Şimdi Ara

22binde 2003 model bws 100 alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Internette buldum 2003 model 22bin kilometrede. Fiyati 1500 lira. Bu motosikleti almazsam 2012-2013 model Çin mali bir motosiklet alacagim. Sirf yamaha olmasindan dolayi 11 yasinda bir motor alinir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ben 2006 modelini sıfır alıp bu yazın başına kadar kullandım. 45 bin km'de sattım bws'mi. Motoru incelemek lazım kayış,krank,piston,enjeksiyona falan önce bir bakmak lazım. Motor kesinlikle ilgi isteyen ve seni asla yarı yolda bırakmayacak bir motor. Tek şart bir şişe yağın hep bagajında bulunsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    Ben 2006 modelini sıfır alıp bu yazın başına kadar kullandım. 45 bin km'de sattım bws'mi. Motoru incelemek lazım kayış,krank,piston,enjeksiyona falan önce bir bakmak lazım. Motor kesinlikle ilgi isteyen ve seni asla yarı yolda bırakmayacak bir motor. Tek şart bir şişe yağın hep bagajında bulunsun :)

    niye yağ mı yakıyor? geçen yaza kadar 7 yıl sanırım ne kadar masraf çıkarmıştır totalde? yakıt hariç, arıza gibi durumlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kordinaryus1

    quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    Ben 2006 modelini sıfır alıp bu yazın başına kadar kullandım. 45 bin km'de sattım bws'mi. Motoru incelemek lazım kayış,krank,piston,enjeksiyona falan önce bir bakmak lazım. Motor kesinlikle ilgi isteyen ve seni asla yarı yolda bırakmayacak bir motor. Tek şart bir şişe yağın hep bagajında bulunsun :)

    niye yağ mı yakıyor? geçen yaza kadar 7 yıl sanırım ne kadar masraf çıkarmıştır totalde? yakıt hariç, arıza gibi durumlarda.

    İki zamanlı motorların tamamı yağ yakar bu sorun değil motorun çalışma tarzında kaynaklı. Kullanımla birlikte bazı parçalar bitiyor zamanla Piston karbüratör krank kayış frenler lastikler ben bunları masraf olarak görmedim her 20 binde değiştirdim. O kadar sert kullandım motoru bana mısın demedi hiç yarı yolda bırakmadı 100cc sınıfında bws den daha iyi bir Scooter yok. Masrafı sıfır diyebilirim yani. 22 bin km deki motorola bir servise girmesiyle bu dediğim parçaların tamamının değişmesi gerekir ama bunu bil senin masrafın bunlar olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12680 -- 8 Ağustos 2014; 23:56:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    quote:

    Orijinalden alıntı: kordinaryus1

    quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    Ben 2006 modelini sıfır alıp bu yazın başına kadar kullandım. 45 bin km'de sattım bws'mi. Motoru incelemek lazım kayış,krank,piston,enjeksiyona falan önce bir bakmak lazım. Motor kesinlikle ilgi isteyen ve seni asla yarı yolda bırakmayacak bir motor. Tek şart bir şişe yağın hep bagajında bulunsun :)

    niye yağ mı yakıyor? geçen yaza kadar 7 yıl sanırım ne kadar masraf çıkarmıştır totalde? yakıt hariç, arıza gibi durumlarda.

    İki zamanlı motorların tamamı yağ yakar bu sorun değil motorun çalışma tarzında kaynaklı. Kullanımla birlikte bazı parçalar bitiyor zamanla Piston karbüratör krank kayış frenler lastikler ben bunları masraf olarak görmedim her 20 binde değiştirdim. O kadar sert kullandım motoru bana mısın demedi hiç yarı yolda bırakmadı 100cc sınıfında bws den daha iyi bir Scooter yok. Masrafı sıfır diyebilirim yani. 22 bin km deki motorola bir servise girmesiyle bu dediğim parçaların tamamının değişmesi gerekir ama bunu bil senin masrafın bunlar olabilir.

    anladım hocam. 5bin km yapmamış mondiallerle aynı fiyata aşağı yukarı. cub motorlarda da durum aynı. ben 1-2 sene kullanmalık cub motor bakıyorum da ona göre kıyas yapıyorum kafamda :) çin malı olanlardan alsam daha iyi olacak çünkü 20 30 bin km yapmış hondanın yamahanın yıpranma payı var. aynı şey çin mallarında ilk km lerden itibaren var ama parçası ucuz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kordinaryus1

    quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    quote:

    Orijinalden alıntı: kordinaryus1

    quote:

    Orijinalden alıntı: 12680

    Ben 2006 modelini sıfır alıp bu yazın başına kadar kullandım. 45 bin km'de sattım bws'mi. Motoru incelemek lazım kayış,krank,piston,enjeksiyona falan önce bir bakmak lazım. Motor kesinlikle ilgi isteyen ve seni asla yarı yolda bırakmayacak bir motor. Tek şart bir şişe yağın hep bagajında bulunsun :)

    niye yağ mı yakıyor? geçen yaza kadar 7 yıl sanırım ne kadar masraf çıkarmıştır totalde? yakıt hariç, arıza gibi durumlarda.

    İki zamanlı motorların tamamı yağ yakar bu sorun değil motorun çalışma tarzında kaynaklı. Kullanımla birlikte bazı parçalar bitiyor zamanla Piston karbüratör krank kayış frenler lastikler ben bunları masraf olarak görmedim her 20 binde değiştirdim. O kadar sert kullandım motoru bana mısın demedi hiç yarı yolda bırakmadı 100cc sınıfında bws den daha iyi bir Scooter yok. Masrafı sıfır diyebilirim yani. 22 bin km deki motorola bir servise girmesiyle bu dediğim parçaların tamamının değişmesi gerekir ama bunu bil senin masrafın bunlar olabilir.

    anladım hocam. 5bin km yapmamış mondiallerle aynı fiyata aşağı yukarı. cub motorlarda da durum aynı. ben 1-2 sene kullanmalık cub motor bakıyorum da ona göre kıyas yapıyorum kafamda :) çin malı olanlardan alsam daha iyi olacak çünkü 20 30 bin km yapmış hondanın yamahanın yıpranma payı var. aynı şey çin mallarında ilk km lerden itibaren var ama parçası ucuz :)

    Ben gene de çin alma derim. Cub desen hiç girme o işe boşver... Japon motor yıpransa da adam olur ama çinliler biraz zor. Bütcen kısıtlı ise kışa girene kadar biraz daha bekle hem piyasa düşer hem bütce artar. Alırsın temiz bir 2006 bws ilk senen dolmadan bana dua eder, motorunu da full malossi yapar satmaya kıyamazsın :) bakma bizimki o kadar takladan sonra perte çıktı yoksa bir 10 sene daha binerdim :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.