiyor. Önceki sürümde hiç böyle bir problemim yoktu. İstediğim uygulamadan diğerine yada D-smart yayınına tek kumanda ile geçebiliyordum. HDMI ile ilgili sorun gidericiyi çalıştırdım ama hiç bir şey değişmedi. Hatta sırf bu yüzden ikinci Paugge fiber kablomu sipariş ettim. Eğer onda da aynı sorun devam ederse demek ki bu sürüm ciddi problemli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_81 -- 6 Şubat 2025; 11:29:32 >
-
Aman dikkat edin valla benim gibi boşa düşüp güncelle demeyin. Aslında güncelle dememiştim ben tv ekranında çıkan bildirime yanlışlıkla "ayrıntıları göster"e bastıktan sonra çıkan ekranda altta "sonra" ve "daha sonra" diye iki seçenek çıkınca ben "daha sonra"ya bastım ama bu salak tv direkt güncellemeye başladı. O an internet bağlantısını kesmeyi de düşündüm ama vazgeçtim.
-
Tv açılınca otomatik Hue uygulaması açılmaması bende farklı zamanlarda 2 kere oldu, sonra normal çalışmaya başladı.quote:
Orijinalden alıntı: E_81@Philipp_Plein @pocemonmutlu @SAVIAR Sıkıntı şu birincisi @Görmez arkadaşın dediği gibi hue uygulamasını her tv açışımda tekrar başlatmak durumunda kalıyorum. İkinci sorun ise tv ile AVR arasındaki iletişim ile alakalı diye düşünüyorum. Şöyle bir şey var yerel yayını D-smart harici uydu alıcısı ile izliyorum D-smart direkt AVR'ye bağlı AVR'den de tv'ye. Kumandadan home tuşuna basıp başka bir uygulamaya geçtiğimde Arc üzerinden AVR'yi tv moduna alıyor bunda sıkıntı yok ama tekrar home tuşuna basıp D-smart yayınına geçmek istediğimde AVR'yi ARC modundan çıkarmıyor. Ancak AVR'nin kumandası ile girişi değiştirmem gerekiyor. Önceki sürümde hiç böyle bir problemim yoktu. İstediğim uygulamadan diğerine yada D-smart yayınına tek kumanda ile geçebiliyordum. HDMI ile ilgili sorun gidericiyi çalıştırdım ama hiç bir şey değişmedi. Hatta sırf bu yüzden ikinci Paugge fiber kablomu sipariş ettim. Eğer onda da aynı sorun devam ederse demek ki bu sürüm ciddi problemli.
D-Smart kullanmıyorum bu konuda bir tecrübem yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
D-smart'la alakalı olduğunu düşünmüyorum ben. Sanki tv ile AVR iletişim kuramıyor yani ARC ile ilgili bir sıkıntı mevcut. Akıllı kumanda ayarlarından iki kere kurulum yaptım bağlantı şeklini ve tv kumandası ile neyi kumanda etmek istediğimi göstermek için. D-smart kanal geçişlerinde bir problem yok onu kontrol edebiliyor. Sorun ARC modu ile alakalı. O da kablodan olabilir mi diye düşünüyorum ama önceki sürümde de aynı kablo bağlıydı herhangi bir problem yaşamamıştım.
-
Dediğiniz gibi hocam. 1 adet ölü piksel görüldü diye yazacaklarını da belirttiler. Thh başvurusu için raporu bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X