Şimdi Ara

42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
848
Cevap
1
Favori
133.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    anladım teşekkürler, hala hangi platforma yöneleceğimi bulamadım fikir ediniyorum sağol
    quote:

    Orijinalden alıntı: Commandotore


    quote:

    Orijinalden alıntı: oktaysar

    Digitürk hd nin normal kanallardaki performansı nasıl peki? Piksel piksel veya soluk mu bu tip seyler var mı? Ben de almayı düşünüyorum da.


    Oktay bey, Digiturk HD normal kanallarda tatmin edici, HD kanalları ise fevkalade (benim için yeterli). Ben tv kurulumundan sonra tv ayarlarını isteğime göre değiştirdim. Kesinlikle piksel piksel gözükmüyor (Oturma mesafem tvden 2,5 metre uzaklıkta).




    Açıkçası HD yayın yapan kanalların sayısı çok az olduğu için ve diğer ulusal kanallarıda izleyebilmek adına Digiturk seçtim. Tavsiye ederim.




  • Arkadaşlar televizyonun digitürk hd kanallarda performansı süper. sd kanallarda bile oldukça iyi diyebilirim.
    bende 47le5300 var. usb'den mkv, avi, divx formatlarında hiç sorun yok. ama mp4 uzantılı bir filmi izliyorsanız dikkatli olun. çünkü film 123 dakikadan kısaysa sorun yaşamıyorsunuz ama 123 dakikadan uzunsa tam 123. sakikada filmi başa alıyor. asla sonrasını izleyemiyorsunuz.sadece mp4 uzantılı filmler için geçerli bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogun2006

    Arkadaşlar televizyonun digitürk hd kanallarda performansı süper. sd kanallarda bile oldukça iyi diyebilirim.
    bende 47le5300 var. usb'den mkv, avi, divx formatlarında hiç sorun yok. ama mp4 uzantılı bir filmi izliyorsanız dikkatli olun. çünkü film 123 dakikadan kısaysa sorun yaşamıyorsunuz ama 123 dakikadan uzunsa tam 123. sakikada filmi başa alıyor. asla sonrasını izleyemiyorsunuz.sadece mp4 uzantılı filmler için geçerli bu.


    Ogün bey, sinema sistemi kullanıyormusunuz? Kullanıyorsanız eğer bağlantısını nasıl yaptınız. Teşekkür ederim.
  • SİNEMA SİSTEMİ OLARAK PHİLİPS 5525, LG 1000 EV KULLANDIM AMA PHİLİPSİ OPTİK GİRİŞİ BULUNMADIĞI İÇİN, 1000 EV MODELİNİ İSE PERFORMANSINI BEĞENMEDİĞİM İÇİN İADE ETTİM. ŞU AN DA HT904 KARGODAN YARIN GELECEK VE KURULACAK.. BU SORUNUN SİNEMA SİSTEMİ İLE ALAKASI YOK AMA. SES SİSTEMİ ALMADAN ÖNCE DE AYNI SORUN VARDI ŞİMDİ DE VAR. ZATEN LG SERVİSİ DE BU SORUNUN ÇÖZÜMÜNÜN OLMADIĞINI BELİRTTİ. SANIYORUM FİLMLER İÇİN DAHİLİ BELLEĞİN YETİP YETMEMESİ İLE İLGİLİ BİR SORUN. 1000 EV KULLANDIĞIM ZAMAN GÖRÜNTÜYÜ HDMI'DAN SESİ OPTİKTEN ALMIŞTIM.904'TE HEM SES HEM DE GÖRÜNTÜ İÇİN HDMI KULLANMAYI DÜŞÜNÜYORUM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogun2006 -- 18 Mart 2011; 23:30:33 >
  • Ürünün değişimi konusunda LG sorun çıkarmaya devam ediyor.Servis bana merkeze e mail gönderdik cevap bekliyoruz demişti.Cevap gecikince ben de müşteri hizmetlerini aradım.Bana kendilerine ulaşan bir değişim formu olmadığını söylediler.Size e mail göndermişler dedim ondan da haberleri yoktu.Bana servisle görüşüp size döneceğiz dediler ama yine ses seda yok.Bu kez canlı sohbetle görüştüm.Servis bunun arıza olup olmadığını bilmiyor mu ki sizden bu konuda cevap bekliyor dedim.Hemen servisle görüştüler ve ben bilgisayarın başındayken servis beni aradı."Biz size değişim yapacağız dedik mi?" dedi bana."Merkeze soracağız ona göre karar vereceğiz dedik."Ben de ona müşteri hizmetleriyle görüştüğümü ve kendilerinin e mailinden müşteri hizmetlerinin haberi olmadığını söyledim.Servis "Eve gelip TV'yi götüreceğiz kendi uydu alıcımızla deneme yapıp fotoğraflarını çekeceğiz." dedi.Canlı sohbetteki şahsa ne diye TV'yi götürüyorlar ne yapacaklarsa burada yapsınlar dedim.Sohbetteki kişi bahsettiğim arızanın parlak alt piksel olduğunu ve bunun da belirli bir sayıya kadar değişiminin mümkün olmadığını söyleyerek servisin de bunu bana en başından söylediğini ekledi.Ben de servis bana bu garantiye girmiyor deseydi niye sizi arayayım, benim için garanti şartlarını değiştirirsiniz umuduyla mı günlerdir sizi arıyorum dedim.Diyecek bir şey bulamadığı için servis ne diyorsa ben de onu size iletiyorum dedi.

