Şimdi Ara

42' LG LE 5300 FULL HD LED TV izlenimler (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
848
Cevap
1
Favori
133.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    LG 42LE5300 alırsam çokmu pişman olurum acaba ! ayrıca torrentlerden indirdiğim filmlerin hepsi mkv uzantılı 1080p bluray filmler ve hepsi genelde dts ses ! bi arkadaşımız ac3 formatına çevilirse sorun ortadan kalkar demiş . indirdiğimiz full hd filmin içine entegreli dts ses bildiğim kadarıyla filmin formatına dokunmadan dts yi nasıl ac3 e çeviliriz xilisoft converter ile halledebilirmiyiz ..

    Evete maalesef TV DTS sesleri çözemiyor. Bahsettiğiniz programın üst versiyonlarıyla ac3 çevirmesini yapabilirsiniz ama biraz uğraştırabilir sizi. Ayrıca MKVmerge programına da ihtiyacınız olabilir.

    quote:

    aklıma bişey daha takıldı ! lg le5300 led tv acaba bendeki logitech z5500 ile uyumlu olurmu


    Uyumludur çünkü TV nin optik ses çıkışı mevcuttur.

    onurdavran,

    sizin adınıza gerçekten çok üzüldüm arkadaşım hevesle aldığınız bir üründe böylesine hevesinizin kırılması çok kötü bir durum, bizzat aynı durumu ben de yaşadım zamanında. İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözüme ulaşır.




  • darbelux nikli arkadaşım verdiğin bilgiler için çok tşk ederim ! lg le 5500 serisi ile ilgili yorumlara baktımda genel olarak le5500 serisinden herkes memnun l5300 serisinden kimse pek mutlu olmadığını gördüm inşallah le5500 umduğum gibi çıkar !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogun2006

    Arkadaşım 30 iş günü dolmadan durumunu ve değişim/iade talebini dile getiren bir ihtarnameyi iade taahhütlü olarak LG ye gönder. Gerekirse noterden onaylat. 30 gün dolmadan acele et yoksa hakların gider. resmiyette ihtarname olmalı mutlaka.


    quote:

    Orijinalden alıntı: darbelux

    onurdavran,

    sizin adınıza gerçekten çok üzüldüm arkadaşım hevesle aldığınız bir üründe böylesine hevesinizin kırılması çok kötü bir durum, bizzat aynı durumu ben de yaşadım zamanında. İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözüme ulaşır.


    Öneri ve temennileriniz için teşekkür ederim.Bugün iade taahhütlü bir ihtarname göndermeyi düşünüyorum.Ürünün satış tarihi 3 Mart.Yani 30 günlük sürenin dolmasına daha var, buna dikkat ediyorum.Yalnız beni şok eden durum LG bünyesinde çalışan birinin müşteriyle bu kadar pervasızca konuşabilmesi.Bana "Bunun için ürünü değişmem.Değişmiyorum işte başka ne diyeyim." diyebilen kişi koskoca bir firmanın çalışanı.Müşteri hizmetleri ürün sorumlumuzun verdiği bilgi dışında yapacağımız harici bir işlem bulunmamaktır diyor başka bir şey demiyor.Anlaşılan ürün sorumlusu dedikleri Alen adlı şahıs şirkette iyi bir mevkide.O yüzden LG ile konuşarak bu iş çözülemeyecek gibi.Hepsiburada da garanti ve değişim işlemleriyle üretici firmanın ilgilendiğini ve kendilerine göndereceğimiz ürünlerin de yine üretici firmaya gönderileceğini söylüyor.Acaba bu durumda ihtarnameyi hepsiburada'ya mı göndersem yoksa LG'ye mi?LG'nin tutumundan sonra hepsiburada'ya göndermek daha mantıklı geliyor.En azından kendilerine dava açma riskine karşı ya kendileri yeni bir tv gönderirler ya da LG'ye değişim konusunda ısrar ederler.İhtarnameden sonra herhalde kaybedecekleri bir davayı göze almazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saripijama

    darbelux nikli arkadaşım verdiğin bilgiler için çok tşk ederim ! lg le 5500 serisi ile ilgili yorumlara baktımda genel olarak le5500 serisinden herkes memnun l5300 serisinden kimse pek mutlu olmadığını gördüm inşallah le5500 umduğum gibi çıkar !

