< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
350.000 TL'ye Kadar Performanslı Araç Önerisi (3. sayfa)
-
-
Hocam elinize sağlık iki aracı da kullanmış otomobil kültürü olan ve sürüş teknikleri konusunda tecrübeli birinin kıyaslaması çok değerli. Peki iki araç arasındaki ses yalıtımı farkı nasıl? Sedan için bir tık daha sessiz deniyor siz nasıl hissettiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopHocam elinize sağlık iki aracı da kullanmış otomobil kültürü olan ve sürüş teknikleri konusunda tecrübeli birinin kıyaslaması çok değerli. Peki iki araç arasındaki ses yalıtımı farkı nasıl? Sedan için bir tık daha sessiz deniyor siz nasıl hissettiniz?
Sedan belki bir tık daha sessiz; bunun iki sebebi var reis.
Birincisi HB kasadaki lastik tabanının daha geniş olması. 235 HB, 215 sedan. Geniş taban her zaman bir tık fazla sestir.
İkinci sebep de HB kasa malum bagaj camla birlikte açıldığı ve bagaj kısmı aracın içinde erişilebilir olduğu için arka davlumbazlar aracın içerisinde haliyle :D Sedanda bu elbette bagaj kısmında kalıyor ve araç içiyle iletişimi yok. Konu tamamen bu iki sebepten ibaret.
Yine söylüyorum, çok hassas kulak olması lazım bunu da net ayırt edebilmek için ama elbette var.
-
Açıkçası ben performanslı görecelidir ama 318i M-Plus alırdım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: PassengerSedan belki bir tık daha sessiz; bunun iki sebebi var reis.
Birincisi HB kasadaki lastik tabanının daha geniş olması. 235 HB, 215 sedan. Geniş taban her zaman bir tık fazla sestir.
İkinci sebep de HB kasa malum bagaj camla birlikte açıldığı ve bagaj kısmı aracın içinde erişilebilir olduğu için arka davlumbazlar aracın içerisinde haliyle :D Sedanda bu elbette bagaj kısmında kalıyor ve araç içiyle iletişimi yok. Konu tamamen bu iki sebepten ibaret.
Yine söylüyorum, çok hassas kulak olması lazım bunu da net ayırt edebilmek için ama elbette var.
Alıntıları GösterÇok böyle gözüme batmayan şeyler hocam onlar önemli olan aslında performans ve cvt çünkü her kafadan farklı bir ses çıkıyor hiç civic kullanmamış adamda CVT şöyle böyle diyor vs. Ancak baktıgımda çok aşırı baltaladıgını görmedım birde sprint booster felan takıyorlar daha canlı oluyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: hyper29Çok böyle gözüme batmayan şeyler hocam onlar önemli olan aslında performans ve cvt çünkü her kafadan farklı bir ses çıkıyor hiç civic kullanmamış adamda CVT şöyle böyle diyor vs. Ancak baktıgımda çok aşırı baltaladıgını görmedım birde sprint booster felan takıyorlar daha canlı oluyor
Alıntıları GösterBMW 3.20 ile Draglarımız var hocam bizim, 0-200 hızlanması 32-33 sn olan bir araca hantal denmez. 1.5 TSI 150 PS de bu değer 40 sn.
-
Hocam 1.5 turbo Civic, G20 kasa 3.20i ile kedinin fare ile oynadığı gibi oynuyor.
Civic'in içinden yapılan çekimde 3 defa kornaya bastıktan sonra bir süre motor sesi yükselmiyor, 3.20i çıktıktan sonra gaza yükleniyor yani avans verip öyle geçiyor.
3.20i'nin içinden yapılan çekimde ise 1.5 turbo Civic ok gibi fırlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop
Hocam 1.5 turbo Civic, G20 kasa 3.20i ile kedinin fare ile oynadığı gibi oynuyor.
Civic'in içinden yapılan çekimde 3 defa kornaya bastıktan sonra bir süre motor sesi yükselmiyor, 3.20i çıktıktan sonra gaza yükleniyor yani avans verip öyle geçiyor.
3.20i'nin içinden yapılan çekimde ise 1.5 turbo Civic ok gibi fırlıyor.
Aynen kardeşim. CVT kullanan DSG gibi vites atmayı görmediği zaman hantal ve törpüleme lafını kafasına kazıyor ve bu önyargıyı yıkmak ki 2017 yılından beri (RS 2017 Mart'ta çıktı) bunu kıramadık. Atomu parçalamaktan zor demiş ya herifçi, işte öyle bir şey.
-
sıfır olmasa rcz r derdim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X