Şimdi Ara

30 Haziran 2019 Kamil Koç Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Kamil Koç ile yaşadığım korkunç tecrübeyi sizle de paylaşmak istiyorum. Konuyu öne çıkarırsanız çok sevinirim. Böyle çirkin olaylar karşısında ancak birlikte olarak sesimizi duyurabiliriz. Konunun takibini ekşi sözlük üzerinden de yapabilirsiniz:

    Eksisozluk linki

    30 haziran 2019 tarihinde 10:00 hareket saatli afyon-ankara seferinde 31 numaralı koltukta yolculuk ettim. bagaj kısmına teslim ettiğim valizimi geri alırken üzerine boydan boya yapışkan bir sıvı aktığını gördüm. valiz içindeki eşyalar kısmi zarar görmüş ve valiz kullanılmaz hale gelmişti. konuyla ilgili ankara terminalinde kamil koç bürosuyla görüştüm ve kendileri kk-551460-h5h6 numaralı bir tutanak oluşturdu. büro yetkilileri, bir dilekçe yazmamı ve bu dilekçeyi verdikleri whatsapp destek hattıyla paylaşmamı söyledi.

    yolculuk boyunca kamil koç sorumluluğunda olan valizime verilen zararın tarafıma tazmin edilmesi için firma yetkilileri tarafından verilmiş telefon numarasına whatsapp üzerinden dilekçemi 02.07.2019 tarihinde ilettim.
    tarafıma bir geri dönüşte bulunulmayınca, 03.07.2019 tarihinde yine whatsapp destek hattına benimle paylaşılmış olan tutanak numarasını ilettim. ertesi gün tekrar bilgi alamadığımda kamil koç müşteri hizmetlerini aradım.

    müşteri hizmetleri talebimin değerlendirilmek üzere gündeme alındığını söyledi. ılerleyen günlerde müşteri temsilcilerini defalarca arayarak süreci sorup, önümüzdeki günlerde yapacağım seyahat için valiz ihtiyacımın olduğunu bildirdim. son aramamda süreçle ilgili 13 gündür bir gelişme paylaşmadıkları için kendilerini tüketici hakem heyetine şikayet edeceğimi söylediğimde, yetkili bir yönetici ile görüştürüldüm.

    yönetici, valizimde oluşan hasarın firmanın sorumluluğu kapsamında olmadığını, aynı seferdeki başka bir yolcunun kurallara uymayarak sıvı taşımasından kaynaklandığını ve istersem süreci diğer yolcuyla devam ettirmem için o kişinin bilgilerini benimle paylaşabileceğini söyledi. kendisine, valizimin firma güvencesinde olduğunu, diğer yolcunun kural ihlaliyle ilgili yaptırımları firmanın takip etmesi gerektiğini bildirdim. valizimin bedelinin geri ödenmesi talebimi yinelendim. ancak yetkili bunun mümkün olmadığını söylediğinde kendilerinin bu ödemeyi yapmayacaklarına ve kendi sistemlerinde kayıtlı tutanağı benimle paylaşmayacaklarını belirttiler. bu yanıtın yetkili tutumuyla ilgili olabileceğini düşünüp tutanak talebi için tekrar çağrı merkezi aradım. kendileri de kamil koç tarafından valizdeki hasarla ilgili hazırlanan tutanağın ve tarafıma ödeme yapılmayacağına dair yazılı bir belgenin verilmeyeceğini söylediler.

    bu görüşmelerden sonra süreçle ilgili ulaştırma bakanlığı ve tüketici hakem heyeti aracılığıyla yolcu haklarımı arayacağım. bu süreç bir kenarda ilerlerken istedim ki; diğer kişiler ve olası yolcular kamil koç’un özensiz müşteri ilişkileri, kişisel bilgilerin korunması konusundaki hukuka aykırı tutumları ve verdikleri fiziksel zararlarla ilgili bilgi sahibi olsun.



    30 Haziran 2019 Kamil Koç Rezaleti30 Haziran 2019 Kamil Koç Rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gin! -- 21 Temmuz 2019; 21:28:57 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    21.03.2020 Türknet rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.