Bildirim
4.kez servise gidecek telefon için değişim?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
3 kere vermişsin zaten serviste kayıtları vardır. Firmadan iade talep et. Eğer vermezlerse direk tüketici haklarına başvur. -
ben de dördüncüde bedel iadesi istedim iki hafta sonra hesabıma yatırdılar.
sony - kvk
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marcus Glory -- 26 Haziran 2017; 21:17:57 > -
Aynı sorundan mı olması lazım peki bedel iadesi için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ThunderVoid
Aynı sorundan mı olması lazım peki bedel iadesi için.
bir anten sorunu, bir ekran sorunu, ikisi de anakart sorunuydu. -
Ücret iadesi bile alman hakkın şu an da. Zaten 3 kere arızaya gitmiş telefon
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X