Şimdi Ara

Samsung, kalite sorunları nedeniyle ertelediği Galaxy Buds 3 Pro satışına tekrar başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung, kalite sorunları nedeniyle ertelediği Galaxy Buds 3 Pro satışına tekrar başladı
    Geçtiğimiz ay Galaxy Buds 3 Pro'nun piyasaya sürülmesinden sonra bazı kullanıcılar kulaklıkta kalite kontrol sorunları olduğunu bildirdi. Bu tür sorunlarla ilgili çok sayıda bildirimden sonra Samsung, yeni kablosuz kulaklıklarının gönderimini durdurdu. Şimdi şirket, Galaxy Buds 3 satışlarına yeniden başlattı.



    Ayrıca Bkz.Samsung, Galaxy Buds 3 Pro için ilk güncellemeyi yayınladı



    Samsung, bazı kalite kontrol sorunları nedeniyle Galaxy Buds 3 Pro'nun gönderimini çıkışından hemen sonra durdurmak zorunda kaldı. O dönem, şirketin temsilcileri Samsung'un kalite kontrol sürecini iyileştirdiğini ve kulaklıkları yeniden kontrol etmeye başladığını iddia etti. Bu, siparişlerin geç ulaştırılmasına yol açtı.



    Reddit’deki bazı kullanıcılar, kulaklıklarını teslim aldıklarına dair fotoğraflar paylaşırken, bazıları Galaxy Buds 3 Pro için önceden belirlenmiş tahmini teslimat tarihinin değiştiğini söyledi. Bu nedenle, Galaxy Buds 3 Pro'yu ön sipariş verdiyseniz ve kulaklıkları henüz almadıysanız teslimat durumunu tekrar kontrol etmenizde fayda var.



    Galaxy Buds 3 Pro'da hangi sorunlar yaşandı?



    Kullanıcıların paylaştığı Galaxy Buds 3 Pro kalite sorunları arasında; kulaklık uçlarının kırılgan olması ve kolayca kırılması, kulaklık bağlantı noktalarının tam oturmaması, kulaklık başlıklarında mavi boya izlerinin olması, şarj kutusunun menteşelerinin gevşek olması ve kapağında çizikler oluşması ve kulaklıkların kutunun içine düzgün oturmaması yer alıyor.




    Kaynak:https://www.sammobile.com/news/galaxy-buds-3-pro-shipping-restarts/







  • Türkiye'dekiler de umarım tüketici bilinci zayıf diye sorunlu olanları yeni tarihli diye kakalamazlar ...

  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    Yurt dışında yeni gelen kulaklıklarda da silikonların kolayca yırtıldığına dair paylaşımlar var. Bizim için teslimat tarihi halen 30 Ağustos'a kadar ama başlangıç günü yok :) umarım Ağustos üretimi bir kulaklık gelir. Tutup da Temmuz üretimi bir şey gelirse beklediğimize yazık olur.

  • eyuunal E kullanıcısına yanıt

    Yedek sağlam kulaklıkları ayrıca versinler... Bence esas sorun kasasında ve kulaklıkların kendisinde : Oturmama boya atması filan.. Ciddi şeyler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasarım güzel ama benim kulakta şu silikonlar durmuyor Samsung, kalite sorunları nedeniyle ertelediği Galaxy Buds 3 Pro satışına tekrar başladı 

  • Yakında tekrar çağırırlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • "O dönem, şirketin temsilcileri Samsung'un kalite kontrol sürecini iyileştirdiğini ve kulaklıkları yeniden kontrol etmeye başladığını iddia etti."


    Meali;

    Kalite kontrol sürecini iyileştirmek: Öyle rastgele 3-5 kutuyu açtık, baktık, tekrar kutuladık.

    Kulaklıkları yeniden kontrol etmeye başlamak: Aramızda kulaklığı ilk defa görenler bile oldu.


    Sonuçta kalite kontrol bandı son kullanıcılar ne de olsa.Samsung, kalite sorunları nedeniyle ertelediği Galaxy Buds 3 Pro satışına tekrar başladı 

  • ..kerler kaliteyi sal piyasaya mı dediler.

  • Her şeyi Samsung olan bir kullanıcı olarak;


    ŞİMDİLİK UZAK DURUN


    diyorum.


    Burası Türkiye, kampanya mampanya ayağına ayıplı mal kaktırırlar.


    En az 6 ay Buds 3 Pro'dan uzak durun.

  • Bugün itibariyle Türkiye'de de sevkiyat başladı ama benim ki kargoya verilmedi :&

  • Bugün dün gelen avrupa trden buds 3 pro aldım gayet güzeller

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün mesaj geldi kargoya verilmiş cihaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 27 Temmuz tarihinde Samsung sitesinden Buds Pro 3 siparişi vermiştim fakat halen gönderim tarihi 30 Ağustos görünüyor. Oysaki siteden yeni sipariş oluştururken aynı gün teslim seçeneği bile çıkıyor. Önceliğin ön sipariş oluşturanlara verilmesi gerekmiyor muydu? Tuhaf...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edit; Yeni siparişler aynı gün kargolanırken (kayıt açıp durumu bildirmeme rağmen) ön sipariş ürünüm halen kargoya verilmedi. Ön siparişi bekleyen varmı?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.