    Yalnız şunu bilin ki 5500 ün 5300 serilerinden çok bir farkı bulunmamakta, panel olarak her iki seride de aynı panel kullanılıyor, ekstradan netcast ve 5.000.000/1 kontrast oranı var.
  • Bugün hepsiburada'ya iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderdim.Gelişmeleri yine burada paylaşacağım.
  • bende aynı tvden aldım şükür şimdilik bişey yok migrostan 1890 a aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    bende aynı tvden aldım şükür şimdilik bişey yok migrostan 1890 a aldım

    Güzel fiyata almışsınız hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Bugün hepsiburada'ya iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderdim.Gelişmeleri yine burada paylaşacağım.


    Umudunuzu kırmak istemem ama hepsiburada.com un da Lg den geri kalır bir yanı malesef ki yok. İlk açıldığı zamanlarda müşteri memnuniyetine had safhada dikkat eden bir firma iken son yıllarda hepten tadı kaçtı. Tüm sattığı ürünler kullanılmış diyebilirim. Zira birine sattığı ve iade talebi ile geri aldığı ürünü başka bir üyesine satıyor. Bu durumda son olarak ürünü alan da yeni aldığını düşünüyor ama yanılıyor. Ondan önce kimlerin eli değdi cihaza Allah bilir... Kısacası hepsiburada dan son iki alışverişimde de sorun yaşayınca (arızalı ve daha önce açılarak sonrasında üstün körü paketlenmiş ürün gönderimi ile müşteri hizmetlerinin telefonda uzun süreler bekleterek konuya vakıf olamaması) kaydımı sildirdim ve rahat ettim. Umarım siz sorununuzu halledersiniz. Geçmişler olsun...

    Edit : Lcd, Pda gibi ölü piksel sorunu olabilecek cihazları birebir görerek almanız en iyisidir. Teknosa dan kapalı kutu aldığım monitörün kutudan "ıslak" bir şekilde çıkması tecrübemde olduğu gibi mağazadan dahi alsanız mutlaka Tv/monitörü çalıştırarak alın.
    (Not: Teknosa ürünü değşim yapmıştı ve memnuniyetimi sağlamıştı.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TR_001 -- 26 Mart 2011; 1:28:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TR_001

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Bugün hepsiburada'ya iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderdim.Gelişmeleri yine burada paylaşacağım.


    Umudunuzu kırmak istemem ama hepsiburada.com un da Lg den geri kalır bir yanı malesef ki yok. İlk açıldığı zamanlarda müşteri memnuniyetine had safhada dikkat eden bir firma iken son yıllarda hepten tadı kaçtı. Tüm sattığı ürünler kullanılmış diyebilirim. Zira birine sattığı ve iade talebi ile geri aldığı ürünü başka bir üyesine satıyor. Bu durumda son olarak ürünü alan da yeni aldığını düşünüyor ama yanılıyor. Ondan önce kimlerin eli değdi cihaza Allah bilir... Kısacası hepsiburada dan son iki alışverişimde de sorun yaşayınca (arızalı ve daha önce açılarak sonrasında üstün körü paketlenmiş ürün gönderimi ile müşteri hizmetlerinin telefonda uzun süreler bekleterek konuya vakıf olamaması) kaydımı sildirdim ve rahat ettim. Umarım siz sorununuzu halledersiniz. Geçmişler olsun...

    Edit : Lcd, Pda gibi ölü piksel sorunu olabilecek cihazları birebir görerek almanız en iyisidir. Teknosa dan kapalı kutu aldığım monitörün kutudan "ıslak" bir şekilde çıkması tecrübemde olduğu gibi mağazadan dahi alsanız mutlaka Tv/monitörü çalıştırarak alın.
    (Not: Teknosa ürünü değşim yapmıştı ve memnuniyetimi sağlamıştı.)



    İlk kez bir Lg ürünü kullanıyorum.Zaten bu benim ilk ve son Lg alışverişim oldu.Hepsiburada'dan ise daha önce de birkaç kez alışveriş yaptım ama ilk kez kusurlu bir ürünle karşılaştım.Müşteri hizmetleri çok kötü.Telefonla ulaşamıyorsunuz.Mesajlarınıza ise 10 gün sonra cevap veriyorlar; ancak sırf tutumlarını görmek için iki kez bozulan 15'tllik joypadimi tamir için kendilerine gönderdim ve iki kez ürünü servise gönderip takip ederek yenisiyle değiştirdiler.Bunu da belirtmem lazım.Yalnız benim şu an yaşadığım sıkıntının baş sorumlusu Lg'dir.Bir çalışan size ayıplı ürününüz için değişmem, değişmiyorum işte diyebilecek kadar ileri gidebiliyorsa bu o şirketin ciddiyetsizliğini gösterir.İhtarnameden bir şey çıkmazsa hakem heyetine gidiyorsunuz ancak oranın kararları 2.000 tllik bir ürün için bağlayıcı değil.Sadece aldıkları kararı tüketici mahkemesinde delil olarak kullanabiliyorsunuz.Mahkemede davayı kaybederseniz tüm masraflar üzerinize kalıyor.Tüketici mahkemesine açılan davalar ücretsizdir deyip göz boyuyorlar.Davayı kaybetmeniz durumunda bulunduğunuz durum yüzünden mağdur olduğunuz gibi bir de mahkeme masraflarını ödeyerek mağdur oluyorsunuz.Bir öğrenci olarak bir yerden burs dahi alıyor olsaydım bu işi sonuna kadar takip eder ve mahkeme masraflarını ödemeyi göze alırdım; ancak kendime ait bir gelirim olmadığından babamın bir de bu masrafı ödemesini göze alamam.Hepsiburada bir şeyler yapmazsa çerçeveyi değişmelerini istemekten başka çaremiz kalmayacak maalesef.Aslında hepsiburada'nın bu durumla daha yakından ilgileneceğine eminim ancak sonuçta onlar da kusurun belirlenmesi için servisin TV'ye bakmasını isteyecekler.Daha önce de belirttiğim gibi servis Lg merkezinin korkusundan değişim formu gönderemedi.Şimdi gelip de evet cihaz kusurlu diye rapor vereceklerini sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur06gs -- 26 Mart 2011; 16:15:54 >




  • Hiç belli olmaz. Örneğin iPhone yetkili servisi olan Genpa' nın bazı illerdeki servislerinin kullanıcı hatası diye onarım ve değişim yapmadığı bir telefona başka bir servisi fabrika hatasıdır diyerek değişim verebiliyor. Bu biraz da firmadan değil de o servisin "kıllığından" kaynaklanan bir durum oluyor. Belli ki sizin götürdüğünüz servis biraz "ezikmiş". Mümkünse farklı illerde bulunan bir Lg servisinde tekrar şansınızı deneyin derim o halde.. Zira LG dünya çapında gerçek bir teknoloji devidir ve Lcd,oled Tvlerde Samsung ile beraber bence de ilk tercih olmalıdır. Samsung da Lg de Tv lerinde kullandıkları Lcd panelleri kendileri üretirler. Sony bile Samsung dan alır mesela... Ben hala dediğimin arkasındayım ama.. O Tv büyük olasılıkla iade edilen ürün olabilir. Hepsiburada da bu iadeyi tekrardan paketleyip size göndermiş olabilir. Neyse.. umarım en kısa sürede sorununuz çözülür. Geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TR_001

    Hiç belli olmaz. Örneğin iPhone yetkili servisi olan Genpa' nın bazı illerdeki servislerinin kullanıcı hatası diye onarım ve değişim yapmadığı bir telefona başka bir servisi fabrika hatasıdır diyerek değişim verebiliyor. Bu biraz da firmadan değil de o servisin "kıllığından" kaynaklanan bir durum oluyor. Belli ki sizin götürdüğünüz servis biraz "ezikmiş". Mümkünse farklı illerde bulunan bir Lg servisinde tekrar şansınızı deneyin derim o halde.. Zira LG dünya çapında gerçek bir teknoloji devidir ve Lcd,oled Tvlerde Samsung ile beraber bence de ilk tercih olmalıdır. Samsung da Lg de Tv lerinde kullandıkları Lcd panelleri kendileri üretirler. Sony bile Samsung dan alır mesela... Ben hala dediğimin arkasındayım ama.. O Tv büyük olasılıkla iade edilen ürün olabilir. Hepsiburada da bu iadeyi tekrardan paketleyip size göndermiş olabilir. Neyse.. umarım en kısa sürede sorununuz çözülür. Geçmiş olsun...


    Zaten LG'nin özellikle monitör ve lcd TV'lerdeki başarısını bildiğimiz için LG almaya karar verdik.Piyasada fiyatına göre en çok özelliği sunan tv de buydu; ancak bu değişim işleminde bu kadar sorun çıkaran bir firma alanında dünya birincisi bile olsa artık benim gözümde bir değeri yok.Madem dünya devi ve bu işi iyi yapıyor o zaman çalışanlarını da özenle seçmek zorunda.Yaşadığım durumda servisin de rolü var; ancak en büyük etken LG merkezindeki yetkilidir.Servisteki adam bana "Ben değişim formunu doldurup gönderirsem sonra bana ne diye değişim istiyorsun derler." dedi.O yüzden adam sorumluluk almamak için TV'nin fotoğraflarını merkeze gönderdi ve oradaki kendini beğenmiş yetkili bana "Bunun için değişmiyorum değişmeyeceğim işte." diyebiliyor.Haklarımı hatırlatmama rağmen adam bana "Ne yapacağınız size kalmış." diyor.Bu durumda bu şahsın yaptığını küçük esnaf bile yapmıyor.Kaldı ki bu firma dünya çapında ün yapmış bir firma.TV bana kullanılmış gibi gelmedi.Ambalajı ve aksesuarları çok düzenliydi.Ayrıca TV'de de herhangi bir çizik ya da ona benzer bir şey görmedik; ama dediğiniz gibi de olabilir.Allayıp pullayıp yeniden satmış olabilirler.Değişim konusunda ise hepsiburada kanadında bir gelişme olmaması halinde sanırım bu problemi çözemeyeceğiz.Zira hepsiburada kendisi değişim yapmıyor.Değişim, tamirat işlemlerini LG yürütüyor.Bu konu yeniden açılsa bile yine büyük ihtimalle o ukala kişinin önüne gidecek ve o da yine bu değişim işlemine onay vermeyecek.Her şeye rağmen yine de elimden geleni yapacağım.




  • Arkadaslar cok iyi bir fiyata 55le5300 LED tv aldim, televizyonu dun kurdurduk ama digiturkteki aksakliklar yuzunden daha kontrol etme sansimiz olmadi, memnun olan olmayan arkadaslar goruslerini yazarsa cok sevinirim , acikcasi cok teredutte kalarak fiyatinin hesapli olmasi yuzunden tercih ettik insallah mutsuz etmez bizi.
  • biz de çok şükür sonunda 42le5300 aldık electroworld'ün kampanyasından. tv'de dvd izlemek çok büyük keyif, mükemmel görüntü ancak sd yayın pek iyi değil. ayarlarda mı hata yapıyoruz bilmiyorum, ps3 pes2011'de de biraz sorun var, bunlar için bildiğiniz ayar var mıdır acaba? yanlış yaptığımız birşey mi var?

    bir de bazı kanallar özellikle ntvspor çok kötü gösteriyor, sizde de böyle mi? ntvspor'un yayın kalitesinden mi kaynaklanıyor bu durum?
  • Hepsiburada müşteri hizmetleri değişim formu doldurup gönderin diyor.Form onaylandıktan sonra ürünü bize gönderin biz de LG servisine gönderelim diyorlar.Sanki burada servis yokmuş gibi.Ayrıca kendilerine ihtarname gönderdiğimi de söyledim.Yalnız ihtarname henüz ellerine ulaşmadı.Bu arada ürünü hepsiburada'ya göndermeyi düşünmüyorum.Bir gelişme olur düşüncesiyle değişim formunu doldurdum.

    LG ile bir kez daha görüştüm.Saat 18:00'den sonra aradığım için yetkili biriyle görüşemedim.Zaten çağrı merkezindeki bayan görüşeceğim tek yetkilinin yine Alen denen adam olduğunu söyledi.Kendisi bizim müdürümüzdür dedi.Dediği gibiyse bu iş çıkmaza girdi demektir.Zaten adamın ukala bir tavırla konuşmasından iyi bir mevkide olduğunu anlamıştım.Belki bu adam keyfi davranıyor bunu denetleyen kimse yok mu? dedim.Bana hayır yok dediler ama yarın başka biriyle görüşmeyi deneyeceğim.Bir de bana diyor ki keyfi davranmamıştır.Sanki biz konuşurken yanındaymış gibi.Değişim işlemlerinin bir prosedürü var onu uygulamıştır diyor bana.Ben de ona bu adamın bana "Çok rahatsız edici bir şey değil, TV'ye üstten mi bakıyorsunuz da bunu görüyorsunuz." gibi bir söz söyleyerek kendini müşteri yerine koyduğunu ancak onun değil benim müşteri olduğumu söyledim.Onu rahatsız etmemesinden bana ne?Beni rahatsız ediyor işte.Keyfi davranmasa böyle bir söz sarf eder mi? dedim.Cevap yok.Bir de diyor ki ürün değişiminin bize bir zararı yok.Prosedür neyse onu uyguluyoruz.Öyle olsa bir ürünü değişmemek için bu kadar çaba sarf ederler mi?Baktım ki plak başa sarmaya başladı görüşmeyi bitirdim.Bu sorunu çözmek için sonuna kadar uğraşacağım.Yalnız sonuç ne olursa olsun (yani yeni ürün dahi verseler) bu sıkıntıyı bana yaşatanlara hakkımı helal etmiyorum.İhtarnameden sonra hakem heyetine ve tüketici mahkemesine gitmek için bir süre sınırı yoksa ve piyangodan bana para çıkar ya da bir iki yıla kadar öğretmen olursam ahdım olsun açabileceğim her yere dava açacağım.Aslında bana kalsa şimdi dava açarım ama kaybedersem masrafları ben değil babam ödeyecek.Sonuçta gariban bir üniversite öğrencisiyimBirkaç kendini bilmez için babamın bir lira dahi vermesini kabul edemem.




  • Benim çocuğumun başına böyle bir şey gelse sonuna kadar arkasında dururdum. Bu yüzden babanızla bu sorununuzu paylaşın derim. Bence bir kere de Lg merkezine (http://www.lg.com/global/support/contact/contact-general.jsp) durumu mail ile bildirin ve yetkili servisi de, o kendini beğenmiş ukalayı da şikayet edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurdavran

    Hepsiburada müşteri hizmetleri değişim formu doldurup gönderin diyor.Form onaylandıktan sonra ürünü bize gönderin biz de LG servisine gönderelim diyorlar.Sanki burada servis yokmuş gibi.Ayrıca kendilerine ihtarname gönderdiğimi de söyledim.Yalnız ihtarname henüz ellerine ulaşmadı.Bu arada ürünü hepsiburada'ya göndermeyi düşünmüyorum.Bir gelişme olur düşüncesiyle değişim formunu doldurdum.

    LG ile bir kez daha görüştüm.Saat 18:00'den sonra aradığım için yetkili biriyle görüşemedim.Zaten çağrı merkezindeki bayan görüşeceğim tek yetkilinin yine Alen denen adam olduğunu söyledi.Kendisi bizim müdürümüzdür dedi.Dediği gibiyse bu iş çıkmaza girdi demektir.Zaten adamın ukala bir tavırla konuşmasından iyi bir mevkide olduğunu anlamıştım.Belki bu adam keyfi davranıyor bunu denetleyen kimse yok mu? dedim.Bana hayır yok dediler ama yarın başka biriyle görüşmeyi deneyeceğim.Bir de bana diyor ki keyfi davranmamıştır.Sanki biz konuşurken yanındaymış gibi.Değişim işlemlerinin bir prosedürü var onu uygulamıştır diyor bana.Ben de ona bu adamın bana "Çok rahatsız edici bir şey değil, TV'ye üstten mi bakıyorsunuz da bunu görüyorsunuz." gibi bir söz söyleyerek kendini müşteri yerine koyduğunu ancak onun değil benim müşteri olduğumu söyledim.Onu rahatsız etmemesinden bana ne?Beni rahatsız ediyor işte.Keyfi davranmasa böyle bir söz sarf eder mi? dedim.Cevap yok.Bir de diyor ki ürün değişiminin bize bir zararı yok.Prosedür neyse onu uyguluyoruz.Öyle olsa bir ürünü değişmemek için bu kadar çaba sarf ederler mi?Baktım ki plak başa sarmaya başladı görüşmeyi bitirdim.Bu sorunu çözmek için sonuna kadar uğraşacağım.Yalnız sonuç ne olursa olsun (yani yeni ürün dahi verseler) bu sıkıntıyı bana yaşatanlara hakkımı helal etmiyorum.İhtarnameden sonra hakem heyetine ve tüketici mahkemesine gitmek için bir süre sınırı yoksa ve piyangodan bana para çıkar ya da bir iki yıla kadar öğretmen olursam ahdım olsun açabileceğim her yere dava açacağım.Aslında bana kalsa şimdi dava açarım ama kaybedersem masrafları ben değil babam ödeyecek.Sonuçta gariban bir üniversite öğrencisiyimBirkaç kendini bilmez için babamın bir lira dahi vermesini kabul edemem.

