Şimdi Ara

350.000 TL'ye Kadar Performanslı Araç Önerisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
2.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Biraz üzerine çıkınca alınabilecek bir araç var mı hocam?

  • [__Zahid__] kullanıcısına yanıt
    Şey peugeot 508 bakın isterseniz şekli şemali bana göre güzel beğenir misiniz? Bilemiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hyper29 H kullanıcısına yanıt
    2 sene önce olsaydı talisman derdim kendim kullanıyorum ama saçma olarak fiyatı çok arttı düşünürseniz corolla full paket bakın isterseniz güzel araç hem de full bakın isterseniz peugeot 508 fiyatını bilmiyorum ama aşmayacağını düşünüyorum,megane sedan,wv gruplarından fiyatları çok bilmiyorum hani öneride de bulunamıyorum,toyota chr var, honda civic bir bakın isterseniz ama aralarında corolla fiyat performans olarak düşünülebilir full donanım 3..k olması kazım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Civice 350 vermez 159 s60 2.0 a4 2.0 tdi gibi araçları kovalardım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lordofdragons12 L kullanıcısına yanıt

    Hocam bu gtline lar felan mükemmel duruyorda onlarında fiyatı malum

  • hyper29 H kullanıcısına yanıt
    Hiç kulkanmadım ama skoda superb bak birde t-roc fiyatını bilmiyorum ama bana kalırsa 508 bak kokpit efso

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordofdragons12

    2 sene önce olsaydı talisman derdim kendim kullanıyorum ama saçma olarak fiyatı çok arttı düşünürseniz corolla full paket bakın isterseniz güzel araç hem de full bakın isterseniz peugeot 508 fiyatını bilmiyorum ama aşmayacağını düşünüyorum,megane sedan,wv gruplarından fiyatları çok bilmiyorum hani öneride de bulunamıyorum,toyota chr var, honda civic bir bakın isterseniz ama aralarında corolla fiyat performans olarak düşünülebilir full donanım 3..k olması kazım

    Hocam corolla güzel bir araç ancak isteklerimi tatmin edeceğini düşünmediğim için hiç listeye almadım. Aslında orada o tarz bir araba alınacak olsa yeni octavia var da.

  • hyper29 H kullanıcısına yanıt
    Yani zevkler ve renkler tartışılmaz bence corolla iyi seçenek suv tarzıda t-roc olabilir ama 508 bak sen yinede :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Civic Hb 1.5 Turbo veya bulunabilir durumda ise 1.5 Leon FR tavsiye ederim.

    Kendim Civic 1.5 kullanıyorum. CVT gözünüzü korkutmasın spor modda sanal oranlar ile vites keyfini veriyor ve yine aynı modda aracı kullanmak çok zevkli hale geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirrüs kullanıcısına yanıt
    Birde baya sessiz sedan kasasına binmiştim ses duyulmuyor gibiydi hb ile sedan arasında bir fark var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 0.9 Dacia Sandero  

    +Yüksek performans

    +Şık Tasarım

    +Üstün Güvenlik

    +Olağanüstü Ses Yalıtımı

    +Muazzam Yol Tutuşu


    Veya

    1.0 Polo

    Dacia Sandero'nun özelliklerine ek olarak;

    +Yakıt Üretimi

    +Sorunsuz Şanzıman

    +F Segmenti Araç sahiplerini kıskandıran kalite



    Şaka bir yana Peugeot 508 veya Mazda 6 alıp geçerdim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 22 Mayıs 2021; 14:1:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • lordofdragons12 L kullanıcısına yanıt

    HB’ler İngiltere üretimi. Sedana kıyasla malzemelerin birleşimi olsun, kaliteleri olsun cüzi bir fark var. Sınıf standartlarını karşılar nitelikte. Bir Golf değil ama bir Astra ve Focus’tan da kötü değil hatta yer yer Civic’i başarılı gördüğüm noktalarda var.

    Kötü olarak nitelendireceğim yer kesinlikle kumaş koltuklar. Sport+ donanıma yakışmayacak sıradan koltukları var. Özellikle arka orta koltuk ve şaft tüneli kesişimi felaket. Yumuşaklık olarak eh fena değil ama dediğim gibi kalite olarak iyi gözükmüyor. Tabi opsiyon olarak Prestij paketli araç bulursanız deri koltukla geliyor ki Sedanlar Exe+ donanımda deri ile geliyor.

    Yalıtımda da HB belki cüzi bir seviye de daha iyidir. Motor sesi yok denecek kadar az, rüzgar sesi sınıf standartlarında 120’den sonra hafiften başlıyor ama rahatsız edecek boyutta değil yol ve lastik gürültüsü biraz var. Özellikle bagaj bölümüne ilerleyen süreçte yalıtım düşünebilirim. Genel olarak ses disiplininde sedandan biraz ayrılıyor. En azından Eco olandan iyi diyebilirim.

