Şimdi Ara

206GTI vs C3-HDI16V

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar, basligin da belirttigi gibi 206GTI ile Citroen C3HDI 16V yi karsilastirmanizi istiyorum. Muhtemelen soru cok sacma gozukuyor, GTI bir arabayla bir dizeli karsilastirmak vs. Fakat benim icin ciddi bir mesele. Ben arabada direkt olarak performans ariyorum. Performans tan kastim ise arabanin agresif gozukmesi, iyi ses yapmasi falan degil kesinlikle, aradigim yol tutusu ve hizlanmasi vs. Simdiye kadar 206 GTI i dusunuyordum. Fakat bir ara bir hesap yaptim, kullanim maliyeti cok asiri cikti. Aylik, vergisi, yakiti kaskosu vs 500 u buluyor. Bu para cok yuksek. Gecenlerde C3-HDI16V dikkatimi cekti. Araba 92Bhp, ve 0-100 11sn civari yapiyor. Turbo dizellerin cip degisimi ile %30 falan hizlanabildigini biliyorum. Bunu yaparsam bu degeri 9sn lere cekebilecegimi dusunuyorum. Yakit tuketimi de artar ama olsa 6lt ye cikar. Bu aracin maliyeti bu sekilde 250-300 civarina denkgeliyor. C3 alirsam yay vs de degistirmeyi dusunurum, boylece GTI ile cok fazla bir yol tutus farki kalmaz.

    Sizce C3HDI-16V mantikli bir secimmi? Ara hizlanmalari iyi olacaktir dizel oldugundan fakat vites yukseltme sonrasi rahat toparlarmi? Yani performansi beni ne derece tatmin eder? Yorumlarinizi bekliyorum?







  • aman abi, C3 HDI 16v GTI amaçla üretilmediği için bence asla o hissi vermez sana, şu da var ki dizel de olsa peugeot motoru 2.0 138bg.. 92bg'yi modifiye edip 138 yapana kadar poff.. Mini Cooper S bak istersen 1.6 170bg, vergiden kurtarır.. ama çok sağlam değil diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    aman abi, C3 HDI 16v GTI amaçla üretilmediği için bence asla o hissi vermez sana, şu da var ki dizel de olsa peugeot motoru 2.0 138bg.. 92bg'yi modifiye edip 138 yapana kadar poff.. Mini Cooper S bak istersen 1.6 170bg, vergiden kurtarır.. ama çok sağlam değil diyorlar
    Bence senin kullanım amacına baglı bu.
    Dizel motorlar yuksek devir ceviremedigi için benzinlinin surus zevkini veremiyor.
    en guzeli bence git test surusune cık C3 le performansına bak oyle karar ver derim. biz ne desek boş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Se®k@n

    Bence senin kullanım amacına baglı bu.
    Dizel motorlar yuksek devir ceviremedigi için benzinlinin surus zevkini veremiyor.
    en guzeli bence git test surusune cık C3 le performansına bak oyle karar ver derim. biz ne desek boş.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım al bi 130 hp 'lik dizel bora bak keyfine...


    yada fabia rs var onu yazmayı unutmuşum o seni paklayacak araba bence her yönden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eradnan -- 3 Ağustos 2005, 22:15:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    arkadaşım al bi 130 hp 'lik dizel bora bak keyfine...


    yada fabia rs var onu yazmayı unutmuşum o seni paklayacak araba bence her yönden...

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar onerdiginiz arabalarin fiyatlarinida, ne kadar yaktiklarini da biliyorsunuzdur umarim. 206 GTI bir yilda 4000 ytl yakiyor 950 ytl vergisi var. 950 yi 400 yapsamda hala masrafli. Dolayisiyla 1600cc de olsa benzinli bir arabanin maliyeti cok.

    Bir dizelin kolay kolay GTI tadini vermeyeceginin farkindayim aslinda. Ama dedigim gibi cip upgrade i ile performans arttirip gti yaklastirmak mantikli gozukuyor. Dizel kullananlara sormak istedigim asil soru vites arttiriminda arabanin tavri ne oluyor. Yani benzinlideki gibi rahat toparlayabiliyormu? Birde yuksek devirde (dizel icin 3500-4000 olur) kullanimda performansi nasil?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Arkadaslar onerdiginiz arabalarin fiyatlarinida, ne kadar yaktiklarini da biliyorsunuzdur umarim. 206 GTI bir yilda 4000 ytl yakiyor 950 ytl vergisi var. 950 yi 400 yapsamda hala masrafli. Dolayisiyla 1600cc de olsa benzinli bir arabanin maliyeti cok.

