Arkadaşlar samsung R560 laptopumu yaklaşık 2 yıl 2 ay önce aldım,garanti süresi 3 yıldır makinenin ve 3.kez ekran kartı ısınması (ama aşırı ısınma,yeri geliyo oyunlarda 110 dereceyi gördüğü oluyo) ile bitürlü gideremedikleri touchpad arızasından yine göndericem.daha önce gönderdiğimde bana verilen 2 servis formunu hala saklıyorum,3.kez aynı sorunlarla yolladığımda ;
1-Samsung servisi bana bunu tekrar hallettik diye gönderirse ben hayır cihazın değişimi veya para iadesi istiyorum dediğimde nasıl cevap alırım ? 2-Samsung'un böle sorunlarla karşılaştığında tavrı nedir ? 3-Ben elimdeki 3 servis formuyla tüketici mahkemesine başvurduğumda para iadesi veya cihazın değiştirilmesi konusunda kesin sonuç alır mıyım ?
nerede, hangi servise verdin?
Bakırköy'deki samsung servise götürdüm 2 kez,yine oraya götürcem yakın cunku
Yaparlarsa alma bence cihazı direk para iadesi iste.Tabi mutlaka biraz uğraştırır ama bilgili olup üstelersen paranı alırsın.Bekleyeceğin süre senin şansına kalmış 3gün ile 30 gün arası değişir