Şimdi Ara

4.2 ptr notları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.
    edit:
    yazmadan geçmicem,hot mekaniğine sabip bir classa gidip direct heal mastery veriyorlar ve PRO ötesi arkadaşlarda buna buff diyor,acaba raid bittikten sonra o hps meter a baktinizmi hiç?Orda healing touch mi birinci ? yoksa nourish filanmi? Ben söyliyim 1. lifebloom 2. 3. reju wg(sıraları değişebilir).eskiden(gerci su andada ayni ) wg atip üstüne reju atinca mastery den yararlanirdik yada wg+traq atardik yada 2 lifeblom+reju+1lifebloom atip 2 sininde healini arttirdik.Yani o mastery çoğu mekaniği anlamamış arkadaşın dediği gibi sadece tank için değildi,

    Bir arkadaş bir şey yazıyor çoğu insanda okumadan,anlamadan yorum yapıyor,restodaki nerfi görmemek için kusura bakmayın ama kör olmak gerek.

    Alıntı:
    Kaybettikleri oyuncuları geri getirmek için herkese buff vermişler az kurnaz değil şu Blizzard.

    merak ediyorum bir kere patch note larına baktınmı arkadaşım?knight forumuna dönmeye başladı burasıda iyice.





    agac forma gec, clearcasting procladıkca regrowt at, ahanda sana extra hot!

    lifebloom+reju varken tank healliyorsan healing cast yada nourish spamlarsın, al sana yardımcı baska bir hot daha

    swiftment attıgında adamın üstünde bir hot daha!

    ama bu hot un toplam healde etkisi ne olur dersek bakalım: suan ekstra %10 hot veriyor, mastery abanan bir class %50lere cıkıyor.

    HT 20k (%10 mastery bonusu ile 22k eder) heallese %10mastery icin 2,2k heal 10 sn de , 2 sn bir tiklese demekki 440-440 healeyecek.

    %50 mastery için 20k(%50mastery ile 30k critsiz) heal atan HT 15k hot verir. bu da 2 sn bir tiklese 2 sn de bir 3k 3k heal eder.

    burada hot olarak gelen buffın yanında direct healede buff gelmesi druidin sıkıntısı olan tank heal olayına yardım ediyor. suan icin haste > crit > mastery idi. bu sıralama haste > mastery > crit olarak değisebilir (hesaplamalar yekında çıkar, critmi mastery mi daha iyi olacak bakalım) eger bu sekilde degisim olursa belli bir haste den sonra (extra 1-2 tik icin gerekli haste miktarından sonra) ilerde mastery toplanmaya başlanırsa tank healde baya etkili olabilir.

    sonuçta cok gereksiz olan symbosis gitti, bu bile sevindirici bir haber bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölüm Lokumu

    oha feral druide baff gelmiş hem de çok fena.Zaten çok fena vuruyorlar yuh be.ben feral druidle warriorları alıyorum bana vuramadan

    PvP bazında düşünme sadece... PvE de dps i o kadar ahım şahım değil zaten PvP de op olduğu için dotları nerflediler şimdiyse bufflanan skiller instant hit skilleri pvp için çok süper bi buff değil açıkçası... o yüzden "yuh be niye bufflıyorlar ztn imba" vs demeden her yönüyle düşünüp öyle yazın şuraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.
    edit:
    yazmadan geçmicem,hot mekaniğine sabip bir classa gidip direct heal mastery veriyorlar ve PRO ötesi arkadaşlarda buna buff diyor,acaba raid bittikten sonra o hps meter a baktinizmi hiç?Orda healing touch mi birinci ? yoksa nourish filanmi? Ben söyliyim 1. lifebloom 2. 3. reju wg(sıraları değişebilir).eskiden(gerci su andada ayni ) wg atip üstüne reju atinca mastery den yararlanirdik yada wg+traq atardik yada 2 lifeblom+reju+1lifebloom atip 2 sininde healini arttirdik.Yani o mastery çoğu mekaniği anlamamış arkadaşın dediği gibi sadece tank için değildi,

    Bir arkadaş bir şey yazıyor çoğu insanda okumadan,anlamadan yorum yapıyor,restodaki nerfi görmemek için kusura bakmayın ama kör olmak gerek.