    Servis eve geldi.Bana ne zaman bu normal dediniz dedim.Servis merkezde bir karışıklık olmuş o yüzden yanlış anlamışlar dedi.Pembe noktanın ve çerçevedeki şeffaf kısmın fotoğrafını çektiler ve bunu merkeze göndereceklerini söylediler.Pazartesine kadar bekleyeceğim, yine olumsuz bir cevap alırsam ya da hiç cevap alamazsam ihtarname göndereceğim.Piksel olayından paçayı kurtarsalar bile çerçevedeki kusur nedeniyle ürünün değişimini isteyeceğim.30 gün içinde ayıplı ürünün değişimi, ayıp oranında indirim ya da para iadesi taleplerinde bulunabiliyormuşuz.

    Bu da LG'nin ölü piksel garanti şartları ve parlak alt piksel durumu. http://www.lg.com/tr/support/faqs/support-faq.jsp

    Bu da çerçevedeki kusur.Gördüğünüz gibi çerçevenin üst kısmının siyah kaplamasında bir sorun var.Çerçevenin içinden tv ekranı gözüküyor.
     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 19 Mart 2011; 12:56:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Ürünün değişimi konusunda LG sorun çıkarmaya devam ediyor.Servis bana merkeze e mail gönderdik cevap bekliyoruz demişti.Cevap gecikince ben de müşteri hizmetlerini aradım.Bana kendilerine ulaşan bir değişim formu olmadığını söylediler.Size e mail göndermişler dedim ondan da haberleri yoktu.Bana servisle görüşüp size döneceğiz dediler ama yine ses seda yok.Bu kez canlı sohbetle görüştüm.Servis bunun arıza olup olmadığını bilmiyor mu ki sizden bu konuda cevap bekliyor dedim.Hemen servisle görüştüler ve ben bilgisayarın başındayken servis beni aradı."Biz size değişim yapacağız dedik mi?" dedi bana."Merkeze soracağız ona göre karar vereceğiz dedik."Ben de ona müşteri hizmetleriyle görüştüğümü ve kendilerinin e mailinden müşteri hizmetlerinin haberi olmadığını söyledim.Servis "Eve gelip TV'yi götüreceğiz kendi uydu alıcımızla deneme yapıp fotoğraflarını çekeceğiz." dedi.Canlı sohbetteki şahsa ne diye TV'yi götürüyorlar ne yapacaklarsa burada yapsınlar dedim.Sohbetteki kişi bahsettiğim arızanın parlak alt piksel olduğunu ve bunun da belirli bir sayıya kadar değişiminin mümkün olmadığını söyleyerek servisin de bunu bana en başından söylediğini ekledi.Ben de servis bana bu garantiye girmiyor deseydi niye sizi arayayım, benim için garanti şartlarını değiştirirsiniz umuduyla mı günlerdir sizi arıyorum dedim.Diyecek bir şey bulamadığı için servis ne diyorsa ben de onu size iletiyorum dedi.

    Servis eve geldi.Bana ne zaman bu normal dediniz dedim.Servis merkezde bir karışıklık olmuş o yüzden yanlış anlamışlar dedi.Pembe noktanın ve çerçevedeki şeffaf kısmın fotoğrafını çektiler ve bunu merkeze göndereceklerini söylediler.Pazartesine kadar bekleyeceğim, yine olumsuz bir cevap alırsam ya da hiç cevap alamazsam ihtarname göndereceğim.Piksel olayından paçayı kurtarsalar bile çerçevedeki kusur nedeniyle ürünün değişimini isteyeceğim.30 gün içinde ayıplı ürünün değişimi, ayıp oranında indirim ya da para iadesi taleplerinde bulunabiliyormuşuz.

    Bu da LG'nin ölü piksel garanti şartları ve parlak alt piksel durumu. http://www.lg.com/tr/support/faqs/support-faq.jsp

    Bu da çerçevedeki kusur.Gördüğünüz gibi çerçevenin üst kısmının siyah kaplamasında bir sorun var.Çerçevenin içinden tv ekranı gözüküyor.
     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler

    Kesnilikle peşini bırakmayın hocam, her şekilde haklısınız, eğer siz boşlarsanız onlar da umursamazlar. Gerekirse mahkemeye gideceğiniz dahi söyleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux


    Kesnilikle peşini bırakmayın hocam, her şekilde haklısınız, eğer siz boşlarsanız onlar da umursamazlar. Gerekirse mahkemeye gideceğiniz dahi söyleyin.


    Bırakır mıyım?Onlar kiminle uğraştıklarını bilmiyorlar Aslında en başından değiştirmeyi düşünseydim bir hafta içinde sorgusuz sualsiz değişirdim.Önce pek umursamadım bu ufak noktayı ama bu çerçevedeki problemden sonra TV'den iyice soğudum.Pazartesi duruma göre hareket edeceğim.LG yerine hepsiburada'yla görüşeceğim.Sonuçta satıcı onlar.Ne olursa olsun bu TV'yi değişeceğim.Artık ne LG'ye ne de buradaki servise güveniyorum.Kendilerini kurtarmak için biz müşteriye bu normal dedik diyorlar.Halbuki eve geldiklerinde bunun ne olduğunu bilmediklerini ve böyle bir şeyle ilk defa karşılaştıklarını söylediler.Zaten ne olduğunu anlamak için merkeze mail gönderdiler.Belki de akıllarınca bu 30 günlük süreyi bitirmeyi amaçlıyorlar.Piksel olayından paçayı kurtarabilirler belki ama bu çerçevedeki problem onların garanti şartlarına ya da inisiyatifine kalmış bir şey değil.Ürünün ayıplı olduğu ortada.Pazartesi de bu TV'yi hayrınıza değişmiyorsunuz mecbursunuz değişmeye diyeceğim.Bu tip durumlarda medeni oluşunuzu pısırıklık olarak yorumluyorlar.Pazartesi görürüm ben onları.




  • ben bu tür sorunlarda her zaman şu yöntemi kullanırım ve bikaç gün içinde çözüm bulunur.www.sikayetvar.com adresine girin. çok ciddi bir site. şikayetinizi yazın. Şikayetçi olduğunuz kuruma onlar bildiriyor.Ben defalarca bu siteyi kullandım. hemen beni aradılar çözüm buldular. En son hepsiburada.com u şikayet yazmıştım. Hemen çözüm bulmuşlardı.Özür maili üstüne mail göndermişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogun2006

    ben bu tür sorunlarda her zaman şu yöntemi kullanırım ve bikaç gün içinde çözüm bulunur.www.sikayetvar.com adresine girin. çok ciddi bir site. şikayetinizi yazın. Şikayetçi olduğunuz kuruma onlar bildiriyor.Ben defalarca bu siteyi kullandım. hemen beni aradılar çözüm buldular. En son hepsiburada.com u şikayet yazmıştım. Hemen çözüm bulmuşlardı.Özür maili üstüne mail göndermişlerdi.


