Şimdi Ara

3.20d 184hp? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
31.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anladığım kadarıyla 2005 modele kadar olanlar 163 beygir 2005 ve sonrasında 2007 yılına kadar ise 177 beygir sonrasında 2010 yılından sonrada 184 doğrumu anladım... Buna göre en doğru tercih sanırım 2006-2007 olacaktır yanılıyormuyum. bunlarında fiyatları 60-65 civarında diye tahmin ediyorum yanılıyormuyum?

    yardımlar için teşekkürler


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    184 hplige paraniz yetmiyorsa 177lik alin.177lik hem daha ekonomik hemde 163luge gore cok daha hizli.163luk ilk cikan 2005 ve uzerinde var ,2007 ye kdara galiba.ama en guzel tipte makyajli kasada 184lukte.2005 civari olanlar genelde cok kmli ve nette pek temiz yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Anladığım kadarıyla 2005 modele kadar olanlar 163 beygir 2005 ve sonrasında 2007 yılına kadar ise 177 beygir sonrasında 2010 yılından sonrada 184 doğrumu anladım... Buna göre en doğru tercih sanırım 2006-2007 olacaktır yanılıyormuyum. bunlarında fiyatları 60-65 civarında diye tahmin ediyorum yanılıyormuyum?

    yardımlar için teşekkürler


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    184 hplige paraniz yetmiyorsa 177lik alin.177lik hem daha ekonomik hemde 163luge gore cok daha hizli.163luk ilk cikan 2005 ve uzerinde var ,2007 ye kdara galiba.ama en guzel tipte makyajli kasada 184lukte.2005 civari olanlar genelde cok kmli ve nette pek temiz yok.




    fiyatlarini bilmiyorum ama 2005 ustu 177lik dogru tercih olur




  • Fiyat konusunda da az çok ne olduğpunu ve bu işinde en uygun alım zamanının ne olduğu hakkında fikri olan varmı? Mesela motosikletler için bahar zamanı ve yaz zamanı sezondur fiyatlar artar bunda da özellikle bir zaman varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Fiyat konusunda da az çok ne olduğpunu ve bu işinde en uygun alım zamanının ne olduğu hakkında fikri olan varmı? Mesela motosikletler için bahar zamanı ve yaz zamanı sezondur fiyatlar artar bunda da özellikle bir zaman varmı?


    benim gözlemim de yaz aylarında ikinci elin canlı olduğu dolayısıyla fiyatların yükseldiği yönünde. uygun zaman sonbahar ekim kasım dan itibaren diye düşünüyorum. ancak ikinci elde temizliğe önem veriyorsanız 2-3 bin TL ye bakmamak lazım diye de düşünüyorum. şimdiden takibe alıp istediğiniz özellikleri taşıyan bir araç bulmanız durumunda pazarlığa girişebilirisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Anladığım kadarıyla 2005 modele kadar olanlar 163 beygir 2005 ve sonrasında 2007 yılına kadar ise 177 beygir sonrasında 2010 yılından sonrada 184 doğrumu anladım... Buna göre en doğru tercih sanırım 2006-2007 olacaktır yanılıyormuyum. bunlarında fiyatları 60-65 civarında diye tahmin ediyorum yanılıyormuyum?

    yardımlar için teşekkürler


    2005, 2006 ve 2007 320d'ler 163 hp
    2008, 2009 ve nisan 2010'a kadar olan modeller 177 hp
    nisan'ın 20'sinden itibaren 2010 model ve sonrası 184 hp
  • Çok teşekkür ederim çok yararlı oldu yalnız bazı 2007 modellerinde de 177 beygir yazıyor bu mümkün mü?


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Anladığım kadarıyla 2005 modele kadar olanlar 163 beygir 2005 ve sonrasında 2007 yılına kadar ise 177 beygir sonrasında 2010 yılından sonrada 184 doğrumu anladım... Buna göre en doğru tercih sanırım 2006-2007 olacaktır yanılıyormuyum. bunlarında fiyatları 60-65 civarında diye tahmin ediyorum yanılıyormuyum?

    yardımlar için teşekkürler


    2005, 2006 ve 2007 320d'ler 163 hp
    2008, 2009 ve nisan 2010'a kadar olan modeller 177 hp
    nisan'ın 20'sinden itibaren 2010 model ve sonrası 184 hp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Çok teşekkür ederim çok yararlı oldu yalnız bazı 2007 modellerinde de 177 beygir yazıyor bu mümkün mü?


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    Anladığım kadarıyla 2005 modele kadar olanlar 163 beygir 2005 ve sonrasında 2007 yılına kadar ise 177 beygir sonrasında 2010 yılından sonrada 184 doğrumu anladım... Buna göre en doğru tercih sanırım 2006-2007 olacaktır yanılıyormuyum. bunlarında fiyatları 60-65 civarında diye tahmin ediyorum yanılıyormuyum?

    yardımlar için teşekkürler


    2005, 2006 ve 2007 320d'ler 163 hp
    2008, 2009 ve nisan 2010'a kadar olan modeller 177 hp
    nisan'ın 20'sinden itibaren 2010 model ve sonrası 184 hp



    177 hp'lik motor ağustos 2007'den sonra çıktı diye biliyorum yani bu da 2008 model oluyor ama az da olsa 2007 modeller de olabilir.