    Merhabalar sadece hepsi burada ile ilgili bir yorumum olacaktı.
    benimde hburdadan aldığım bir harici diskim arıza yapmıştı. servisini aradım servise bile almadılar diski. sonra hburdayı aradım. onlarda olurmu öle şey diyip bize gönderin dediler ürünü onlara gönderdim. ürünü normalden birazdaha uzun sürdü belki işlem direkt servise göndermemden ama bir üst modeliyle değiştirip yenisini gönderdi hburda.
    bazen satıcılar servisten daha etkili olabiliyorlar müşteri kaçırmama mantığı açısından aklınızda olsun.
    lg nin yaptığı külliyen terbiyesizlik ona bi yorum yapmıyorum.
    inşallah en kısa zamanda çözüme ulaşırsınız.
    iyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TR_001

    Benim çocuğumun başına böyle bir şey gelse sonuna kadar arkasında dururdum. Bu yüzden babanızla bu sorununuzu paylaşın derim. Bence bir kere de Lg merkezine (http://www.lg.com/global/support/contact/contact-general.jsp) durumu mail ile bildirin ve yetkili servisi de, o kendini beğenmiş ukalayı da şikayet edin.


    Siz beni yanlış anladınız.Biz bu TV'yi bana almadık bize aldık.Parayı veren babam yani.Ben ailemle yaşıyorum.22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim ve bir yerde çalışmadığımdan kendime ait bir gelirim yok.Yani evli falan da değilim.Sadece ürünü alırken faturayı benim adıma istedim ki bir problem olursa ben uğraşayım.Babamın durumdan haberi var ama o TV'deki bu sorunu pek önemsemiyor.Bu durumu mahkemeye götürürsem bana destek verir ancak olur da davayı kaybedersem ve masraflar bize kalırsa (bu 10 lira da olabilir 300 tl da fark etmez) çok üzülürüm.Babam memur sonuçta.İş adamı filan değil ki umursamayayım.Ayrıca böyle ukala biri yüzünden o parayı ödemek daha çok gücüme gider.O yüzden diyorum ya biraz kendime ait bir param olsa hiç düşünmem dava açarım diye.Şikayet olayına gelince müşteri hizmetlerini arıyorum bir şikayette bulunacağım beni bir yetkiliye bağlayın diyorum.Konu ne? diyorlar.Ben de durumu anlattıktan sonra bana zaten en yetkili kişiyle görüşmüşsünüz onu şikayet edeceğiniz biri yok diyorlar.Başlarını belaya sokmak istemiyorlar açıkçası.Adam iyi bir mevkide herhalde.

    Bu aralar da TV'de bilye büyüklüğünde siyah bir nokta beliriyor ve kayboluyor.Yalnız ara sıra olduğu için fotoğraflayamadım.Fotoğraflasam da bir şey yapacaklarını sanmıyorum ya neyse.Bu sorunu fotoğraflayıp servisi öyle çağırmayı düşünüyorum.Çünkü kendileri gelip 2 dk TV'ye bakıp bir şey göremezlerse gidecekler.Ne olursa olsun elimden geleni yapacağım.