    Alıntı:
    Kaybettikleri oyuncuları geri getirmek için herkese buff vermişler az kurnaz değil şu Blizzard.

    merak ediyorum bir kere patch note larına baktınmı arkadaşım?knight forumuna dönmeye başladı burasıda iyice.

    swiftmend + regrowthta direct healing sayıldıgı için aslında pek nerf olmayabilir..
    ama nerfsede beter olsunlar diyorum.. resto dudular haddinden fazla OPtular.. belki biraz denge gelir..
    (bendede resto/feral dudu var)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosunpasa -- 12 Mayıs 2011; 9:47:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadeve


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ölüm Lokumu

    oha feral druide baff gelmiş hem de çok fena.Zaten çok fena vuruyorlar yuh be.ben feral druidle warriorları alıyorum bana vuramadan

    PvP bazında düşünme sadece... PvE de dps i o kadar ahım şahım değil zaten PvP de op olduğu için dotları nerflediler şimdiyse bufflanan skiller instant hit skilleri pvp için çok süper bi buff değil açıkçası... o yüzden "yuh be niye bufflıyorlar ztn imba" vs demeden her yönüyle düşünüp öyle yazın şuraya


    Ferocious Bite damage has been increased by 15%. In addition, its base cost has been reduced to 25 energy and it can use up to 25 energy, for up to a 100% damage increase.
    Mangle (Cat) damage at level 80 and above has been increased to 530% weapon damage, up from 460%.
    Omen of Clarity clearcasting buff from now lasts 15 seconds, up from 8 seconds.
    Ravage damage at level 80 and above has been increased to 975% weapon damage, up from 850%.
    Shred damage at level 80 and above has been increased to 520% weapon damage, up from 450%.
    Swipe (Cat) now deals 600% weapon damage at level 80 or higher, down from 670%.

    Bence ferocious Bite ve Shred buffları çok saglam.. önceden ferocious bite glyph'i dpsi düsürdügü için kullanamadıgımızdan ferocious bite vurmaya korkuyorduk.. neredeyse full dolu energy barı 35+35 ile sıfırlanıyordu.. şimdi çok iyi olmuş..
    Shredde zaten dotlardan sonra asıl dps yaptıran skill.. ayrıca PVPdede kacan adama en cok vurulan skill.. (hem pve hem pvp için saglam buff)
    Swipe olayı için geç kalınmış yetersiz bir nerf diyorum.. yakında 7-8 mob oldumu kediler en yakın rakibinin 3 katı dps yapıyor :)
    önemsenmeyecek basit bir nerf olmuş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.
    edit:
    yazmadan geçmicem,hot mekaniğine sabip bir classa gidip direct heal mastery veriyorlar ve PRO ötesi arkadaşlarda buna buff diyor,acaba raid bittikten sonra o hps meter a baktinizmi hiç?Orda healing touch mi birinci ? yoksa nourish filanmi? Ben söyliyim 1. lifebloom 2. 3. reju wg(sıraları değişebilir).eskiden(gerci su andada ayni ) wg atip üstüne reju atinca mastery den yararlanirdik yada wg+traq atardik yada 2 lifeblom+reju+1lifebloom atip 2 sininde healini arttirdik.Yani o mastery çoğu mekaniği anlamamış arkadaşın dediği gibi sadece tank için değildi,

    Bir arkadaş bir şey yazıyor çoğu insanda okumadan,anlamadan yorum yapıyor,restodaki nerfi görmemek için kusura bakmayın ama kör olmak gerek.

    Alıntı:
    Kaybettikleri oyuncuları geri getirmek için herkese buff vermişler az kurnaz değil şu Blizzard.

    merak ediyorum bir kere patch note larına baktınmı arkadaşım?knight forumuna dönmeye başladı burasıda iyice.

    swiftmend + regrowthta direct healing sayıldıgı için aslında pek nerf olmayabilir..
    ama nerfsede beter olsunlar diyorum.. resto dudular haddinden fazla OPtular.. belki biraz denge gelir..
    (bendede resto/feral dudu var)





    bence çok op olma olayı yok gibi.yani ben kolay kesebiliyorum druidleri zor değil.hotlar fazla heallemiyor.ama şu gelen patchdeki buff çok süper olacak gibi