    Bir dizelin kolay kolay GTI tadini vermeyeceginin farkindayim aslinda. Ama dedigim gibi cip upgrade i ile performans arttirip gti yaklastirmak mantikli gozukuyor. Dizel kullananlara sormak istedigim asil soru vites arttiriminda arabanin tavri ne oluyor. Yani benzinlideki gibi rahat toparlayabiliyormu? Birde yuksek devirde (dizel icin 3500-4000 olur) kullanimda performansi nasil?

    Alıntıları Göster
    vites yukseldiginde devir maksimum tork bantının asagısında kalmazsa turbo devrede oldugu için atak karakter devam ediyor ama devirli kullanamıyosun fazla. Benzinli gibi olmuyor. Belli devirden sonra (mesela getz için 4000 devir) araba sanki gitmez oluyor ve mecburi vites degistiriyorsun. Chip olayına da girersen performans dahada artacaktır dediğin gibi.
    Dedigim gibi test surusu yap. Olmadı kirala 1-2 gunlugune dizel araba surus zevkine bak oyle karar ver derim ben.

    Mesela ben sportif surusu pek sevmeyen biriyim. Benzinliyi bile genelde devirsiz kullanırdım bana uygun yani dizeller ama bizim arkadas spor kullanmayı cok sever. adam 206 hdi almıstı. Asırı devirli kullandıgı için 2 defa turbo yakmıs. (1.si garantiden degişmis 2. sini cepten odemiş.)

    Bu arada MB. Colt 'u da bi incele istersen. 95BG ve hafif kasa performansı iyiymiş.Arabam.com da incelemesi var.
    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=575&yil=2002/01



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®k@n -- 3 Ağustos 2005, 22:39:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Arkadaslar onerdiginiz arabalarin fiyatlarinida, ne kadar yaktiklarini da biliyorsunuzdur umarim. 206 GTI bir yilda 4000 ytl yakiyor 950 ytl vergisi var. 950 yi 400 yapsamda hala masrafli. Dolayisiyla 1600cc de olsa benzinli bir arabanin maliyeti cok.

    Bir dizelin kolay kolay GTI tadini vermeyeceginin farkindayim aslinda. Ama dedigim gibi cip upgrade i ile performans arttirip gti yaklastirmak mantikli gozukuyor. Dizel kullananlara sormak istedigim asil soru vites arttiriminda arabanin tavri ne oluyor. Yani benzinlideki gibi rahat toparlayabiliyormu? Birde yuksek devirde (dizel icin 3500-4000 olur) kullanimda performansi nasil?

    Alıntıları Göster
    arkadaşım öncelikle GTİ yılda 4000 YTL yakıyor ne demek geberdim gülmekten

    sen ver bana ben o arabayı ben 4000 YTL yi sana 1 ayda yakıveriyim


    ayrıca arkadaşım dizelin turbosunu alıcaksın sen sakın normal dizel alıyim deme...

    emin ol turbo bi dizel aldığında performansından şikayetçi olmassın hele bide beygiri yüksek bi turbodizel alırsan ki benzinlileri bile tokatlaman mümkün turbosu ve yüksek torku nedeniyle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    arkadaşım öncelikle GTİ yılda 4000 YTL yakıyor ne demek geberdim gülmekten

    sen ver bana ben o arabayı ben 4000 YTL yi sana 1 ayda yakıveriyim


    ayrıca arkadaşım dizelin turbosunu alıcaksın sen sakın normal dizel alıyim deme...

    emin ol turbo bi dizel aldığında performansından şikayetçi olmassın hele bide beygiri yüksek bi turbodizel alırsan ki benzinlileri bile tokatlaman mümkün turbosu ve yüksek torku nedeniyle...

    Alıntıları Göster
    Hoca bilirsin genel bir olcu vardi arabanin yilda 15000 km yapmasi normaldir diye. Buna gore hesap ediyorum. Benim de kullanacagim miktarlara uyuyor dogrusu.

    Anladigim citroen in motoru benim de isteklerimi karsilar. Sportif kullanmayi severim diyorum fakat ben de benzinli arabayla 6000 devir falan pek yapmam. Genelde 4000-5000 arasi vites atarim. Ha arada esiyor tam yarisci gibi kullaniyorum o ayri.

    Colt a baktim, performansi c3 e cok benziyor. Ama piyasada pek bulunmuyor sanirim. Ama uygun bir alternatif gibi gozukuyor.

    Ama test konusunda haklisiniz. Test surusu yapmadan araba alinmaz dogrusu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Merhaba arkadaslar, basligin da belirttigi gibi 206GTI ile Citroen C3HDI 16V yi karsilastirmanizi istiyorum. Muhtemelen soru cok sacma gozukuyor, GTI bir arabayla bir dizeli karsilastirmak vs. Fakat benim icin ciddi bir mesele. Ben arabada direkt olarak performans ariyorum. Performans tan kastim ise arabanin agresif gozukmesi, iyi ses yapmasi falan degil kesinlikle, aradigim yol tutusu ve hizlanmasi vs. Simdiye kadar 206 GTI i dusunuyordum. Fakat bir ara bir hesap yaptim, kullanim maliyeti cok asiri cikti. Aylik, vergisi, yakiti kaskosu vs 500 u buluyor. Bu para cok yuksek. Gecenlerde C3-HDI16V dikkatimi cekti. Araba 92Bhp, ve 0-100 11sn civari yapiyor. Turbo dizellerin cip degisimi ile %30 falan hizlanabildigini biliyorum. Bunu yaparsam bu degeri 9sn lere cekebilecegimi dusunuyorum. Yakit tuketimi de artar ama olsa 6lt ye cikar. Bu aracin maliyeti bu sekilde 250-300 civarina denkgeliyor. C3 alirsam yay vs de degistirmeyi dusunurum, boylece GTI ile cok fazla bir yol tutus farki kalmaz.

    Sizce C3HDI-16V mantikli bir secimmi? Ara hizlanmalari iyi olacaktir dizel oldugundan fakat vites yukseltme sonrasi rahat toparlarmi? Yani performansi beni ne derece tatmin eder? Yorumlarinizi bekliyorum?

    ben c3 ten yay da kullansan yeterli yol tutuşunu alacağına inanmıyorum çünkü kasa çok dengesiz geliyo bana alet harbiden iyi gidiyor ama gti performansını elde etmek için baya yüklemen lazım sadece beyinle olcak iş değil bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Merhaba arkadaslar, basligin da belirttigi gibi 206GTI ile Citroen C3HDI 16V yi karsilastirmanizi istiyorum. Muhtemelen soru cok sacma gozukuyor, GTI bir arabayla bir dizeli karsilastirmak vs. Fakat benim icin ciddi bir mesele. Ben arabada direkt olarak performans ariyorum. Performans tan kastim ise arabanin agresif gozukmesi, iyi ses yapmasi falan degil kesinlikle, aradigim yol tutusu ve hizlanmasi vs. Simdiye kadar 206 GTI i dusunuyordum. Fakat bir ara bir hesap yaptim, kullanim maliyeti cok asiri cikti. Aylik, vergisi, yakiti kaskosu vs 500 u buluyor. Bu para cok yuksek. Gecenlerde C3-HDI16V dikkatimi cekti. Araba 92Bhp, ve 0-100 11sn civari yapiyor. Turbo dizellerin cip degisimi ile %30 falan hizlanabildigini biliyorum. Bunu yaparsam bu degeri 9sn lere cekebilecegimi dusunuyorum. Yakit tuketimi de artar ama olsa 6lt ye cikar. Bu aracin maliyeti bu sekilde 250-300 civarina denkgeliyor. C3 alirsam yay vs de degistirmeyi dusunurum, boylece GTI ile cok fazla bir yol tutus farki kalmaz.

