Ramazan bayramından beri internette kopmalar yavaşlamalar başladı 2 aydır boşuna para ödüyorum.7 8 defa arıza kaydı oluşturdum hiç bir şey değişmiyor sorun bende mi diye bağlantılarımı yeniledim sabit hattı bağlamıyorum, başka bir modem ile denedim sorun aynı, merdiven dayayıp telefon kutuma baktım sorun gözükmüyor yapabileceğim bir şey var mı acaba türk telekom pişmanlıktır.
Dostum kabloları kontrol edin olmazsa ankastre ölçüm yapın hat zayıflaması yüksek kablo ellere bakın ek varsa
türk Telekom ilgilenmiyor resmen,kendim elektrikçi çağırsam bir çözüm yolunu bulabilirler mi işte olmasam gidip konuşmak isterdim elektrikçi ile
Sebastian54S
kullanıcısına yanıt
telefon kutusu kadar gelen hız normal ise ev hattı kablosu kötü ise değişim olması lazım.
Ankastreden yeni kablo çek
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme