Şimdi Ara

407 alıyorum yardım yüksek km, bilgi ekranıvs

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 407 1.6hdi executive 260.000km"de bir araç var bir tanıdığımda, tamamen yetkili servis bakımlı, ankara arabası ilk sahibi, genelde uzun yolda temiz ve düzgün kullanılmış ve günlük kullanılmaya devam ediyor. 180 binde turbo servisde değişmiş ve servis periyodik tüm değişim bakımları yapılmış. genel olarak düzgün temiz sadece ön ve arka tamponda boya var. bu aracı satın almak istiyorum ve bazı sorun-sorularım var,

    1- aracın yüksek km"si bana ne gibi sorunlar açabilir, ne gibi bir teste sokmalıyım,

    2- kronik bilgi ekranını sorunu var, nerede ne kadara değiştirebilirim,

    3- lastik basınç sensör arızası veriyor, nerede ne kadara değiştirebilirim,

    4- bu aracı ne kadara satın alsam iyi, fiyatı bana bırakıyor ona ayıp olmayacak benimde işime gelecek rakam ne olabilir?



    teşekkür ederim.







  • ne kadar temiz olursa olsun ben 260 bin km de bi DİZEL aracı almam ,Fiatın multijetleri 600 binleri deviriyor ama hdi için pek sağlam bilgiler yok.

    Kesin alıcam derseniz Peugeot yetkili servislerinde makineye bağlatın expertiz yaptırın . nelerin değişmesi gerekior ne kadar maliyet çıkacak öğrenin.

    malum siteden de bu km de dizel araçların fiyatlarını ortalama maliyetine bakarak masrafları düşün .Gerisi size kalmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    ne kadar temiz olursa olsun ben 260 bin km de bi DİZEL aracı almam ,Fiatın multijetleri 600 binleri deviriyor ama hdi için pek sağlam bilgiler yok.

    Kesin alıcam derseniz Peugeot yetkili servislerinde makineye bağlatın expertiz yaptırın . nelerin değişmesi gerekior ne kadar maliyet çıkacak öğrenin.

    malum siteden de bu km de dizel araçların fiyatlarını ortalama maliyetine bakarak masrafları düşün .Gerisi size kalmış

    PSA motorlar da kendini kanitlamis ve saglam motorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Yemeye yer üstad. Bana dünyanın en başarılı TD motorunu ver, 150. km'de turbo patlatmazsam neyim

    Not: 150 km'nin 140'ı ile gezip son 10 kilometrede turbo yiyeceğim






  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    Gardas fazla düz mantık mideye zarar. Turbo, motordan bağımsızdir motor omruyle turbo ömrü aynı değildir, nasıl motor 500 bin giderken balatalar 50-60 binde bitiyorsa turboda motordan once bitebilir kapis?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kilometresi dusurulmus olma ihtimali yuksek olan 100.000 civari galeri arabasi almaktansa, ne oldugunu bildiginiz (iyi-kotu) bir araci almak her zaman daha akillicadir.

    maliyet olarak da 25.000 tl civari olur diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    Gardas fazla düz mantık mideye zarar. Turbo, motordan bağımsızdir motor omruyle turbo ömrü aynı değildir, nasıl motor 500 bin giderken balatalar 50-60 binde bitiyorsa turboda motordan once bitebilir kapis?

    hahahaahah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    Gardas fazla düz mantık mideye zarar. Turbo, motordan bağımsızdir motor omruyle turbo ömrü aynı değildir, nasıl motor 500 bin giderken balatalar 50-60 binde bitiyorsa turboda motordan once bitebilir kapis?

    hahahaahah

    Zenginlerin aşkı yatak da biter,
    Fakirlerin aşkı mezar da yiter,
    Sevdaya düşme gör sevmeden gider,

    Malın yoksa sende sevgin pul eder,
    Bu dünyada sana cahiller güler,

    Yoku var edemem ben yetmez miyim,?
    Ok vurursun bana aşkı bilmezsin,
    Çok ararsın sevgi hayal edersin,

