Şimdi Ara

3 gündür internet yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar İstanbul Gaziosmanpaşa da oturmaktayım geleli 1.5 sene kadar oluyor Aradığımda da dalga geçer gibi dün çözülmesi gerekiyormuş şikayet kaydı oluşturalım diyip aa zaten varmış diyorlar bu 3. Böyle 2-3 lük kesilişi taahhütüm var cayma bedeli 1175tl isteniyor bunu sözleşme kurallarını kötüye kullanmaktan bedeli ödemeden iptal edemez miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak7179 -- 1 Eylül 2019; 14:37:8 >



  • Teknik arızalar genel değil lokalse, bu durumda sıklığına bağlı olarak tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Şu an için ise sikayet.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz. Arıza kayıtlarınızın sıklığını ekleyin dilekçenize. Buradan sonuç alamazsanız tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. Hat sizin üzerinize mi? Üzerinize değilse bu işlemleri sadece hat sahibi yapabiliyor.
  • Babamın üzerine peki oraya yazdığımda geri dönüş alabiliyor muyum
  • burak7179 B kullanıcısına yanıt
    Onun yazması gerekir kendi bilgileri ile.
  • Tamam o sorun değil de dönüş durumları nedir
  • burak7179 B kullanıcısına yanıt
    Yani neyi sorduğunuzu anlamıyorum açıkcası. Dönüş dediğiniz şey size cevap verilmesi ise evet cevap veriliyor her ikisinde de.
  • Bugün 4 oldu her aradığımda arıza kaydınıza cevap bekleyin diyip kapatıyorlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.