    Bahsettiğiniz siteyi ben de kullanıyorum; ancak bu duruma çözüm bulmak için önce bir müşteri hizmetleriyle konuşayım dedim.Yalnız bir kez daha anladım ki sakin sakin probleminizi anlatırsanız çözüm buldukları yok.O yüzden bugün canlı sohbetle LG Müşteri Hizmetleriyle tekrar görüştüm.Servisin kendilerine gönderdiği fotoğraflar sonucunda durumun ne olduğunu sordum.Perşembe günü fotoğrafları çeken servis cumartesi fotoğrafları göndermiş ve incelemeleri hala sürüyormuş.Ben de daha ne kadar beni oyalayacaksınız, servis TV'nin kusurlu olduğunu gördü niye siz tekrar inceleme yapıyorsunuz dedim.Bana servisin değişimi uygun görmediğini bu yüzden TV'nin fotoğraflarını incelemeleri için kendilerine gönderdiğini söyledi.Bana bu konuda tek kelime etmeyip değişime merkez karar verecek diyen servis istese merkeze göndereceği bir değişim formuyla değişimi gerçekleştirebilirmiş.Ben de madem değişimi uygun görmüyor ne diye bunu bize söylemiyor da değişime ben değil merkez karar verecek diyor dedim.TV'deki piksel olayı için de bana TV normal demediği halde merkeze biz en başından müşteriye TV normal dedik diyen servise bu durumu sorduğumda karışıklık olmuş demişti.Ben de üzerine gitmemiştim.Yalnız son öğrendiğim şey bardağı taşıran son damla oldu.Yarın hepsinin hesabını soracağım.Konuştuğum kişiye ise kendilerine ve Van servisine dava açacağımı söyledim.Servis, değişim yetkisi merkezde derken müşteri hizmetleri değişimi onaylamayan servis diyor.Bu durumda iki taraftan birinin yalan söylediğini yazdım.Konuştuğum kişi yarın fotoğrafları inceletip bana yardımcı olacağını ayrıca servisin yanlış bilgilendirmesini de ilgili birimlere ileteceğini söyledi.Ayrıca bozuk plak gibi servis değişimi uygun görmediğinden ürünün fotoğraflarını bize göndermiş diyordu.Ben de aynı şeyi bana defalarca söyletmeyin, ben niye size bu fotoğrafları gönderdi demiyorum niye bize ben değişimi uygun görmüyorum demek yerine değişime merkez karar verecek diyor dedim ve karşıdakini iyice çaresiz bıraktım.Saat 18:00 olunca canlı sohbet servisimiz kapandı lütfen şu numarayı arayın deyip kendini hışmımdan kurtardı.Hepsiburada'yla da görüşeceğim.Ayrıca hemen bir gelişme olmaması halinde işimi sağlama almak için hepsiburada'ya ihtarname göndereceğim.LG'ye ve servise dava açma sözüm blöftü ancak şimdilik.TV'yi değişmemekte diretirlerse ne kadar uğraşacağımı bilsem de dava açacağım.Ayrıca görüşmeden hemen sonra şikayetvar'a da şikayetimi yazdım.Maalesef satıcılara iyi davranmak sizi çözümden uzaklaştırıyor.




  • LG 42LE5300 alırsam çokmu pişman olurum acaba ! ayrıca torrentlerden indirdiğim filmlerin hepsi mkv uzantılı 1080p bluray filmler ve hepsi genelde dts ses ! bi arkadaşımız ac3 formatına çevilirse sorun ortadan kalkar demiş . indirdiğimiz full hd filmin içine entegreli dts ses bildiğim kadarıyla filmin formatına dokunmadan dts yi nasıl ac3 e çeviliriz xilisoft converter ile halledebilirmiyiz ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saripijama

    LG 42LE5300 alırsam çokmu pişman olurum acaba ! ayrıca torrentlerden indirdiğim filmlerin hepsi mkv uzantılı 1080p bluray filmler ve hepsi genelde dts ses ! bi arkadaşımız ac3 formatına çevilirse sorun ortadan kalkar demiş . indirdiğimiz full hd filmin içine entegreli dts ses bildiğim kadarıyla filmin formatına dokunmadan dts yi nasıl ac3 e çeviliriz xilisoft converter ile halledebilirmiyiz ..