    Donanım olarak Sedan’da Honda Sensing yani adaptif, şerit takip vs ve deri koltuklar stardart geliyor. HB’te Güvenlik ve Prestij paket almasınız ki bulacağınızı pek sanmıyorum. (0km olarak) HB’de cam tavan, sertleştirilebilir süspansiyonlar, 11 hoparlör, elektrikli ön koltuklar standart gelirken sedanda bunları hiçbir şekilde alamıyorsunuz.

    Son olarak yakıt tüketimi şehir içi 8-9, şehir dışı yasal hız limitlerinde 100-120 düz bir arazi de 5-5.5, yokuşlu arazilerde 100 km dolaylarında 6-6.5, düz ve yokuş karışık 5.2, 170-210 gibi limit dolaylarında denemelik hızlarda yaklaşık 20 km yaklaşık sürdüm 12 litre tüketim verileri elde ettim. 1600 km genel ortalamam her şey dahil 6.5 gösteriyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 22 Mayıs 2021; 14:8:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Passenger hocam 1.5 turbo Civic'in hem sedan hem hb kasasını kullandı. Yalıtım, yol tutuş, sürüş zevki, malzeme kalitesi vs. aradaki farkları ondan öğrenebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250 260 bine Opc line 1.6 200 hp astra var. Kesinlikle tercih ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Passenger hocam 1.5 turbo Civic'in hem sedan hem hb kasasını kullandı. Yalıtım, yol tutuş, sürüş zevki, malzeme kalitesi vs. aradaki farkları ondan öğrenebiliriz.

    RS & FK7 Sport Kıyaslaması 


    • DONANIM:

    RS Donanımın fazlalıkları sunroof, anahtarsız giriş / çalıştırma ve deri koltuk.

    Sport donanımın artıları Elektrikli bel destek ayarı ve ekstra + 2 Tweeter hoparlör.

    YORUM: Eski aracımda sunroof perdesi %80-90 oranında kapalı olurdu. Yazın hiç açmazdım; bazen akşam üstleri açar, azıcık araca hava katsın isterdim. Şahsi adıma aşırı aradığım bir donanım olmadı. Anahtarsız giriş büyük kolaylıktı tabi ki. Ona alışacağız artık. Tek "evet, kaybettim." dediğim donanım kendisidir. Deri koltuk, görünüm olarak elit bir his verse de yazın sıcağı yoğun şekilde çekiyor ve kumaş koltuğa göre bir tık sert kalıyor. Kapı içleri ve kolçak dayamayı zamanla deriye çevirme projem var, onları yapacağım.

    FK7 Sport donanımdaki elektrikli bel destek ayarı gerçekten ne menem bir şeymiş. Dün 700 km yol geldim, beli inanılmaz destekliyor. Ortopedik direkt. Çok mühim bir donanım. Müzik kalitesi olarak +2 tweeter, vokal ve tiz seslerin biraz daha hissedilir olmasını sağlıyor. Keyif verici.


    • BAGAJ:

    RS'te 519 litre, Sport'ta 420 litre hacim var. Hacim anlamında sedanın fazlalığı elbet yadsınamaz bir gerçek. Sport ise kullanış, bagaj yükleme ağzı bakımından önde. Bagajın en ilerisindeki eşyalarınıza erişim bile çok rahat. Sınıfının yine en geniş, kullanışlı bagalarından birine sahip.


    • DIŞ GÖRÜNÜM:

    Çok görece bir kavram. Zaten önler genel hatları ile aynı. FK7'de ön tampon daha spor ve sivri hatlara sahip, far yıkama farklı bir görünüm katıyor. Arka kısımlar ise dediğim gibi görece olarak Sport'ta biraz daha spor duruyor.


    • KLİMA:

    Buna ayrıca bir başlık altında değinmek istememin sebebi arkadaşlar RS'te benim klima zor soğutuyor ve performansı bir tık düşüyordu 2 saat gibi süreden sonra. Sanıyorum bazı seride bu şekilde kronik bir durum var. FK7'de ise en düşük ayarlarda bile buz gibi aracın içerisi. Fk7 denemeden RS'teki durum bana normal geliyordu. Anladım ki değilmiş.


