Şimdi Ara

3500 V6 24 Valve Motora Yeni LPG sistemi önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkaşlar eski BRC marka LPG sistemiyle uğraşmaktan ve çıkardığı sorunlardan gına geldiği için aracıma yeni bir sistem taktırmak istiyorum bahsettiğim tip motorlarda hangi marka daha başarılıdır, sorunsuzdur özellikle üzerindeki sistemin çıkardığı sorunlarla uğraşmak yıldırdığı için sorunsuzca kullanabileceğim bir sistem olsun istiyorum bu konuda Prins'in başarılı olduğunu biliyorum ancak Prins dışında önerebileciğiniz markalar var mıdır, nerede taktırmalıyım ve önerdiğiniz sistemlerin maliyetini de yazarsanız çok sevinirim :)
    Teşekkürler.



  • aracınız nedir acaba ?...
  • Mitsubishi Pajero
  • Size önerdiğim yere de danıştınız mı? Onlar da mı "çözümü ümitsiz bir sorun" olarak değerlendirdiler?

    DODGE, CHRYSLER ve JEEP (Grand Cherokee) gibi araçların yüksek hacimli, yüksek güç üreten turbo motorları olduğunu bilmeyen yoktur heralde.
    Hollanda DODGE, CHRYSELER ve JEEP (Grand Cherokee)'nin 1990'dan beri araçlarında LPG sistemi olarak PRINS'i tercih ettikleri ve
    2002-2004 arasında 350 aracına PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için BURAYA TIKLAYINIZ !

     3500 V6 24 Valve Motora Yeni LPG sistemi önerisi



    Bu da TOYOTA'nın araçlarında LPG sistemi olarak PRINS-VSI'i tercih ettiğini ve
    Polonya'da yüzlerce değişik TOYOTA modeline,
    AYRICA amiral gemisi olan TOYOTA Land Cruiser'ın düzinelercesine PRINS-VSI takıldığını bildiren referans mektubu:
    Okumak için BURAYA TIKLAYINIZ !

     3500 V6 24 Valve Motora Yeni LPG sistemi önerisi


    NOT: Kendi halinde bir PRINS-VSI kullanıcısı olarak, sadece paylaşmak ve dikkatinize sunmak istedim




  • Mrb

    4.6 v8 e gaz taktirsak Cekiste cok düşüş olurmu
  • Motor hacmi, silindir sayısı ve gücüne göre en uygun kit takıldıktan sonra hiç güç kaybı yaşanmaz.
    ÖZELLİKLE 6-8 silindirli (V8 gibi), yüksek hacimli (>3.000cc) ve yüksek güç üreten motorlara PRINS-VSI öneririm
    En basit nedeni, enjektörlerinin, aç-kapa yapan valv DEĞİL gerçek püskürten enjektör ve dünyanın önde gelen enjektör markalarından Japon Keihin marka olmasıdır. DiğerLPG kiti bileşenlerinin ve ECU yazılımının kalitesinden bahsetmeme zaten gerek yok.
    Prins-VSI, en iyilerin tercihi...
  • Braveheart Antakya'daki servisi aramadım çünkü Eskişehir'deyim ve telefondan çözülebilecek gibi bir sorun değil araçtaki sorun. Önerileriniz için teşekkürler ancak fiyat olarak da bilginiz varsa paylaşabilir misiniz?
  • Forever Phantom, elbette telefonla çözülebilecek bir sorun değil ama BELKİ sizi yakınlarda işinin ehli bir BRC servisine yönlendirirlerdi.
    Aynı konuyu yardımsever BRC yetkilisi forumdan Faruk Sevgili'ye de bir danışın BENCE. BELKİ sadece ECU'nun değişimiyle sorun halledilebilir.
    Sizinki gibi 3500cc V8 motora uygun Prins-VSI kitinin fiyatını bilmiyorum AMA 1600cc 4 silindir ve 110BG'ne kadar olan motorlar için 2.300TL civarında olduğu düşünülürse, +4 tane daha fazla enjektör, uygun daha büyük regülatör vb düşününce en az 2.750 - 3.000 TL olabilir...
    Bu kadar masrafa girmektense, mevcut sorunu çözmek için uğraşmak daha ekonomik olabilir.
    EN ÖNEMLİSİ; nokta atışla bunu 1 seferde halledebilecek en iyi servisi bulmak.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.