    LG'ye de o çalışana da lanet olsun.300 tl fazla verip Philips 7695 alsaydık keşke.Belki kontrast oranı falan düşük ama en azından hem insanları şişman izlememiş olurduk hem de böyle ciddiyetsiz insanlarla muhatap olmamış olurduk.Bunların yüzünden TV'den o kadar soğudum ki TV'nin her şeyi gözüme batıyor artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: josh-r


    Merhabalar sadece hepsi burada ile ilgili bir yorumum olacaktı.
    benimde hburdadan aldığım bir harici diskim arıza yapmıştı. servisini aradım servise bile almadılar diski. sonra hburdayı aradım. onlarda olurmu öle şey diyip bize gönderin dediler ürünü onlara gönderdim. ürünü normalden birazdaha uzun sürdü belki işlem direkt servise göndermemden ama bir üst modeliyle değiştirip yenisini gönderdi hburda.
    bazen satıcılar servisten daha etkili olabiliyorlar müşteri kaçırmama mantığı açısından aklınızda olsun.
    lg nin yaptığı külliyen terbiyesizlik ona bi yorum yapmıyorum.
    inşallah en kısa zamanda çözüme ulaşırsınız.
    iyi günler..



    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.Hepsiburada'dan daha önce de alışveriş yapmıştık ve bir sorun yaşamamıştık.Diyorum ya 15 tllik joypadi iki kez yenisiyle değiştirdiler.Ne kargo parası verdim ne başka bir şey.Başkaları sorun yaşamış olabilir ama ben yaşamadım.Yazdıklarınızdan sonra ürünü hepsiburada'ya gönderme konusu aklıma yattı; ama bizimkiler kabul ederler mi orasını bilmem.Çünkü onlar TV'deki problemleri pek önemsemiyorlar.




  • arkadaşlar yukarıdaki soruya cevap vermemiş kimse ama neyse ben birşey daha soracağım.

    kumandada info tuşuna basınca benim tv'de 4:3 576i 50hz yazıyor, normalde izleme oranını 16:9 seçmiş olduğum halde.

    bir arkadaşımda aynı tv'den var, onun da izlenme oranı 16:9 seçili fakat info tuşuna basınca 16:9 576i 50hz yazıyor.

    onun tv'sinin daha iyi gösterdiği konusunda hemfikiriz ayrıca. ben digiturk kullanıyorum, o ise d-smart. bununla alakası var mıdır acaba? varsa çok saçma :) yoksa bu neden kaynaklanır? ben de info'ya basınca 16:9 576i 50hz olması için ne yapmalıyım? (bu 576i 50hz de başka bi saçmalık zaten, uydu ile bağlananlar 1080i seçebildiğini söylemişti bu konuda, ben de pm'le konuştum kendisiyle aynen öyle dedi, biz neden yapamıyorsak )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi people are strange -- 30 Mart 2011; 0:22:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: psikopak

    arkadaşlar yukarıdaki soruya cevap vermemiş kimse ama neyse ben birşey daha soracağım.

    kumandada info tuşuna basınca benim tv'de 4:3 576i 50hz yazıyor, normalde izleme oranını 16:9 seçmiş olduğum halde.

    bir arkadaşımda aynı tv'den var, onun da izlenme oranı 16:9 seçili fakat info tuşuna basınca 16:9 576i 50hz yazıyor.

    onun tv'sinin daha iyi gösterdiği konusunda hemfikiriz ayrıca. ben digiturk kullanıyorum, o ise d-smart. bununla alakası var mıdır acaba? varsa çok saçma :) yoksa bu neden kaynaklanır? ben de info'ya basınca 16:9 576i 50hz olması için ne yapmalıyım? (bu 576i 50hz de başka bi saçmalık zaten, uydu ile bağlananlar 1080i seçebildiğini söylemişti bu konuda, ben de pm'le konuştum kendisiyle aynen öyle dedi, biz neden yapamıyorsak )

    4:3 ve 16:9 u uydu alıcının çıkışındanda seçebiliyorsun belki ordan seçimlerinizde bir fark vardır.
    standart uydu alıcı ile 576i almanız gayet nomal 1080i için hd uydu alıcısına ihtiyacınız var.
    ben harici mkv player kullanıyorum (cihazla entegre olanı kullanmıyorum) onunla infoda 1080p yi görüyorum.
    iyi günler..




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.