    Malın yoksa sende sevgin pul eder,
    Bu dünyada sana cahiller güler,

    Bu şiiri kendime yolluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namus Bekçisi -- 12 Şubat 2013; 22:42:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    evet turbo motor dışında bir parça .
    Konu sahibi arkadaş 180bine kadar turboda hiç bir sorun vermemesi bile aracın güzel kullanıldıgına delalettir. Kaldı ki aracın üzerindeki motor kendini ispatlamış bir motor ve bildiginiz araçmış zaten ve sürekli servis bakımlı oldgunu söylüyorsunuz ayrıca sadece tamponlarda boya var diyorsunuz yani geri kalanı kusursuz. Bence araç alınır ama makul fiyatlarda. Makul fiyat dediğim 22-24bin arası. Ben de bindikten sonra nasıl satarım diye düşünmeyin götürür bi galeriye satarsınız 1-2 aşagısına.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    evet turbo motor dışında bir parça .
    Konu sahibi arkadaş 180bine kadar turboda hiç bir sorun vermemesi bile aracın güzel kullanıldıgına delalettir. Kaldı ki aracın üzerindeki motor kendini ispatlamış bir motor ve bildiginiz araçmış zaten ve sürekli servis bakımlı oldgunu söylüyorsunuz ayrıca sadece tamponlarda boya var diyorsunuz yani geri kalanı kusursuz. Bence araç alınır ama makul fiyatlarda. Makul fiyat dediğim 22-24bin arası. Ben de bindikten sonra nasıl satarım diye düşünmeyin götürür bi galeriye satarsınız 1-2 aşagısına.

    garanti biteceği ay yani km 180bindeyken (peugeot servis şefi bu arada araç sahibinin arkadaşı) turboda bi arıza olmamasına rağmen garanti kapsamı değiştirmişler. araç sahibi illede satma niyetinde değil zaten, ben biraz ısrar edince tamam dedi aracın durumu bu ne fiyat biçersen al senin olsun dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    multijet motor da 67.000 de turbo yedi. bu şimdi multijeti dandik motor mu yapar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babatolia

    quote:

    Orijinalden alıntı: burglar08

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Namus Bekçisi


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    PSA motorları da gayet sağlamdır, motordan yana gözünüz korkmasın. Asıl gözünüzü korkutacak şey aracın piyasası.

    sağlam diyosunuz ama 180'de turbo yemiş yani :D

    Turbonun da bir ömrü var

    olabilir her parçanın ömrü var. Turbo motor dışında bir parça mı şimdi

    evet turbo motor dışında bir parça .
    Konu sahibi arkadaş 180bine kadar turboda hiç bir sorun vermemesi bile aracın güzel kullanıldıgına delalettir. Kaldı ki aracın üzerindeki motor kendini ispatlamış bir motor ve bildiginiz araçmış zaten ve sürekli servis bakımlı oldgunu söylüyorsunuz ayrıca sadece tamponlarda boya var diyorsunuz yani geri kalanı kusursuz. Bence araç alınır ama makul fiyatlarda. Makul fiyat dediğim 22-24bin arası. Ben de bindikten sonra nasıl satarım diye düşünmeyin götürür bi galeriye satarsınız 1-2 aşagısına.

    garanti biteceği ay yani km 180bindeyken (peugeot servis şefi bu arada araç sahibinin arkadaşı) turboda bi arıza olmamasına rağmen garanti kapsamı değiştirmişler. araç sahibi illede satma niyetinde değil zaten, ben biraz ısrar edince tamam dedi aracın durumu bu ne fiyat biçersen al senin olsun dedi.

    180 binde zaten aracın garantisi km olarak dluş oluyor.

    Öylesine garantiden turbo değiştirelim demeleri çok zayıf bir ihtimal.




  • Araba güzel kullanılmışsa bir sorun vereceğini zannetmiyorum.
  • Zamanında 2008 model 65bin km kmde tertemiz 407 bakmıştık ondada lastik basınç sensörü arızası vardı.serviste tanesine 200 lira demişlerdi totalde 800 fiyat çekmişlerdi.
    O arabaya 24-25 binden fazla vermezdim ben olsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yollarda 300.000-400.000 km'yi sorunsuz yapmış belki de binlerce dizel otomobil var ama sahipleri 130.000-150.000 km'de sanıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Yollarda 300.000-400.000 km'yi sorunsuz yapmış belki de binlerce dizel otomobil var ama sahipleri 130.000-150.000 km'de sanıyor.

    aynen katılıyorum, açın ilanlara bakın bütün galerideki araçlar sözleşmiş gibi hepsi 150bin civarı,
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.