Arkadaşlar merhaba, Arçelik'ten 3 ay önce bir çay makinesi aldım K3284 Gurme Otomatik Çay Makinesi. Makineyi 1 ay kullandım 2 yerinden arızalandı, servise verdim 40 gün (28 iş günü) geçti hala serviste. Müşteri hizmetleri ile ve servisle görüşmelerim bir sonuç vermedi, geleceği mechul.... Bundan sonra yasal hakkımı kullanarak para iadesi isteyeceğim. Bunun içinde öncelikle iadeli taahhütlü bir ihtarname çekmem; ardından da Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurmam gerekiyormuş sanırım. Aklıma takılanlar: Bu ihtarnameyi noterden mi çekmeliyim, yoksa dilekçeyi kendim yazıp posta vasıtasıyla mı iadeli-taahhütlü göndermeliyim? Göndereceksem de muhatap olarak makineyi aldığım Diyarbakır'daki e-ticaret sitesini mi alacağım yoksa servisi falan mı ? Bu konularda bilginiz varsa beni aydınlatırsanız çok sevinirim. Hakkımı aramak istiyorum. Teşekkürler şimdiden.