Merhaba arkadaşlar, 2012 yaris fun cvt - 2014 208 active etg arasında kaldım. Fiyatları ve özellikleri (değişen km vs) yakın. Hangisini tercih etmeliyim, neden? Teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
208 vs Yaris
-
-
Yüksek km de pejodan uzak durun. Sanayiden çıkamıyor çevremdekiler
Düşük km pejoları tercih edebilirsin konforu ekstraları yaristen iyidir, 208 in 60 binden sonra otomatik şanzıman problemi yaşayanlara internette denk geldim geçen sene 20 bin lira civarı masraf çıkıyordu kimbilr şimdi ne kadardır
Yaris sorunsuz oluyor düz basit kullanışlıdır bakımını yaptırdığın sürece pek sorun çıkartmaz konforu biraz azdır.
Temizini aldıktan sonra iki modeli de tercih edebilirsiniz, şehir içi 10 numara kullanım sağlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
208 35 bin yaris de 50 bin km civarı.
Fakat uzun zaman kullanmayı düşünüyorum, 208 vitesi sorun çıkarırsa uzak durmak lazım. En çok da kafama takılan nokta vitesi zaten.
Daha önce aynı yaristen kullanmıştım hiçbir sıkıntısı yoktu gerçekten. Galiba farklılık arıyorum. Aklım yaris'ten kalbim 208'den yana.
Ayrıca 208 için 8 litre civarı yakıtı var diyenler var, bir çekincem de bu. Yaris'le 6 civarı yakıyordum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yaris alırdım. keşke param olsa da sıfır yaris alsam.
-
208 sıkıntılı. Motorunda bobin arızası oluyor. Şanzımanı da titreme vs yapıyor. Konforsuz bir şanzıman. Yaris motor şanzıman olarak öne çıkar ama yaris için istenilen ücretler çok fazlaydı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız 2012 Yaris'te CVT şanzıman olduğunu teyit edin.
Ben 2013 ve sonrası olarak biliyorum.
CVT şanzıman tek kavrama ETG5'ten çok üstündür. Ama 4 yıl veya 80.000 km.de bir şanzıman sıvısının değiştirilmesi en önemli husustur.
Daha 80.000 km gelmedi diye bu sıvı değiştirilmediyse (ki bu süre içerisinde 2016 ve 2020 yıllarında iki defa değiştirilmiş olması gerekli) o şanzıman içindeki sıvı özelliğini kaybettiğinden orta vadede sorun açabilir.
-
Yaris benzinli ise cvt, dizel ise multimode (tek kavrama yarı otomatik) diye biliyorum. Etg tek kavrama yarı otomatik. Yarı otomatiğin geçişleri hissettirmesi dışında üç seçenekte de kronik problem yok.
Etg için şikayetlerin çoğusu tek kavramanın geçiş sarsıntısını arıza sananlardan, azı ise gerçekten kronik olmayan sorun yaşayanlardan. Bir dönem eski kasa 3008 kullandığım için baya araştırmıştım, sonunda daha yeni model ve tam otomatik olması, satarken de uğraştırmaması için üst donanım etg yerine baz donanım eat almıştım.
Arıza riski düşüklüğü, iç mekan ferahlığı, ikinci el hızı açısından yaris tercih edilir.
-
Son durum:
Arkadaşlar, ikisini de almadım. Aynı paraya 2011 tam otomatik lpg'li focus aldım. Çok şükür şimdilik sorun yok, katkı sağlayanlara teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X