    Sizce C3HDI-16V mantikli bir secimmi? Ara hizlanmalari iyi olacaktir dizel oldugundan fakat vites yukseltme sonrasi rahat toparlarmi? Yani performansi beni ne derece tatmin eder? Yorumlarinizi bekliyorum?

    ben c3 ten yay da kullansan yeterli yol tutuşunu alacağına inanmıyorum çünkü kasa çok dengesiz geliyo bana alet harbiden iyi gidiyor ama gti performansını elde etmek için baya yüklemen lazım sadece beyinle olcak iş değil bence
    Hoca zaten GTI performansi alabilecegimi dusunmuyorum hicbir sekilde. C3 un kasasini bende sevmiyorum. Agirlik merkezi cok yukarda, aerodinamik olarak pek hos olmayan bir kasa. Bu arabayi sirf motoru ve cok agir olmamasi dolayisiyla dusunuyorum. Sorum modifiyeyle C3 u 206 GTI performansina cikarabilirmiyim degil. GTI in modifiyeli C3 ile olan performans farki arada olusaca 200-250 tl aylik farka degermi. Ama C3 deki bu motoru tuttum dogrusu. Kullananlardan ters bir yorum gelmezse bu tarz bir motora sahip bir arac dusunecegim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Hoca zaten GTI performansi alabilecegimi dusunmuyorum hicbir sekilde. C3 un kasasini bende sevmiyorum. Agirlik merkezi cok yukarda, aerodinamik olarak pek hos olmayan bir kasa. Bu arabayi sirf motoru ve cok agir olmamasi dolayisiyla dusunuyorum. Sorum modifiyeyle C3 u 206 GTI performansina cikarabilirmiyim degil. GTI in modifiyeli C3 ile olan performans farki arada olusaca 200-250 tl aylik farka degermi. Ama C3 deki bu motoru tuttum dogrusu. Kullananlardan ters bir yorum gelmezse bu tarz bir motora sahip bir arac dusunecegim.

    Alıntıları Göster
    fiat ın multijet motorlarını veya opelin cdti motorlarını incele yalnız opel dti motorları farklı onları karıştırma bu multijet emin ol manyak bi teknoloji çok seri bir dizel üretmişler 2500 devirde koltukla bütünleşiyorsun...

    1600 kg küsür dobloya 1.3 multijet motor koymuşlar 1.4 tdci fiestayı havada karada yiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    fiat ın multijet motorlarını veya opelin cdti motorlarını incele yalnız opel dti motorları farklı onları karıştırma bu multijet emin ol manyak bi teknoloji çok seri bir dizel üretmişler 2500 devirde koltukla bütünleşiyorsun...

    1600 kg küsür dobloya 1.3 multijet motor koymuşlar 1.4 tdci fiestayı havada karada yiyor...

    Alıntıları Göster
    ben sana c2 vtr öneriyorum kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jordan Collier

    ben sana c2 vtr öneriyorum kesinlikle.

    Alıntıları Göster
    Hoca multijetler sadece 1.3 motorlarda var gorebildigim kadariyla. O da 70Bhp. Performansi da dusuk gozukuyor rakamlara bakinca.

    C2Vtr icin hocam o arac benim istedigim hicbirseyi karsilamiyor ki. GTI kadar olmasada yinede cok yakiyor. Cok performansli degil. Ucuza iyi modifiye olmaz vs. Dogrusu onu alacagima GTI alirim en azindan performans gorurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Hoca multijetler sadece 1.3 motorlarda var gorebildigim kadariyla. O da 70Bhp. Performansi da dusuk gozukuyor rakamlara bakinca.

    C2Vtr icin hocam o arac benim istedigim hicbirseyi karsilamiyor ki. GTI kadar olmasada yinede cok yakiyor. Cok performansli degil. Ucuza iyi modifiye olmaz vs. Dogrusu onu alacagima GTI alirim en azindan performans gorurum.

