Şimdi Ara

28. iş gününde laptopu yaptılar amaaa????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar allttaki yazıyı salı günü yazmıştım okuyan arkadaslar bilirler. Çarşamba günü Ok meydanı Hp servisine gittim onarımı biten laptopumu almaya numara aldım v.s. servis kagıdını verdim ordaki bayan bir müddet sonra laptopu getirdi bana laptopu göstermeden kağıdı imzalamamı istedi bende önce kontrol etmek istedigimi söyledim fakat kagıdı imzalamamı gerekirse teknisyen arkadasın yardım edebilcegini söyledi bende yemezler dedim ve kagıdı imzalamadım laptopu aldım gayet güzel ambalajlanmıstı pil degişimi, arka kapak degişimi,lcd back panel degişimi yapılmıs ve güzel montaj edilmişti bir sorun göremedim fakat sagına soluna bakarken ön paneldeki metal aksamın yerinden cıkartılırken alt bölmenin tornavida izi olsa gerek ezildigini gördüm
    daha sonra dvd-rom tarafındaki usb de sevise vermeden önce "windows bu aygıtı tanıyamadı " uyarısı veriyordu arıza kagıdına bunu bildirmiştim fakat anakart değişimi olmadıgı için bu sorunun çözülmediğinden emindim. Hemen Toshiba flashdisk imi usb ye yerlestirdim ve tahmin ettiğim gibi aynı uyarıyı alınca laptopu ordaki bayana gösterdim sorun dewam ediyor dedim teknisyeni çagırdı laptopu teknisyene verdim birlikte inceliyoruz buyrun takın dedim flashdiskimi adam cebinden baska bir usb cıkardı ve onu taktı bakın calısıyor dedi. Hiç itiraz etmedim şimdide benimkini takın dedim beyfendi taktı ve windows aynı uyarıyı verdi şimdi çıkarın dedim ve diger usb sürücülerine takın diger usblere taktı ve çalıştı. Bu sefer demez mi benim açımdan sorun yok kendi usb m ile denedim ve çalısıyor oldugu için bir problem yok . Peki dedim ben pc yi senin flash diskinle mi kullanacam teknisyen sustu o sırada yanımda getirdiğim logitech marka kablosuz mausumu taktım ve windows yine aynı uyarıyı verince beyfendi birşey diyemedi sonra ön paneldeki ezilmeleri gösterdim tamam dedi size yeni bir arıza kaydı acalım.Bende olurmu öyle şey eski kayıttan dewam etsin dedim. Farketmez eski kayıtla yeni kaydı birleştiririz gibi bir şeyler söyledi ben kabul etmeyince aynen şu cümleleri söyledi.

    "Neden eski kayıtta ısrar ediyorsunuz niçin bu kadar ısrarlısınız" dedi. Bende 30 iş günün dolmasına 2 gün kalmıs neden ısrar etmiyim dedim daha öncede para iadesi aldıgımı ögrenince peki dedi eski kayıttan devam ettirelim 2 gün sonrada siz ne talep edersiniz onu yaparsınız dedi ve birbirimize tesekkür ederek oradan ayrıldım...

    Servise laptopunu almaya giden arkadaslar muhakkak kontrol etsinler yoksa canları daha cok yanar SAYGILAR



    ewt arkadaslar bu gün tam 28. iş günündeydim ve 1 - 2 saat önce telime mesaj geldi laptopunuzun onarımı tamamlanmıştır gelip alabilirsiniz diye bir an soğuk terler döktüm tamda yeni alacagım laptopu kararlaştırmıştım. cuma günü 30 iş günü doluyordu.

    şimdi bekledigim onca güne nalet ediyorum tam 43 gün bilgisayarsız kaldım .Ögrenciyim ondan bundan bilgisayar alıp yaptım ödewlerimi yarın gidip teslim alacam bilgisayarı iyica bakacam sagına soluna dua ediyorum bir yerinde arıza olması için eger öle bir bir sürpriz olursa para iadesi almam kesin gibi bir şey olacak son olarak bu yazıyı sabırla okuyan arkadaslarıma cok tesekkür ederim..


    unutmadan HP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sismayy -- 24 Ocak 2008; 13:46:35 >







  • Siz hangi problemlerden dolayı vermiştiniz laptop servise...Neler yapmışlar anlatırmısınız biraz
  • Benim de DVD, Pil ve anakart değişimini 23. iş gününde yapmışlardı. Ben 2 saat geçirdim serviste. :D Baktım herşeyine, heryerini kontrol ettim. En son kapıdan çıkmadan imzaladımservis formunu. Sana da imzala hemen şunu derlerse imzalama, acelesi yok buradayım daha dersn

    Ben servisten alalı 6 gün oluyor, sorunsuz kullanıyorum
  • ısınıp kapanma problemi
    dvd arızası
    pilin 30 dakika gitmesi
    ekranın açılıp kapanmasıil olusan bosluk
    lcd kapagının arkasaındaki şişlik
    dvd rom tarafındaki usb deki tutarsızlık

    yaptıkları işlemler:
    dvd rom degişimi
    lcd arka kapak degişimi
    pil degişimi
    lcd back panel degişimi

