Şimdi Ara

3g KASA AÇIKLIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17-10 2010 Tarihinde 3g cihazımı servise verdim kasa açıklığı ve ekran altı tozlanma sebebi ile servisten arka kasanın değişimi için 418 tl para istediler yada 570 tl verin yeni cihaz verelim diyorlar sizce ne yapmalıyım.



  • Siz elinizdeki cihazı o haliyle satıp üzerine 400-500 tl koyduğunuz zaman sıfır 3GS bile alabilirsiniz tahminimce..

    Hele arka kapak için 418 tl istemeleri komedi :)
  • Anladığım kadarı ile servise gelenlere çok yüksek fiyat çekip yeni cihaz satma politikası uyguluyorlar ama cihazı genpaya kendim teslim etmediğim için aradaki bayi konuştu benim yanımda fiyatı duyunca gönül rahatlığı ile agzımı doldurup bi iki laf edemedim bide kendim arayacağım.
  • Su servisler gercekten cok serefsiz: Zamaninda bir yakinimin blackberrysinin ekran degisimi icin 700-800 tl para istemislerdi.
  • Üstelik cihazda arasıra pixel ölmeleride oluyor 6 tane kadar bundanda hiç bahsetmiyorlar ve cihaz hala garantide para koparacakları mevzuyu gündeme getirdiler sadece. ettikleri kara bak bu cihazı ortalama trcell karı hariç o zamanın şartlarında 1500 tl ye sattılar bana şimdi bide kapak değişimi diye 418 tl geçirecekler yada yeni cihaz verip 570 tl nasıl olsa bu cihaz ozamanda bu zamanda ABD de 100 $ dı 100$ da masraf et olsun maliyet 2oo dolar ettimi sana 300 tl aynı cihazdan şimdi bile 270 tl kar et ohhh ne güzelll ALAMANYA.
  • daha amerikada iphoneların 100 dolar oldugunu sanan insanlar var
  • Kasaniz degistirilip dokunmatik ekran cikarilip temizlenir ve o fiyatin 3 veya 4 te birine bu isi halledebilirsiniz
  • Biraz önce genpa yı aradım ve mademki 570 tl verip sıfır cihaz teklif ediyorsunuz ozaman farkını vereyim iphone 4 verin dedim kabul etmedi haspalarım
    eğer fark vererek bana sıfır bir 3g veriyorsan neden daha fazla fark verip 4 vermiyorsunuz dedim şirket politikası dediler mantığını sordum yine şirket politikası dediler 2 gün önce kabul etmiştim sıfır cihazı fakat şimdi hiçbir işlem yapılmadan cihazımın geri gelmesi talebinde bulundum.
  • Cihazı genpadan hiç bir işlem yapılmadan geri getirttim ve yolladığım bayiden aldım ilk karşılaştığım süpriz ekranda çizikler olmasıydı resmen cihazımdan soğudum esas süprizle hattımı taktığımda karşılaştım aramalar sırasında karşı tarafın sesi gelmiyordu servisteki elemanlar içini açmış muhtemelen ya ses gelen hoporlörü bozmuşlar yada bir soketi varsa takmamışlar tamire giden cihaz eskisinden daha kötü bir durumda geri geldi bende hemen servise geri yolladım. Bundan sonra ne yapmalıyım yardımlarınızı bekliyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.