Şimdi Ara

27' Inca LCD'de titreşen siyahlı yeşilli noktalar!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İlk önce herkese iyi günler. 16.12.2011 tarihinde Hepsiburada'dan aldığım Inca 27' Led LCD dün itibari ile sorun vermeye başladı. Daha düne kadar birşey yokken ekran da siyahlı yeşilli titreşen ufacık noktalar izler belirlemeye başladı. Ekranı HDMI'dan laptop'a bağlayarak kullanıyordum ayrıca XBox 360'da kullanıyordum. İlk başta donanımsal bir arıza yani laptop'dan kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünerek ayarları kurcaladım internetten araştırdım ama sorunu gideremedim. En sonunda XBox 360'a HDMI'dan bağladım ve aynı sorun ile karşılaştım. Bu sefer de HDMI kablosunda bir sorun oluşabileceğinin düşünerek Analog'dan XBox 360'a bağladığımda sorunun hala devam ettiği gmrdüm ve monitörde bir sorun olduğunu şu an için düşünüyorum. Ne olur ne olmaz Hepsiburada'ya iade formu gönderdim bakalım...

    Kısacası ekranda yeşilli siyahlı titreşen ufacık noktalar ve izler mevcuttur. Bilhassa koyu zeminlerde belirgin olmakta. Misal beyaz zemin üzerinde bir sorun gözükmüyor. En çok da siyah ve siyaha yakın renkler ile yeşilde mevcut bu durum. Ayrıca görüntünün tamamında çok yakından bakınca komple titreştiğini ve görüntünün çok çok hafif bulanık olduğunu görebiliyorsunuz. Misal donanımhaberin sarısında ekranın titreştiği açıkca belli oluyor. Son örnek ise Steam ekranını açtığımda bir tanesi çok belirgin 4 tane yatay şerit görünüyor. Tam siyah renk değil ama bir tanesi çok belirgin ve sadece Steam ekranında yapıyor bu şerit olayını. Benim korkum garanti daha doğrusu iadesinde beni uğraştıracakları. Önerisi olan bilgisi olan arkadaşlar yardım bekliyorum. Ona göre kendime bir plan yapacağım. Cevap veren herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeaCulpa_27 -- 29 Ocak 2012; 12:58:41 >







  • Arkadaşlar bir fikri olan cevap verecek biri yok mu?
  • HB' nin sorumluluğu yok bu durumda. Sizi teknik servise yönlendirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    HB' nin sorumluluğu yok bu durumda. Sizi teknik servise yönlendirirler.

    Yok okudum sözleşmeyi ve şu anda 30 günü geçmediği için iade kapsamında ondan garanti için firmaya değil direk onlara kargo ücreti onlara ait yollayabilirsiniz diyorlar ki avukat olarak böyle bir hakkım bulunduğunu biliyorum lakin de bu hata ne ile alakalı ben onu merak ediyorum...
  • yarı ölü piksel.

    yanyana 4 adet veya toplamda 5 adet varsa, arızalı ürün demektir. ilk 30 gün içerisinden arızalanan "yeni arızalı ürün" durumu ve buna bağlı seçimlik haklar doğuyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.