    Alıntıları Göster
    2000-2005 seneleri arasında 2001 model 1.6 benzinli 206 kullandım.yaklaşık 6 aydırda benzinli c3 1.4 16v 92hp kullanıyorum.başka bir yerde bu 2 araba hakkında yazdıklarımı aynen buraya aktarıyorum.belki fikir edinmene yardımcı olur.saygılar...

    peugeot 206 : her modelinin yürüyen tabut olarak adlandırılabileceği araba.göze hoş gelmesiyle satın alma gafletine düştüğüm fakat kaportası silinirken göçmesi,virajlarda kıçını(hatta önden çekişli olmasına rağmen başını) maksimum derecede bırakabilmesi,kalitesiz malzeme kullanılması,yan rüzgarlarda birden şerit değiştirebilmesi ve içerisine bindiğinizde "hangi cam açık yahu" dedirtecek derecede içeriye ses almasının haricinde bir memnuniyetsizlik yaşatmamıştır.şahsi kanaatim,fiyat performansıda gözetilecek olursa bu segmentteki en iyi otomobil `citroen c3` tür.

    citroen c3 : yüksek ve ince görüntüsü itibariyle virajlarda en güzel savrulabilecek otomobillerden olduğu izlenimi yaratan ancak kullanıldığında citroene özgü yol tutuşun bu araçtada şaşırtıcı derecede kendini gösterdiği söylenebilir.ayrıca vitesi,vites kolu haricinde direksiyondanda kumanda edebilmenize olanak sağlayan `sensodrive` şanzıman,tek bir tuş aracılığıyla aracı otomatik kullanmanıza izin verir.akıllı silecek,otomatik farlar,4 hava yastığı,cd çalar,otomatik klima,sis farı,elektrikli yan aynalar vs. gibi standart donanım paketiyle gönüllerde taht kurmuştur.1.4 16v 92 hp lik modelinin performansı ise tatminkardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klonajinsky -- 4 Ağustos 2005, 14:50:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klonajinsky

    2000-2005 seneleri arasında 2001 model 1.6 benzinli 206 kullandım.yaklaşık 6 aydırda benzinli c3 1.4 16v 92hp kullanıyorum.başka bir yerde bu 2 araba hakkında yazdıklarımı aynen buraya aktarıyorum.belki fikir edinmene yardımcı olur.saygılar...

    peugeot 206 : her modelinin yürüyen tabut olarak adlandırılabileceği araba.göze hoş gelmesiyle satın alma gafletine düştüğüm fakat kaportası silinirken göçmesi,virajlarda kıçını(hatta önden çekişli olmasına rağmen başını) maksimum derecede bırakabilmesi,kalitesiz malzeme kullanılması,yan rüzgarlarda birden şerit değiştirebilmesi ve içerisine bindiğinizde "hangi cam açık yahu" dedirtecek derecede içeriye ses almasının haricinde bir memnuniyetsizlik yaşatmamıştır.şahsi kanaatim,fiyat performansıda gözetilecek olursa bu segmentteki en iyi otomobil `citroen c3` tür.

    citroen c3 : yüksek ve ince görüntüsü itibariyle virajlarda en güzel savrulabilecek otomobillerden olduğu izlenimi yaratan ancak kullanıldığında citroene özgü yol tutuşun bu araçtada şaşırtıcı derecede kendini gösterdiği söylenebilir.ayrıca vitesi,vites kolu haricinde direksiyondanda kumanda edebilmenize olanak sağlayan `sensodrive` şanzıman,tek bir tuş aracılığıyla aracı otomatik kullanmanıza izin verir.akıllı silecek,otomatik farlar,4 hava yastığı,cd çalar,otomatik klima,sis farı,elektrikli yan aynalar vs. gibi standart donanım paketiyle gönüllerde taht kurmuştur.1.4 16v 92 hp lik modelinin performansı ise tatminkardır.


    Alıntıları Göster
    Fabia VRS 1.9 TDI 130bg mükemmel bir seçim olur, az yakar çok gider, donanımı iyi, kasası da modifyeye yatkkın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Fabia VRS 1.9 TDI 130bg mükemmel bir seçim olur, az yakar çok gider, donanımı iyi, kasası da modifyeye yatkkın

    Alıntıları Göster
    Hoca oldukca iyi gozukuyor hakikaten. Ama fiyati da epey iyi. Ama o kadar param olsa hakikaten cok iyi bir alternatif gibi gozukuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vertexShader

    Hoca multijetler sadece 1.3 motorlarda var gorebildigim kadariyla. O da 70Bhp. Performansi da dusuk gozukuyor rakamlara bakinca.