  • lokum kesemedigin bişe yok mu ? her yazıda okuyorum ben onuda kesiyorum bunuda kesiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert1905x

    lokum kesemedigin bişe yok mu ? her yazıda okuyorum ben onuda kesiyorum bunuda kesiyorum


    imbalaşmaya yakın abisiyle taktik geliştirip kesiyordur..

    yukarda bir yerde warriorla mageleri zorlanmadan kestigini yazmıs ya 3-4 yaş birden yaşlandım.. o kadar warrior boşuna ağlıyormuş yıllardır..

    armory linki verde bakalım şu warrioruna ve diger karakterlerine.. belki biz bilmiyoruzdur.. bakalım nasıl karakter yapılır ögrenelim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosunpasa -- 12 Mayıs 2011; 12:45:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.
    edit:
    yazmadan geçmicem,hot mekaniğine sabip bir classa gidip direct heal mastery veriyorlar ve PRO ötesi arkadaşlarda buna buff diyor,acaba raid bittikten sonra o hps meter a baktinizmi hiç?Orda healing touch mi birinci ? yoksa nourish filanmi? Ben söyliyim 1. lifebloom 2. 3. reju wg(sıraları değişebilir).eskiden(gerci su andada ayni ) wg atip üstüne reju atinca mastery den yararlanirdik yada wg+traq atardik yada 2 lifeblom+reju+1lifebloom atip 2 sininde healini arttirdik.Yani o mastery çoğu mekaniği anlamamış arkadaşın dediği gibi sadece tank için değildi,

    Bir arkadaş bir şey yazıyor çoğu insanda okumadan,anlamadan yorum yapıyor,restodaki nerfi görmemek için kusura bakmayın ama kör olmak gerek.

    Alıntı:
    Kaybettikleri oyuncuları geri getirmek için herkese buff vermişler az kurnaz değil şu Blizzard.

    merak ediyorum bir kere patch note larına baktınmı arkadaşım?knight forumuna dönmeye başladı burasıda iyice.





    agac forma gec, clearcasting procladıkca regrowt at, ahanda sana extra hot!

    lifebloom+reju varken tank healliyorsan healing cast yada nourish spamlarsın, al sana yardımcı baska bir hot daha

    swiftment attıgında adamın üstünde bir hot daha!

    ama bu hot un toplam healde etkisi ne olur dersek bakalım: suan ekstra %10 hot veriyor, mastery abanan bir class %50lere cıkıyor.

    HT 20k (%10 mastery bonusu ile 22k eder) heallese %10mastery icin 2,2k heal 10 sn de , 2 sn bir tiklese demekki 440-440 healeyecek.

    %50 mastery için 20k(%50mastery ile 30k critsiz) heal atan HT 15k hot verir. bu da 2 sn bir tiklese 2 sn de bir 3k 3k heal eder.

    burada hot olarak gelen buffın yanında direct healede buff gelmesi druidin sıkıntısı olan tank heal olayına yardım ediyor. suan icin haste > crit > mastery idi. bu sıralama haste > mastery > crit olarak değisebilir (hesaplamalar yekında çıkar, critmi mastery mi daha iyi olacak bakalım) eger bu sekilde degisim olursa belli bir haste den sonra (extra 1-2 tik icin gerekli haste miktarından sonra) ilerde mastery toplanmaya başlanırsa tank healde baya etkili olabilir.

    sonuçta cok gereksiz olan symbosis gitti, bu bile sevindirici bir haber bence.