    TV'yi tam olarak inceleyemedim.O yüzden TV hakkında pek bir şey söyleyemem ama bildiğim kadarıyla birçok TV'de bu dts ses problemi var.Yani bu durum sadece bu TV'ye has bir sorun değil.
  • Arkadaşlar tv de ekran kapalı iken yukarıdan asagı doguru dalga seklınde bı karaltılar vardır hiç karsılasan oldu mu.
  • yorumları okuduktan sonra lg 5300 alma konusunda teredütlere düştüm genel kanı olarak herkesin bi sorunu var tv de ! le5500 serisini alan arkadaşların yorumlarına da baktımda le5500 den herkes memnun halbuki ikiside aynı seri aynı tv tek fark 5 milyona 1 kararsız kaldım valla
  • aklıma bişey daha takıldı ! lg le5300 led tv acaba bendeki logitech z5500 ile uyumlu olurmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saripijama

    yorumları okuduktan sonra lg 5300 alma konusunda teredütlere düştüm genel kanı olarak herkesin bi sorunu var tv de ! le5500 serisini alan arkadaşların yorumlarına da baktımda le5500 den herkes memnun halbuki ikiside aynı seri aynı tv tek fark 5 milyona 1 kararsız kaldım valla


    Merhabalar le5300 ile le5500 arasındaki fark sadece 5milyona 1 değil ayrıca le5500 networkede girebiliyor.
    bendede 42le5300 var. nazar değmsin memnunum.
    yorumlardaki arızalar 1-2 tanesi hariç bariz hatalar değil televizyondan ne beklediğinle ilgili hatalar bence.
    diğer soruna gelince logitech z5500'de bildiğim kadarıyla hdmi giriş yok. sadece optik giriş var.
    bütün cihazlarını tv ye girip tv nin optik çıkışını kullanıp bağlayabilirsin. ses sistemine.
    logitech z5500'yi bir ara bende almayı düşünmüştüm fiyatı çok iyi ibr cihaz ama hdmi giriş olmadığından vazgeçmiştim.
    iyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinansinn3131

    Arkadaşlar tv de ekran kapalı iken yukarıdan asagı doguru dalga seklınde bı karaltılar vardır hiç karsılasan oldu mu.


    Bunun gibi mi?

     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler
  • Ürünün değişimiyle ilgili yaşadıklarımı buraya yazıyorum ki herkes bilgilensin ve buna göre davransın.Son durum şu:Servis sorumluluk almak istemediğinden LG merkezine değişim formu göndermedi bunun yerine TV'nin fotoğraflarını gönderdi.Ürün sorumlusu TV'yi incelemiş ve daha önce burada da fotoğrafını paylaştığım çerçeve için normal demiş.Kurulumun üzerinden 15 gün geçmiş.O yüzden sadece çerçeveyi değişebilirlermiş.Yani TV normal de hayırlarına TV'nin çerçevesini değişeceklermiş.Resmen insanı salak yerine koyuyorlar.TV normal olsa kıllarını bile kıpırdatmayacaklarını biliyorum.Olayı bu şekilde kapatıp kurtulmak istiyorlar.Ayrıca 15 gün saçmalığını nereden çıkardınız resmi süre 30 gün değil mi dediğimde canlı sohbetteki kişi daha önce de yaptığı şeyi bir kez daha yaptı ve cevap veremediğinden oturumdan çıktı.Ürün sorumlumuzla konuşun diyor.Tüketici haklarından haberiniz yok mu diyorum, cevap yok.Yani sonuç olarak LG Türkiye sahtekarlıkta doktora yapmış bir yer.Bu akşam hepsiburada'yla konuşacağım onlar da LG gibi davranırsa yarından tezi yok ihtarname göndereceğim.Bu 15 günlük süre saçmalığının aşılmasını sağlayan da yine kendileri.3-4 gün yok hafta sonu çalışmıyoruz yok ürün sorumlumuz eğitim veriyor gibi bahanelerle bahsettikleri süre aşıldı.LG Türkiye garantili ürün alayım içim rahat etsin diyorsanız çok yanılırsınız.Belki diğer firmaların garanti servisi bu sahtekarlardan çok daha iyidir.