    C2Vtr icin hocam o arac benim istedigim hicbirseyi karsilamiyor ki. GTI kadar olmasada yinede cok yakiyor. Cok performansli degil. Ucuza iyi modifiye olmaz vs. Dogrusu onu alacagima GTI alirim en azindan performans gorurum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vertexShader

    Hoca multijetler sadece 1.3 motorlarda var gorebildigim kadariyla. O da 70Bhp. Performansi da dusuk gozukuyor rakamlara bakinca.

    C2Vtr icin hocam o arac benim istedigim hicbirseyi karsilamiyor ki. GTI kadar olmasada yinede cok yakiyor. Cok performansli degil. Ucuza iyi modifiye olmaz vs. Dogrusu onu alacagima GTI alirim en azindan performans gorurum.



    evet multijetler 1.3 dür ama emin ol ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılar...

    dobloyu bile fişek gibi fırlattıktan sonra her hangi bir corsayı veya palioyu estirir diye düşünüyorum...

    avantajları:

    düşük vergi diliminde yer alması
    az yakması
    turbo olması nedeniyle koltukla bütünleştirecek kadar güzel gitmesi
    yılın motoru seçilmesi
    uyumlu bir şanzımanla (mesela palio) mükemmel sonuç alınabilmesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Fabia VRS 1.9 TDI 130bg mükemmel bir seçim olur, az yakar çok gider, donanımı iyi, kasası da modifyeye yatkkın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Fabia VRS 1.9 TDI 130bg mükemmel bir seçim olur, az yakar çok gider, donanımı iyi, kasası da modifyeye yatkkın



    evet benimde ilk tercihim bu olurdu ancak hem vergisi yüksek hemde çok yakar karşılayabilirim diyorsan bence bu aracı fazlasıyla düşün 9 sn. gibi 0-100 yapıyor sanırım ki piyasada birçok benzinli aracı bununla tokatlarsın ve yanlarından benim araç dizel diye öttüre öttüre geçersin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Fabia VRS 1.9 TDI 130bg mükemmel bir seçim olur, az yakar çok gider, donanımı iyi, kasası da modifyeye yatkkın



    evet benimde ilk tercihim bu olurdu ancak hem vergisi yüksek hemde çok yakar karşılayabilirim diyorsan bence bu aracı fazlasıyla düşün 9 sn. gibi 0-100 yapıyor sanırım ki piyasada birçok benzinli aracı bununla tokatlarsın ve yanlarından benim araç dizel diye öttüre öttüre geçersin...

    Alıntıları Göster
    selam,

    bende c3 1.4 92 hp vardi.

    test amaclı 2 saatligine chip ( kutu ) taktım. tahminim 110 hp civarı oldu.

    araba zaten biraz gec olsada iyi tepki veriyordu gaza chipten sonra costu.

    özellikle beni sinir eden " gaza basınca 1 sn sonra tepki verme " olayı ortadan kalktı.

    ama asırı derecede ön tekerlerden kaymaya basladı. chipsizde kayıyordu ama chipten sonra iyice sapıttı.

    ayrıca c3 saglam bir yay lastık filan yapmazsan hayati tehliken var demektir.

    corsa ve multijetlerde chipi takması cok kolay ama c3 de cok zordu.

    bayagı ugrastık.

    simdiki fantazim doblo 1.9 jtd ye chip takmak. 130 hp yi bulmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asts -- 5 Ağustos 2005, 10:33:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asts

    selam,

    bende c3 1.4 92 hp vardi.

    test amaclı 2 saatligine chip ( kutu ) taktım. tahminim 110 hp civarı oldu.

    araba zaten biraz gec olsada iyi tepki veriyordu gaza chipten sonra costu.

    özellikle beni sinir eden " gaza basınca 1 sn sonra tepki verme " olayı ortadan kalktı.

    ama asırı derecede ön tekerlerden kaymaya basladı. chipsizde kayıyordu ama chipten sonra iyice sapıttı.

    ayrıca c3 saglam bir yay lastık filan yapmazsan hayati tehliken var demektir.

    corsa ve multijetlerde chipi takması cok kolay ama c3 de cok zordu.

    bayagı ugrastık.

    simdiki fantazim doblo 1.9 jtd ye chip takmak. 130 hp yi bulmak

    Alıntıları Göster
    Sagol Hoca, kullanan birinin yorumu cok daha degerlidir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.