    1.hayatında %50 mastery e sahip kac druid gördün cidden merak ediyorum.Biz druidler zaten raid healer larıyız,siz galiba raid lerinize mastery li druid alıyorsunuz tankları heallesin diye.yazıcaksanız lütfen mantıklı yazin birşeyleri.
    2.HT YE 15k hot verir ne ya şakamısın,heralde başka oyunları oynuyoruz.
    3.o sıralama zaten haster>mastery idi ,mastery e crit ten daha çok önem veriyorduk.
    4.BU yeni mastery 25 man raid healing için daha cok uyarlanmış cünkü 25 man lerde belirgin bir düşüşümüz vardı.
    5.symbiosis in + base olarak verdigi heal daha fazlaydı ona değinmiştim.
    6.YENİ MASTERY HOT VERMİYOR.Yani o yukarida yaptığın gereksiz zaman kaybı olan hesapların hikaye.Direk heal attığın zaman %10 base olucak şekilde (ki demek istediğim buydu oranı düşük diye), 10 saniye boyunca HOT SPELLERİNE etki ediyor.
    yani şu her 10 saniyede bir direk heal atmamız lazımki %10+1.25x hotlara gelsin,25 man için herkese hot atmaya gerek duymicaz mastery gelsin diye.
    son olarak ben burda kimseyle tartışmak istemiyorum sonuçta hepimiz bu forumdayız ama tartışmalarımızı yada hesaplarımızı lütfen belli verilere dayandırarak yaparsak hepimiz bir şeyler kazanırız.

    edit:ölüm lokumunun yazdıkları imzasıyla birebir örtüşüyor,dokunmayın bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mogosan -- 12 Mayıs 2011; 13:01:37 >




  • spellsteal 6sec cd
  • Tüm yorumları okumadım ancak şunu sormak istiyorum bu blizz in palaların mana cost larıyla alıp veremediği nedir ya kendimize heal de mi basamıyacağız?Nerde kaldı op paladin kavramı eskiden healliyen judge vardı şimdi bir tek wog var o da 20 sec cooldown lı bu palalara reva mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mogosan

    Symbiosis (Mastery) has been removed and replaced with Harmony. Harmony increases direct healing by an additional 10%, and casting direct healing spells grants an additional 10% bonus to periodic healing for 10 seconds. Each point of mastery increases each bonus by an additional 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, and the initial heal from Regrowth are considered direct healing spells for the purposes of this Mastery. All other healing from druid spells is considered periodic.
    edit:
    yazmadan geçmicem,hot mekaniğine sabip bir classa gidip direct heal mastery veriyorlar ve PRO ötesi arkadaşlarda buna buff diyor,acaba raid bittikten sonra o hps meter a baktinizmi hiç?Orda healing touch mi birinci ? yoksa nourish filanmi? Ben söyliyim 1. lifebloom 2. 3. reju wg(sıraları değişebilir).eskiden(gerci su andada ayni ) wg atip üstüne reju atinca mastery den yararlanirdik yada wg+traq atardik yada 2 lifeblom+reju+1lifebloom atip 2 sininde healini arttirdik.Yani o mastery çoğu mekaniği anlamamış arkadaşın dediği gibi sadece tank için değildi,

    Bir arkadaş bir şey yazıyor çoğu insanda okumadan,anlamadan yorum yapıyor,restodaki nerfi görmemek için kusura bakmayın ama kör olmak gerek.

    Alıntı:
    Kaybettikleri oyuncuları geri getirmek için herkese buff vermişler az kurnaz değil şu Blizzard.

    merak ediyorum bir kere patch note larına baktınmı arkadaşım?knight forumuna dönmeye başladı burasıda iyice.





    agac forma gec, clearcasting procladıkca regrowt at, ahanda sana extra hot!

    lifebloom+reju varken tank healliyorsan healing cast yada nourish spamlarsın, al sana yardımcı baska bir hot daha

    swiftment attıgında adamın üstünde bir hot daha!

    ama bu hot un toplam healde etkisi ne olur dersek bakalım: suan ekstra %10 hot veriyor, mastery abanan bir class %50lere cıkıyor.

    HT 20k (%10 mastery bonusu ile 22k eder) heallese %10mastery icin 2,2k heal 10 sn de , 2 sn bir tiklese demekki 440-440 healeyecek.

    %50 mastery için 20k(%50mastery ile 30k critsiz) heal atan HT 15k hot verir. bu da 2 sn bir tiklese 2 sn de bir 3k 3k heal eder.

    burada hot olarak gelen buffın yanında direct healede buff gelmesi druidin sıkıntısı olan tank heal olayına yardım ediyor. suan icin haste > crit > mastery idi. bu sıralama haste > mastery > crit olarak değisebilir (hesaplamalar yekında çıkar, critmi mastery mi daha iyi olacak bakalım) eger bu sekilde degisim olursa belli bir haste den sonra (extra 1-2 tik icin gerekli haste miktarından sonra) ilerde mastery toplanmaya başlanırsa tank healde baya etkili olabilir.

    sonuçta cok gereksiz olan symbosis gitti, bu bile sevindirici bir haber bence.