  • ben 3 kasanın 2011 de değişeceğini duymuştum.. 2012 de mi değişecek yani?
  • 2012de değişecekmiş satış noktası 3 tanesine sordum hepsi 2012 dedi :)
  • 2011 model 3.20 d bakıyorum. Araçta comfort ve advantage donanım olduğunu öğrendim ancak bu paketler neler içeriyor bilmiyorum. Liste olarak comfort iin 97000, advantage için 90000 civarında bir meblağ istiyorlar.
    Bana bu iki donanım arasındaki farkları ve güncel donanımlı fiyatları yazabilecek bir arkadaş arıyorum.
  • mantıklı bu kasa 2005 ortasından sonra 2006 model olarak çıktı diye biliyorum.. ara makyajı da geçirdi.. yaklaşık 2 senesi olabilir..
    7 yıldan önce değiştirmiyorlar 5 kasa tam 7 yıl dayandı.. 2004 te çıkmıştı diye biliyorum bir önceki 5 kasa 2011 de de yenilendi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    ben 3 kasanın 2011 de değişeceğini duymuştum.. 2012 de mi değişecek yani?


    bu sene 5 serisi
    seneye 1 serisi
    ondan sonraki seneye 3 serisi

    yenileniyor.

    seneye 1 serisi yenilenmesinde, 3 serisinde sunacaklari dusuk hacimli turbolu motorlarin on denemelerini gorecegiz. bir nevi 1 kullanicilari kobay olacak yeni dusuk hacimli motorlar icin.

    bmw girmemeliydi dusuk hacim-turbo-supercharger isine. turbo dedigin surus zevki icin 2000 cc ve sonrasi motorlar icin olmali.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 16 Ağustos 2010; 23:15:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar
    bmw girmemeliydi dusuk hacim-turbo-supercharger isine. turbo dedigin surus zevki icin 2000 cc ve sonrasi motorlar icin olmali.


    Eline sağlık...

    master, teşekkür ederim detaylı bilgilendirmen için... Sağolasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımcı Aras -- 17 Ağustos 2010; 0:25:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    ben 3 kasanın 2011 de değişeceğini duymuştum.. 2012 de mi değişecek yani?


    bu sene 5 serisi
    seneye 1 serisi
    ondan sonraki seneye 3 serisi

    yenileniyor.

    seneye 1 serisi yenilenmesinde, 3 serisinde sunacaklari dusuk hacimli turbolu motorlarin on denemelerini gorecegiz. bir nevi 1 kullanicilari kobay olacak yeni dusuk hacimli motorlar icin.

    bmw girmemeliydi dusuk hacim-turbo-supercharger isine. turbo dedigin surus zevki icin 2000 cc ve sonrasi motorlar icin olmali.

    şöyle 135 - 140 hp civarı 1.6 lt 3.16d getirirlerse piyasayı kırar geçirirler bence..
    öyle bir araba var mı bilmiyorum ama 115 hp lik 116d olduğunu biliyorum.. TR ye 316i yerine 316d gelse epey satardı




  • bir sorum olacak
    bu biturbolu yani supercharger ve turbo olan ( misal 1.4 tsi ) motorlar benzinli mi olacak yoksa dizel mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    bir sorum olacak
    bu biturbolu yani supercharger ve turbo olan ( misal 1.4 tsi ) motorlar benzinli mi olacak yoksa dizel mi?

    benzinli olacak o motorlar 1.3 olacak diye biliyorum.
    bu arada 316d yurtdışında var ama motor yine 2000 cc, 320d çok daha mantıklı.
  • ARkadaşlar 3.20 d için 75000 TL gibi bir fiyat normal mi ne dersiniz? yaklaşık 40.000 Euro yada en düşük teklifi nereden alabiliriz? Bu konuda yardıma ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail
    TR ye 316i yerine 316d gelse epey satardı



    ayni motor 1.16d dede kullaniliyor.

    bmw nin tum dizelleri kasa kodu ne olursa olsun 2000 cc lik. 1.18d ve 3.18d dede ornegin 2000cc lik motor var.

    dizellerde model kodu dustukce sadece beygir gucu dusuyor, ve bilesenler de daha dusuk tork ve beygir icin ayarlaniyor. yakit tuketimi avantaji elde ediliyor. o nedenle yurt disinda bu motorlar cok avantajli.

    halbuki turkiye nin motor hacmine vergi sistemi nedeniyle 2000cc lik 1.16d ya da 3.16d nin ithal edilmesi cok mantikli degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 17 Ağustos 2010; 21:47:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    quote:

    Orijinalden alıntı: corail
    TR ye 316i yerine 316d gelse epey satardı



    ayni motor 1.16d dede kullaniliyor.

    bmw nin tum dizelleri kasa kodu ne olursa olsun 2000 cc lik. 1.18d ve 3.18d dede ornegin 2000cc lik motor var.

    dizellerde model kodu dustukce sadece beygir gucu dusuyor, ve bilesenler de daha dusuk tork ve beygir icin ayarlaniyor. yakit tuketimi avantaji elde ediliyor. o nedenle yurt disinda bu motorlar cok avantajli.

    halbuki turkiye nin motor hacmine vergi sistemi nedeniyle 2000cc lik 1.16d ya da 3.16d nin ithal edilmesi cok mantikli degil.

    opps ben 116d deki motor hacmi ile 320d deki motorum hacminin aynı olduğunu bilmiyordum
    öyle ise vergi ve ötv avantajı olmadığı için TR de dönüp bakan bile olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuSoniC


    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    bir sorum olacak
    bu biturbolu yani supercharger ve turbo olan ( misal 1.4 tsi ) motorlar benzinli mi olacak yoksa dizel mi?

    benzinli olacak o motorlar 1.3 olacak diye biliyorum.
    bu arada 316d yurtdışında var ama motor yine 2000 cc, 320d çok daha mantıklı.

    vergi avantajı ve fiyat avantajı dışında tüketim avantajı sağlayacağını düşünmüyorum 1.3 tsi ya da biturbo motorların..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.