    • TRİM SESLERİ:

    İki arabayı da ikinci el ve aynı km.lerde aldım. RS aracımı 1 yaşında 32 bin kmde almıştım. Sport ise 2 yaşında 28 bin km.de. İkisi de şehir merkezlerinde kullanılmış ve benim de şehir merkezinde kullandığım / kullanacağım araçlar. RS'i ilk aldığımda ön göğüs ve B sütünunun oradan ses gelmişti. B sütunundakini kesmiştik ama göğüs kısmındaki hep kalmıştı. Stabilize yolda belli oluyordu tabi, kaymak denilen asfaltta bir şey yok.

    Sport ise şu anda neredeyse sessiz veya çok yoğun dinleneceği zaman ancak duyulacak bu segmentte normal hatta gayet iyi denilecek bir yapıya sahip. Zamanla çoğalırsa belirtirim zaten. Memnun kaldım bu anlamda.


    • SÜRÜŞ KALİTESİ ve YOL TUTUŞ:

    Aracı ilk aldığımda Çorlu'dan Balıkesir Gönen'e bir yolculuk yaptım 450 km civarında. Dün de Gönen'den Kırşehir'e 700 km geldim. Bu anlamda yorum yapabilecek deneyimim oldu yani.

    Her ikisinde de önlerde McPherson tipi, arkalarda da çok noktadan bağlantılı tam bağımsız süspansiyonlar yer almakta. Bu konuda ikisinin de sürüş kalitesi on numara.

    Ayrıldıkları nokta ise sedan daha çok aileler düşünülerek süspansiyonu ayarlanmış bir araç. Sport ise biraz daha sürüş severlere hitap etmekte. Şehir içinde çukur, kasis vs geçerken ön süspansiyon hisleri tamamiyle aynıyken arka süspansiyonlar Sport'ta daha katı. Konforlu geçiyorsunuz ama bir tık ben buradayım diyor size.

    Virajlara girdiğiniz zaman RS'te gövde salınımı daha fazla bu net işte. Hani ben özellikle oturduğum koltuğun verdiği histen bile aracın limitlerini veya tutuşunu sezerim, Sport bu anlamda daha katı. Çelik gibi oturuyor yola. Gövde salınımı az, yol tutuşu oldukça üstte. Elbette önden çeker bir araç fazla zorlarsanız veya limit üstü şekilde viraja girerseniz önden açma yapıyor /yapar ama çok daha direkt, rijit bir şasi ve hissiyatı fazla bir sürüş sağlıyor. En önemli farkı olarak bunu gördüm dostlar. Direktlik çok önemli araç çok direkt ve tepkili. Youtube'da faaliyet gösteren km77 adlı kanalın geyik testini izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Sınıfında neredeyse en iyi şekilde geçen makinelerden, tepkisel. Aerodinami anlamında Sport'u daha çok beğendim.


    • SONUÇ:

    Hangisini alırsanız alın kesinlikle memnun kalacaksınız. Vtec Turbo'nun sürüşü çok keyifli. Şanzımanı tanıdığınız ve anladığınız zaman ise size bir tam otomatiği veya çift kavramayı aratmaz. Elbet manuel olsa tadınmaz yenmez ama zaman otomatiğe itiyor bizleri.





  • Çok Peugeot muhabbeti geçmiş ama ben Peugeot önermiyorum, şirket aracı var 2017 model 45 bin km de 3008 modeli sıfır km alındı ve her bakımı herşeyi yetkili serviste yapılıyor, kaputu açınca alt kısmında bazı yerlerde küçük pas izleri gördüm bugün, ayrıca ön camın bitip tavanın başladığı yerde de ufak ufak boya döküntüleri olmuş, donanım ve elektronik olarak cezbetse de kalite olarak asla beklenen seviyede bi araba değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferk_tr -- 22 Mayıs 2021; 18:27:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1.6 puretech 508 alınır. 180 HP ve D segmenti bir araç. Yol tutuşu ve donanımı da iyi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferk_tr

    Çok Peugeot muhabbeti geçmiş ama ben Peugeot önermiyorum, şirket aracı var 2017 model 45 bin km de 3008 modeli sıfır km alındı ve her bakımı herşeyi yetkili serviste yapılıyor, kaputu açınca alt kısmında bazı yerlerde küçük pas izleri gördüm bugün, ayrıca ön camın bitip tavanın başladığı yerde de ufak ufak boya döküntüleri olmuş, donanım ve elektronik olarak cezbetse de kalite olarak asla beklenen seviyede bi araba değil

    bunu söylediğiniz iyi oldu yarın satıyorum pejo aracımı


    yalnız sorun şu ki


    8 ileri tam otomatik tork konvertörlü 2019 model bir araç bulmam lazım


    137 bine almıştım 2019 yılında


    vardır sizde tüyo


    konuya hakimsiniz sanırım


    önerilere açığım..

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.