R34 ten sonrası tat vermedi. Tasarım olarak yani sanki kullandık da tat vermedi gibi oldu :) |
2024 Nissan GT-R tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri (2. sayfa)
-
-
Cop
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Loto vursada alsak. Tüm duyulara hitap ediyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realgs -- 14 Ocak 2023; 20:47:58 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu arabayı alan hiçkimse fabrikadan çıkma haliyle sürmüyor. Modifiye yapılan bir aracın dış görünümü ile ilgili şöyle olmuş böyle olmuş demek komik.
Hayalleri süslüyor kısmı haberdeki en doğru kısım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ne güzel birşeysin sen yaaa :D sadece bakıyorum şu 3 senedir ev fiyatları araba fiyatları abartı bir şekilde yükseldi..
-
Süspansiyonda yapılan iyileştirme güzel olmuş artık bir nebze seke seke gitmesi ve bozuk yolda amortisör sesi düzelmiştir diye tahmin ediyorum ama kronik sorunları ne oldu acaba? Hala manifoldu çatlatıp, yağ sıcaklığı sorunu yaşanıyorsa sıkıntı büyük
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şu tasarım yüz yıl değişmeden tekrar tekrar tanıtılabilir, hiç sıkıntı yok
-
Bana hiç söylemeseler bu yeni GTR diye ve bunu önüme koysalar güzel modifiye edilmiş Bi GTR diye düşünürüm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
zaten en buyuk performans sorunu difaransiyel ve süspansiyon du
-
GTR bir yana diğerleri bir yana.
-
R34 esintileri bulunan bir ön tamponu olan facelift 400z gibi köklü bir değişim yapılması lazımdı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Muhtemelen gerçegini yolda bile göremeyecem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kasa hiç mi değişmez
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Muazzam ötesi bir araç, bundan 8-9 yıl önce en azından ileride alınabilir bir rakama bulunabiliyordu fakat şuan imkanı yok.
Hayal olarak kalacaksın GT-R
-
istediği kadar revize edilsin. araç hala gülle gibi 1750kg. güncel rakipleri 1400-1500kg'larda geziyor, 650-800bg arasında motorlarla donatılmışlar ve çoğu aktif aero flap kullanıyor.
-
1750 kg ile yeterince korku veriyor etrafına. 1400 kilo GTR ile rakip sayılan araçlar pek rakip olmayabilir. Adaletsiz üstünlüktense ağırlık ekleyerek rakiplerinin GTR a kafa tutabilmeleri için mütevazilik yapmışlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 18 Ocak 2023; 20:41:19 > -
korku mu? kamyon değil spor arabadan bahsediyoruz.bu kadar hantal bir kasa ne düzgün fren yapabilir, ne de viraj alabilir.teknoloji gelişiyor.gtr yerinde sayarken rakipleri arge yapıyor.bu sayede daha hafif ve sağlam üretiliyor.örnek mclaren 720s motoru 180kg,fiat egea motoru ise 250kg.kolay değil bu seviyelere ulaşmak.gtr modern rakiplerin hiçbiriyle artık ne düzlükte ne de pist sürelerinde rekabet edecek durumda değil.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X