Aracımı 80.000 kilometrede iken gerekli bakımlarının yapılması için yetkili servise getirdim. Servis bana Triger setinin değişmesini söyledi ve kabul ettim. Aracın triger seti, rot kolu, ön arka balata takımı, yağ servisi, alternatör kayışı ve arka far (giderken bi araç çarpmıştı )toplamda işçilik dahil 1.500 tl fatura ödedim. fatura şuan yanımda değil fakat detaylı bilgiyi bulunca veririm. her neyse arac dün gece sürerken gürültü yaptı ve stop etti. pejo yol yardım geldi ve bakan usta şunları söyledi " ARACIN KRANK KASNAĞI KOPMUŞ KOPUNCA TRİGER SETİNİ YEMİŞ SENTE ATLAMIŞ " yahu dedim ben bu arabanın triger setini 80.000 kilometrede iken 1.5 ay önce değiştim araç şuan 83.000 kilometrede trigeri değişen usta kırank kasnağının bozuk olduğu görmemiş mi valla görmesi lazım bi anlık olaacak sorun değil bu siz yaptırdığınız yere söyleyin dedi gitti ve çekici geldi araç çekildi.
1) Yetkili servisi hatası kesinikle dimi ?
2) Toplam maliyeti ne kadar olur parça + işçilik ?
3) Bunlar sorunu bana yamamaya çalışırlar kesin ne tavsiye edersiniz ?
4) Kırank kasnağından kaynaklı sorun ise bu sorun ne zamandır vardır araçta ?
resmin büyük halini daha iyi görebilimeniz için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz
bu arada araçtan 10 gün kadar önce ön takımdan eski kapıları gacırdaması gibi bi ses geliyordu onla alakalı olabilir mi bu sorunun olacağını belirten ? ayrıca aracı servisden çıkardıktan 15-20 gün kadar sonra lastikçiye uğradığımda kaputu açtıpında kırank kasnağının yalpalı döndüğünü ve göstermem gerektiği için beni uyarmıştı bende servisden yeni çıktı triger seti değişti değişen usta görmemiş miki dedim oda ban valla görmesi imkansız bunu görünce bunu değişmeden trigeri takmamalıydı dedi.
araç pejo 307 2004 model 1.6 benzinli otomatik. CAN OTOMOTİVİSTANBUL DUDULLU Servisinden çıktı.
krank kasnağında herhangi bir sorun görünmüyor
Yetkili ise kesinlikle değiştirirsin ama normal serviste bilemiyorum
kırank kasnağının içi dağılmıl dağılınca tiriger kayış kapağını eritmiş eritince parçalar tiriger kayışının arasına girmiş girince senteden atlamış atlayınca motor subaplarını eğmiş. 2.500 tl hasar var
quote:
Orijinalden alıntı: Mortal_Abas
kırank kasnağının içi dağılmıl dağılınca tiriger kayış kapağını eritmiş eritince parçalar tiriger kayışının arasına girmiş girince senteden atlamış atlayınca motor subaplarını eğmiş. 2.500 tl hasar var
yine bir yetkili servis faciası
quote:
Orijinalden alıntı: Mortal_Abas
kırank kasnağının içi dağılmıl dağılınca tiriger kayış kapağını eritmiş eritince parçalar tiriger kayışının arasına girmiş girince senteden atlamış atlayınca motor subaplarını eğmiş. 2.500 tl hasar var
B<enim araçta krank kasnağı parçalanmıştı ancak parçalanmadan epey bir belli ettiydi, sabah çalıştırınca gıyyy gıyy diye ses yapıyordu sonra geçiyordu ancak araç çalışınca ses kesiliyordu. DAha sonra köyde kptu kasnak ve ben 20 km yolu o şekilde gitmiştim. Sizin iç taraf kopmuş sanırım. Servis mi yaptırıyor siz mi yaptıracaksınız acaba?