    İşte bu çerçeveye normal diyorlar
     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 23 Mart 2011; 15:37:18 >




  • LG birkaç kişinin oyuncağı olmuş.Ürüne normal diyen Alen adlı sözde yetkiliyi bulup görüştüm.Adam benimle bir şirket çalışanı gibi değil de bir dükkanın sahibi gibi konuştu.Bana çerçevedeki sorun için "Çok rahatsız edici bir şey değil." dedi.Ben sizi rahatsız etmiyor olabilir ama beni rahatsız ediyor dediğimde pişkin pişkin "Siz TV'ye yukarıdan bakarsanız tabi rahatsız olursunuz 3 metreden izlediğinizde bunu fark ediyor musunuz?" dedi.Ben de nereden izlersem izleyeyim beni rahatsız ettiğini ve tüketici yasalarına göre bu TV'yi değişmek zorunda olduklarını söyledim.Adam yine gayet rahat bir şekilde "Ben bunun için TV'yi değişmem.Size başka ne diyeyim değişmiyorum işte." dedi.İhtarname mi göndereyim dediğimde "Siz bilirsiniz." dedi ve ekledi "Yine de çok rahatsız oluyorsanız çerçeveyi değişelim.Bana TV çalışmıyor düzgün göstermiyor deyin TV'yi değişeyim." dedi.Keşke görüşmeyi kayıt etseydim de burada paylaşsaydım.Hepsiburada'ya bu saatlerde ulaşamıyorum.İlerleyen saatlerde onlarla da konuşacağım ve yarın ihtarname göndereceğim.Yasal hakkımı kaybetmek istemiyorum.




  • hyr cok garıp bı dalgalanma ve cıhaz kapalı ıken cıkıyor. gunes yansımasında cok bellı oluor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Ürünün değişimiyle ilgili yaşadıklarımı buraya yazıyorum ki herkes bilgilensin ve buna göre davransın.Son durum şu:Servis sorumluluk almak istemediğinden LG merkezine değişim formu göndermedi bunun yerine TV'nin fotoğraflarını gönderdi.Ürün sorumlusu TV'yi incelemiş ve daha önce burada da fotoğrafını paylaştığım çerçeve için normal demiş.Kurulumun üzerinden 15 gün geçmiş.O yüzden sadece çerçeveyi değişebilirlermiş.Yani TV normal de hayırlarına TV'nin çerçevesini değişeceklermiş.Resmen insanı salak yerine koyuyorlar.TV normal olsa kıllarını bile kıpırdatmayacaklarını biliyorum.Olayı bu şekilde kapatıp kurtulmak istiyorlar.Ayrıca 15 gün saçmalığını nereden çıkardınız resmi süre 30 gün değil mi dediğimde canlı sohbetteki kişi daha önce de yaptığı şeyi bir kez daha yaptı ve cevap veremediğinden oturumdan çıktı.Ürün sorumlumuzla konuşun diyor.Tüketici haklarından haberiniz yok mu diyorum, cevap yok.Yani sonuç olarak LG Türkiye sahtekarlıkta doktora yapmış bir yer.Bu akşam hepsiburada'yla konuşacağım onlar da LG gibi davranırsa yarından tezi yok ihtarname göndereceğim.Bu 15 günlük süre saçmalığının aşılmasını sağlayan da yine kendileri.3-4 gün yok hafta sonu çalışmıyoruz yok ürün sorumlumuz eğitim veriyor gibi bahanelerle bahsettikleri süre aşıldı.LG Türkiye garantili ürün alayım içim rahat etsin diyorsanız çok yanılırsınız.Belki diğer firmaların garanti servisi bu sahtekarlardan çok daha iyidir.

    İşte bu çerçeveye normal diyorlar
     42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler





    Arkadaşım 30 iş günü dolmadan durumunu ve değişim/iade talebini dile getiren bir ihtarnameyi iade taahhütlü olarak LG ye gönder. Gerekirse noterden onaylat. 30 gün dolmadan acele et yoksa hakların gider. resmiyette ihtarname olmalı mutlaka.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.