    1.hayatında %50 mastery e sahip kac druid gördün cidden merak ediyorum.Biz druidler zaten raid healer larıyız,siz galiba raid lerinize mastery li druid alıyorsunuz tankları heallesin diye.yazıcaksanız lütfen mantıklı yazin birşeyleri.
    2.HT YE 15k hot verir ne ya şakamısın,heralde başka oyunları oynuyoruz.
    3.o sıralama zaten haster>mastery idi ,mastery e crit ten daha çok önem veriyorduk.
    4.BU yeni mastery 25 man raid healing için daha cok uyarlanmış cünkü 25 man lerde belirgin bir düşüşümüz vardı.
    5.symbiosis in + base olarak verdigi heal daha fazlaydı ona değinmiştim.
    6.YENİ MASTERY HOT VERMİYOR.Yani o yukarida yaptığın gereksiz zaman kaybı olan hesapların hikaye.Direk heal attığın zaman %10 base olucak şekilde (ki demek istediğim buydu oranı düşük diye), 10 saniye boyunca HOT SPELLERİNE etki ediyor.
    yani şu her 10 saniyede bir direk heal atmamız lazımki %10+1.25x hotlara gelsin,25 man için herkese hot atmaya gerek duymicaz mastery gelsin diye.
    son olarak ben burda kimseyle tartışmak istemiyorum sonuçta hepimiz bu forumdayız ama tartışmalarımızı yada hesaplarımızı lütfen belli verilere dayandırarak yaparsak hepimiz bir şeyler kazanırız.

    edit:ölüm lokumunun yazdıkları imzasıyla birebir örtüşüyor,dokunmayın bence



    hmm evet ben direk healing %10 u +mastery durumuna gore artısına gore hot bırakıyor anladım. pardon. ben yanlış anlamısım. e yanlış anlayınca da HT hot veriyor die yazdım. e tamam ne kızıyon? :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProdhatE

    Tüm yorumları okumadım ancak şunu sormak istiyorum bu blizz in palaların mana cost larıyla alıp veremediği nedir ya kendimize heal de mi basamıyacağız?Nerde kaldı op paladin kavramı eskiden healliyen judge vardı şimdi bir tek wog var o da 20 sec cooldown lı bu palalara reva mı?

    Zaten artık mana sorunu çeken paladin kalmadıki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mogosan -- 12 Mayıs 2011; 13:59:47 >




  • mana sorunu kalmadı ama wog cd si sence de çok değil mi?
  • Prodhate ztn blizzard o nerfi getirirken açiklamisti,
    öncelikli olarak retri ve protlar içindi o,sizede talent sayesinde 0 lama sans i verdi.
    Ama sizde haklisiniz belki bizimki gibi 15 filan olabilirdi.
    Druen ben kimseye kizmiyorum öyle bi hakkimda yok zaten ,sadece yanlis bir bilgiyi duzeltmek için yazdim.
  • 2v2 arenada elemental shaman göremiyorduk iyi olacak bu koşarak LB atma olayı.Hatta arena için olan resto specimi belki elementale çevirebilirim.
  • quote:

    •Rebuke, Divine Shield and Divine Protection have new icons.


    çok pis buff gelmiş artık herkes her türlü arena setupu için paladn arayacak :)
  • Soul Harvest has a new spell effect.

    fazla bile yapmışlar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: La Tua Vita

    quote:

    •Rebuke, Divine Shield and Divine Protection have new icons.


    çok pis buff gelmiş artık herkes her türlü arena setupu için paladn arayacak :)

    valla ya resmen dalga geçiyorlar artık paladinle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YodaTheMaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: La Tua Vita

    quote:

    •Rebuke, Divine Shield and Divine Protection have new icons.


    çok pis buff gelmiş artık herkes her türlü arena setupu için paladn arayacak :)

    valla ya resmen dalga geçiyorlar artık paladinle

    Ciddi değilsiniz değil mi?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.