Şimdi Ara

3 HAFTALIK S9 PLUS IN DEĞİŞİM YERİNE TAMİRE ZORLANMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 Ekim 2018 tarihinde S9 Plus cep telefonunu satın aldık 3. Haftamızda ekranda AMOLED yanığı dediğimiz olay oluştu. Alt kısımda ki geri Home ve uygulamalar tuşu üst bildirim barı ekranda sabit kalıyordu. Beyaz ekranda hepsi alenen görünüyordu ve ekranın ortasında büyükçe bir kare vardı çok rahatsız ediciydi. Bunun için servise başvurduk. 1 ay içinde alınan üründe bir hata tespit edilirse bu ayıplı mala girer ve yeni bir ürünle değişim hakkınız olur.
    30 Ekim 2018 de Ankara Maltepe sistem elektronik Samsung servise cihazı teslim ettik. Cihazı aşırı temiz kullandık hiçbir hata yoktu sadece şarj girişinin üzerinde çok ufak bir çiziği bahane ettiler. (görsellerde var şarj soketine göre boyut kıyası yaparak ne kadar basit ufak bir şey olduğunu görebilirsiniz) Bu çiziğe ağır hasar darbe olarak nitelendirip telefonu garanti dışı bıraktılar ve bakın biz müşterinin yanındayız diyerek ücretsiz ekran değişimi önerip 3 gün düşünme süresi verdiler 3 günün sonunda ekran değişimi ister sekte ücret karşılığı olacağını söylediler.
    Bende şaka yapıyorlar zannettim Samsung a güvenip binlerce lira para verdik onlar bu sorunu çözer diye müşteri hizmetlerini aradım çözüm merkezi diye bir yerden Esra Hanım dedikleri kişiye devrettiler olayı. ilk konuşmada elimde hatayla ilgili ve aşağıdaki çizikle ilgili görseller var dedim bunları mail atabileceiğimi söyledim hanfendi buna gerek yok servis ne derse odur gibi bir kelime kullandı. Burdan anlayacağımız bizim lafımızın sözümüzün samsung tarafında hiç bir değeri yok elimizde kanıt görsel var diyorum bunu bile geçersiz görüyorlar. Neyse bu hanımefendi tam 6 Kasım 2018 e kadar beni oyaladı telefonlara çıkmadı dönüş yapmadı ve bu ayın 6 sında aynı şartları tekrar etti. Çözüm odaklı değil üslupsuz, aşağılayıcı, başında sağma odaklı davrandı şu an mecburen istemeye istemeye aldığım sıfır ürünün tamir görmesini kabul etmek zorunda kaldım. Samsung a güvenmekle hata ettim son 4 telefonum S6 Edge Plus, S7 Edge, s8 plus ve sonuncusu s9 Plus. Sonuç yeni olarak sıfır tercih edip aldığımız cihazı sökülüp takılmış tamir görmüş bir şekilde kullanmak zorunda kaldık. Bu konuyla ilgili Tüketici Hakem Heyeti'ne yarından itibaren başvuruyorum ve bir daha asla Samsung kullanmayacağım.

    3 HAFTALIK S9 PLUS IN DEĞİŞİM YERİNE TAMİRE ZORLANMASI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ens.aslan -- 7 Kasım 2018; 16:15:3 >







  • Hocam Samsung servisleri Türkiye'nin her yerinde rezil,tek yapılacak şey Tüketici Hakem Heyetine gitmek,geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.