    NOT: ısınıp kapanması ile ilgili bir degişim görmedim ben ne anakartı degiştirmişler ne de fanı
    quote:

    Orjinalden alıntı: efemertmetin

    Siz hangi problemlerden dolayı vermiştiniz laptop servise...Neler yapmışlar anlatırmısınız biraz
  • Serviste otur kas bilgisayarı. Kapanırsa da bırak servis formunu imzalamadan
  • onu sorcaktım aslında pc yi kasan bi program yada benzeri bişi önerebilrmisiniz

    zaten anakart değişmemişse dolayısıyla usbde degişmez flashdiski takınca şöle bir uyarı cıkıyordu ""windows bu aygıtı tanıyamadı""

    gene aynısını derse kagıtı imzalamam zaten
  • "aygıt tanınamadı" uyarısı bizim okulun bir bilgisayarında da oluyor arasıra. Dediğin gibi kesinlikle anakarttan kaynaklı bir problem. Eğer flash diski taktığında aynı uyarıyı yaparsa direkt geri ver ve kaldığı 28. iş gününden devam etsin

    Bence bilgisayarı Google Earth bayağı kasar Sor serviste mutlaka wireless bağlantı vardır. Bağlanır denersin Total Video Converter ile büyükçe bir videoyu dönüştürüken Google Earth kullanırsn sanırım yeterince kasılır bilgisayar.

    Kolay gele




  • saol dostum bende sunları denicektim
    ewido ile kasperi aynı anda calıstırıp pc yi tarattıracaktım vede call of dutty 2 oyununu yükleyip oynamayı deneyecektim
    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce

    "aygıt tanınamadı" uyarısı bizim okulun bir bilgisayarında da oluyor arasıra. Dediğin gibi kesinlikle anakarttan kaynaklı bir problem. Eğer flash diski taktığında aynı uyarıyı yaparsa direkt geri ver ve kaldığı 28. iş gününden devam etsin

    Bence bilgisayarı Google Earth bayağı kasar Sor serviste mutlaka wireless bağlantı vardır. Bağlanır denersin Total Video Converter ile büyükçe bir videoyu dönüştürüken Google Earth kullanırsn sanırım yeterince kasılır bilgisayar.

    Kolay gele




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    saol dostum bende sunları denicektim
    ewido ile kasperi aynı anda calıstırıp pc yi tarattıracaktım vede call of dutty 2 oyununu yükleyip oynamayı deneyecektim
    quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce

    "aygıt tanınamadı" uyarısı bizim okulun bir bilgisayarında da oluyor arasıra. Dediğin gibi kesinlikle anakarttan kaynaklı bir problem. Eğer flash diski taktığında aynı uyarıyı yaparsa direkt geri ver ve kaldığı 28. iş gününden devam etsin

    Bence bilgisayarı Google Earth bayağı kasar Sor serviste mutlaka wireless bağlantı vardır. Bağlanır denersin Total Video Converter ile büyükçe bir videoyu dönüştürüken Google Earth kullanırsn sanırım yeterince kasılır bilgisayar.

    Kolay gele




    Bunların yanında bir de video dönüştür o zaman




  • en azından tamir ediyorlar ona da şükür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    ewt arkadaslar bu gün tam 28. iş günündeydim ve 1 - 2 saat önce telime mesaj geldi laptopunuzun onarımı tamamlanmıştır gelip alabilirsiniz diye bir an soğuk terler döktüm tamda yeni alacagım laptopu kararlaştırmıştım. cuma günü 30 iş günü doluyordu.

    şimdi bekledigim onca güne nalet ediyorum tam 43 gün bilgisayarsız kaldım .Ögrenciyim ondan bundan bilgisayar alıp yaptım ödewlerimi yarın gidip teslim alacam bilgisayarı iyica bakacam sagına soluna dua ediyorum bir yerinde arıza olması için eger öle bir bir sürpriz olursa para iadesi almam kesin gibi bir şey olacak son olarak bu yazıyı sabırla okuyan arkadaslarıma cok tesekkür ederim..


    unutmadan HP

    Dostum diğer bir konuya dün servisde başımdan geçenleri yazmıştım belki faydası olur diye burayada yazayım,yalnız birşey belirteyim servisde wireless bağlantı var ama şifreli olduğu için bağlanamıyorsunuz,şifreyide söylemiyorlar.Çünkü dün benden önceki vatandaş wireless bağlantı problemi nedeniyle servise verdiği cihazı teslim alırken wireless internete bağlanabilirmiyim diye sordu kıza ve kızın verdiği cevap şifreli olduğu için bağlanamıyorsunuz oldu.


    Arkadaşlar bugün benim servisdeki 22. işgünümdü ve cihazın onarıldığını ve teslim alabileceğimi söylediler.Tabi dünyam başıma yıkıldı şunun şurasında 30 işgününe ne kalmıştıki. Ayrıca belirteyimki cihazım aynı sebepden dolayı ikinci sefer servisdeydi ve lcd ekran kablosunun değişimine karar verilmişti.

    Bunun üzerine bugün öğlen saatlerinde Okmeydanına gittim sıra numarası aldım ve beklemeye başladım sanki bankanın yoğun bir saatinde sıra bekliyomuş gibi önümde yaklaşık 20 kişi vardı. Neyse yaklaşık 1 sattlik bir beklemenin ardından sıra bana geldi ve kız bana cihazımı getirdi.Formu teslim ettim ve bana onarım sonrası kısmına isim soyad yazıp imzalamamı istedi, bende hayır öncelikle cihazı kontrol etmek istiyorum dedim.Şöyle suratıma sert bir ifadeyle bakarak o zaman bankonun önünde değilde şöyle karşı koltukların üzerinde kontrol etmemi söyledi.Laptopu aldım ve koltukların üzerinde kontrol etmek istedim ancak cihaz açılır açılmaz zayıf pil uyarısı verdi ve kapandı.Şarj aletim yanımda olmadığı için mecburen cihazı sarıp sarmalayıp işyerinin yolunu tuttum,tabi bu arada formuda hala imzalamamıştım.
    İşyerine geldim cihazı şarja takıp açtım ve sorunun çözüldüğünü gördüm.(İçimi buruk bir sevinç kaplamıştı )O sırada yanımda bulunan arkadaşım cihaza hafif yandan baktığı için ekranın etrafındaki çerçevenin niye bu kadar ekrandan ayrık olduğunu sordu.Ahha bende bakınca ekran çerçevesinin yaklaşık yarım santim aralık olduğunu gördüm,tabii hemen diğer taraflarıda incelemeye başladım ve ekranın sol alt köşesindeki notebook kilidi takılan yerinde dış kısımdaki çerçeveden yaklaşık yarım santim aralık olduğunu gördüm,hatta oraya parmağımı takıp kaldırınca yaklaşık 2 santim kadar aralanıyordu,büyük ihtimalle ordaki tırnakları kırmışlardı.

    Hemen cihazı alıp Okmeydanının yolunu tuttum ve hemen ordaki kıza durumu izah ettim.Oda içerden benim cihazla ilgilenen teknisyeni çağırdı,teknisyen önce bana bu cihazı buraya getirdiğinizde bu ayrıklıllar yokmuydu falan gibi birşeyler söylemeye çalıştı,tabi hemen itiraz ettim.Sonra inceledi ve menteşenin ordaki bir parçanın kırılmış olabileceğinden bahsetti ve bu parçanın değişmesi gerektiğini ve ellerinde olmadığı için(zaten ellerinde ne varsa) parça siparişi vermeleri gerektiğini söyledi.Ve asıl bomba burda patlıyor yeniden servis kaydı açtırmamı söyledi. Bende hemen itiraz ettim tabiki ürünü henüz teslim almadığımı,yeniden servis kaydı açtırmam gerekmediğini ve cihazı eksiksiz ve tam olarak bana teslim edemediğiniz için aynı formu bana geri vermeniz gerekiyor dedim.Teknisyen ve bankodaki kız arasındaki ufak bir konuşmadan sonra benim dediğimi kabul etmek zorunda kaldılar ve formumu bulup bana geri verdiler.

    Bu arada teknisyen bana orayı tekrar inceleyeceğini ve 1-2 gün içerisinde bana geri döneceğini söyledi,bende kesinlikle ordaki parçanın değişmesi gerektiğini ve japon yapıştırıcıyla falan yapıştırıp bana geri vermeyi düşünmemelerini söyledim ve oradan ayrıldım.

    Evet şimdi tekrar bir bekleyiş süresi içerisine girdim,sonucu merakla bekliyorum.30 Ocak Çarşamba günü 30 işgünü dolacak bakalım o zamana kadar bir gelişme olacakmı...

    Bu arada benden cihaz teslim almaya gidecekler için bir tavsiye,orda cihazı verirken herkese formu imzalatıp teslim ediyorlar ama bu durumu kesinlikle kabul etmeyin ve cihazı kontrol ettikten sonra formu imzalayacağınızı söyleyin...




  • Ben Bursa onarım merkezinden teslim aldım ve bana wireless şifresini söylediler. Hatta aklımda kalmış bak.. "miray2007" idi sanırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrtgkce

    Ben Bursa onarım merkezinden teslim aldım ve bana wireless şifresini söylediler. Hatta aklımda kalmış bak.. "miray2007" idi sanırım

    Bursa onarım merkezi insaflıymış sanırım,dediğim gibi daha dün gözümün önünde oldu olay ve kız şifreyi söyleyemiyoruz dedi.Gerçi ben olsam biraz çirkeflik yapardım orda ,çünkü sonuç olarak adam cihazı zaten wireless problemi nedeniyle servise bırakmış ve teslim alırken nasıl kontrol edilmesine izin verilmez deyip cıngar çıkartırdım biraz...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.