Şimdi Ara

24 Günde VDSL'e geçiremeyen teknik ekip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan tam 1 ay önce internet hızım ile ilgili problem yaşadığımı Türknet'e bildirdim. Sonrasında bir teknkik arkadaş gelerek BİNAYA 2.7MB hız geldiğini söyledi. :) Bununla ilgili Türk Telekom altyapısına geçireceklerini ayrıca VDSL'e geçmemi ilettiler. ADSL ile aldığım hız 2.1mbit.

    34591410 numaralı bir talep taraflarından oluşturuldu. Tam 3 buçuk haftadır bu talep açık ve halaaa VDSL'e geçişimi sağlayamadılar. Tam 2 haftadır teknik ekibin geleceğini söylüyorlar. En son 04.07.2020 tarihinde dönüş sağladılar. 07.07.2020 tarihinde ise ben durumu sormak için döndüm ancak öyle bir durum ki. Sanki mesajı boşluğa yolluyorum çünkü kimse cevap vermiyor? Ayın 11. gününde tekrar mesaj gönderdim ama hala cevap yok. İnatla cevap yok. Ne yardım var, ne cevap, ne hizmet. Bir de bu internetten 85 lira para alacaklar. 2.1 diyorum arkadaşlar video dahi izleyemiyorum. İstanbul da bulunan kendi sunucumdan bir dosya indirmek istesem 100kbit ile indiriyor. Sırf modemim de belki sorunludur diye 300 liradan fazla para verip kaliteli bir VDSL modem aldım ve evdeki kabloları cat6 olarak değiştim. Ama hala 2.1mbit. Ben yıllardır Turknet kullanıyorum. Genel olarak teknik ekibe ihtiyaç duymadım bir problem olunca kendim çözdüm. Şuan da evden çalışmam gerekiyor ve ben bu saçma internet hızı yüzünden hiç bir şey yapamıyorum. Bir de üstüne fatura ödüyorum. Madem telefon hizmetini kapatıyorsunuz bari şu açılan destek kayıtlarına zamanında cevap verin. Bu nasıl bir iş ahlakıdır? Bu nasıl sorumsuzluktur? Yasal olarak 3 iş günü diyorsunuz ama üstünden 2 hafta geçiyor. Koca binaya 2.7mbit gelmesi ne demek? Ben 1gbit hat çektiğim sunuculara bağlanamıyorum şimdi. Şu an şu konuyu açmak için bile siteye bekleye bekleye giriyorum sağolsunlar nostalji oldu bir anda 2006 yılına gittim. O dönemde internetler böyleydi...

    Bu da hızın görüntüsü
    24 Günde VDSL'e geçiremeyen teknik ekip







  • Bunlar sadece fatura göndermeyi bilirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İmzamdaki konuya bakarsın büyük ihtimal seni de 2 km ötedeki YAPA santraline geçirdiler ve VAE geçişi sağlayamıyorlar.
  • Aynı olay benim başıma başıma da gelmişti.Çözümü direk abonelik iptali yaparak çözdüm.Daha çok beklersiniz hocam söylemedi demeyin.İmkanınız varsa iptal edip başka bir issye geçin.Yoksa boş yere fatura öder durursunuz
  • Merhaba, daha öncesinde aktif altyapımız üzerinden hizmet alıyormuşsunuz ve 34591410 numaralı destek kaydı VAE geçişi için oluşturulmuş ve VAE geçişiniz tamamlandı. O kayıtta hız profili için işlem yapılmıyor. Hız profilinizde yaşamış olduğunuz sorunun kontrol edilmesi için teknik ekibimize bilgi verdim.
  • Aragorns kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar iptal edeceğimi ilettiğimde bana cevap dönmeyi uygun gördüler. :) Ve ben çoktan iptal başvurumu yaparak bugün itibariyle Türk Telekom'a geçtim ve 1 gün içinde internetimi bağladılar ve şuan aktif olarak 55Mbit e kadar download 10mbit e kadar upload alabiliyorum 5ms ping ile ve birbirine çok yakın ücretler ödüyorum. :)

    Buraya yazmasam teknik ekip bile yönlendirmeyeceklerini düşünüyorum. Neyse Allah kurtarsın diyorum herkese.
  • has0bas5 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm. İyi günler dilerim.
  • Gönderiyorlar hocam hem de hiç bişey yapmıyorlar. Bıktım kaç gündür internetim yok. Türknet pişmanlıktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yilber92 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız arıza için bugün yerleşik operatöre iç tesisatta sorun olmadığını ve hattın ankastre kutusunda sağlama alınması için bilgi verdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.