4 senedir Vodafone fiber internet kullanıyorum. Bu zamana kadar kesinti ayda yılda 1 olurdu onda da 1 - 2 saatliğine giderdi. Şimdi birkaç gün önce, internet 10 saatliğine kesildi, teknik desteği aradım durumu anlattım bölgenizde arıza var gün içinde gelecek dediler ve 10 saat sonra geldi. Neyse 3 - 5 gün geçti, dün sabah saat 10 gibi internet gitti bugün öğlen 11 50 ve hala internet gelmedi. Desteğe telefon ediyorum o 0850'li numara, TC kimlik no girdikten sonra, bölgenizde arıza vardır, ekipler çalışıyor şeklinde bant kaydı dinletiyorlar ve ana menüye yönlendiriliyorsunuz diyor.. Ne zaman internet gelir, ne oldu, neden kesildi, buna cevap bile yok. Heriflere TC kimlik no girince ulaşamıyorsun.. Benden size tavsiye bu altyapıyı yani Vodafone GPON Fiber altyapısı kullanmayın. Bakın 4 sene sorunsuz kullandım ama adamların ne kadar ciddiyetsiz ve saçma sapan tipler oldugu bu kadar zaman sonra ortaya cıkıyor.. Yıllardır internet kullanırım böylesine bir sacmalık ciddiyetsizlik örneği görmedim. Yani bant kaydı yapmıslar TC no ve dolayısıyla bölgeye göre ayarlamıslar, otur koyun gibi bekle, nasılsa bir ara gelir diyorlar.. Sizlere söylüyorum uzak durun firmada kalite yok. Bunların GSM hatları bile yıllardır 2. sınıf kalitede.. Sonra is yerine falan yalvarmaya gelen o kız cocugu veletleri neden hattınızı taşımıyorsunuz diye sordukları zaman X firma daha kaliteli yanıtı alınca bozuluyorlar.. Gercekleri söylüyoruz sonucta.. Yalan mı söyleyelim? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermensch24 -- 16 Mart 2022; 11:59:16 > |
24 saattir internet yok
-
-
Zaten bir firmanın kalitesi özellikle ISS'ler de hizmet kalitesinin yanı sıra kesinti ve hız problemlerinde ortaya çıkıyor. Maalesef ülkemizde de sıfır sıkıntı yaşayabileceğiniz bir ISS yok. Bende mesela 20 senedir Türk Telekom kullanıyorum fakat fiyat ve hız konusundan ötürü TürkNet geçeceğim. En azından deneyimlersin ve beğenmezsen iptal edersin.
-
Hocam selam. Sizin durum aklıma şunu getirdi.
Yıllar evvel benim de hiç kesilmeyen internetim bir anda kesildi. Biraz bekledikten sonra çevreye sormaya başladım ve kimsenin interneti olmadığını öğrendim. O gün de işim var dışarıya çıktım az ileri kısımlarda İski yolu kazmış ve kablolar da yanda yatıyor kopmuş bir vaziyette. Kısa bir süre sonra herkes arıza kaydı açtı tabi. Bir gelişme olmayınca İski nin ilçe müdürlüğünü aradım ve altyapı kazı işleri yapan birimiyle temas kurdum. Dedim adres bu, kablolar kopmuş biz de mağdur olduk, haberiniz var mı dedim. Onlar da evet haberimiz var ilgili şirketlere bilgi verdik dedi. Velhasıl, bizim arıza kayıtları yalan oldu çünkü o gün ciddi bir yağış başladı. Arıza kayıtları neredeyse yirmi dört saatten uzun süredir açıktı ama internet yok. Telekom ile temas kuramayınca, İski yi yeniden aradım ve ilgili kişiye Telekom a ulaşamadığımı, çalışmayı ne zaman yapıp yapmayacaklarını bilip bilmediğini sordum. O da yardımsever birisi çıktı ve sorayım dedi. Havalar yağışlı olduğu için şu an yapılamayacağını, ilerleyen günlerde yapacaklarını söylemiş Telekom yetkilisi.
Anlayacağınız o birkaç günü internetsiz geçirdik öyle. Sonradan şunu da öğrendim ama İski kablo kopardığında ilgili firmaya bedel ödüyormuş veya diyelim Telekom İski hattına zarar verdi onlar da onlara ödüyormuş bir bedel. Firmalar, kurumlar arasında böyle bir şey varmış kısaca.
Velhasıl hocam, sizin durum da buna benzer olabilir. Yani dört sene sorunsuz kullanmışsınız, bir anda kesilmiş arıza sebebiyle. Bunun İgdaş ı var, İski si var, Ayedaş ı var, belediye kazısı var.. Var da var yani hocam. Tabi ben İstanbul a göre örnekledim ama siz kendiniz düzeltin o kısımları. Yani benim duruma benzer bir şey olabilir sizin durum.
-
Selamlar hocam. Benim de aklıma geldi, acaba belediye falan bir yerlerde calısma yaptı da, kazara fiber kabloları kopardılar mı dedim fakat sonradan bu kablo kopma olayına daha az ihtimal vermeye başladım, çünkü 5 gün önce 10 saat kadar bir kesinti oldu ancak bu kesintiden 5 gün sonra ikinci kesinti oldu. Yazıyı bugün öğlene doğru yazmıştım, internet birkaç saat önce geldi.. Kabloların 2 sefer kazara kopmuş olmasını cok olası görmüyorum bu yüzden.. Bugüne kadar sorunsuz kullandığım ve memnun kaldığım doğrudur ancak 5 gün arayla, 2 sefer bu kadar uzun süren kesinti olması ve teknik destek almak isteğimde karşıma bant kaydı cıkması beni sinirlendirdi.. bu zamana kadar sorunsuz kullanımlardan dolayı olan memnuniyetim bayağı azaldı diyebilirim..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermensch24 -- 16 Mart 2022; 18:40:55 > -
Hayırlısı hocam. Belki geçen sefer koptu, tamir edildi ama belki de iyi tamir edilmediği için arızalandı tekrar ve yeniden yapıldı. İhtimal o kadar çok ki, maalesef her yerde de gözümüz olmadığı için her şeyi bilemiyoruz ve bazı şeyler gizemli şekilde kalıyor. Belki de altyapıda bir şey yoktu ama santral veya Vf tarafında sıkıntı vardı, onu da bilemiyoruz maalesef.
-
Burada Vodafone fiber ilk kurulurken şöyle bir şey olmuştu. Adam menholü açmış, içinden ek kutusunu yukarı çekmiş çalışma yapıyor. Bir anda çok şiddetli bir yağış bastırmıştı. Yol da meğilli olunca adamın etrafından bir karış yükseklikte yağmur suyu akıyordu. Menholler zaten görünmüyordu bile. :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: sis651Burada Vodafone fiber ilk kurulurken şöyle bir şey olmuştu. Adam menholü açmış, içinden ek kutusunu yukarı çekmiş çalışma yapıyor. Bir anda çok şiddetli bir yağış bastırmıştı. Yol da meğilli olunca adamın etrafından bir karış yükseklikte yağmur suyu akıyordu. Menholler zaten görünmüyordu bile. :D
O da güzelmiş hocam :))
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X